پارس ناز پورتال

بازیگرانی که از مشهور شدن متنفر هستند

مجموعه : اخبار سینما
بازیگرانی که از مشهور شدن متنفر هستند

بازیگرانی که از مشهور شدن متنفر هستند 

شمار زیادی از بازیگران و چهره ها میباشند که از سرشناس شدن و شناخته شدن در بین مردم کینه دارند و تمایل به زندگی مثل افراد عادی دارند. برای اکثر بازیگران رسیدن به شهرت بزرگ ترین هدف هست. رویای کسب شهرت در سراسر دنیا، واقعا محبوب بودن، و شهرتی همۀ‌گیر واقعا چیزی هست که خیلی‌ها در حسرت آن میباشند. با این حال برخی از بازیگران میباشند که می گویند اصلا دوست نداشتند سرشناس باشند.

 

در حالی‌که ایده سرشناس بودن در ابتدای راه ممکن هست فوق العاده به نظر برسد، شمار زیادی از بایگران هم از شهرت خسته می شوند. شکار شدن توسط پاپاراتزی‌ها، نداشتن حریم خصوصی، و مردمی که فرق بین بازیگر و شخصیتی که او ایفا می کند را درک نمی کنند؛ همه ي و همۀ از عواملی میباشند که موجب میشود سرشناس بودن خیلی هم فوق العاده نباشد.

 

در عین حال بازیگرانی میباشند که در همه ي عمرشان فقط برای ایفای یک رل خاص به یاد آورده میشوند، یا اینکه با بازخوردهای منفی در طول سال‌ها روبه رومی‌شوند. همه ي اینها موجب می شود تا باشند بازیگرانی که آرزویشان این هست که کاش سرشناس نمی‌بودند.احتمالا بشود آسان بازیگرانی راکه میگویند شهرت را دوست ندارند نادیده گرفت؛ اما اینکه فقط همه ي چیز داشته باشی، علت خوشحال بودن نمی شود. بازیگران هم انسان میباشند.

 

۱۵- کریس اوانز

این بازیگر که برای بازی در نقش «کاپیتان کشور آمریکا» به شهرت رسید، مدت زیادی نیست که در مقابل دوربین دیده شده‌هست. علتش هم این هست که او از شهرت متنفر هست و مدعی شده پس از آخر قراردادش با مارول دیگر بازیگری را ترک می کند.

 

او در ابتدای کارش از قرار داشتن در مرکز دقت خیلی لذت می برد. اما هر چه جلوتر رفت از این احساس متنفر شد. در حالی‌که اوانز عاشق بازی در نقش «کاپیتان کشور آمریکا» بود و بخشی از فیلم «انتقام‌جویان» هم بود، ادعا کرده این نقش زیادی از او انرژی برده هست.

بازیگرانی که از مشهور شدن متنفر هستند

او گفته هست هوادارانش در آینده وی را کمتر در مقابل دوربین خواهند دید و به جای آن او دوست دارد به کارگردانی بپردازد و بازیگری را با عکس کردن چهره ابرقهرمان کشور آمریکا ترک میکند.

 

۱۴- هریسون فورد

سخت هست بتوان تصور کرد هریسون فورد از شهرتش متنفر باشد. برای کسی که هرگز از بازیگری فاصله نگرفته، نمیشود چنین حسی را تصور کرد. در هر حال، او عاشق بازیگری هست و این با اشتیاق شهرت داشتن کاملا متفاوت هست.فورد که برای بازی در نقش‌هاي فیلم‌هایي چون «جنگ ستارگان» و «ایندیانا جونز»شهرت دارد، در شمار زیادی از فیلم‌هاي گوناگون نقش بازی کرده که شامل فیلمهای کمدی و درام‌هاي زیادی میشود.

