پارس ناز پورتال

انسان هایی که قدرت ماورایی و خارق العاده دارند

انسان هایی که قدرت ماورایی و خارق العاده دارند

انسان هایی که قدرت ماورایی و خارق العاده دارند 

برخی اوقات انسان ها کارهایی انجام می‌دهند که با عقل و منطق جور نیست، آن وقته که باید گفت قدرت ماورایی دارند. مردم علاقه زیادی به قهرمانان فیلم ها و انیمیشن ها دارند و قدرت ها و توانایی هایشان در صحنه هاي فیلم آنها را حيرت زده می ند.

 

اما نظرتان در مورد افرادی که قهرمان فیلم ها نیستند اما قدرت هاي فرا انسانی دارند چیست؟ آیا تا به حال چیزی درباره انها شنیده اید؟

 

مرد آهنربایی «Liew Thow Lin»

انسان هایی که قدرت ماورایی و خارق العاده دارند

انسان هاي زیادی با قدرت مغناطیسی در طول تاریخ وجود داشته اند اما این شخص مشهور ترین آن هاست. این مرد چینی قادر است تمام اشیاء فلزی رابه بدن خود بچسباند. دانشمندان دانشگاه تکنولوژی مالزی کشف کرده اند که سطح اصطکاک بالای بدن این شخص باعث قدرت جذب فلزات می‌شود.

 

مرد لاستیکی «Daniel Browning Smith»

انسان هایی که قدرت ماورایی و خارق العاده دارنددانیل بندباز، مجری تلویزیون، کمدین و بدلکار آمریکایی انعطاف پذیرترین مرد دنیاست که نامش در رکورد های جهانی رکورد های گینس ثبت شده است. قدرت فراواقعی او از سندروم هایپرموبایل که یک مشکل ژنتیکی است نشات می‌گیرد.

 

دونده آب ها «Shi Liliang»

انسان هایی که قدرت ماورایی و خارق العاده دارندراه رفتن روی آب ها برای شی لیلیانگ جادو نیست. این راهب شائولین ۱۲۵ متر روی آب راه رفته ودر سال ۲۰۱۵ رکورد ثبت کرده است.

 

مردی که هرگز نمیخوابد «Hai Ngoc»

انسان هایی که قدرت ماورایی و خارق العاده دارنداین مرد برای نخوابیدن نیازی به نوشیدن قهوه و کافئین ندارد. او که درسال ۱۹۴۲ با مشکل بیخوابی به جهان آمده ۴۳ سال است که هرگز نخوابیده است اما با این وجود وضعیت ذهنی نرمال دارد و مانند دیگران زندگی میکند.

 

مردی با بهترین حافظه بصری «Stephen Wiltshire»

انسان هایی که قدرت ماورایی و خارق العاده دارنداستفان یک مهندس بریتانیایی است که حافظه فوق العاده اش در جهان مشهور است. او میتواند هر منظره اي رابا یک‌بار نگاه کردن با جزئیات کامل نقاشی کند. استفان با بیماری سندروم ساوانت به جهان آمد که به شکل نبوغ حافظه بصری بروز کرده است.

 

مردی با قوی‌ترین دندانهای جهان «Rathakrishnan Velu»

انسان هایی که قدرت ماورایی و خارق العاده دارنداین مرد هندی یکیدیگر از رکورد داران رکورد های گینس است که میتواند تا ۴ متر یک قطار رابا دندانهای محکمش جا به جا کند.

 

مردی که سرما احساس نمی‌کند «Wim Hof»
انسان هایی که قدرت ماورایی و خارق العاده دارندسرمای زمستان کوچک ترین تاثیری روی این مرد ندارد. او نه سرما احساس می‌کند و نه گرما. او نویسنده wim hof method است که آمادگی ذهنی و جسمی برای تحمل شرایط دمای سخت را آموزش می‌دهد. چهره او بیشتر شبیه انسان هاي روحانی و معنوی است.

 

بتمن «Ben Underwood»

انسان هایی که قدرت ماورایی و خارق العاده دارنداین بتمن واقعی با بیماری رتینوبلاستوما نوعی سرطان چشمی به جهان آمد ودر سن نوجوانی هردو چشم خودرا از دست داد. اما با این وجود سرگرمی هاي خود ویدیوگیم، دوچرخه، اسکیت و بالا رفتن از درخت را هرگز کنار نگذاشت مثل این‌که هرگز چشمهایش را از دست نداده است. بن با کمک ایجاد صداهای کوتاه با زبانش با دنیای اطراف خود ارتباط برقرار می‌کرد. درست همان کاری که خفاش ها برای مسیریابی انجام میدهند یعنی پژواک.

 

آقای همه ی چی خور«Michel Lotito»
انسان هایی که قدرت ماورایی و خارق العاده دارنداین مرد فرانسوی هر چیزی که به ذهنت ان برسد را می‌خورد مثل لاستیک، فلز و شیشه. بزرگترین که غذای او که خوردنش دو سال طول کشید یک هواپیما بودو سرانجام در ۵۷ سالگی به مرگ طبیعی فوت کرد.

 

نجوا کننده شیرها «Kevin Richardson»
انسان هایی که قدرت ماورایی و خارق العاده دارندکوین رفتارشناس حیوانات آفریقایی با حیوانات آفریقایی زیاد ارتباط داشته است و رابطه بسیار نزدکی با حیوانات وحشی دارد. شاید عکسهای زیادی از او در حالیکه شیرها و ببرها را درآغوش گرفته است دیده باشید.