پارس ناز پورتال

اپل بزرگترین شرکت تولید کننده تولیدات پوشیدنی

اپل بزرگترین شرکت تولید کننده تولیدات پوشیدنی

اپل بزرگترین شرکت تولید کننده تولیدات پوشیدنی 

شرکت اپل توانسته با تنوع بخشی در محصولات خود بازار محصولات پوشیدنی را نیز کاملا در دست بگیرد و بتواند بزرگ ترین شرکت در این عرصه باشد. مطابق با گزارش اخیر شرکت Strategy Analytics، اپل اکنون پیروز ترین شرکت در عرصه محصولات پوشیدنی هست.

 

مطابق با گزارش اخیر شرکت Strategy Analytics، اپل اکنون پیروز ترین شرکت در عرصه محصولات پوشیدنی هست. در بازه زمانی سه ماهه ژانویه تا مارس، فروش جهانی پوشیدنی ها با رشد ۲۱ درصدی از ۱۸ میلیون در سال قبل به ۲۲ میلیون دستگاه رسیده هست. اپل توانسته در همین بازه زمانی فروش جهانی اپل واچ هاي خود را با رشد ۵۹ درصدی از ۲.۲ میلیون نسخه به ۳.۵ میلیون نسخه افزایش دهد.

 

در پایان این بازه سه ماهه، سهم اپل از بازار جهانی محصولات پوشیدنی به ۱۵.۹ درصد رسیده هست، که در مقایسه با نخستین سه ماهه سال قبل میلادی با رشد ۱۲.۱ درصدی همراه بوده هست. به این ترتیب اپل از چهارم شرکت پر فروش محصولات پوشیدنی اکنون به صدر این لیست صعود کرده هست

 

از سوی دیگر فروش محصولات فیت بیت با کاهش ۳۶ درصدی همراه بوده و از ۴.۵ میلیون دستگاه اکنون به ۲.۹ میلیون رسیده هست. این کاهش چمشگیر موجب شده که سهم فیت بیت از بازار جهانی پوشیدنی ها از ۲۴.۷ درصد به ۱۳.۲ درصد سقوط کند و جایگاه این شرکت از صدر جدول به رتبه سوم نزول کند.

 

جایگاه دومین شرکت پر فروش محصولات پوشیدنی به شیائومی تعلق دارد، دستبند ارزان قیمت Mi Band این شرکت به تنهایی ۱۵.۵ درصد از کل بازار محصولات پوشیدنی در نخستین سه ماهه سال جاری میلادی را تشکیل میدهد.پوشیدنی هاي شیائومی قابلیت هاي محدودی دارند اما مزیت رقابتی اصلی آن ها قیمت پایین هست.

 

شیائومی در این بازه زمانی ۳.۴ میلیون پوشیدنی فروخته هست، که در مقایسه با مدت زمان نمونه در سال قبل با کاهش ۱۰.۵ درصدی همراه بوده هست.نتایج این تحقیق نشان میدهد که نسل دوم اپل واچ فروش خوبی در ایالات متحده و بریتانیا داشته هست که این فروش مفید نتیجه طراحی ظاهری جذاب و سیاست هاي بازاریابی اپل بوده هست.

اپل بزرگترین شرکت تولید کننده تولیدات پوشیدنی