پارس ناز پورتال

نکات جالب از زندگی ایوانکا ترامپ پرقدرت ترین دختر دنیا

نکات جالب از زندگی ایوانکا ترامپ پرقدرت ترین دختر دنیا

نکات جالب از زندگی ایوانکا ترامپ پرقدرت ترین دختر دنیا 

ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور ایالات امریکا هست، در اساس تجارت بسیار پیروز بوده هست و به پدر خود مشورت هاي مهمی می‌دهد. ایوانکا ترامپ حتی گذشته از سال 2016 نیز به دلیل پدر ثروتمندش که غولی در دنیای املاک منهتن به تعداد می آمد یک چهره ي اجتماعی شناخته شده بود اما وقتی که پدرش درکمال ناباوری و با حواشی بسیار برنده رقابت هاي انتخاباتی ریاست جمهوری ایالات متحده شد، شهرت ایوانکا نیز از قاره ایالات امریکا فراتر رفت.

 

بدنبال آن خیلی زود، ایوانکا از رئیس شرکت مد و لباس خود به مشاور رییس جمهور قدرتمندترین کشور جهان تبدیل گردید. اما مردم جهان واقعاً تا چه اندازه در مورد ایوانکا ترامپ اطلاعات دارند؟ در این جا می‌خواهیم واقعیت هایي گفته نشده در مورد دختر اول ایالات متحده را برای شما بازگو کنیم.

 

1- نام حقیقی او ایوانکا نیست

زمانی که ایوانکا در سال 1981 از ازدواج دونالد ترامپ با ایوانا ترامپ به جهان آمد در واقع نام مادرش را بر او گذاشتند و این نام در شناسنامه ي او نیز ثبت گردید. در مورد اینکه چگونه نام او به ایوانکا تغییر کرد باید بگوییم که به احتمال فراوان این نام مستعار اوست که به دلیل ریشه ي مادرش که اهل کشور چک هست

 

برای وی انتخاب شده. اضافه بر این ایوانکا شکل صغیر نام مادرش «ایوانا» هست که در فرهنگ اهالی اهل چک چنین شیوه ي نامگذاری بسیار رواج دارد.

نکات جالب از زندگی ایوانکا ترامپ پرقدرت ترین دختر دنیا

2- جنیفر لوپز از شغل مدلینگ او انتقاد کرده بود

در سن 14 سالگی ایوانکا تصمیم گرفت که از دبیرستان شبانه روزی خارج شده و آینده اش را در دنیای مد و لباس دنبال کند. او ابتدا با والدینش یک قرارداد بست و بر مبنای آن باید رضایت مسئولین مدرسه را جلب کرده و این موضوع آسیب اي به نمرات درسی و حضور او در کلاس هاي درس نزند. به قول ي خود ایوانکا،

 

قانع کردن مسئولین مدرسه بسیار سخت تر بوده و وی برای جلب رضایت آنها دست به یک اختراع زد. او می‌دانست که مسئولین مدرسه به کسی که بخواهد در رشته ي اسکی جواز المپیک را دریافت کند اجازه خروج از مدرسه می دادند و او نیز از همین موضوع بهره گیری کرده و به خواسته اش رسید.

 

ایوانکا بی درنگ پس از امضای قرارداد با یک کمپانی مد و لباس به نام « Elite Model Management» برای خود نامی دست و پا کرده و با کمپانی بزرگ تامی هایلفیگر در چندین مورد مشارکت کرد. با این وجود به علت اینکه از رفتار دیگر مدل ها خوشش نمی آمد این کمپانی را ترک کرد. وی دیگر مدلهای

 

نوجوان این کمپانی را فریبکار، حسود، بی سواد و نازپرورده توصیف می‌کرد. اما حیله گری صفتی بود که همه ي وقت به وی نسبت داده می‌شود به گونه ای که جنیفر لوپز درمورد حضور او در صنعت مد چنین گفت:” او فقط به دلیل پدرش اینجاست”. بسیاری دیگر نیز بر این یقین بودند که به علت نام خانوادگی اش هیچ گاه در این صنعت پیروز نخواهد بود.

