پارس ناز پورتال

بازیگران و چهره های ایرانی که بادیگارد دارند

مجموعه : اخبار سینما
بازیگران و چهره های ایرانی که بادیگارد دارند

بازیگران و چهره های ایرانی که بادیگارد دارند 

برخی از بازیگران و چهره هاي سرشناس ایرانی میباشند که برای پیشگیری از رخداد در شلوغی ها بادیگارد استخدام می کنند. بادیگارد بازیگران ایرانی , در سی و هفتمین قسمت از “فرمول یک”, مهدی صفایی قهرمان کیک بوکسینگ جهان به‌ عنوان مهمان در این برنامه آماده شد و با کوهسار بهرامی علاقه‌مند به حرفه محافظت شخصی و علی ضیاء پیرامون مسائل مربوط به این رشته به صحبت پرداخت.

بازیگران و چهره های ایرانی که بادیگارد دارند

سیستم بادیگارد به دولتی‌ها و افراد خاص تعلق دارد

صفایی با حضور در این برنامه, بیان کرد: حفاظت از افراد بسیار با مکانی که در آن قرار دارند و اتفاقاتی که پیرامون آن ممکن هست به وجود آید, ارتباط دارد و من معتقد هستم سیستم “بادیگارد” به افراد دولتیو کسانی که دوره‌هاي خاص در این راستا می‌گذرانند, متعلق هست.

 

مربی تیم ملی کیک بوکس در سال ۱۹۹۷, در تکمیل حرف‌هایش گفت:به نظر متخصص‌هاي این حرفه, اصالتی وجود دارد و آن این هست که ما 30 سال مراقبت می کنیم برای این که یک‌ بار رخداد نیفتد و اگر یک‌ بار رخداد افتاد, شرایط متعددی ایجاد می شود و بستگی به این داردکه شما در چه فضا و اتفاقی باشید که فرد موردحفاظت را از آن مکان دور کنید.

بازیگران و چهره های ایرانی که بادیگارد دارند

صفایی در ارتباط با محافظ‌هاي شخصی مجالس و هنرمندان که به‌تازگی در بین آن‌ها مرسوم شده استابراز کرد: علی‌رغم این‌که در گروه‌هاي گوناگون, تخصص‌هاي گوناگونی مثل روانشناسی, شخصیت شناسی و روابط عمومی وجود دارد, بخش اعظم این کارها تشریفاتی هست.

بازیگران و چهره های ایرانی که بادیگارد دارند

بادیگارد بازیگران ایرانی

او در جواب به این سوال ضیاء که چرا کسی که تخصص‌هاي گوناگونی در اساسٔ محافظت شخصی دارد,سال‌هاست که نتوانسته در این اساس فعالیت کند, گفت:من مدتی در ایران نبودم و پس از بازگشت به ایران به این نتیجه رسیدم که ورزشکاران بسیار خوبی داریم:اما متأسفانه در تجارت ورزشی نیستند یعنی کسانی که در نهایت مربی می شدند:

 

این افراد کسانی میباشند که بدنشان را می گذراند و این در حالی هست که خرج ورزش‌هایي که آن‌ها انجام میدهند, احتمالا خیلی اکثر از ورزشی مثل اسب‌ سواری دربیاید.عضو هیات‌ رییسه جوجیتسو کل کشور, در تکمیل حرف‌هایش گفت:من ترجیح دادم که باتجربه‌اي که در بیرون از کشور کسب کرده‌ام, تجارتی را برای کسانی که بسیار در این اساس مستعد میباشند به راه بیاندازم.

بازیگران و چهره های ایرانی که بادیگارد دارند

صفایی اظهار کرد: در مرحله اول برای ما بسیار حائز اهمیت هست که افراد روابط عمومی را یاد بگیرند:چراکه در این اساس خودشناسی بسیار مهم هست و ماحصلش این شد که ۸۰ نفر از کسانی که از تحصیلاتکمی برخوردار بودند به دانشگاه راه پیدا کردند.

