پارس ناز پورتال

بازیگرانی با چشمان لنگه به لنگه هالیوودی را ببینید

بازیگرانی با چشمان لنگه به لنگه هالیوودی را ببینید

بازیگرانی با چشمان لنگه به لنگه هالیوودی را ببینید

رنگ چشم مربوط به قسمت عنبیه می شود و برخی از افراد با چشمانی به دنیا می آیند که هر چشمشان رنگ های متفاوتی دارد.بازیگران هالیوودی که این خصوصیت را دارند را در زیر می بینید. ناهم رنگی عنبیه هم یکی از این تفاوت هاست که برای خیلی ها جالب است و در انسان و حیوان دیده می شود.این تفاوت رنگی حاصل از فقدان یا مقادیر اضافی ملانین(رنگدانه) است.

 

در ادامه درباره افراد مشهوری می خوانید که ناهم رنگی عنبیه دارند:
بازیگرانی با چشمان لنگه به لنگه هالیوودی را ببینید“جین سیمور” بازیگر انگلیسی در نقش دکتر کوئین دارای یک چشم سبز و یک چشم قهوه ای است.
بازیگرانی با چشمان لنگه به لنگه هالیوودی را ببینید“به گزارش پارس ناز میلا کونیس”-بازیگر- هم مبتلا به ناهم رنگی عنبیه است و سالها قبل گفته بود که تا سال 2011 از یکی از چشمها نابینا بوده با عمل جراحی بینایی اش را به دست آورده است.
بازیگرانی با چشمان لنگه به لنگه هالیوودی را ببینید“کیت باسورث” دیگر هالیوودی مشهور مبتلا به ناهمرنگی عنبیه است و دارای یک چشم آبی و یکی فندقی تیره است.
بازیگرانی با چشمان لنگه به لنگه هالیوودی را ببینیدسوپرمن یا همان “هنری کویل”-بازیگر انگلیسی دارای ناهم رنگی عنبیه است.
بازیگرانی با چشمان لنگه به لنگه هالیوودی را ببینید“آلیس ایو” بازیگری انگلیسی است و می گوید نامزد سابقش تا 9 ماه متوجه متفاوت بودن رنگ چشمهایش نشده است!
بازیگرانی با چشمان لنگه به لنگه هالیوودی را ببینید“جاش هندرسون” هنرپیشه و خواننده ای آمریکا مبتلا به ناهم رنگی عنبیه است.
بازیگرانی با چشمان لنگه به لنگه هالیوودی را ببینید“الیزابت برکلی” بازیگر سینما و تئاتر است که دارای یک چشم سبز و دیگری نیمه سبز، نیمه قهوه ای است.