پارس ناز پورتال

بازیگران مشهور که روزی کارگر رستوران بوده اند

مجموعه : اخبار سینما
بازیگران مشهور که روزی کارگر رستوران بوده اند

بازیگران مشهور که روزی کارگر رستوران بوده اند

تعداد زیادی از بازیگران و ستاره ها میباشند که در روزگاران قدیم زندگی خود درآمد بالا و جایگاه خوبی نداشته اند. تعداد زیادی از آنها در رستوران کار کرده اند. موفقیت ساده به دست نمی‌آید، هر شخصی باید از جایی شروع به کار کند. از ستاره هاي هالیوود گرفته تا رئیس جمهور کشور آمریکا، تعداد زیادی از افراد مشهوری که امروزه نامشان را از زبان این و آن می‌شنوید،

 

روزی هیچ چیزی نداشتند اما با تلاش فراوان توانستند صاحب همه ي چیز شوند. ستاره هایي که در این جا به شما معرفی می‌کنیم، از جمله ستاره هایي بودند که کارشان را از رستوران آغاز کردند.

 

جنیفر هادسون- Burger King
جنیفر هادسون، برنده جایزه اسکار، در سال 2015 در گفت و گو اي اعتراف کرد که او پیک رستورانی در شیکاگو بوده هست. او حتی هنگامی که می خواسته سفارشات غذاها را تحویل افراد دهد، برایشان آهنگ می‌خواند، اما حالا یکی از پیروز ترین افراد دنیا و خود صاحب شعبه اي از این رستوران زنجیره اي هست.
بازیگران مشهور که روزی کارگر رستوران بوده انداوا لونگوریا- Wendy
اوا لونگوریا در یک شو تلویزیونی در سال 2013 اعلام کرد که روزی کارمند رستوران وندی در تگزاس بوده هست. «دست پخت من فوق العاده بود. من اینکار را از 18 سالگی آغاز کردم چون مجبور بودم که هزینه تحصیل ام را خودم بپردازم. کار در وندی به نظرم یکی از برترین تجربه هاي زندگی من بوده هست.»
بازیگران مشهور که روزی کارگر رستوران بوده اندریچل مک‌آدامز- McDonald
ریچل مک‌آدامز یکی از پیروز ترین بازیگران نسل جوان امروز هست اما در قدیم همۀ چیز به گونه اي دیگر بود. او به مدت 3 سال در مک دونالد کار میکرد، اما خودش اعتراف کرده که به هیچ عنوان کارمند مشابه اي نبوده هست. «من یکبار خودرو آب میوه گیری را شکستم. من در سن 16 سالگی مسئول تئاتر کودکان بودم اما از آنجا که حقوق پایینی داشت، شغل ام را تغییر دادم. مک دونالد مکان خوبی برای کار کردن هست.»
بازیگران مشهور که روزی کارگر رستوران بوده اندباراک اوباما- Baskin-Robbins
اگر چه باراک اوباما اکنون یکی از بزرگترین و قدرتمندترین افراد دنیا هست اما زمانی بود که او هم مثل تعداد زیادی از مردم عادی مجبور بود برای هزینه هاي زندگی اش، کار کند. او در آلبوم بستنی بسکین رابینز کار میکرد و از نظرش کار طاقت فرسایی بود. دیدنی هست که او اکنون علاقه زیادی به بستنی ندارد.
بازیگران مشهور که روزی کارگر رستوران بوده اندپینک- McDonald
پینک هم ستاره دیگری هست که در رستوران هاي زنجیره اي مک دونالد کار می‌کرد، جایی که از آن متنفر بود. او می‌گوید: «کار کردن در آنجا مثل یک کابوس بود آن قدر که حاضر نیستم دیگر پایم را آنجا بگذارم. من تلاش زیادی برای رسیدن به آرزوهایم کردم اما هیچوقت اصل خودم را فراموش نمی‌کنم. خانواده ام اعتقاد داشتند که من خودم باید برای زندگی ام تلاش کنم که در نهایت نیز پیروز به اینکار شدم.»
بازیگران مشهور که روزی کارگر رستوران بوده اندجیمز فرانکو- McDonald
جیمز فرانکو زندگی خود را مدیون کار کردن در مک دونالد هست به طوری که در سال 2015 مطلب اي برای تحسین این رستوران زنجیره اي نوشت. «تنها چیزی که میدانم این هست که هر وقت به مک دونالد احتیاج داشتم، کنارم بود، حتی زمانی که تمام اطرافیان تنهایم گذاشتند.» او حتی تجربیات خود را از اینکه چگونه لهجه اش را برای برقراری ارتباطی بهتر با مشتریان تغییر می داد، با مردم به اشتراک گذاشت.
بازیگران مشهور که روزی کارگر رستوران بوده اندگوئن استفانی- Dairy Queen
بی شک رستوران دیری کوئین نقش مهمی در زندگی گوئن استفانی بازی میکند. بله، در همین رستوران بود که این ستاره به همراه چند تن دیگر گروه موسیقی خود را شکل دادند. به بیان دیگر، گوئن موفقیت خود را مدیون این رستوران هست.
بازیگران مشهور که روزی کارگر رستوران بوده اندسیل- McDonald
در سال 2011، خواننده بریتانیایی، سیل، اعتراف کرد که کار کردن در مک دونالد یکی از بدترین تجربه هاي زندگی اش بوده هست. او تنها 16 سال داشت که وارد این رستوران شد و مجبور بود که یک یونیفرم قهوه اي که 2 سایز کوچک تر از خودش بود را نیز به تن کند. او می‌گوید: «من تنها 2 هفته آنجا بودم و به محض اینکه نخستین حقوقم را دریافت کردم، پا به فرار گذاشتم.»
بازیگران مشهور که روزی کارگر رستوران بوده اندJay Leno- McDonald
گذشته از اینکه جی لنو یکی از مشهور ترین کمدین هاي دنیا شود، در مک دونالد ماساچوست بعنوان پیک مشغول به کار بود. زمانی که صحبت از تجربه کاری در این رستوران میشود، او می‌گوید که دوران سختی را پشت سر گذاشته هست.
بازیگران مشهور که روزی کارگر رستوران بوده اند