پارس ناز پورتال

این مرد با گوشی موبایل خود ازدواج کرد +عکس

این مرد با گوشی موبایل خود ازدواج کرد +عکس

این مرد با گوشی موبایل خود ازدواج کرد عکس

مردی در ایالت لاس وگاس آمریکا طی مراسم رسمی با گوشی هوشمند خود ازدواج کرد و با یک موبایل پیوند ازدواج بست! ماه گذشته، هنرمندی به نام آرون چروناک از لس آنجلس تا لاس وگاس-نوادا رانندگی کرد تا عشق خود به گوشی هوشمندش را با ازدواج با آن در یک کلیسای کوچک به مرحله بالاتری ببرد.

 

مطالعه ای توسط سایت اینترنتی کسپراسکای صورت گرفته که نشان می دهد یک چهارم مردم گوشی هوشمند خود را بیشتر و یا مساوی با والدینشان مهم می دانند. برای بسیاری از ما هنگام خوابیدن و بیدار شدن اولین چیزی است که با آن ارتباط داریم و به چک کردن گوشی می پردازیم.

این مرد با گوشی موبایل خود ازدواج کرد +عکس

آرون می گوید:”ما از آن برای تسلی خاطر، آرامش، به خواب رفتن و یا آرام کردن ذهن استفاده می کنیم و برای من درباره مفهوم ارتباط نیز هست. چرا که مدت هاست با آن در ارتباطم. از این رو تصمیم گرفتم که به راستی با گوشی ام ازدواج کنم.”

 

ولی از آنجا که ازدواج یک مرد با گوشی از جمله مراسم های متداول فرقه ارتدوکس نیست، بنابراین اگر کسی بخواهد با شیء دوست داشتنی اش ازدواج کند باید به مکانی برود(لاس وگاس) که در آنجا ازدواج های عجیب اتفاق می افتد.
این مرد با گوشی موبایل خود ازدواج کرد +عکسحلقه ازدواج این مرد و گوشی اش از این رو چروناک با صاحب کلیسای کوچکی در لاس وگاس تماس گرفت و او نه تنها با این موضوع مشکلی نداشت بلکه حتی بسیار مشتاق نیز بود.

 

در 20ام ماه مه، آرون کت و شلوار خود را پوشید ، گوشی خود را برداشت و به گزارش پارس ناز با اتومبیل کادیلاک خود تا این کلیسا رانندگی کرد تا ازدواج کند. این مراسم کوچک ولی احساسی بود و داماد هنگام ادا کلمات و حتی حلقه گذاشتن به گوشی تا حدی اضطراب داشت!

 

این مرد می گوید:”ازدواج با گوشی هوشمند هنوز قانونی نیست ولی امیدوارم ازدواج من مانند یک حرکت نمادین باشد که نشان دهد چقدر گوشی همراه در زندگی روزمره ما نقش با ارزشی پیدا کرده است.”

 

منبع:نیک صالحی