پارس ناز پورتال

مهم ترین نکات درباره اولین رابطه جنسی در شب زفاف

مجموعه : حذف شده است
مهم ترین نکات درباره اولین رابطه جنسی در شب زفاف

درباره اولین رابطه جنسی در شب زفاف 

زن و شوهر پس از ازدواج شب زفاف را در اولین شب از زندگی زناشویی تجربه می‌کنند که باید دراین مورد به نکاتی دقت نمود. شب زفاف اولین رابطه جنسی بین عروس و داماد انجام می شود که تعداد زیادی از جوانان ایرانی به دنبال آموزش ها و نکات مهم دراین شب به یاد ماندنی از زندگی هستند که ما نیز در سایت پارس ناز بر آن شدیم

 

تا آموزش هایي را در باب شب زفاف لذت بخش و داغ برای شما دراین پست قرار دهیم. دراین شب پرده بکارت عروس بانو از بین می رود و زفاف انجام می شود.

 

 مهم‌ترین درس شب زفاف برای داشتن یک زندگی زناشویی رضایت بخش ودر عین حال لذت بخش، هنر برقراری تماس جنسی است و بهمین علت قانون گذاشتن برای رابطه جنسی مفهوم صحیحی نمی باشد.

 

زیرا انسان‌ها بسیار با یک دیگر متمایز بوده و واکنش‌هاي خاصی نسبت به هر موردی از خود نشان می‌دهند.بنابر این بعضی از موارد زیر کلی بوده و می تواند تنها بعنوان یک راهنما باشد.

 

درس شب زفاف اول: روانشناس ها توصیه میکنند که شب زفاف را نباید با جبر و شتاب شروع کرد.در اولین رابطه جنسی و پاره شدن پرده بکارت نه تنها عجله نباید در کار باشد بلکه این عمل باید دنباله و نتیجه نوازشی صبورانه و معاشقه‌ داغ باشد

مهم ترین نکات درباره اولین رابطه جنسی در شب زفاف

و شوهر باید عروس را تدریجی متمایل و راغب به عمل نماید نه آنکه با شتاب‌ کاری و بکار بردن زور، تنها حس شهوت خویش را فرو نشاند. دراین صورت تنها جسم زن را تصرف کرده و از تصرف روح او ناتوان مانده است.

 

پارس ناز : بنابر این شوهر در شب زفاف باید تمام تمهیدات لازم رابه کار گیرد ودر انتها ملایمت و ظرافت عمل کند و بداند که کوچک ترین اشتباه در شب زفاف، آن چنان همسر خودرا خسته و دل آزرده میکند که به اسانی بهبود پذیر نخواهد بودو گاه تا پایان زندگی زناشویی آثار آن بر جای میماند.

 

درس شب زفاف دوم: در اولین رابطه جنسی با همسر خود بهتر است که تقریباً ساکت باشید، زیرا صحبت‌هاي اضافی و نابه جا و حرف‌هاي تحریک کننده زدن ممکن است نتیجه عکس داشته باشد. زیرا شما تا به حال با همسر خود رابطه جنسی نداشته‌اید و از تمایلات و مواردی که باعث ناراحتی وی می شود آگاه نیستید.

 

بنابر این سکوت نسبی برترین گزینه برای شروع یک رابطه آینده‌دار است. در عین حال اگر همسر شما بیش از حد ساکت بود میتوانید با سوالاتی هم چون “حس خوبی داری؟”، “نظرت در مورد این حالات چیه؟” و از این قبیل، وی را همراه خود کنید.

 

درس شب زفاف سوم: به هیچ عنوان نباید بعد از رابطه جنسی پریشان و نگران شوید که مبادا همسرتان باردار شود یا دچار بیماری شوید. بهمین علت، برنامه ریزی برای پیشگیری از بارداری و رابطه جنسی ایمن باید مد نظرتان باشد.

 

درس شب زفاف چهارم: از خوردن غذای سنگین قبل از رابطه جنسی به شدت خودداری کنید زیرا باعث خواب آلودگی‌تان میشود. همینطور از خوردن مشروب پرهیز کنید، زیرا نوشیدن الکل نعوظ را دشوار میکند.

 

درس شب زفاف پنجم: نگران هم زمان کردن ارگاسم‌ها نباشید. خیلی از بانو‌ها تا زمانیکه تجربه کافی پیدا نکنند، در طول رابطه جنسی ارگاسم نمی شوند. خیلی بعید است که در اولین رابطه جنسی بتوانید هردو باهم ارضاء شوید. پس سعی کنید که خوش بگذرانید و حتما به هم دیگر بگویید که چه چیز برایتان لذت بخش است و به ارضا شدن تان کمک می کند.

 

درس شب زفاف ششم: آقایان اگر خیلی زودتر از زمانی که میخواستند ارضا شدند اشکالی ندارد. کمی عشق بازی کنید، بخوابید و باز دوباره امتحان کنید. بار دوم بسیار ریلکس‌تر خواهید بود.

