پارس ناز پورتال

این زن چینی همه چیز را می خورد +عکس

این زن چینی همه چیز را می خورد +عکس

این زن چینی همه چیز را می خورد +عکس

معمولا عکس های او را در حال خوردن چیزهای مختلف می بینید.دلیل این زن برای این کار هنوز معلوم نیست اما به احتمال زیاد به دنبال شهرت است. یک زن چینی با خوردن اشیای عجیب مانند ماهی قرمز زنده، مارماهی زنده، کرم زنده و حتی لامپ و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی توسط پلیس بازجویی شده است.
این زن چینی همه چیز را می خورد +عکساین زن خانه‌دار چینی پس از ضبط فیلم از کارهای عجیبش آن را در اپلیکیشن ویدئویی به نام «چیهوئو فنجیه» که معنای «خواهر فِنگ همه چیز می‌خورد» منتشر کرده است و به اشتراک گذاشته است. البته برخی از مردم در این خصوص می‌گویند که او برای دریافت کلیک بیشتر از صحنه‌آرایی و تقلب در ویدیوهایش استفاده می‌کند.

 

خواهر فنگ می‌گوید که می‌خواهد از طریق اپلیکیشن جدیدی به نام «کوآیشو» ویدیوهایش را منتشر کند. نازوب، او تاکنون توانسته است بیش از 300 هزار دنبال کننده پیدا کند و گفته که از خوردن چیزهایی که مردم نمی‌خورند، لذت می‌برد.
این زن چینی همه چیز را می خورد +عکساین خانم چینی که صاحب فرزند هم می باشد، در یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب چین فعالیت می‌کند. مجموعه ویدیوهای وی با بیش از 170 میلیون کلیک به یکی از داغ‌ترین موضوعات این شبکه تبدیل شده است. گفتنی است این زن 48 سال دارد.

 

کائو یویانگ، افسر پرونده، می‌گوید که فیلم‌ها توسط پسر این خانم گرفته شده بود. این در حالی میباشد که او پیشتر ادعا کرده بود که برادرزاده‌اش از او فیلم می‌گرفته است. پلیس می‌‎گوید که سن واقعی این زن 45 سال و سن پسرش نیز 24 سال می باشد.

 

پلیس چین البته می‌گوید برخی از ویدیوهای این خانم ظاهرا واقعی بوده است. مقامات مسئول اما از بیم خطرناک بودن این ویدیوها از جنبه آموزشی برای کودکان برخی از ویدیوهای این خانم را پاک کرده‌اند.
این زن چینی همه چیز را می خورد +عکس