پارس ناز پورتال

بازیگران و چهره ها روی بیلبوردهای تبلیغاتی

مجموعه : اخبار سینما
بازیگران و چهره ها روی بیلبوردهای تبلیغاتی

بازیگران و چهره ها روی بیلبوردهای تبلیغاتی 

بازیگران و چهره های ایرانی سوژه هاي خوبی برای تبلیغات هاي گوناگون روی بیلبوردهای بزرگ شهر میباشند. این بازیگران را اکثر بشناسیم. “نظر به بند 10 ماده شش قانون مطبوعات و نظر به شان و جایگاه هنرمندان و ورزشکاران کشور, کماکان بهره گیری ابزاری از عکسهای ایشان در تبلیغ کالا‌ها ممنوع هست”

 

این قانونی بود که تا چند سال پیش مانع حضور شمار زیادی از چهره‌ها در تبلیغات می‌شد و گرچه صدای خیلی ازکسانی که این راه درآمد هنگفتی را برایشان به همراه داشت را نیز درآورده بود.مدتی بعد با رفع ممنوعیت حضور ستارگان در تبلیغات شاهد حضور شمار بیشتری از چهره‌هاي عرصه‌هاي گوناگون در تبلیغات بودیم.

 

در سال‌هاي جدید با فراگیرتر شدن شبکه های مجازی و به ویژه اینستاگرام احتمالا این قانون دیگر مانند قبلدست و پای چهره‌ها را برای تبلیغ نمی‌بست چون خیلی از بازیگران مطرح در صفحه‌هاي شخصی اینستاگرام‌شان به تبلیغ برند یا محصولی که احتمالا از آن بهره گیری کرده‌اند می‌پرداختند.

 

امری که در همه ي جای جهان هم متعارف هست و تا کنون نیز افراد مطرحی در حوزه‌هاي گوناگون در جهان سفیر یک برند تجاری شده‌اند.در بین چهره‌هاي معروف دنیای هنر و ورزش کسانی میباشند که بعنوان سفیر یک برند مشخص با آن شرکت تجاری مشارکت می کنند که مشارکت‌شان بعضا مداوم نیز بوده هست.

 

برخی نیز حضور برای تبلیغ کالای ایرانی را نه تنها تبلیغ نمیدانند بلکه از آن بعنوان پشتیبانی از محصولی ملی یا می‌کنندو به همین علت در تبلیغ محصولات ایرانی حضور پیدا میکنند. در طول این سال‌ها چهره‌هاي زیادی در تبلیغات برندهای تجاری حضور داشتند,در این گزارش نگاهی داشتیم به بازیگرانی که بعنوان سفیر رسمی با یک برند مشارکت کردند.

بازیگران و چهره ها روی بیلبوردهای تبلیغاتی

محمدرضا گلزار
سوپراستار سینمای کشور ایران از اولین چهره‌هایي بود که در تبلیغات حضور پیدا کردو اسم خودش را بعنوان اولین کسیکه در اساس فتومدل فعالیت کرد به ثبت رساند. محمدرضا گلزار در بحبوبه حضورشدر سینما مدل تبلیغاتی یک کمپانی پوشاک مردانه شد و تا مدتها عکس او اضافه بر سردر سینماهابر بیلبوردهای شهر هم با کت و شلوارهای شیک دیده می‌شد.

بازیگران و چهره ها روی بیلبوردهای تبلیغاتی

او در سال‌هاي بعد هم در تبلیغات حضور پیدا کرد و چهره‌اش در تبلیغات محصولات بهداشتی دهان و دندان,ساعت و نوشیدنی‌هاي انرژی‌زا دیده شد و هم چنان هم در این عرصه حضور دارد.

 

بهرام رادان

پیش از ممنوعیت حضور بازیگران در تبلیغات بهرام رادان یکی از بازیگرانی بود که چهره‌اش با لباس‌ هاییک برند تجاری چرم در بیلبوردهای سراسر شهر دیده شد. بعد از اعلام ممنوعیت حضور بازیگران در تبلیغات,عکس‌هاي او نیز مانند خیلی‌هاي دیگر از روی بنرها و بیلبوردها جمع شد. اما بعد از اعلام مجدد رفع ممنوعیت حضور بازیگران

 

در تبلیغات او نیز مجددا مشارکت‌اش را با شرکتی که همۀ وی را بعنوان سفیرش می‌شناختند از سر گرفتو اکنون هم چهره‌اش در شمار زیادی از بیلبوردها با لباس‌ها و محصولات این برند در سطح شهر دیده می شود.رادان اضافه بر این که فتومدل اختصاصی برند محصولات چرم هست در چند تیزر تبلیغاتی این شرکت نیز حضور داشته هست.

