پارس ناز پورتال

این افراد معمولی چگونه سوپراستارهای دنیا شدند؟

این افراد معمولی چگونه سوپراستارهای دنیا شدند؟

این افراد معمولی چگونه سوپراستارهای دنیا شدند؟

مطمئنا ستاره ها هم اول مانند مردم عادی زندگی می کرده اند و یک اتفاق یا تلاش های بی وقفه آن ها را به جایگاه ستاره شدن رسانده است. برای شما هم جالب است که بدانید ستاره های هالیوود چه زمانی و چگونه نام خود را جهانی کردند؟ در اینجا نگاهی گذرا به زندگی ستارگان هالیوود و چگونگی محبوبیت و شهرت آنها می اندازیم.

 

1.جاستین بیبر
شهرت جاستین بیبر از یوتیوب آغاز شد. در سال 2007، زمانی که اسکات شموئیل براون، مدیر برنامه و استعداد یاب آمریکایی، در یوتیوب به دنبال ویدویی می گشت، تصادفا روی ویدئویی که جاستین بیبر از خودش منتشر کرده بود، کلیک می کند. در آن ویدیو جاستین که تنها 12 سال داشت،

 

یکی از آهنگ های کریس بروان با نام «With You» را می خواند. پس از آن اسکات شموئیل براون، جاستین بیبر و خانواده اش را در انتاریو ملاقات و جاستین را متقاعد کرد تا با او به آتلانتا برود.
این افراد معمولی چگونه سوپراستارهای دنیا شدند؟یک هفته بعد، او در مقابل آشر آهنگی را نواخت و محبوبیت او از همان زمان آغاز شد. 9 سال بعد او بیش از 144 جایزه را در دنیای موسیقی از آن خود کرد. او همچنین در مجله «فوربز» به عنوان یکی از تاثیرگذارترین ستاره ها معرفی شد. شهرت جاستین در حال حاضر آنقدر زیاد است که بیش از 100 میلیون کپی از آلبوم اخیر او با نام «Purpose» فروخته شد.

 

2.جنیفر لورنس
در حال حاضر او به عنوان یکی از محبوب ترین بازیگران آمریکا شناخته می شود که تا کنون تعداد زیادی جایزه دریافت کرد. داستان شهرت او کمی از دیگران متفاوت است. او در سن 14 سالگی، زمانی که تعطیلات بهاره خود را با خانواده اش در نیویورک می گذراند، توجه یکی از مدیران مادلینگ را به خود جلب کرد.
این افراد معمولی چگونه سوپراستارهای دنیا شدند؟او از جنیفر اجازه خواست تا از او عکسی بگیرد. شماره تلفن مادر او را نیز در جایی یادداشت کرد و روز بعد با آنها تماس گرفت. جنیفر لورنس در همان روز تست بازیگری داد و پس از آن فعالیت خود را به عنوان مدل در تبلیغات تلویزیونی کانال « MTV» آغاز کرد.

 

3.جی زی

این افراد معمولی چگونه سوپراستارهای دنیا شدند؟آغاز فعالیت جی زی، از همان کودکی اش بود. او موسیقی را به عنوان راهی برای فرار از سختی های زندگی و فقری که در آن دوران تجربه می کرد، انتخاب کرد. در سال 1989، او با همکاری رپر دیگری با نام «جاز-او»، آهنگی با نام «The Originators» را منتشر کردند. از آن زمان که آن دو این آهنگ را در اپیزود « Yo! MTV Raps» اجزا کردند، جی زی شهرت اش را در دنیای رپ آغاز کرد.

 

4.کیت ماس
در حال حاضر کیت ماس به عنوان یکی از تاثیرگذارترین مدل های جهان شناخته می شود. جرقه شهرت در زندگی او در فرودگاه « JFK» زده شد. او در سن 14 سالگی، زمانی که به همراه خانواده، پس از گذراندن تعطیلات در فرودگاه باهاماس بود، نظر یکی از مدیران مد و فشن با نام سارا دوکاس را به خود جلب کرد.
این افراد معمولی چگونه سوپراستارهای دنیا شدند؟در هواپیما، سارا از طریق برادرش به کیت نزدیک شد و زمانی که فهمید او به مادلینگ علاقه دارد، پیشنهاد این حرفه را به او داد و کیت هم با کمال میل آن را پذیرفت. به نظر شما اگر آن دو در یک پرواز نبودند، سرنوشت کیت چگونه رقم می خورد؟

 

5.ریحانا
استعداد ریحانا اولین بار در سال 2003 در مدرسه، پس از این که او به همراه دو تا از دوستانش یک گروه موسیقی راه انداختند، کشف شد. در همان سال او با کمک یکی از دوستانش با ایوان روجرز آشنا می‌شود. روجرز از آنها دعوت کرد تا جلوی او نیز آهنگی اجرا کنند. پس از اتمام اجرا روجرز اعتراف کرد زمانی که ریحانا وارد سن می شود، گویی در نفر دیگر وجود ندارد.
این افراد معمولی چگونه سوپراستارهای دنیا شدند؟او یک بار دیگر نیز به تنهایی در مقابل روجرز آهنگ « Emotion» را خواند و همین شد که روجرز ریحانا و خانواده اش را به آمریکا دعوت تا کار ضبط و پخش آهنگ هایش را آغاز کند. پیش‌نمایش آهنگی که ضبط ‌شد نیز برای چندین استودیوی موسیقی ارسال شد که در نهایت منجر به عقد قرارداد او با یکی از این استودیوها به نام دف جم ‌شد.