 

آیا پاره شدن پرده بکارت در اولین رابطه جنسی درد دارد؟

 پاره شده پرده بکارت در اولین رابطه جنسی ممکن است دردآور و با خون ریزی همراه باشد. هرچند که این خون ریزی و درد مدت دوران زیادی طول نمی کشد و سریع برطرف میشود. در تعداد زیادی از بانو‌ها این حالات فقط 10 ثانیه طول میکشد

مهم ترین نکات درباره اولین رابطه جنسی در شب زفاف

و بعد ازآن همه ی چیز آرام‌بخش میشود. برای این که این مرحله از رابطه جنسی رابه خوبی سپری کنید، سعی کنید که قبل از پاره شدن پرده بکارت، مدت قابل توجهی را صرف ملاعبه و معاشقه کنید تا ترشحات واژن زیاد شود

 

و از درد احتمالی کاسته شود. توصیه میشود که یک ژل لوبریکانت درکنار شما قرار داشته باشد. زیرا ترشحات واژنی بعضی از بانو‌ها در اولین رابطه جنسی به علت استرس و اضطراب در حد کافی نیست و این خود باعث درد میگردد. بنابر این استفاده از ژل لوبریکانت میتواند موثر واقع شود. همینطور ژل لوبریکانت باعث کاهش احتمال پاره شدن کاندوم در حین رابطه میشود.

 

درس شب زفاف هفتم: تا سه روز پس از اولین رابطه جنسی خون ریزی بسیار جزئی، طبیعی است و نباید نگران بود. ولی در صورت ادامه پیدا کردن خون ریزی حتما باید به جراح و متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید.

 

آقایان در صورت عدم مشاهده خون ریزی در اولین رابطه جنسی نگران نشوید

گذشته از فقدان مادرزادی پرده بکارت در بعضی زنان، در صورتی که زن در هنگام رابطه جنسی، آرام و بدون تنش بوده، دوران کافی برای عشق ورزی داشته باشد، با طرف مقابل خود احساس اسانی کند و دهانه واژنش به اندازه کافی مرطوب باشد، آلت تناسلی مرد به نرمی وارد واژن او می شود.

 

به این ترتیب ممکن است در اولین تماس خون ریزی نداشته باشد و یا به علت نوع خاصی از پرده بکارت «پرده ارتجاعی» رخداد نظیر این می‌افتد. اما اگر زن پریشان باشد یا بترسد و پاهایش را جمع کند دهانه واژن تنگ خواهد شد و هنگام دخول خون ریزی و درد خواهد داشت.

 

از آنجایی که درنظر مردم پرده بکارت پرده‌اي بسیار سفت و محکم است که تنها با فشار پاره میشود، بعضی مردها در هنگام رابطه جنسی فشار زیادی به دهانه واژن آورده و سبب پارگی دهانه واژن و درد و خون ریزی میشوند. در صورتی که اگر زن هنگام رابطه جنسی آمادگی کافی داشته و به دور از احساس اضطراب باشد هیچ نیازی به فشار از سوي مرد نیست.

 

نکاتی در مورد پرده بکارت

پرده بکارت عضوی ماهیچه‌اي است که در ابتدای واژن قرار دارد و عمدتا در اولین یا دومین رابطه جنسی از بین می رود. در بعضی از زنان این پرده شکل حلقوی داشته و ممکن است در اثر رابطه جنسی اصلا آسیبی نبیند و خون ریزی رخ ندهد. در زنانی که دارای این نوع پرده بکارت هستند گاه مشاهده می شود که به خاطر بافت ماهیچه‌اي ضخیم آن، تا مدت‌ها بعد از اولین رابطه جنسی همواره درد مقاربت مشاهده می شود.

 

تعداد رشته‌هاي عصبی در پرده بکارت نسبت به بعضی از عضلات دیگر بدن بسیار کم است و بهمین علت در صورت آرامش جسمی و روانی پارگی آن طبق معمولً با درد کمی همراه است. عمل دخول و پاره شدن پرده بهتر است در زمانی که بدن آرام است و هیچ اضطراب و خستگی ندارد انجام شود. بنابر این نزدیکی در اولین شب ازدواج و پس از مراسم طولانی عروسی توصیه نمیشود.

مهم ترین نکات درباره اولین رابطه جنسی در شب زفاف

زنان بهتر است قبل از نزدیکی نه به منظور گرفتن گواهی سلامت پرده بکارت، بلکه به علت آگاهی از نوع پرده به دکتر متخصص زنان مراجعه کرده و توضیحات لازم را تقاضای کنند؛ زیرا در موارد نادری که پرده بکارت از نوع ضخیم باشد، برای پاره شدن آن احتیاج به عمل جراحی است.

 

گاهی پرده بکارت با یکی دو بار نزدیکی کاملاً پاره نمیشود و هر بار قسمتی ازآن پاره شده و کمی خون ریزی میکند. البته بدون پارگی پرده، مایع اسپرم ریخته شده بر روی آن میتواند سبب حاملگی شود، زیرا اسپرماتوزئید موجود در اسپرم میتواند از سوراخ پرده حرکت کرده و بطرف تخمک زن برود و حاملگی ایجاد شود. دراین موارد زن با پرده سالم باردار میشود.

 

علت درد در آلت تناسلی مردان بعد از رابطه جنسی

علت درد در ناحیه شکم در بانو‌ها در هنگام رابطه جنسی میتواند ناشی از کیست‌هاي تخمدان، مشکلات مجاری ادراری، بیماریهای عفونی لگنی، آندیومتریوزیس و … باشد که لازم است توسط متخصص زنان و زایمان مورد محاسبه و بررسی و آزمایش قرار گیرند. اما علت درد در آلت تناسلی مردان می تواند

 

ناشی از بیماری‌هاي دستگاه تناسلی مردانه و یا آسیب و اختلال در بافتی که روی آلت مردانه را پوشانده است باشد که آن‌ها نیز باید برای درمان باید به متخصصینی مثل اورولوژیست‌ها مراجعه نمایند.