بازیگران و چهره ها روی بیلبوردهای تبلیغاتی

نیکی کریمی
یکی از غوغایی‌ترین فعالیت‌ها در اساس تبلیغات را میتوان مربوط به حضور نیکی کریمی ستاره زن سینمای کشور ایران در تبلیغ یک اپراتور گوشی دانست.گرچه حضور اودر افتتاحیه فروشگاه یک برند مشهور دیگر برای تبلیغات,در استان تهران نیزچند سال پیش خبرسازشده بود.

 

اما نیکی کریمی جدیداً در تیزر تبلیغاتی یک شرکت گوشی ظاهر شده هست,تیزری که در ابتدای برخی از آثاری که در شبکه نمایش خانگی عرضه می شوند به چشم می خورد و حرفو حدیث‌هاي زیادی را درمورد حضور این بازیگر زن در این تبلیغ به وحود آورده هست.

بازیگران و چهره ها روی بیلبوردهای تبلیغاتی

برخی حضور کریمی را نوعی بهره گیری ابزازی از زن تلقی کردند اما این در حالی هست که هنرپیشه‌ها و ورزشکارانمرد زیادی هم چنان در اساس تبلیغات چه در بیلبوردهای شهری و چه تیزرهای تبلیغاتی حضوری چشمگیر دارند.حاشیه‌ها درمورد حضور نیکی کریمی تا همین روزهای جدید هم ادامه داشت تاجاییکه پای این بازیگر زنرا به یکی از بخش‌هاي خبری تلویزیون نیز باز کرد و انها نیز به انتقاد از حضور کریمی در تبلیغات پرداختند.

 

با این تفاسیر و با دقت به اعلام رفع ممنوعیت حضور بازیگران در تبلیغات به نظر میرسد موضع‌گیری‌ها وتندوری‌ها در این اساس تنها محدود به عده یا جناح خاصی هست که مترصد فرصتی‌اند تا از هر رخداد,غوغایی علیه بازیگران و چهره‌ها مطرح بسازند.

بازیگران و چهره ها روی بیلبوردهای تبلیغاتی

مهران مدیری
هم زمان با اکران سریال‌هاي خنده دار مهران مدیری در تلویزیون که مخاطبان زیادی داشت یک شرکت تولیدکنندهچای نیز تصمیم گرفت تا از چهره مدیری برای تبلیغ محصولش بهره گیری کند و این شد که چهره او نیزمدتها روی بیلبوردهای شهر برای تبلیغ چای ایرانی جا خوش کرد.حضور مدیری در تبلیغات نیز پیش از اعلام ممنوعیت حضور بازیگران و چهره‌هاي مطرح در تبلیغات بود.

بازیگران و چهره ها روی بیلبوردهای تبلیغاتی

مهناز افشار
مهناز افشار پیش از مادر شدن و در زمان بارداری‌ اش و گرچه بعد از حضور متعددش در مراسم افتتاحیه برندهایتجاری گوناگون مشارکت‌اش با یک برند ساعت خارجی را بعنوان مدل تبلیغاتی نخست کرد.

بازیگران و چهره ها روی بیلبوردهای تبلیغاتی

انتشار عکس‌هاي او با ساعت برند شرکت وی را بعنوان سفیر برند معرفی کرد.او پس از به جهان آمدن فرزندش هم در تبلیغات پوشک بچه حضور یافت.

بازیگران و چهره ها روی بیلبوردهای تبلیغاتی

بهنوش بختیاری

صفحه پرفالوئر بهنوش بختیاری جای تبلیغ شمار زیادی از برندها و محصولاتی هست که برای چند ساعت یا چند روزبه مخاطبان شبکه های مجازی معرفی میشوند.

