پارس ناز پورتال

این ستاره ها با طرفداران خودشان میانه خوبی ندارند

این ستاره ها با طرفداران خودشان میانه خوبی ندارند

این ستاره ها با طرفداران میانه خوبی ندارند

برخی از ستاره ها و بازیگران هستند که علی رغم محبوبیت بسیار بین مردم و شهرت فراوان اما به هیچ وجه مردم را تحویل نمی گیرند. آدم های مشهور، هواداران زیادی هم دارند. در واقع اگر هوادارانشان نبودند، آنها نیز چنین شهرت و محبوبیتی به دست نمی آوردند. اما برخی از ستاره هستند که این حقیقت را فراموش می کنند و نسبت به افرادی که به آنها علاقه نشان می دهند، بی احترامی می کنند.

 

ستاره هایی که نامشان را در اینجا برایتان آورده ایم نیز جزو همین دسته اند. اگر شما هم می خواهید با آنها آشنا شوید، با ما همراه باشید.

 

مایکل جردن

این ستاره ها با طرفداران خودشان میانه خوبی ندارندطبق مصاحبه ای که در سال 2015 از یک رپر آمریکایی به نام «Chamillionaire» شد، او گفت: «زمانی که از مایکل جردن درخواست کردم تا با من عکس بگیرد، او گفت که من با افرادی متل تو عکس نمی اندازم مگر این که 15 هزار دلار به من پول بدهی.»

 

جاستین بیبر
این ستاره ها با طرفداران خودشان میانه خوبی ندارندآنقدر سوژه برای جاستین بیبر زیاد است که نمی دانیم از کجا شروع کنیم! گزارشات بسیاری از بی احترامی و اهانت او به هوادارنش در دست است، به عنوان مثال او چندین بار از بالکن هتلش اش در تورنتو و مکزیک، روی هوادارانش تف انداخت.

 

حتی چندین بار در صفحه شخصی اش در اینستاگرام اعلام کرد که دیگر با هیچ هواداری عکس نمی اندازد، چون که فکر می کند آنها مانند حیوانات یک باغ وحش هستند. او همچنین گفت: «می دانم که هوادارانم را ناامید می کنم اما من هیچ عکسی به آنها بدهکار نیستم.»

 

آریانا گراندی
این ستاره ها با طرفداران خودشان میانه خوبی ندارندآریانا گراندی نه تنها اکثر هوادارش را از خود می راند بلکه در سال 2015 هنگامی که برای خرید به یک فروشگاه دونات رفته بود، اعلام کرد: «من از تمام آمریکایی ها متنفرم. من از آمریکا هم متنفرم.» او حتی در آن مغازه شیرینی ها را برداشت و گاز زد و بدون آن پول شان را بدهد، همان جا رهایشان کرد. رفتار او توسط دوربین مغازه ضبط و همه جا پخش شد.

 

بروس ویلیس
این ستاره ها با طرفداران خودشان میانه خوبی ندارنددر دنیای سینما تقریبا همه این را می دانند که کار کردن با بروس ویلیس کار حضرت فیل است. داستان های زیادی از بدرفتاری او با کارگردان هایی چون کوین اسمیت یا سیلوستر استالونه گزارش شده است اما داستان هایی که هوادارانش نقل کرده اند، جالب تر است.

 

به عنوان مثال یک بار او در یک فود کورت، دو کودک را مورد اهانت قرار داد، تنها به این دلیل که او را شناختند و بلند نام او را فریاد زدند و باعث شدند که توجه دیگران هم به او جلب شود..

 

کامرون دیاز
این ستاره ها با طرفداران خودشان میانه خوبی ندارندکامرون دیاز از گرفتن عکس با هوادارانش به شدت خودداری می کند و دلیل اش هم این است که اگر با یک نفر عکس بیاندازد، مجبور است با دیگران هم عکس بیاندازد. یکی از طرفدارانش می گوید: «رفتار او با ما واقعا سرد بود. ما از او خواستیم که پشت عکس مان را امضا کند اما او فقط بی توجهی کرد، با این که ما تنها چند نفر بیشتر نبودیم و این کار زمان زیادی از او نمی برد.»