بازیگرانی که از مشهور شدن متنفر هستند

در هر حال فورد اکنون از شهرت نفرت دارد و ادعا میکند به ازای شهرت، حریم خصوصی‌اش را از دست دادده هست. او میگوید این شهرت او باری بر دوش کسانی هست که اوعاشقشان هست. در هرحال در این خصوص کاری نمیتوان کرد. هریسون فورد اگر قرار باشد بازیگری را رها کند، احتمالا بتوان دلیلش را خیال زد؛ اما این کاری هست که او در چهل سال جدید نتوانسته هست انجامش بدهد.

 

۱۳- دانیل کریگ

هر چند این بازیگر گفته برای بازی در بیست وپنجمین فیلم «جیمز باند» جلوی دوربین میرود، این باو کردنی نیست که این بازیگر از شهرت نفرت داشته باشد. او که بخش مهمی از فرانچایز «جیمز باند»هست و در فیلم‌هاي مهم دیگری چون «دختری با خالکوبی اژدها» نقش بازی کرده و «کابوی‌ها وبیگانان» را در کارنامه دارد، پس از بازی در همان نخستین فیلم جیمز باند گفت دارد احساس میکند که شهرت چیزهای منفی زیادی را با خودش به همراه می‌آورد.

بازیگرانی که از مشهور شدن متنفر هستند

کریگ پس از بازی در این فیلم از یک بازیگر معمولی به یکی از مهشورترین چهره‌هاي دنیای سینما و یکی از معروفترین آلبوم فیلم‌هاي تاریخ بدل شد. او می گوید زندگی‌اش تغییر زیادی کرده واو دیگرنمی‌تواند به انچه عادت داشت، برگردد. دقت به حریم خصوصی اکنون برای او به عاملی مهم و کمتر دست‌یافتنی بدل شده هست.

 

۱۲ – جنیفر لارنس

هر چند هنوز مدت زیادی از زمانی که او وارد بازی شده نمی‌گذرد، اما جنیفرلارنس به یکی از برترین بازیگران هالیوود از زمانی که خیلی جوان بود بدل شد. او نخستین نامزدی اسکار را برای فیلم «استخوان زمستان» و زمانی کسب کرد که تنها ۲۰ سال داشت و دو سال بعد برای «دفترچه امیدبخش» برنده پاداش اسکار شد.

 

وی که با بازی در «بازی‌هاي گرسنگی» به چهره‌اي جهانی بدل شد، هرگز تصور نمی کرد بتواند به بازیگر جریان اصلی سینما شود. او فکرمی‌کرد فقط میتواند در فیلم‌هاي مستقل بودجه پایین بازی کند و هرگز تصور نمی کرد به جاییکه امروز ایستاده، برسد.

بازیگرانی که از مشهور شدن متنفر هستند

لارنس خیلی سریع به شهرت رسید. اما او می گوید با کسب شهرت دیگر نمیتواند صلح و آرامش داشته باشد و این چیزی هست که او می خواهد در زندگی نرمال داشته باشد. او عاشق بازیگر‌ي هست و میخواهد بتواند اینکار را بدون شهرت ادامه بدهد.

 

۱۱ – جک گلیسن

این بازیگر که در سریال «بازی تاج و تخت» در نقش جفری باراتون ظاهر شد با همین نقش به شهرت رسید. هر چند او در فصل ۴ مرد، تصمیم گرفت از بازیگری دست بکشد.

بازیگرانی که از مشهور شدن متنفر هستند

او که به شدت علیه دنیا سلبریتی‌ها گفتگو کرده، فکر میکند پرستیدن سلبریتی‌ها برای انها بد نیست، اما برای کسی که به عبادت فکر می کند زیان آور هست. او زمانی گفته بود: به نظر می رسد سلبریتی‌ها به شاهرگ هر چیزی بدل شده‌اند ، اقتصاد، انقلاب، ویا جهـت‌گیری‌هاي اجتماعی برای مشتری و … او میگوید

 

این نقش بیش از آن که مثبت باشد، برای هر دو طرف منفی هست. جک گلیسون به دلیل نفرت از فرهنگ سلبریتی‌بودن هرگزنخواسته هست پا به دنیای شهرت بگذارد.