بازیگران و چهره ها روی بیلبوردهای تبلیغاتی

اما حضور بازیگر خنده دار سینما و تلویزیون در تبلیغات یک برند ایرانی محصولات چرم وی را بعنوان سفیر این برند معرفی کرد.بختیاری در عکس‌هاي زیادی برای کیف و کفش چرم تبلیغ و طرفدارانش را به بهره گیری از محصولی ایرانی تشویق می کند.

بازیگران و چهره ها روی بیلبوردهای تبلیغاتی

رضا کیانیان
مدت زیادی از دیده شدن بیلبوردهای زیادی در سطح شهر با عکس رضا کیانیان در کنار فنجانی دم‌نوش نمی‌گذرد.این بازیگر سینما و تلویزیون نیز با حضورش در تبلیغات شرکت تولیدکننده دم‌نوش‌هاي گیاهیبه جمع چهره‌هایي تبلیغاتی ضمیمه. حضور کیانیان در تبلیغات نیز حرف و حدیث‌هایي را در پیدا داشتکه به صراحت جلوی همۀ آن ها ایستاد و در صحبتی نیز اعلام کرد از این کارش رضایت کامل دارد.

بازیگران و چهره ها روی بیلبوردهای تبلیغاتی

کیانیان در اینباره گفته بود” این روند در بین بازیگران در جهان مرسوم هست و چیز غریبی نیست!برخی بازیگران,کالای راکه به شخصیت اجتماعی شان نزدیک‌تر هست را تبلیغ میکنند,مثلاً یک تبلیغی هست درمورد قهوه که آل‌پاچینو آن را تبلیغ می کند” آل پاچینو یک بازیگری هست که کافه نشین هست و قهوه خور!بنابراین این تبلیغ خیلی به او مینشیند.”

بازیگران و چهره ها روی بیلبوردهای تبلیغاتی

پوریا پورسرخ
بازیگری که از تلویزیون فعالیت‌اش را نخست کرد, 4 سال پیش با حضور در تبلیغات یک برند لوکس به جمعبازیگرانی ضمیمه که بعنوان مدل تبلیغاتی در تبلیغات حضور پیدا میکنند.حضور پوریا پورسرخ در پوستر تبلیغاتی یک برند مطرح خارجی و گرانقیمت و تبلیغ خودکاری لوکسحرف و حدیث‌هاي زیادی را در پی داشت و احتمالا همین حواشی بود که باعث شداین بازیگر عطای تبلیغات را به لقایش ببخشد.

بازیگران و چهره ها روی بیلبوردهای تبلیغاتی

محمدرضا شریفی‌نیا
چند سال پیش که احتمالاً تب و تاب حضور بازیگران و چهره‌ها در تبلیغات اینقدر داغ و فراگیر نشده بود,عکس محمدرضا شریفی‌نیا با یک دوربین عکاسی حرفه‌اي خبر از حضور او در تبلیغ محصولات عکاسی داد.گرچه انتشار یک یادداشت از این بازیگر در یکی از مجلات و توضیحاتش درمورد یک برند لوازم آرایشی شائبه تبلیغاو برای این برند را مجدد بعد از چند سال به وجود آورد اما شریفی‌نیا هیچ وقت به طور رسمی سفیر برند تجاری دیگری نشد.

بازیگران و چهره ها روی بیلبوردهای تبلیغاتی

جمشید مشایخی
بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران که این روزها به علت اظهارنظر‌هاي غوغایی‌اش در جشنانجمن منتقدان و نویسندگان سینمای کشور ایران بیش از پیش مورد دقت قرار گرفت نیز از اولین چهره‌هایي هست که پایش به تبلیغات باز شد.عکس مشایخی نیز در دهه هشتاد در تبلیغات لوازم خانگی و کولر یک برند تجاری مورد بهره گیری قرار گرفت.

