پارس ناز پورتال

باربی های زیبای با حجاب را ببینید

باربی های زیبای با حجاب را ببینید

باربی های زیبای با حجاب را ببینید 

باربی عروسکی در مدل های جهانی است که بسیار معروف است و محبوب دل همه می باشد اما واقعا جای مدل با حجاب آن برای مسلمانان کم بود. ظاهر عروسک های باربی برای اولین بار به دست یکی از خانم های مسلمان اهل نیجریه، به نام حنیفه ادام 24 ساله دانشچوی رشته پزشکی، تغییر یافتند.باربی های زیبای با حجاب را در زیر ببینید:

باربی های زیبای با حجاب را ببینیداو عکس هایی از این هنرنمایی خود را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.باربی های زیبای با حجاب را ببینید

این باربی ها دیگر شلوارهای کوتاه و پیراهن های نیمه عریان بر تن ندارد، بلکه مانتو گشاد و لباس های سنگین متناسب با پوشش زنان مسلمان سراسر جهان به تن کرده اند.

باربی های زیبای با حجاب را ببینید

او در این باره می گوید: «این ایده از وقتی به ذهنم رسید که دوست داشتم عروسک های باربی را با حجاب ببینم. مثلا تصور می کردم که آنها مثل من لباس پوشیده اند و این برایم جذاب بود.»

باربی های زیبای با حجاب را ببینید

حنیفه نه تنها لباس های پوشیده ای را برای عروسک های باربی طراحی کرد، بلکه همان لباس ها را در سایز های بزرگ دوخت و با قرار دادن عکس هایی از مانکن ها در کنار عروسک ها، بر جذابیت تصاویرش افزود.

باربی های زیبای با حجاب را ببینید

باربی های زیبای با حجاب را ببینیداو می گوید که این عروسک ها به زودی روانه بازار خواهند شد.باربی های زیبای با حجاب را ببینید

«من دوست دارم که این لباس ها را بر تن عروسک های سیاه پوست هم ببینم اما متاسفانه تنوع این عروسک ها در نیجریه کم است.»باربی های زیبای با حجاب را ببینید

باربی های زیبای با حجاب را ببینیدحنیفه امیدوار است که با این کار بتواند دختران را به حجاب تشویق کند. «خیلی خوشایند است که کودکان محجبه با عروسک هایی مانند خودشان بازی کنند. عروسک هایی که با فرهنگ و اعتقادات مذهبی آنها هماهنگ اند و این موضوع در نهایت عزت نفس آنها را افزایش خواهد داد.»