 

3- او نامزدهای بسیار مشهوری داشته هست

گذشته از ازدواج با جارد کوشنر که پدر او نیز یکی از بزرگترین افراد فعال در حوزه املاک بود، ایوانکا با پسران بسیار سرشناسی ارتباط داشت. او در سال 2006 برای مدتی با لانس آرمسترانگ، دوچرخه سوار نامدار آمریکایی وارد ارتباط شده اما ارتباط ي این دو خیلی زود به آخر رسید. خیلی زود او با توفر گریس وارد ارتباط شد

 

ولی این ارتباط نیز خیلی زود با دشوار همراه گردید و ایوانکا خیلی زود توفر را نزد پدرش برد هر چند ادعا کرد که از اینکار هدف خاصی نداشته هست در نهایت او همسر کنونی اش، جارد کوشنر، را بعنوان نامزد جدیدش به پدر معرفی کرد و ترامپ نیز وی را تایید نمود. ایوانکا در اغوا کردن پسران ثروتمند دختر ماهری بود.

نکات جالب از زندگی ایوانکا ترامپ پرقدرت ترین دختر دنیا

4- بازیگر مورد علاقه ي او کریستین بیل هست

در سال 2015، ایوانکا در برنامه اي تلویزیونی اعلام کرد که علاقه ي فراوانی به یکی از بازیگران نقش بتمن دارد. وی در این خصوص چنین گفت:” بازیگری که بیش از همه ي برای همه ي وقت دوستش داشته ام کریستین بیل هست- گرچه کاملاً بر اساس شکل ظاهری.

 

هیچ وقت با او دیداری نداشته ام. از لحظا زیبایی شناختی کریستین بیل بی همتاست. به نظر من او بسیار خوش قیافه هست. منظورم این هست که او در روانی آمریکایی بی نظیر بود، بسیار زیبا”. گرچه ایوانکا راست می‌گفت زیرا هشت سال گذشته نیز در گفت و گو اي از عشق و علاقه ي خود به این بازیگر هالیوودی گفتگو کرده بود.

 

گرچه به نظر میرسد که در سال هاي جدید علاقه ي او به بیل کاهش یافته و سخنان مشابهی را در مورد جاستین ترودو، اولیه وزیر کانادا، به زبان آورده هست.

 

5- او برای بازی در نمایشنامه «بینوایان» در برادوی تست داد

علیرغم اینکه هیچ پیشینه بازیگری یا تجربه موسیقی نداشت اما ایوانکا گفته که برای ایفای نقیش کوزت در تئاتر بینوایان در برادوی تست داده هست. گرچه همان طور که انتظار می رفت وضعیت مفید پیش نرفت و وی شانسی برای حضور در این تئاتر نداشت. به نظر می‌رسد که ایوانکا می خواسته از شهرت خود و پدرش برای باز کردن هر دری بهره گیری نماید.

 

6- او به طور کامل از تیفانی ترامپ پشتیبانی کرده هست

در حالی‌که ایوانکا و برادرانش بعنوان مشهور ترین فرزندان ترامپ در رسانه ها شناخته میشدند اما ترامپ یک دختر کمتر شناخته شده دیگر به نام تیفانی از ازدواجش با مارلا مپلز دارد. اما علی رغم اینکه ترامپ به مادر ایوانکا خیانت کرده و با مپلز وارد ارتباط شد، ایوانکا به خوبی با این موضوع کنار آمده و بعد از مدتی ناراحتی خواهر ناتنی اش را بعنوان عضوی از خانواده ترامپ پذیرفت.

نکات جالب از زندگی ایوانکا ترامپ پرقدرت ترین دختر دنیا

بر اساس گزارشات زمانی که تیفانی در دانشگاه پنسیلوانیا درس میخواند ایوانکا از پدرش خواست که یک کارت اعتباری برای وی تهیه کند. این دو در زمان رقابت هاي انتخاباتی دونالد ترامپ بیش از پیش به هم نزدیک شدند. به قول ي رسانه ها وی در اساس ي سیاست، ارتباط با مردان و نحوه لباس پوشیدن نیز به خواهر کوچک خود مشاوره می‌دهد.

 

7- او در انتخابات سال 2008 به ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون کمک کرد

در حالیکه رقابت هاي انتخاباتی سال 2016 یکی از تفرقه انگیز ترین رقابت هاي ریاست جمهوری در تمام تاریخ ایالات متحده بود اما حضور ایوانکا در این رقابت ها اکثر از هر چیز دیگری دیدنی و غیر قابل یقین به نظر می‌رسید. گذشته از اینکه هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ بعنوان نامزدهای نهایی حزب هاي متبوع خود گزینه شوند، ترامپ ها و کلینتون ها در واقع رفقا بسیار نزدیکی بودند. حتی ایوانکا در سال 2008 به کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون کمک مالی کرده بود.