 

مدیر وقت این شرکت، جی زی بعد از مشاهده اجرای ریاحانا بود که تصمیم به بستن قرارداد با وی گرفت. با ورود او به عرصه خوانندگی، موفقیت و محبوبیت او به شدت بالا گرفت به طوری که اولین آلبوم اش، « Music of the Sun» (۲۰۰۵) و آلبوم بعدی‌، « A Girl like Me » (۲۰۰۶) هردو جزو ۱۰ آلبوم برتر لیست بیلبورد ۲۰۰ جای گرفتند.

 

6.زک افران
در سال ۲۰۰۲، افران شروع به ظاهر شدن به عنوان بازیگر مهمان در چند سریال تلویزیونی شد اما محبوبیت اش با بازی در فیلم سینمایی « High School Musical»، در نقش تروی بولتون، یک دانش آموز محبوب و کاپیتان تیم بسکتبال، اوج گرفت. مدت کمی پس از پخش این فیلم، افران با اجرای دو آهنگ پر فروش در لیست Billboard Hot ۱۰۰ برای اولین بار در عموم ظاهر شد.
این افراد معمولی چگونه سوپراستارهای دنیا شدند؟در همان لیست آهنگ‌های پر فروش هفته، افران ۵ آهنگ از فیلم دبیرستان موزیکال داشت که به طور همزمان در لیست قرار گرفته بود. از همان زمان بود که شهرت او به تدریج بیشتر و بیشتر شد، طوری که در سال 2007 عکس او بر جلد مجله « Rolling Stone» چاپ شد.

 

7.برد پیت
برد پیت پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان، به دانشگاه میزوری وارد شد و در رشته خبرنگاری، با تأکید بر تبلیغات شروع به تحصیل کرد. هم‌ زمان که او در حال نزدیک ‌شدن به روز فارغ‌ التحصیلی اش بود، به این باور رسید که علاقه زیادی به بازیگری در سینما دارد. از آنجا که در میزوری فیلمی ساخته نمی‌شد،

 

وی تصمیمی می‌گیرد به جایی برود که در آنجا فیلم‌سازی انجام می‌شود و در نهایت دو هفته پیش از دریافت مدرکش، دانشگاه را ترک کرده و به شهر لس‌آنجلس می‌رود.
این افراد معمولی چگونه سوپراستارهای دنیا شدند؟برد پیت در آنجا توجه بزرگان این رشته را به خود جلب کرد. او در سال ۱۹۹۱ در فیلم «تلما و لوییز» نقش کوچکی به مدت ۱۴ دقیقه بازی کرد و بخاطر همین فیلم از او درخواست بازی در فیلم های دیگری شد و در نهایت او تبدیل در میان محبوب ترین ستاره سینمای جهان جای گرفت.

 

8.شارلیز ترون
شارلیز ترون در ۱۶ سالگی به میلان رفت و در آنجا به مدت یکسال مدل بود. با وجود اینکه توانست در رقابت‌های محلی عنوان نخست را کسب کند، بخاطر نداشتن علاقه به این رشته، یک سال بعد به نیویورک رفت. در آنجا به مدرسه رقص باله جفری بالت رفت تا بتواند به آرزوی دوران کودکی خود برسد اما زمانی که ۱۸ سال داشت زانوی او به ‌شدت آسیب دید و دیگر نتوانست این رشته را ادامه دهد.
این افراد معمولی چگونه سوپراستارهای دنیا شدند؟ به گزارش پارس ناز پس از آن، شارلیز جوان به لس آنجلس رفت و پس از ۸ ماه اقامت در این شهر، در سال ۱۹۹۵ وقتی که در بانکی بود و می‌خواست چکی به ارزش ۵۰۰ دلار را نقد کند، مسئول بانک از انجام این کار امتناع کرد که وی شروع به داد و فریاد کرد ولی تهیه کننده‌ای به نام جان کراسبی وی را دید و به یک مدرسه بازیگری معرفی کرد. مسلما او دیگر در مورد چک اش هیچ نگرانی نداشت.

 

9.جنیفر آنیستون
این افراد معمولی چگونه سوپراستارهای دنیا شدند؟زمانی که جنیفر آنیستون در پارکینگ یک پمپ بنزین ماشین اش را پارک کرده بود، توجه یکی از مدیر مسئولان تلویزیون به نام ورن لیتلفیلد را به خود جلب می کند. ورن به او پیشنهاد بازیگری می دهد و او هم با کمال میل آن را می پذیرد. جنیفر با بازی در سریال محبوب «Friends» نام خود را جهانی کرد. به راستی اگر او در آن زمان در پمپ بنزین نبود، چه سرنوشتی انتظارش را می کشید؟