پارس ناز پورتال

ایوانکا ترامپ و مادرش در جشن خانوادگی

ایوانکا ترامپ و مادرش در جشن خانوادگی

ایوانکا ترامپ و مادرش در جشن خانوادگی 

ایوانکا ترامپ یکی از بانفوذترین افراد در کاخ سفید هست که حضورش در کنار پدرش دونالد ترامپ اکنون دیگر امری کاملا عادی شده هست. ایوانکا ترامپ و مادرش | ایوانکا ترامپ این هفته برای شرکت در مراسم بیبی شاور «جشنی که پیش از به
جهان آمدن نوزاد گرفته میشود» همسر برادرش لارا به نیویورک بازگشت.

 

به گزارش پارس ناز دختر بزرگ دونالد ترامپ و شوهرش جارد کوشنر روز شنبه در حین قدمزدن در نیویورک دیدن شدند ولی مادرش ایوانا و همسر برادرش لارا با انتشار تصویر هایي درشبکه اجتماعی ، هدف اصلی بازگشت او به شهر محل زندگی سابقش و پیش از نقل مکان بهواشینگتن را، افشا کردند.
ایوانکا ترامپ و مادرش در جشن خانوادگی

لارا تصویر سه نفره اي را در کنار جاری اش ونسا «راست» و خواهر شوهرش ایوانکا «چپ»در مراسم بیبی شاور به اشتراک گذاشتعلاوه بر ایوانکا ، ونسا همسر برادر دیگرش دونالد ترامپ جونیور ، مادر لارا ، مشاور ترامپاومارز مانیگالت و بعضی دیگر نیز برای شرکت در این مراسم به انها در یک رستوران ایتالیاییپیوستند. این رستوران که در ناحیه شرقی نیویورک قرار دارد، تنها چند بلوک با منزل ایوانکا وجارد در این شهر فاصله دارد.

 

ایوانکا هنگام خروج از آپارتمان پنت هاوس شان در نیویورک، لباس گلداری از برند خودش به تنداشت. کوشنر نیز با یک پیراهن سفید دکمه دار دیدن می شد که با استایل پسر کوچشان جوزفهماهنگ بود و دخترشان آرابلا نیز یک پیراهن توری خالدار پوشیده بود.
ایوانکا ترامپ و مادرش در جشن خانوادگی

لارا و شوهرش در کنار مادر خود و مادر شوهرش ایواناایوانکا ترامپ و مادرش در مراسم پیش از زایمان زن برادرشبه نظر میرسد انها در ساختمان پارک اونیو ترامپ ، جایی که به گزارش پارس ناز خودشانیک پنت هاوس دارند اقامت کرده اند.این زوج در ماه دسامبر، آپارتمانی در این ساختمان به مبلغ 4.1 میلیون دلار برای فروش و یا 15000دلار در ماه برای اجاره گذاشتند، البته چند ماه بعد مبلغ اجاره را به 13000 دلار کاهش دادند.
ایوانکا ترامپ و مادرش در جشن خانوادگی

ایوانکا ترامپ و شوهرش جارد کوشنر به همراه دو تن از فرزندانشان جوزف و آرابلا

 

انها فرزند بسیار کوچکی نیز به نام تئودور دارند که در این تصویر دیدن نمی شودظاهرا پس از ماجراهای جدید و تهمت جاسوسی جارد کوشنر ، وی در نظر دارد به همراه خانواده اشدوباره به نیویورک بازگردد. انتظار می‌رود که وی به زودی مدارکی را جهت دفاع از خود ومواجهه با اتهامات اخیرش از سوی سناتورها، ارائه دهد.

 

گزارشات نخست از سوی دو منبع اظهار داشتند که این ملاقات در اواسط ماه ژوئن خواهد بود ولی منبعسومی می‌گوید که زمان آن هنوز در دست مذاکره هست.
ایوانکا ترامپ و مادرش در جشن خانوادگی

جارد کوشنر در کنار دخترش آرابلا و پسرش جوزف

 

ماه قبل مقامات امریکایی اظهار داشتند که کوشنر الزاما مظنون این جرم نیست ولی تصور می شودکه وی ممکن هست حاوی اطاعاتی مربوط به همکاری تیم ترامپ با روسیه و همین طور دخالت کرملیندر انتخابات ریاست جمهوری باشد.
ایوانکا ترامپ و مادرش در جشن خانوادگی
لباس گلدار ایوانکا از برند خودش