پارس ناز پورتال

اهداف تجهیزات نمایشگاهی

اهداف تجهیزات نمایشگاهی

تجهیزات نمایشگاهی و وسایل مورد نیاز

همانطور که میدانیم نمایشگاه ها به منظور اندیشه های اشخاص و به وجود آوردن ارتباط میان گروه های متفاوت ایجاد می شوند. اشخاصی که میخواهند در زمینه های گوناگون محصولات خود را به فروش برسانند و ارائه دهند می توانند غرفه هایی در نمایشگاه های متناسب با استفاده از تجهیزات نمایشگاهی آرمان برپا کنند.

 

لوازم و تجهیزات نمایشگاهی مدل های گوناگونی دارند که شخص باید به موقعیت و احتیاجات خود دقت کند سپس به تهیه و یا اجاره ی آن ها اقدام کند. هدف اصلی مدل های مختلف لوازم و تجهیزات نمایشگاهی این است که اطلاعات به بهترین شکل به بازدیدکننده ارائه شود.

 

انواع لوازم و تجهیزات نمایشگاهی

به منظور شکیل تر شدن غرفه ها و ارتقاء ارائه خدمات به بازدیدکنندگان، لوازم و تجهیزات نمایشگاهی در بازار وجود دارد. تجهیزات نمایشگاهی شامل لوازم پذیرایی یا تبلیغات و سیستم های گرما یا سرماو… می توانند باشند.

 

به منظور پذیرایی از افراد حاضر در نمایشگاه و همینطور کارکنان حاضر درغرفه اضافه بر اینکه  بایستی خوراکی و نوشیدنی باشد، وجود میز و صندلی نمایشگاهی نیز ضروری است. اضافه بر مسئله ی پذیرایی به منظور ارائه ی خدمات درابطه با کالا و هرچیز دیگری که مد نظر دارید همچنین به صندلی و مبل و میز احتیاج دارید.

 

در حالی که محیط مربوط به غرفه ی شما فضایی بزرگ باشد امکان استفاده از صندلی و میزهای کنفرانس را دارید.دیگر لوازمی که شما برای پذیرایی به آن احتیاج دارید آب سرد کن، چای ساز و یخچال کوچیک است.همان طور که مشخص است تبلیغات خدمات شما اساسی ترین بخش به منظور نتیجه گرفتن از غرفه نمایشگاهی است. برای این کار از تجهیزات نمایشگاهی که برای تبلیغات استفاده می شود می توانید استفاده کنید.

 

تجهیزات نمایشگاهی که برای تبلیغات نیاز است

 

* وصل کردن نمایشگر ال سی دی یا ال ای دی در جایی مناسب در غرفه که توجه افراد را جذب کند و در آن اطلاعات، خدمات و یا کالاهای خود را به نمایش بگذارید. پروژکتورهای نمایشگاهی نیز برای این کار مناسب هستند.

 

* دیگر تجهیزات نمایشگاهی استند های مخصوص است که کاتولوگ های چاپ شده که به منظور تبلیغات طراحی شده روی آن بگذارید تا افراد آن ها را به آسانی بردارند.

 

* میز کانتر نیز جزو تجهیزات نمایشگاهی مربوط به تبلیغات است که کارکنانی که پشت میز قرار میگرند و به سولات افراد درباره ی خدمات یا کالا پاسخ میدهند.

 

 تجهیزات اداری نیز در تجهیزات نمایشگاهی و لوازم آن مورد نیاز است مثل ماشین حساب،پرینتر، یارانه و ….

اهداف تجهیزات نمایشگاهی

به جز این لوازمی که گفتیم وسایل برای ایجاد ارتباط میان کارکنان موجود در غرفه نیز وجود دارد که به کمک آن می توانید با یکدیگر ارتباط داشته باشید و در صورتی که با آن ها کار دارید با استفاده از آن دستگاه اطلاع دهید این ابزار قبیل تلفن، بی سیم، بلندگو و …می باشد.

 

لوازم و تجهیزات نمایشگاهی برای دکوراسیون داخلی غرفه

یکی از اقداماتی که موجب جذب بازدید کنندگان می شود  دکوراسیون داخلی غرفه است برای این کار معمولا رنگ های جذاب در دکوراسیون به کار میگرند.

 

از شلوغ کردن بیهوده ی غرفه جدا خوداری کنید. در دکوراسیون داخلی می توانید از ویترین ها و میزهای ست و زیبا و کف پوش های نرم استفاده کنید. سعی کنید دکوراسیون غرفه انظم خاصی پیروی کرده باشد تا وسایل مورد نیاز به راحتی قابل دسترس باشند.

 

مبلمان چرم یک محیط اداری و شیک را به وجود می آورد اگر به عنوان مدیر در غرفه حضور دارید می توانید از صندلی مدیریت استفاده کنید.

 

اجاره تجهیزات نمایشگاهی

قطعا هر نمایشگاه به وسایل و تجهیزاتی احتیاج دارد که به منظور عمل به اهداف نمایشگاه و راحتی حال بازدیدکنندگان است.

 

نمایشگاه باید محتویات خود را در دسترس مردم به هر سطحی قرار دهد.

 

نمایشگاه باید اطلاعاتی در اختیار کسانی که تجربه ندارند قرار دهد.

 

علاوه براین ها در نظر گرفتن محیطی به منظور بازی کودکان و همچنین تجهیزات پزشکی و فضایی برای اورژانس در طراحی نمایشگاه مهم است.

 

اجاره تجهیزات نمایشگاهی نیز اقدامی است که می توانید آن را انجام دهید.

 

شما میتوانید مبل و میز و وسایل صوتی و تصویری و لوازم مربوط به دکوراسیون و وسایل نور پردازی و همچنین یخچال و آب سرد کن و … را اجاره کنید تا هزینه ها کمتر شود.

 

منبع: تجهیزات نمایشگاهی