پارس ناز پورتال

این خانم با ارواح رابطه جنسی دارد +عکس

این خانم با ارواح رابطه جنسی دارد +عکس

اين خانم با ارواح رابطه جنسي دارد +عکس

وي گفته است سکس با ارواح رابه مردان ترجيح مي دهد و آرزو دارد يک روز توسط يک روح حامله شود.روان‌درمانگرها مي گويند چنين تجربه‌هايي حاصل يک توهم غريب در بين خواب و بيداري است.يک زن اهل بريستول انگلستان به اسم آميتيست ريلم, 27 ساله, ميگويد تا کنون با 20 روح سکس داشته است و انها رابه مردان ترجيح ميدهد.

 

زني که ادعا مي کند تا کنون با 20 روح همخوابي و رابطه جنسي داشته است و از لذت فراوان اين رابطه نيز سخن مي گويد که باعث تعجب همگي شده است.به گزارش پارس ناز به نقل از هافتينگتون پست, يک زن ?? ساله بريتانيايي دريک شوي تلويزيوني مدعي شد با ارواح سکس داشته است.

 

هافينگتون پست گزارش داده که ريلم روز پنج شنبه هفتم دسامبر دريک شوي تلويزيوني در آي‌تي‌وي حاضر شده و درمورد اين که ارواح چگونه هستند, صحبت کرده است.

 

او گفته است نخستين تجربه او مربوط به 12 سال پيش است؛ زماني که با همسرش به يک منزل جديد نقل مکان کرد و احساس کرد که يک وجود غريبه‌ در منزل حاضر است اول يک انرژي بودو بعدتر فيزيکي شد. يک فشاري روي ران‌ها و نفس‌هايي روي گردنم بود اما من هميشه احساس امنيت مي کردم.با روح سکس داشتم.

 

به گزارش پارس ناز او گفته است تجربه‌اش قابل توضيح و وصف نيست.بر اساس اين روايت, او به مدت سه سال با يک روح رابطه جنسي‌ داشته است تا اين که يک‌بار زماني که «همسر آدميزادش» از کار به منزل برگشته, سايه‌ مردي را در پنجره ديده و همين باعث شده تا اين رابطه تمام شود.

این خانم با ارواح رابطه جنسی دارد +عکس

او گفته است حداقل با 20 روح به نوعي رابطه جنسي داشته و حالا آرزو دارد توسط يک روح حامله شود.او گفته است تحقيقاتي درمورد بارداري فانتوم انجام داده و بر اساس اين تحقيقات, «اين امکان وجوددارد که يک روح در شما قرار بگيرد اما مردم نمي دانند چگونه آن رابه طور طولاني حمل کنند.»

 

ريلم نخستين کسي نيست که ادعا ميکند با ارواح رابطه جنسي داشته است. پيش از اين نيز افرادي اين ادعا را کرده‌اند. خواننده‌هايي مثل کشا و باب براون نيز چنين ادعايي کرده‌اند.

 

يک محقق دراين زمينه به هافينگتون پست گفته است طبق معمول افرادي که مدعي سکس با ارواح هستند درمورد احساس فشار و سنگيني حرف ميزنند و رابطه را گرم وصف نميکنند. انها مي گويند در هنگام حضور ارواح اتاق هم سرد است.

 

با اين حال تينا رادزيتويچ, پژوهشگر, گفته است تجربه سکس با ارواح نوعي توهم است که در بين خواب و بيداري رخداد مي‌افتد.به گفته او اين نوع توهم عجيب‌وغريب مي تواند حاوي لمس و شنيدن و ديدن باشد اما طبق معمول تروما, افسردگي و اضطراب عامل ايجاد چنين توهم‌هايي است.