پارس ناز پورتال

رابطه شوم اینترنتی مرد متاهل با دختران جوان

رابطه شوم اینترنتی مرد متاهل با دختران جوان

رابطه شوم اینترنتی مرد متاهل با دختران جوان 

ارتباط با دختران در تلگرام و اینستاگرام کاری هست که بعضی از آقایان به آن اعتیاد پیدا کرده اند و تعداد زیادی از زندگی ها به همین دلیل به طلاق کشیده اند. ارتباط هاي مجازی باعث شد تا زندگی نوعروس به کامش تلخ شود . به گزارش پارس ناز مردی که با آشنایی دختران در تلگرام و شبکه هاي اجتماعی ، همسرش را به ستوه آورده بود با درخواست طلاق زنش مواجه شد .

 

زن زمانی که فهمید شوهرش با دختران اینترنتی در ارتباط هست به دادگاه خانواده رفت و دادخواست طلاق داد.در پرونده‌اي زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست طلاق خود را داد و به قاضی گفت: شوهرم هر شب که به منزل می آید، تنها به فکر متصل شدن به اینترنت هست. او دائم با دختر‌هاي ناآشنا در فیسبوک چت می کند و در تلگرام با انها در ارتباط هست.

 

دیگر خانواده معنایی ندارد. فیسبوک کابوس و هووی من شده و شوهرم وقتی پای اینترنت مینشیند دیگر حاضر نیست حتی برای شام با من سر یک سفره بنشیند. در واقع شوهرم با فیسبوک ازدواج کرده و این موضوع به کابوس هر شب من تبدیل شده هست.

 

زن ادامه داد: وقتی کنار شوهرم میروم تا در جریان کار‌هایش قرار گیرم، سرم فریاد میزند و صفحه کامپیوتر یا تلفن همراه خود را برمی‌گرداند. دادخواست طلاق دادم تا مشکلات و ناراحتی‌هایم پایان یابد و او بداند وقتی میگویم از تو جدا میشوم، دروغ نیست.درست هست که پیشرفت تکنولوژی و به‌روز شدن باید رخ دهد، ولی شوهرم زیاده‌روی می کند و من دیگر معنای داشتن شوهر را نمی‌فهمم.