پارس ناز پورتال

بازیگران مشهور سینما که کودک آزاری کرد ه اند

مجموعه : اخبار سینما
بازیگران مشهور سینما که کودک آزاری کرد ه اند

بازیگران مشهور سینما که کودک آزاری کرد ه اند 

برخی از بازیگران و چهره هاي مشهور سینما میباشند که در معرض طفل آزاری قرار گرفته اند, احتمالا غوغایی ترین پرونده طفل آزاری مربوط به مایکل جکسون باشد. تمام ستارگان نمی درخشند. ستارگان ورزشی و هنری گاهی چنان پر نور به نظر می‌رسند که چشمان مردم عادی را کور می‌کنند و باعث میشوند

 

واقعیت هایي از زندگی آن ها مخفی بماند که گاهی به حال اجتماع زیان آور هست. با این حال همه ي وقت کسانی میباشند که چشم شان به نور دروغین این ستاره ها خیره نمیشود و میتوانند آن گوشه هاي مخفی را ببینند و رازهای سیاه ستارگان را برای سایرین افشا کنند. در ادامه 8 ستاره دنیا راکه متهم به طفل آزاری میباشند بشناسید.

 

1. وودی آلن

بازیگران مشهور سینما که کودک آزاری کرد ه اند

احتمالا یکی از تعجب برانگیزترین و در عین حال تبعیض آمیزترین اسامی این لیست بدنام بازیگر و کارگردان نابغه و پرآوازه کشور آمریکا, وودی آلن باشد. از این نظر که ممکن هست فکر کنید چگونه ممکن هست کسی در خاک کشور آمریکا به بچه اي دست درازی کرده باشد اما نه تنها مورد تعقیب قرار نگرفته

 

بلکه هم چنان پرطرفدار هم باشد. اما این واقعیت دارد. وودی آلن به جرم دست درازی به دخترخوانده هفت ساله اش متهم شد. هر چند این جرم اثبات نشد اما باعث تغییرات اساسی در زندگی اش شد, از جمله اینکه ارتباط اش با میا فارو بازیگر معروف که به مدت طولانی همکار و همسرش بود تغییر کرد. میا فارو بعد از 13 سال زندگی با وودی آلن وی را به مجازات چنین رفتار زشتی ترک کرد.

 

2. رومن پولانسکی

بازیگران مشهور سینما که کودک آزاری کرد ه اند

کارگردان نامدار و پرآوازه سینما یکی از کسانی هست که به طفل آزاری مظنون هست. او که فیلمهای معروفی مثل بچه رزماری و ماه عسل تلخ را ساخته و به دلیل کارگردانی فیلمهای زیادی نامزد پاداش اسکار شده و حتی این پاداش را از آن خود کرده, به طفل آزاری مظنون هست. پولانسکی امثال فیلم هایي که می سازد زندگی عجیبی را پشت سر گذاشته.

 

سال ها پیش دو آدمکش زنجیره اي که اقدام به قتل عام ثروتمندان کشور آمریکا میکردند, همسر او راکه حامله بود به شکلی وحشیانه به قتل رساندند و باعث شدند همدردی عده زیادی نسبت به این کارگردان بزرگ برانگیخته شود اما سال ها بعد دختری سیزده ساله ادعا کرد رومن پولانسکی به او دست درازی کرده هست.

 

پرونده اي که هم چنان مفتوح هست چرا که پولانسکی بی درنگ پس از این ادعا خاک کشور آمریکا را ترک کرد و هرگز به این کشور بازنگشت. او با این اقدام, شک و تردیدها را نسبت به حقیقی بودن ادعای شاکی قوت بخشید. پولانسکی هم چنان در خارج از کشور آمریکا به کارگردانی مشغول هست.

 

3. گری گلیتر

بازیگران مشهور سینما که کودک آزاری کرد ه اند

خواننده و ترانه سرای انگلیسی که ترانه هایش در انگلستان بسیار طرفدار داشت در اقدامی عجیب قضات دادگاه را مجاب کرد تا وی را به 16 سال حبس محکوم کنند. گری متهم شده بود که به سه دختر زیر سن قانونی تجاوز کرده هست. برای همین توقیف شد اما وقتی پای میز محاکمه قرار گرفت

 

از کرده خودش ابراز ندامت نکرد و هیچ واکنشی مبنی بر پشیمانی نشان نداد و همین باعث شد تا قاضی حداکثر مجازات چنین جرمی را برای او در نظر بگیرد. هنوز کسی نمی‌داند گری به دلیل تنبیه خودش چنین کاری کرد یا اینکه واقعا از اینکار حیوانی پشیمان نبود.

