پارس ناز پورتال

اوضاع شوهر حسودترین زن دنیا را ببینید

اوضاع شوهر حسودترین زن دنیا را ببینید

اوضاع شوهر حسودترین زن دنیا را ببینید 

حسادت به هیچ وجه خصلت خوبی نیست, هم فرد و هم اطرافیان را زجر می دهد. حالا اوضاع زمانی بدتر می شود که همسر حسود باشد. دبی وود ۴۳ ساله از سندروم اوتلو رنج می‌برد. این اختلال نادر باعث می‌شود فرد از نظر شخصیتی تبدیل به انسانی بیش از حد حسود شود.

 

طبق مقاله‌ای که دیلی میل منتشر کرده است دبی چند ماهی است که ازدواج کرده و همسرش استیو وود تازه متوجه شده در چه جهنمی اسیر است. هر بار که همسر این مرد از خانه خارج می‌شود و باز می‌گردد حتی اگر به اندازه یک خرید کوتاه تا سر خیابان باشد همسرش به او دستگاه دروغ سنج وصل می‌کند.

 

این زن در طول روز بارها پیام‌هایی که به همسرش ارسال می‌شود را ریز به ریز می‌خواند و به تمام پیام‌های تلفنی او گوش می‌دهد. هنگام تماشای تلویزیون هم دبی حق انتخاب کانال دارد مبادا همسرش با نگاه کردن به یک برنامه تلویزیونی عاشق یکی از هنرپیشه‌ها یا مجریان شود.

 

جالب است که استیو از رفتار همسرش آزرده خاطر نیست و می‌گوید (راست یا دورغ این حرف هنوز با دروغ سنج سنجیده نشده است): من او را دوست دارم و گرچه کمی حسود است اما همین موضوع باعث شده به او علاقه پیدا کنم. او برای من خاص و دلنشین است.