 

کیت وینسلت
این ستاره ها با طرفداران خودشان میانه خوبی ندارنددر سال 2012، هنگام فیلمبرداری فیلم «تایتانیک» او از دستیار کارگردان خواست تا تمام هوادارانش را که ساعت ها زیر باران منتظر او بوده اند، پراکنده کند. یکی از طرفدارانش می گوید: «او واقعا بی ادب است. او حتی نخواست هیچ کدام از ما را نگاه کند و این واقعا بی احترامی به مایی بود که برای او احترام زیادی قائلیم. در واقع او با ما مانند یک آشغال برخورد کرد.»

 

بریتنی اسپیرز
این ستاره ها با طرفداران خودشان میانه خوبی ندارند به گزارش پارس ناز از بریتنی اسپیرز انتظار بیشتری هم نمی رود. این طور به نظر می رسد که بریتنی اعلام کرده هیچ هدیه ای را از هوادارانش قبول نخواهد کرد. حتی یکی از هوادارانش می گوید: «من سالها منتظر روز دیدار با بریتنی بودم اما زمانی که این فرصت نصیبم شد، او تنها با من یک عکس گرفت و خداحافظی کرد و رفت و این اتفاق تنها 3 ثانیه طول کشید.»

 

اسکارلت جوهانسون
این ستاره ها با طرفداران خودشان میانه خوبی ندارندیکی از هواداران اسکارلت جوهانسون می گوید: «پس از تماشای یکی از فیلم های اسکارلت جوهانسون، ما بیرون از سالن در هوای برفی منتظر او بودیم تا او را از نزدیک ببینیم. هوا به شدت سرد بود و ما در حال یخ زدن بودیم. تمام عوامل فیلم و حتی ستاره های دیگر نزد ما آمدند

 

و به ما امضا دادند اما اسکارلت جوهانسون خیلی راحت از کنار ما گذشت و تمام هوادارانش را نادیده گرفت. این رفتار او برای منی که به مدت یک ساعت زیر برف منتظر او بودم، واقعا گران تمام شد.»

 

مدونا
این ستاره ها با طرفداران خودشان میانه خوبی ندارندمدونا نیز یکی دیگر از ستاره های هالیوودی است که رفتار تند و خشنی نسبت به هوادارانش دارد. او حتی یک بار به جای امضا برای یکی از طرفدارانش، روی کاغذش نوشت «گمشو». یک بار هم به دلیل شکایت هوادارانش از این که کنسرت را با یک ساعت تاخیر آغاز کرد، روی سن آمد و تمام هوادارانش را به فحش بست و اعلام کرد که هر کسی شکایتی دارد، سالن را ترک کند.

 

مگان فاکس
این ستاره ها با طرفداران خودشان میانه خوبی ندارندمگان فاکس یک بار دل یکی از طرفداران 11 ساله اش را شکست. زمانی که او گل رز زردی را سمت مگان فاکس دراز کرد تا به او هدیه دهد، مگان فاکس به راحتی آن را رد کرد و کودک را نادیده گرفت. این لحظه توسط پاپاراتزی ها ثبت و سپس پخش شد. اگر چه مگان فاکس بعدها در یک برنامه تلویزیونی از این رفتار خود عذرخواهی کرد اما هیچ گاه نتوانست آن پسر بچه را ملاقات کند و دلش را به دست آورد.

 

ریحانا
این ستاره ها با طرفداران خودشان میانه خوبی ندارندریحانا جزو ستاره های بد اخلاق است. طبق گزارشات، فردی یک بلیط مجانی نصیب اش شد و تصمیم گرفت که به پشت صحنه کنسرت ریحانا برود. او می گوید: «زمانی که به پشت صحنه رفتم، او پشت میز آرایش اش نشسته بود. ما برای عکس گرفتن نزد او رفتیم اما او حتی به ما نگاه هم نکرد.

 

زمانی که به او گفتیم که ممکن است با ما عکس بگیرید، او خطاب به یکی از اعضای گروه اش گفت که او را از اینجا بیرون کنید.»