پارس ناز پورتال

باران کوثری به طور عجیبی 21 کیلو لاغر شد

مجموعه : اخبار سینما
باران کوثری به طور عجیبی 21 کیلو لاغر شد

باران کوثری به طور عجیبی 21 کیلو لاغر شد 

باران کوثری بازیگر جوان و سرشناس سینما برای ایفای نقش در یک فیلم مجبور شد 21 کیلو از وزن خود را کاهش دهد تا بتواند نقش بازی کند. 

 

فیلم سینمایی عرق سرد با بازی باران کوثری

باران کوثری در جدید ترین تولید سهیل بیرقی فوتبالیست میشود.این بازیگر سینما و تلویزیون کشورمون برای ایفای نقش در این فیلم سینمایی کاهش وزن شدیدی را تجربه کرد. باران کوثری پیش از این در فیلم سینمایی هفت ماهگی به ایفای نقش پرداخته بود.

 

فیلمبرداری فیلم سینمایی عرق سرد به کارگردانی و نویسندگی سهیل بیرقی که از اواخر تیر ماه نخست شده بود پس از 40 جلسه فیلمبرداری به آخر رسید.اولین تصویر از باران کوثری در نقش یک فوتبالیست در فیلم عرق سرد به کارگردانی سهیل بیرقی منتشر شد. ظاهراً باران کوثری برای بازی در این نقش 21 کیلو گرم وزن کم کرده هست.

 

تازه ترین ساخته ي کارگردان فیلم «من» با بازی باران کوثری, امیر جدیدی, لیلی رشیدی,هدی زین العابدین و سحر دولتشاهی پیش بینی میشود با سپری کردن مراحل حاضر سازی, در جشنواره ي فیلم فجر رونمایی شود.تدوین فیلم «عرق سرد» که هم زمان با فیلمبرداری توسط بهرام دهقانی نخست شده بود,این روزها آخرین مراحل نهایی را سپری میکند.

 

سهیل بیرقی نویسنده و کارگردان, کامران حجازی مجری طرح و مدیر تولید, فرشاد محمدی مدیر فیلمبرداری,مهدی درستکار کرمانی صدابردار, ایمان امیدواری طراح چهره پردازی, دستیار اول کارگردان;محمدرضا کشمیری, جلوه هاي ویژه کامپیوتری;سینا قویدل, امیرحسین شجاعی عکاس و مهدی داوری بعنوان تهیه کننده از عوامل اصلی میباشند که در تولید این فیلم مشارکت دارند