پارس ناز پورتال

بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)

بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)

بازیگران ایرانی در اینستاگرام «275»

آخرین تصاویر بازیگران و ستاره هاي ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام را میتوانید در گالری تصویر زیر دیدن کنید که از بین محبوب ترین پست هاي بازیگران گزینه شده اند. 

 

شروع مقاله امروز حال و هوای تابستانی دارد، دقیقا مانند آب و هوای این روزهای کشور عزیزمان. آرزومندم که زندگی و روابط سازنده اجتماعی مان هم مانند این روز ها گرم و پر برکت باشد. برای آقا رضا قوچان نژاد هم آرزوی سلامتی داریم و امیدواریم به این باور برسد که دیگر خالکوبی در ایران قبح چند سال پیش را ندارد و به مرتبه “نقل و نبات” تنزل پیدا کرده هست و می تواند با خیال راحت آستین کوتاه بپوشد!
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)

بانو صدیقه کیانفر بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون متاسفانه به علت خونریزی معده چند روزی هست که در بیمارستان بستری میباشند و بیش از پیش محتاج دعاهای شما. برای این ستاره پیشکسوت سینما و تلویزیون آرزوی سلامتی و بهبود کامل داریم.
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)ترلان پروانه با دندانی هاي لمینیت شده و عینکی متاثر از چراغ جلوی 206، با همه ي خداحافظی کرد. گرچه جای نگرانی نیست، ترلان جایی نمی‌روند، بلکه فقط تا طلوعی دیگر خداحافظی کرده!
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)تا حالا بار ها عکس هاي پر از عشق امیر جعفری در کنار مادربزرگ نازنینش را دیده بودیم و شاهد بودیم که چقدر وی را دوست داشت. قطعا این فراق برای امیر و خانواده جعفری بسیار سخت هست. آرزوی صبر داریم برای امیر جعفری هنرمند و با اخلاق.
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)سلفی بهرام افشاری بازیگر بلند قامت سینمای کشور ایران در کنار سارا و نیکا فرقانی اصل بازیگران آلبوم پایتخت، در پشت صحنه همین سریال.
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)واقعا وقتی خودتان چنین شلوار و لباس هایي تنتان می کنید یک جوریتان نمی شود؟! جوری نزدیک به چندش، با چاشنی مور مور!
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)برای شاهرخ استخری در گذراندن مرحله صد و بیست و چهارم ماربازی، آرزوی موفقیت داریم.
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)مهدی جان چه اصراری بود که در این زل آفتاب کلیپ بارانی بگیرید؟! ردِ شلنگ روی چتر مانده.
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)علی انصاریان خیلی دوست دارد مانند پژمان جمشیدی در هنرهای نمایشی بدرخشد، ولی هر چه اکثر تلاش می کند، به تعداد فیلمهای سوپرمارکتی کارنامه اش اضافه می‌شود.
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)سوال روز: شبنم قلیخانی دارد به چه مینگرد؟

 

1» کلاغ دم سیاه که قارقار را سر کرده هست، مسافر عزیزی آمده هست و باید شهر را خبر کند.

 

2» کفتری که از آن بالا در حال آمدن هست و به دنبال آن هم احتمالاً یک عزیز دگیری بیاید.

 

3» کفتر کاکل به سری که هاي هاي گویان در حال بردن یک خبر از یک عزیز به سمت یارش هست.

 

4» پرنده ي قشنگی که معلوم نیست کی خواهد آمد.
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)عکسی از هانا کامکار، فعال ترین کامکار در فضای مجازی از قاب دوربین مهرداد مسیحا.
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)استاد پرویز پرستویی در حال فکر کردن به فضای اشتغالی که شهرداری شهر تهران و مترو برای جوانان ایجاد کرده هست.
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)لیلا اوتادی طراحی ساختمان هم انجام می‌دهند. بدین صورت که شما دیوار منزل را به ایشان می‌دهید و ایشان تصویر هایي که در تلگرام دیده و خوشش آمده را در قطع بزرگ روی دیوار چاپ می کند.
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)باز هم خاطره بازی با عکسی قدیمی از زنده یاد حسن جوهرچی و پسرش علی. روحش شاد.
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)تصویر یادگاری صمیمانه ساناز سماواتی با مجسمه آوانس اوهانیانس نخستین کارگردان تاریخ سینمای کشور ایران و بانی مدرسه بازیگری در ایران.
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)ویدا جوان، دوست عکاس، دوست فتوشاپکار و پارک محل دست به دست هم این پست را خلق کرده اند.
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)سلفی عزیزان در پشت صحنه آلبوم “لیسانسه ها”. امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا، رویا میرعلمی و سایر همکاران.
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)نرگس محمدی در مراسم پخش خصوصی فیلم “اکسیدان” در مجتمع مگامال.
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)تصویر یادگاری الیکا عبدالرزاقی و مهسا خانم گریمور سریال “آرماندو”، اخیر ترین ساخته احسان عبدی پور که بیش از 6 ماه هست که در مرحله فیلم برداری هست و هنوز به سرانجام نرسیده

بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)علیرام نورایی برای المپیک توکیو استارت زد. 
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)شیث عزیز دم از حمایت از حیوانات زده، ولی یک توله هاسکی که شرایط و و فیزیولوژی بدن اش برای مناطق قطبی و سردسیری مناسب هست را در گرمای استان تهران نگه داری می‌کند. نقض حقوق حیوانات از این آشکارتر؟
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)علیرضا واقعی با این پست اعلام کرد که جایگاهش را از دست داده، ولی برای بازگشت به سنگر تیم ملی ثانیه شمار گذاشته هست. اوکی منتظریم ببینیم ثانیه شمارش درست کار می کند یا مانند روزشمار هاي شهرداری شهر تهران هست.
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)وقتی آرمین خیلی ناراحت هست.
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)وقتی آرمین خیلی شاد هست.
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)وقتی آرمین حالت تهوع دارد.
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)وقتی آرمین خبر حمله موشکی سپاه به مقر گروه تروریستی داعش را می شوند.
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)آن قدر که لانتوری در جشنواره هاي متنوع خارجی حضور پیدا کرده هست، فیلمهای کوبریک و کامرون حاضر نشده اند. نوید محمدزاده و رضا درمیشیان در فرانسه.
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)سلفی آینه اي یسنا میرطهماسب بازیگر جوان و آینده دار سینما که کامنت بازی اش با ترلان پروانه در زیر تصویر کاری کرده که سر کچل اش به حاشیه برود! 
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)اگر می خواهید جملات قصار کپی پیست شده از دیگران به نظر واقعی و سخن خودتان بیاید، آن را در قالب یک سوال مطرح کنید، مانند هادی کاظمی.
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)سامان مقدم، علی قربانزاده و یک دوست خیلی مفید در حال خارجگردی.

بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)مهرداد جان این لبخندی که شما به خودت زدی قطعاً دنیا و کائنات را راضی به آشتی نخواهد کرد. کاملاً مشخص هست که زوری و به اصرار بزرگانِ فامبل هست.
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)محسن و مهدی در حال جستجو میباشند. اینکه در جستجوی چه چیزی؟! بماند. لوکیشن هم که احتمالاً اندرزگو هست.
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)گویا عزیزان دسته جمعی به باغ موزه قصر رفته بودند.
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)فرزاد فرزین در کنار ستاره یادبود مایکل جکسون اسطوره موسیقی پاپ، در پیاده روی مشاهیر هالیوود.
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)شیلا خداداد تصویری از دخترک چند ماهه اش به اشتراک گذاشت و نام وی را اعلام کرد. “ساتین”خانم. آن حرف “ي” در اسم این عزیز خیلی مهم و حیاتی هست واگر نبود کودک را دچار مشکل می‌کرد.
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)ترلان پروانه به روسیه رفته هست و این تصویر را به محض رسیدن به هتل گرفته. احتمالاً در این چند روزی که در انجا اقامت دارد درد شدیدی متوجه اینستاگرام خواهد شد. لایک ها را هم که خودتان می‌بینید.
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)وقتی هم که یک تصویر درست و حسابی می‌گیرد، خودش با مسخره بازی آن را خراب می کند.
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)سلفی دیدنی شهربانو منصوریان ووشو کار مفید کشورمون در کنار رئیس جمهور و سایر ورزشکاران نامی کشورمون در مراسم افطاری ورزشکاران به میزبانی رئیس جمهور. کل تصویر یک طرف، جایگیریِ مفیدِ وزیر محترم ورزش و جوانان در سلفیِ شهربانو یک طرف!
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)سامیه لک در حال ورود به مراسم پخش خصوصی فیلم “اکسیدان” به کارگردانی حامد محمدی.
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)نازنین بیاتی هم در مراسم پخش اکسیدان حضور داشت.
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)لیندا کیانی در همین مراسم که در مگامال جدید ترین پردیس سینمایی تجاری شهر تهران برگزار شده بود. “مراعات کردن” لطف بسیار بزرگی هست که از جانب بعضی بازیگران عزیز شامل حال ما می‌شود تا بتوانیم از تصویر هایشان بهره گیری کنیم. تعداد تصویر هایي هرروز به دست ما می رسد و به همین علت “مراعات نکردن” رد می‌شود بسیار قابل دقت هست.
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)شاهزاده آواز ایران همایون جان شجریان در نشست خبری یک پروژه هنری.
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)جواد عزتی و همسر هنرمندش مه لقا باقری هم در مراسم پخش اکسیدان حضور داشتند. مه لقا اخیراً با هنرنمایی در آلبوم “دورهمی” بسیار محبوب تر شده هست.
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)عکسی که مأموران امنیتی از رئیس مافیای طنزنویسی در مخفیگاهِ خود کشف کرده اند.
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)واکنش بهنوش بختیاری به حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع گروه تروریستی داعش در شرق سوریه.
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)کودکان درودزنی دیگر کودک نیستند، ولی هنوز درد کودکی شان برایشان تازه هست و هنوز در انتظار حمایت هاي لازم. ممنون از شیلا خداداد بابت این تصویر.
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)شام غیرکاری هستی مهدوی با آقای کی روش. کارلوس جان این دم جام جهانی کاری نکن که هم خودت بیکار شوی و هم تیم ما کیسه گل! یک سال دیگر صبر کن بعد هر کاری دوست داری بکن!
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)با این تصویر از هدیه خانم تهرانی در حال طبیعت گردی، مقاله امروز را هم به اتمام می‌بریم. خیلی از همراهی تان ممنونیم. تا فردا، یا حق.
بازیگران ایرانی در اینستاگرام (275)

 

مطالب مرتبط :

مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس «274»

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان «273»

عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها «272»

عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها «271»

عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی «270»

تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام «269»