پارس ناز پورتال

این دختر 11 ساله استاد دانشگاه است

این دختر 11 ساله استاد دانشگاه است

این دختر 11 ساله استاد دانشگاه است 

دختری که در تصویر میبینید یک نابغه اهل همدان است که در زبان عربی و فقه و فلسفه دارای استعداد عالی میباشد به گونه ای که در حال حاضر در دانشگاه تدریس میکند. «سعیده سلیمانی» دانش آموز کلاس نهم و نخبه تویسرکانی می باشد که با تسلط کامل به زبان عربی، به صورت افتخاری در مدارس و دانشگاه ها به تدریس دروسی همچون فقه، اصول، کلام، فلسفه، منطق و حقوق عربی می پردازد.

 

بسیار شده گاه گاهی در گوشه و کنار خبر از نخبه ها و فعالان خاص قرآنی و معارف دینی می شنویم و در نهایت حداقل در حد یک خبر کوتاه به آن توجه می کنیم.

 

و اما در روزها در ساعات پایانی ماه مبارک رمضان در محفل انسی با قرآن کریم، شاهد خودنمایی بانوی نوجوان تویسرکانی بودیم که به تفسیر آیات نور بخش الهی به زبان عربی در حضور 600 تویسرکانی پرداخت و تعجب همگان را برافروخت که در شهر ما نوجوانی 14 ساله زندگی می کند و این همه به زبان عربی تسلط دارد.

این دختر 11 ساله استاد دانشگاه است

«سعیده سلیمانی»  نخبه تویسرکانی است که در سن 12 سالگی قادر بود قرآن، عربی و فقه را در سطح دانشگاهی تدریس کند و حتی برای نشان دادن حقیقت علم و دانش خود در سن یازده سالگی هم در سر کلاس درس عربی در دبیرستان به عنوان معلم افتخاری حاضر می شود و تحسین همگان را بر می انگیزد.

 

سلیمانی حالا دیگر دو سالی بزرگتر شده و در سن 14 سالگی در کلاس نهم مشغول تحصیل و علم آموزی بیشتر می باشد.او از کودکی به آموختن دروس قرآنی به تشویق پدر و خواهرش می پردازد و اکنون تمامی دروس رشته الهیات را در حد کارشناسی ارشد فراگرفته است و متخصص شده است.

این دختر 11 ساله استاد دانشگاه است

سعیده با دروسی از قبیل فقه، اصول، کلام، فلسفه، منطق و حقوق عربی و بسیاری از دروس عربی آشنایی کامل دارد و این دروس را می تواند در سطح دانشگاه نیز تدریس کند.او مشوق اصلی خود را پدرش معرفی می کند و با توجه به تلاش هایی که در حوزه علوم عربی داشته از کلاس چهارم ابتدایی به تدریس افتخاری در مدارس و دانشگاه ها پرداخته است.

 

سعیده در مجالس و محافل قرآنی نیز سخنرانی های متعددی داشته است، او در این سخنرانی ها قرآن کریم را با گویش عربی برای حاضران تفسیر می کند.