پارس ناز پورتال

عکسهای اندام خفن و زیبای دختر شایسته لبنان

عکسهای اندام خفن و زیبای دختر شایسته لبنان

اندام جذاب و زیبای دختر شایسته لبنان 

مراسم انتخاب زیباترین دختر سال لبنان برگزار شد و از بین دختران زیادی که حضور داشتند بهترین و زیباترین دختر انتخاب شد. سندی تایت لقب زیباترین دختر لبنان را به خود اختصاص داد در مراسمی که برگزار شد تا زیباترین دختر را انتخاب نمایند این قرعه به نام دختری که اهل لبنان بود افتاد و به مراسم دختر شایسته جهانی در سال 2016 راه یافت تصاویر و جزئیات بیشتر را در ادامه مشاهده فرمایید..

 

سندی تابت ۲۰ ساله توانست در میان دختران مشهور و زیبای لبنان ملکه زیبایی لبنانرا بدست آورد و تاج زیباترین دختر لبنان در سال ۲۰۱۶ را بر سر نهد .سندی تابت در کمال ناباوری و به قول برخی با ناداوری به این مقام رسید .مسابقه زیباترین دختر لبنان که البته بهتر است بگوییم دختر شایسته لبنان هر ساله برگزار میگردد و در سال ۲۰۱۶ نیز در بیروت برگزار شد .

 

این مسابقه که ۱۵ مرحله دارد و در انتها به انتخاب دختر شایسته توسط داوران ختم میگردد دارای مراحلیست که بی شک زن را به کالا تبدیل میکند .مراحلی که در آن دختران باید کاملا برهنه شوند و به قولی با لباس شنا به روی صحنه بیایند و دلبری کنند .

عکسهای اندام خفن و زیبای دختر شایسته لبنان

زیباترین دختر لبنان دختر شایسته

 

بی شک نام این دلبری برهنه را میتوان کالا کردن زن برای تحریک مردان اسمش را نهاد ولاغیر .به هر حال مسابقه دختر شایسته لبنان یا ملکه زیبایی لبنان برگزار شد و پس از برگزاری ۱۵ مرحله سندی تابت به عنوان نفر اول و زیباترین دختر لبنان انتخاب شد .۵ دختری که به مرحله فینال این رقابت رسیدند با نام های سندی تابت و هلا میرائب و تریسی ریژالا و آندرا هیکل و ماریبل ترابی بودند .

 

 به گزارش پارس ناز ۹ داور که از سرشناس ترین افراد کشور لبنان هستند این رقابت را داوری کرده اند .مراسم زیباترین دختر لبنان به صورت مراسمی باشکوه و مجلل در کازینو لبنان برگزار شد

عکسهای اندام خفن و زیبای دختر شایسته لبنان

دختر شایسته ۲۰۱۶ لبنان

 

سندی تابت Sandy Tabet با ۲۰ سال سن در سال ۲۰۱۶ توانست تاج زیباترین دختر لبنان را از زیباترین دختر لبنان در سال ۲۰۱۵ یعنی والری ابوچاکرا دریافت کند .سندی در شهر بحمدون متولد شده است و هم اکنون در شهر انتلیاس زندگی میکند .سندی در آغاز اشتیاق خود را برای کمک به کودکان مبتلا به اوتیسم نشان داد .

 

رقابت های زیباترین دختر لبنان با حاشیه هایی نیز رو به رو بوده و خیلی ها از نحوه داوری و انتخاب سندی گله مند بودند و دختران دیگر را شایسته مقام ملکه زیبایی میدانستند .

عکسهای اندام خفن و زیبای دختر شایسته لبنان

عکس های زیباترین دختر لبنان,عکس های سندی تایت,دختر شایسته لبنان

 

سندی به عنوان نماینده لبنان در ماه دسامبر در رقابت زیباترین دختر جهان در واشنگتن شرکت کند.