 

4. لورنس تیلور

بازیگران مشهور سینما که کودک آزاری کرد ه اند

این ستاره سیاه پوست پرده نقره اي, نخستین بار به دلیل نقش چشمگیری که در فیلم غول هاي نیویورک ایفا کرد مشهور شد اما ستاره بخت او هم خیلی چندان ندرخشید چرا که معلوم شد با دختربچه اي زیر سن قانونی ارتباط برقرار کرده هست. او به جرم طفل آزاری به شش سال حبس محکوم شد.

 

5. جارد فوگل

بازیگران مشهور سینما که کودک آزاری کرد ه اند

اکثر افرادی که در متروهای کشور آمریکا تردد کرده اند جارد فوگل را می شناسند. اسم و چهره او با رستوران هاي مترو عجین شده هست چرا که او سخنگوی این رستوران ها بود اما این برای زمانی هست که جارد با آن چهره بشاش در حرفه خودش ستاره اي بود نه وقتی که معلوم شد دو دختر نوجوان را مورد اذیت جنسی قرار داده هست. جارد بعد از افشای رازهای سیاهش به 188 ماه حبس محکوم شد و الان مشغول گذراندن دوران محکومیتش هست.

 

6. مارکوس کوپر

بازیگران مشهور سینما که کودک آزاری کرد ه اند

مارکوس کوپر که به پلژر پی مشهور هست یکی از خوانندگانی بود که می رفت تا تبدیل به ستاره اي ماندگار شود. او که برای پاداش معتبر گرمی در حوزه موسیقی هم کاندید شده هست با ادعای مادری که شکایت کرده بود مارکوس به بچه اش دست درازی کرده از آسمان شهرت سقوط کرد.

 

اگرچه هنوز این ادعا اثبات نشده اما افکار عمومی نسبت به چنین ادعاهایی دلنازک هست و برای همین مجازات مارکوس این بود که ستاره شهرتش به سرعت خاموش شد.

 

7. دن ویتو

بازیگران مشهور سینما که کودک آزاری کرد ه اند

وینست مارگرا که اکثر به اسم دن ویتو مشهور هست یکی از ستاره هاي شوهای تلویزیونی بود که در میانه هاي سال دو هزار میلادی به شهرتی یقین نکردنی رسید اما ستاره بخت دن ویتو زمانی افول کرد که معلوم شد به دو دختر دوازده ساله دست درازی کرده هست. پرونده او به اتمام نرسید و نتوانست مجازاتش را دریافت کند چون در سال 2015 مرد.

 

8. ویکتور سالوا

بازیگران مشهور سینما که کودک آزاری کرد ه اند

ویکتور سالوا کارگردان دو فیلم وحشتناک Jeepers Creepers یک و دو هست. در این دو فیلم, عده اي نوجوان که با اتوبوس مدرسه راهی یک اردو میباشند در میان جاده گیر می افتند و موجودی ناشناخته که تنها از چشم انسان‌ها تغذیه میکند آن ها را اسیر می‌کند. این موجود گریزپا که چهره اي شبیه کلاغ و مترسک دارد هر چند سال یک‌بار ظاهر می‌شود.

 

این فیلم دنباله دارد باعث شد سالوا به سرعت مشهور شود ولی ظاهراً شهرت به ضررش به اتمام رسید چون بی درنگ پسری نوجوان علیه او شکایتی تنظیم کرد با این مضمون که سالوا سال ها گذشته در حین کارگردانی یکی از فیلمهای اولش وی را مجبور به ارتباط غیر طبیعی کرده هست.

 

ناتان فورست ادعا کرد سالوا از او خواسته در ازای حضور در فیلمش این ارتباط را برقرار کند و او بالاجبار به این خواهش تن داده هست. همین شکایت مثل تیر غیب بر بال هاي شهرت سالوا اصابت کرد و وی را به قعر دره فراموشی انداخت.