 

اما در طول دوران رقابت هاي انتخاباتی سال 2016 که به درگیری هاي شدید لفظی بین کلینتون و ترامپ همراه بود و حتی پس از آن نیز ایوانکا همواره رفاقت خود را با چلسی کلینتون، دختر هیلاری، حفظ کرده و همۀ جا با احترام از او یاد میکرد. وی در این راستا چنین گفته بود:” وی سال ها گذشته از کمپین انتخاباتی با من دوست بود،

 

در حین کمپین ها نیز دوست من ماند و بعد از آن نیز دوست من باقی خواهد ماند”. گرچه در طول دوران رقابت هاي انتخاباتی این دو با هم گفتگو نمیکردند.

 

8- او به کارمندان زنش مرخصی زایمان نمی داد

بعنوان مشاور قصر سفید وی همواره در مسایل مربوط به زنان مثل مرخصی زایمان و دستمزد فرزندآوری به پدرش مشاوره می‌دهد که هر دو در طول دوران کوتاه رهبری ترامپ شرایط خوبی نداشته اند. اما وضعیت برای ایوانکا زمانی بد شد که مشخص گردید وی با کارمندان زن آبستن خود با ملایمت چندانی رفتار نمی کرده هست.

 

ماریسا کراکسبرگر یک مدیر اجرایی بود که در تابستان 2013 و در حالیکه آبستن بود از طرف ایوانکا به او توصیه کار شد و وقتی که در مورد مرخصی زایمان باحقوق از او سوال کرد ایوانکا پاسخ داد که او در شرکتش چنین سیاستی را دنبال نمی‌کند و ماریسا مجبور شد یک هفته پس از به جهان آوردن فرزندش سر کار بازگردد.

 

. گرچه سال بعد این موضوع در شرکت ایوانکا اصلاح شده و ایوانکا اعلام کرد که شرایط دیگر مادران را درک کرده و برای آنها مرخصی زایمان باحقوق در نظر خواهد گرفت.

 

9- او از تاریخ کوتاه ي سوال برانگیز روابط پدرش با زنان دفاع می‌کند

یک ماه گذشته از روز انتخابات ریاست جمهوری، نوار ویدیویی ضبط شده اي از سخنان تحقیر آمیز ترامپ در مورد زنان در رسانه ها منتشر شد. شرایط چنان بد شد که خود ترامپ نیز مجبور به عذرخواهی گردید در حالیکه وی به ندرت اینکار را می‌کرد. اما ایوانکا نیز در گفت و گو اي به کمک پدرش آمد و چنین گفت:” سخنان پدرم واقعاً نامناسب و زننده بودند و خوشحالم که او خود نیز به این موضوع اعتراف کرده و بی درنگ از خانواده من و مردم ایالات امریکا عذرخواهی نمود”.

 

گرچه در پشت صحنه ایوانکا بسیار عصبانی بود. در واقع ابتدا ترامپ به زبان آوردن این سخنان را رد کرده بود ولی وقتی تیم مشاوران ترامپ، از جمله ایوانکا، کلیپ را تماشا کردند ناگهان صورت ایوانکا برافروخته شده و با گریه از محل خارج شد. بعد از آن بود که ترامپ علیرغم تصمیم قبلی برای عذرخواهی نکردن تصمیم گرفت

 

افسوس خود را از سخنانش ابراز نماید. وی بار دیگر در سال 2017 در تجمع بزرگی در کشور آلمان اعلام کرد که هزاران زنانی که با پدرش مشارکت کرده یا کارمند او بوده اند بی تردید پشتیبانی و اعتقاد او به زنان را تایید خواهند کرد.

نکات جالب از زندگی ایوانکا ترامپ پرقدرت ترین دختر دنیا

10- نقش او در تیم مشاوران ریاست جمهوری دردسرساز شده هست

 به گزارش پارس ناز وقتی که ایوانکا در مارس 2017 به طور رسمی بعنوان یکی از اعضای اصلی مشاوران مدیریتی پدرش گزینه شد این موضوع با مخالفت هاي زیادی همراه بود. حتی برخی این حرکت را برای امنیت ملی کشور خطرناک توصیف کردند زیرا خانواده ي ترامپ سرمایه گذاری هاي خارجی وسیعی دارند

 

که میتواند سیاست گذاری هاي آنها را تحت تاثیر قرار دهد. اما وقتی که شرکت متعلق به ایوانکا شروع به مشارکت با شرکت هاي چینی و سرمایه گذاری در این کشور کرد وضعیت بدتر نیز شد. اما کمپانی ایوانکا اعلام کرده که این موضوع تنها به مسایل تجاری مربوط شده و برای پیشگیری از سوء بهره گیری از نام تجاری ایوانکا چنین تصمیمی اتخاذ شده هست.