 

در کشور ما هنوز بادیگارد بودن تصویب نشده هست

عضو هیات‌رییسه جودو استان استان تهران, بیان کرد: در کشور ما هنوز بادیگارد بودن تصویب نشده و تا به حال کسیمجوز این رخداد را ندارد. گروه‌هایي که کنار این افراد میباشند, به‌ عنوان گروه‌هاي تشریفاتی فعالیت می کنند.او تصریح کرد: عده‌اي از افراد چهره, به‌ واسطه‌ي یک نگاه اشتباه یا ابراز علاقه کردن اشتباه,در صورتشان اسید می‌پاشند و نیاز به این دارند که این‌گونه افراد کنارشان باشند.

بازیگران و چهره های ایرانی که بادیگارد دارند

گلزار, فرزین و مدیری همراه دارند

قهرمان کیک بوکسینگ جهان اذعان کرد: در بین افراد سرشناس و چهره ها کسی را نداریم که به‌ طور همیشگیهمراه داشته باشد و از بین این افراد میتوان به محمدرضا گلزار, فرزاد فرزین و مهران مدیری اشاره داشتکه به جهت حضور در مکان‌هاي شلوغ از همراه بهره گیری کرده اند.

 

او ادامه داد: وقتی جشنی مثل حافظ برگزار می شود گروهی از کسانی که ما در این اساس تربیت‌کرده‌ایمو تعلیم‌هاي لازم را کسب کرده‌اند, به آنجا می روند و من از کسانی که نیاز به همراه دارندمی‌خواهم که در ابتدا استعلام بگیرند که این افراد تعلیم‌دیده‌اند یا خیر!

 

صفایی در جواب به این سؤال ضیاء که خصوصیت‌هاي ظاهری در همراهی افراد چقدر مهم هست, بیان کرد:اگر شخص بخواهد به‌عنوان محافظ به همراه کسی به‌جایی برود, کمتر به داشتن خصوصیات ظاهری نیازمند استو اکثر باید در این اساس متخصص باشد اما اگر به‌عنوان گروه تشریفاتی اعزام می شود,خصوصیت‌هاي ظاهری حائز اهمیت هست

بازیگران و چهره های ایرانی که بادیگارد دارند

او در تکمیل صحبت‌هایش گفت: تصمیم دارم در هفته‌هاي آینده برای عموم مردم در سرتاسر ایراندوره‌هاي آموزشی خوبی برگزار کنم تا آن‌ها بدانند از خود و اعضای خانواده شان در مواقع ضروری چطور مراقبت کنند.صفایی با اشاره به ضایعه دردناک قتل آتنا اصلانی که اخیراً رخداد افتاده هست تصریح کرد:یک همراه یا محافظ باید به مسائلی فکر کند که دیگران به آن فکر نمی کنند.

بازیگران و چهره های ایرانی که بادیگارد دارند

عضو هیات‌ رییسه کمانگیری روی اسب کل کشور افزود: ما در کل جهان 11 سازمان جهانی مربوط به این موضوع داریم.باید متوجه شویم که سازمانی که با آن کارکنیم چقدر قدرت دارد و چطور کار میکند:منظورم این هست که ما نباید گول بخوریم.مهدی صفایی گفت: من دوست دارم با پلیس‌هایمان گپ بزنم و بگویم که در این اساس با هم مشارکت کنیم:چراکه در این صورت کار آن‌ها نیز در این راستا کمتر خواهد شد.

 

مؤسس و مدیر گروه مراقبتی و تشریفاتی کانسپت اضافه کرد ما شوکی به نام شوک 4 تا 12 ثانیه داریم:به‌گونه‌اي که مثلا وقتی کیف کسی را می زنند, میگوید من در آن‌یک دقیقه اول نفهمیدم چه شد! و کسانی که این دوره را دیده‌اند, میتوانند درلحظه تصمیم بگیرند.

 

او در اتمام خاطرنشان کرد:من این جا به کوهسار بهرامی قول می دهم که در این راستا و در کردستان کمکش می کنم و هر کاری از دستم بربیاید برایش انجام خواهم داد.