 

۱۰ – رابرت پتینسون

رابرت پتینسون واقعا نمیدانست وقتی قرارداد بازی در «گرگ ومیش» را امضا کرد، چه چیزی انتظارش را میکشید. گفته شده او می دانست با بازی در نقش سدریک دیگوری در فیلم «هری پاتر» میدانست چه خواهد شد.

بازیگرانی که از مشهور شدن متنفر هستند

او می گوید در هر حال از شهرت نفرت دارد و در هیچ مرحله‌اي از کارش نمیخواست به شهرت برسد. او می گوید شهرت هم وی را منزوی کرد وهم تنها. تنها عاملی که موجب خوشنودی اوست این هست که پیش از ستاره شدن توانست یک زندگی عادی را تجربه کند. بیش از هر چیزی، پتینسون از این مسئله غمگین میشود

 

که خیلی‌ها فقط به دلیل اینکه او سرشناس هست از او بدشان می آید. این چرخه‌اي منفی هست که به نظر نمیرسد او بتواند راه خروجش را از آن پیدا کند.

 

۹ – زک گالیفیاناکیس

پیش از آن که این بازیگر کمدین با فیلم «هنگ‌آور» یا «خماری» به شهرت برسد، او یکی از معروفترین کمدین‌ها بود. او در عین حال بازیگر فیلم‌هاي درامی چون «مرد پرنده‌اي» هم بود واخیرا در سریال‌هاي تلویزیونی چون «بسکت‌ها»هم نقش بازی کرده هست.

بازیگرانی که از مشهور شدن متنفر هستند

او زمانی در یک گفت و گو گفته بود یک بازیگر سرشناس بودن، احمقانه هست و او به این شهرت هیچ علاقه‌اي ندارد. او گفته بود: دوست دارم یک بازیگر باشم. همین. اما چرا گالیفیاناکیس اینقدر از شهرت نفرت دارد؟ می گوید چون فکر میکند شهرت اجتماعی برای یک بازیگر یک مفهوم هست. و فکر نمیکند هرگز بتواند از این مفهوم لذت ببرد یا آن را بپذیرد.

 

۸ – آن هاتاوی

تقریباً همه ي می دانند که آن هاتاوی این سال‌ها با نفرت زیادی روبه روشده هست. پس از اینکه او پاداش اسکار را برای بازی در «بینوایان» برد همۀ چیز برای او بدتر هم شد. بعد از اسکار او حتی با یک وقفه کوچک هم روبهروشد. تا آن زمان او بازیگر فیلم‌هایي چون «خاطرات شاهدخت»، «شوالیه ظلمات برمی‌خیزد» کریستوفر نولان و «جنگ عروس‌ها» بود.

بازیگرانی که از مشهور شدن متنفر هستند

او اسمی برای خودش دست وپا کرده بود، اما افراد زیادی از او برای دیدگاه‌هایش و فقدان فروتنی او نفرت داشتند. اما او وقتی به شهرت رسید گفت نمی داند چگونه با آن کنار بیاید و با گذشت سال‌ها او شایسته‌تر شد حتی اگر اکثر با صدمه‌هایي که شهرت به او زده روبه روشد.

 

۷ – ادریس آلبا

اول باید یک چیز را روشن کرد: ادریس آلبا عاشق آراستگی‌هایي هست که ستاره بودن ایجاد میکند. گله اواز ارتباط با دیگران هست تا مشکلی با خودش. او که با بازی در فیلم‌هایي چون «حاشیه اقیانوس آرام»، «تور»، «لوتر» شناخته شده و در «برج تاریک» نیز نقش اصلی را دارد، بعنوان یکی از خوش‌چهره‌ترین بازیگران هالیوود شناخته شده هست.

