پارس ناز پورتال

این اندام ها و هیکل ها غول های واقعی هستند +عکس

این اندام ها و هیکل ها غول های واقعی هستند +عکس

این اندام ها و هیکل ها غول های واقعی هستند عکس

این هیکل ها و تصاویری که پیش روی شماست همگی واقعی هستند و خبری از فتوشاپ نیست.نمیدانیم چه اتفاقی افتاده که بدن این افراد به این شکل درآمده است. 

 

سجاد غریبی وزنه بردار ۲۴ ساله ی ایرانی این روزها فضای مجازی را تحت تاثیر فیزیک خود قرار داده است. غریبی با داشتن وزنی نزدیک به ۱۵۰ کیلوگرم گفته می شود که می تواند در حدود ۱۸۰ کیلوگرم وزنه را بلند کند. با این توصیفات غریبی کسی است که مطمئنا دوست دارید در هنگام دعوا کنارتان باشد!

 

البته به گفته ی کسانی که او را می شناسند برخلاف ظاهر ترسناک و عظیم الجثه ی غریبی او بسیار آرام بوده و قلب مهربانی دارد.

این اندام ها و هیکل ها غول های واقعی هستند +عکس

 این بدن ساز برزیلی تصمیم داشت که در زندگی واقعی نماینده ی ابر قهرمان مارول یعنی هالک شگفت انگیز باشد و برای رسیدن به این هدف واقعا زندگی خود را با تزریق روغن و الکل به بازوهای خود به خطر انداخت.

 

روماریو دو سانتوز آلوز ۲۵ ساله برای افزایش حجم عضلات بازوی خود ترکیبات مرگباری را به بازوهای خود تزریق می کرد که همین مساله باعث شد سلامت او هم به لحاظ فیزیکی و هم به لحاظ روحی و روانی به خطر بیفتد.

 

این جوان که سابق بر این بادیگارد هم محسوب می شده است می گوید که این مواد چنان روی مغز او تاثیر گذاشته بوده است که او زمانی که همسرش ۶ ماهه باردار بوده است تلاش می کند خودکشی کند و هچنین این ظاهر باعث شده بچه ها از او بترسند.

این اندام ها و هیکل ها غول های واقعی هستند +عکس

 به نظر می آید که برای اینکه بازوهایی به اندازه ی ملوان زبل داشته باشید نیازی به خوردن اسفناج نیست. بدن ساز ماساچوستی، مصطفی اسماعیل، در روز ۳ کیلوگرم پروتئین، ۴ کیلوگرم کربوهیدرات و سه گالن آب می خورد تا اندازه ی دور بازویش تغییری نکند! بازئهایی که به اندازه ی دور کمر یک مرد لاغر هستند!

 

در سال ۲۰۱۲ اسم او در کتاب رکوردهای گینس به عنوان بزرگترین دور بازو ثبت شد و درخواست های زیادی برای خارج کردن اسم او از این لیست داده شده بود زیرا اعتقاد بر این بود که او دوپینگ کرده است.

این اندام ها و هیکل ها غول های واقعی هستند +عکس

 اگر اهل مچ انداختن هستید و در این زمینه مدعی هستید بازهم به سراغ جف دیب نروید! دست های دیب چنان بزرگ است که به راحتی در هر کدام از دست هایش یک توپ بسکتبال جا می شود.

 

برای کشف عامل بزرگ بودن دست های دیب آزمایشات زیادی بر روی او انجام شد و پزشکان به دنبال نشانه هایی از gigantism و elephantiasis بودند ولی تمامی نتایج حاصله نشان می دهد که جف از هیچ نارسایی رنج نمی برد.

این اندام ها و هیکل ها غول های واقعی هستند +عکس

 این دومین نفر در این لیست است که شبیه ملوان زبل است ولی به هیچ عنوان زور او را ندارد. آرلیندو دو سوزو یک بدن ساز ۴۳ ساله ی برزیلی است که معتقد است که در برزیل بزرگترین بازوها را دارد، دور بازوهای او ۱۵ سانتی متر است که نتیجه ی یک ترکیب دست ساز از روغن و الکل می باشد.

 

با وجود اینکه بازوهای او بسیار عضلانی به نظر می آیند ولی گویا اصلا کاربری ندارند ولی با این ظاهر عجیب آرلیندو فقط وزنه های معمولی را می تواند بلند کند. آرلیندو طی یک برنامه ی دوماهه با تزریق ماده ی دست ساز خود توانست از نظر حجم بهترین در باشگاه خود شود که به نظر می آید موفق هم شده است.

این اندام ها و هیکل ها غول های واقعی هستند +عکس