بازیگران و چهره ها روی بیلبوردهای تبلیغاتی

پژمان بازغی
پژمان بازغی تا کنون در تبلیغات چند برند تجاری از محصولات سلولزی تا مواد غذایی و پوشاک, به عنوانسفیر حضور پیدا کرده هست و خودش نیز از جمله افرادی هست که با قانون ممنوعیت حضور بازیگران در تبلیغاتمخالف هست. او که پیش از این قانوننیز در تبلیغات حضور داشت در یکی از گفتگوهایش گفته بود”” در همه ي جای جهان چهره‌ها مخصوصاً در اساس ورزش و سینما کسانی میباشند که در جهان, شرکت‌هاي بزرگ

 

با آن ها قراردادهایی را منعقد میکنند تا کالاهایشان را تبلیغ کنند که اینکار هم پیوندی هست بین هنرو صنعت و هم پیوند بین ورزش و صنعت. فکر می کنم در ایران من تنها کسی هستم که 3 یا چهار بار بیلبورد تبلیغاتی داشتمکه آخرین کار مصادف شد با ممنوعیت از طرف وزارت ارشاد و قرارداد ما هم نیمه‌کاره ماند و در واقع ضررش به من رسید.”

بازیگران و چهره ها روی بیلبوردهای تبلیغاتی

الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی
بازیگر زن سریال‌هاي خنده دار تلویزیون به همراه همسرش امین زندگانی در مراسم رونمایی یک برند ایرانیلوازم خانگی شرکت کرد و از آن به بعد نیز عکس‌هاي انها در تبلیغات این برند دیده شد.الیکا عبدالرزاقی با انتشار چندین عکس از خودش در تبلیغات یک برند لوازم خانگی در صفحه اینستاگرامشبه شکل رسمی تبلیغات یک برند تجاری را بر عهده گرفت

بازیگران و چهره ها روی بیلبوردهای تبلیغاتی

ایرج نوذری
هم زمان با اکران مسابقه‌اي در تلویزیون که اجرایش بر عهده ایرج نوذری بود, عکسهای این بازیگر و مجریدر بیلبوردهای شهری یک برند فرش ایرانی نیز دیده شد که اولین و آخرین حضور او در مشارکت با یک برند تجاری برای تبلیغات بود

بازیگران و چهره ها روی بیلبوردهای تبلیغاتی

حمید گودرزی
با حضور در تبلیغات یک شرکت تولیدکننده مبلمان پای حمید گودرزی هم عرصه تبلیغات باز شد.گودرزی که در سال‌هاي جدید به نسبت گذشته بسیار کم‌کارتر شده هست با حضورش در تبلیغات یک برند مبلمان,مجدد خودش را در دلیل مخاطبان زنده کرد. گرچه مدتی بعد و حواشی که درمورد زندگی شخصی گودرزیبه وجود آمد وی را بعد از مدتها دوری دو باره بر سر زبان‌ها انداخت.

بازیگران و چهره ها روی بیلبوردهای تبلیغاتی

امیرعلی دانایی
امیرعلی دانایی از آن دسته چهره‌هایي بود که پیش از مطرح شدن میان مخاطبان سینما و تلویزیون پایشبه دنیای تبلیغات باز شد. عکس او پیش از حضورش در سریال “کلاه پهلوی” بعنوان بازیگر بر رویبیلبوردهای شهر رفت و خیلی‌ها هنوز هم وی را با تبسم ملیح‌اش بر روی بیلبوردها به دلیل می‌آورند.

 

دانایی مدل تبلیغاتی یک برند محصولات بهداشتی دهان و دندان بود اما بعد از حضور جدی‌ترش در سینماو فعالیت‌هاي بازیگری‌اش دیگر در تبلیغات حضور پیدا نکرد

بازیگران و چهره ها روی بیلبوردهای تبلیغاتی

ژیلا صادقی
به نظر میرسد حضور زنان در عرصه تبلیغات حواشی بیشتری را به همراه دارد, این روزها حضورنیکی کریمی در تبلیغات حرف و حدیث‌هایي را به وجود آورده و چند سال پیش هم انتشارتصاویر ژیلا صادقی مجری تلویزیون در کنار عکس‌هاي یک برند لوازم خانگی که او تبلیغشان را می کرد ازدحام‌هایي را به وجود آورد که حتی آن زمان شائبه ممنوع‌الکاری این مجری در تلویزیون را هم مطرح کرد.ژیلا صادقی نیز اولین و آخرین حضورش در تبلیغات را با همان تبلیغ لوازم خانگی تجربه کرد

بازیگران و چهره ها روی بیلبوردهای تبلیغاتی

بازیگران در تبلیغات،بازیگران و چهره ها در بیلبوردها،ستاره هاي ایرانی برای بیلبوردها،تبلیغات بازیگران