بازیگرانی که از مشهور شدن متنفر هستند

در حالی‌که او بازیگری بزرگ به نظر می رسد، اما نظرات گوناگونی درمورد خودش نبودن دارد. او می‌واهد بتواند هرکاری بکند- می خواهد رپر شود، دی‌جی شود، و شهرت میتواند به او کمک کند تا به این خواست‌ها دست یابد. اما در همان حال شهرت میتواند کار را برای او سخت‌تر هم بکند.

 

بعنوان یک بازیگر شناخته شدن و شخصیت‌هایي که اوبا آن ها ارتباط داشته موجب ناامید شدن البا شده هست. به همین علت گفته می شود او از مورد دقت بودن خوشش می آید اما به نتیجه‌اش خیلی اعتمادی ندارد.

 

۶ – شیا لابوف

این بازیگر میگوید سلبریتی‌ها بنده شهرت می شوند و به همین علت او از سرشناس بودن نفرت دارد. او که ابتدا بعنوان بازیگر کانال دیزنی شناخته شد، از همان زمان برای خودش نامی دست وپا کرد. «تی استیون‌ها» و فیلم «اقرار به جرم ترو»عامل شهرت او شد. او بازیگر «تبدیل شوندگان» هم بود و در «بی قانون» و«غضب» هم بازی کرد. او حتی در یک موزیک کلیپ هم بازی کرد.

بازیگرانی که از مشهور شدن متنفر هستند

لابوف ادعا دارد که بازیگران برده شهرت می شوند زیرا اجازه می دهند که تنها یک چهره باشند. اما این تنها جنبه فیزیکی دارد وهیچ چیزش فردی نیست. او یقین دارد همۀ بازیگران نمیتوانند آدم‌هاي حقیقی باشند وتنها باید به یک چهره یا برند در یک فیلم بدل شوند و این همان چیزی هست که شخصا وی را وادار میکند تا از شهرت متنفر شود.

 

۵ – کریستن استوارت

این بازیگر تقریباً در همۀ عمرش بازیگری کرده هست.اوبا مورد دقت بودن بزرگ شد و در این ضمن چیزی که یاد گرفت این بود که از شهرت خوشش نمی آید. او که اکثر از همه ي برای ایفای نقش بلا در فیلم «گرگ و میش» به یاد آورده می شود نقش‌هاي مهمی را در کارنامه‌اش دارد که «سفید برفی ومرد شکاری»، «سرزمین ماجرا» و «به ‌سوی طبیعت وحشی»از جمله آنهاست.

بازیگرانی که از مشهور شدن متنفر هستند

او پس از اینکه موجب شد ارتباط‌اش با پتینسون گسسته شود، با نظرهای منفی زیادی روبه روشد و از آن پس به صدای آنهایی بدل شد که از شهرت ابراز نفرت می کنند. استوارت میگوید نمی فهمد چرا کسی باید از شهرت خوشش بیاید زیرا او شهرت را جنبه منفی کارش می‌داند.

 

۴ -دانیل رادکلیف

بازی در نقش هری پاتر در آلبوم محبوب «هری پاتر» برای دانیل رادکلیف مثل یک رویا بود. هر چند او پس از آن کوشش کرد تا از الکل فاصله بگیرد، اما بزرگ ترین بحران برای او شهرت بود. رادکیلف ازاین همۀ شناخته شدن بودن نفرت دارد. او حتی تلاش کرده یک لباس را بارها و بارها بپودش تا از چشم پاپاراتزیها دور بماند.

بازیگرانی که از مشهور شدن متنفر هستند

وی تلاش کرده خودش را بعنوان یک مرد معمولی نشان بدهد و ازاین که یک ستاره بزرگ هست، فرار کند. او تلاش کرده این را بارو داشته باشد که یک آدم معمولی هست و او خیلی تلاش کرده تا آرامش و زندگی خصوصی خودش را داشته باشد. وی وقتی در فیلم یا نمایشی حضور ندارد، دوست دارد تا در منزل بماند ودر کنار دوستش از حضور در مقابل هر دوربینی امتناع کند.

 

۳ – مگان فاکس

این بازیگر می گوید نمی‌فهمد چرا مردم غمگین می شوند وقتی او از شهرت گله و شکایت می کند. او میگوید مردم وی را برای اینکه زندگی‌اش را دوست ندارد، قضاوت میکنند. اوکه در فیلم‌هایي چون «منتقل شوندگان»، «جسم جینفر»، «دختر جدید» نقش بازی کرده و برای بازی در نقش‌هایش پول زیادی کسب کرده و به شهرت رسیده، میگوید مطمئن هست از شهرت خوشش نمی آید.

بازیگرانی که از مشهور شدن متنفر هستند

او می گوید ایفای نقش بعنوان شخصیت‌هایي که اکثر نماد جنسیت میباشند وی را بی‌قدرت کرده و میخواهد طرفدارانش بدانند که او دوست دارد چیزی اکثر از دختر زیباروی فیلم‌ها باشد. او یک مادر هست و تلاش دارد مثل یک مادر زندگی کند و از نگاهی که جامعه به او دارد، بیزار هست.

 

۲ – جانی دپ

جانی دپ در سال‌هاي جدید در هاله‌اي از نگاه‌هاي منفی زندگی کرده هست. پس از بردن غیرقانونی سگ‌هایش به استرالیا، جدایی‌اش از امبر هرد، معامله با او برای طلاق، و بعد اخبار مربوط به ورشکستی‌اش همه ي اورا جریحه دار کرده هست. او که برای ایفای نقش‌هایي چون «دزدان دریایی کاراییب»، «آلیس در سرزمین عجایب» و «سویینی تاد» شهرت دارد یکی از معروفترین چهره‌هاي بازیگری هست

بازیگرانی که از مشهور شدن متنفر هستند

وی یکی از بازیگران فیلم بعدی «هیولاهای شگفت‌انگیز و زیستگاه‌هاي آن ها» هم هست و در نقش کالرت گریندلوارد بازی میکند. به جای تلاش برای رویارویی با شهرت، جانی دپ تنها می گذارد هرچه میخواهد بشود، بشود. او میگوید از شهرت متنفر هست اما با آن نمیجنگد. اگرشایعه‌اي مطرح شود، او میگذارد تا شایعه جلو برود و مسیرش را طی کند. او می خواهد خودش باشد و از نظر او، شهرت اجازه نمیدهد او خودش باشد.

 

۱ – جورج کلونی

پیش از اینکه بخواهید درمورد جورج کلونی برای شکایتش از شهرت قضاوتی بکنید، یک لحظه هر نوع فکر کردنی را متوقف کنید. آیا او هرگز این چنین به نظر رسیده که از شهرت لذت برده باشد؟ مطمتنا، اواز قدرت لذت برده، اما هرگز از اینکه یک سلبریتی باشد، لذت نبرده هست.

بازیگرانی که از مشهور شدن متنفر هستند

کلونی بعنوان یکی از برترین‌هاي هالیوود شناخته میشود. او در فیلم‌هایي چون «یازده یار اوشن» و «بالا در هوا»و «اوه برادر، کجایی؟» نقش بازی کرده هست و اکنون جدیداً با همسرش امل کلونی پدر یک دوقلو شده هست. وقتی پای شهرت به میان می‌آ‌ید، کلونی از آن متنفر هست. همه ي چیزی که میخواهد این هست که در سنترال پارک قدمی بزند بدون اینکه کسی مزاحمش شود.

 

این قابل درک هست که او نمی تواند یک زندگی نرمال داشته باشد. در حالی‌که او درک می کند شهرت لازمه شغلش هست، او دوست ندارد برای آن قربانی زیادی بدهد. حتی اکنون، پدر شدن هم کارها را برای کلونی سخت‌تر کرده هست.اواعلام کرده دوست ندارد فرزندانش در مرکز دقت باشند و عکس هایي که از این دو نوزاد گرفته شده موجب می شود او حتی اکثر از همۀ وقت} از شهرت متنفر شود.