پارس ناز پورتال

بازیگر معروفی که پیشنهاد GEM را رد کرد

مجموعه : اخبار سینما
بازیگر معروفی که پیشنهاد GEM را رد کرد

بازیگر معروفی که پیشنهاد GEM را رد کرد 

کوروش تهامی پیشنهاد شبکه جم را رد کرد تا موج مهاجرت بازیگران کمی از تب و تاب بیفتد. در این روزهایی که شبکه جم حال و روز مالی خوبی ندارد باز هم دست بردار بازیگران ایرانی نیست. کوروش تهامی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با میزان گفت: به طور مستقیم که نه اما پیشنهاد همکاری با شبکه “جم” به من هم شده است.

بازیگر معروفی که پیشنهاد GEM را رد کرد

بازیگر سریال “زیر تیغ” ادامه داد: بازیگری برای من چه در تلویزیون و چه در سینما بسیار جدی است. من هم مشکلات بیکاری را بسیار کشیده ام و می دانم که این شرایط به چه صورت برای بازیگران اتفاق می افتد و بازیگر کم کار یا بیکار می شود.

 

بازیگر فیلم سینمایی “به رنگ ارغوان” افزود: البته باید بگویم که برخی از این کم کاری یا بیکاری ها را خودم انتخاب کردم چون نمی خواهم در هر کاری و به هر قیمتی بازی کنم. بازیگری دغدغه من است و سعی می کنم در کارها از لحظه لحظه اتفاقاتی که می افتد بیاموزم و لذت ببرم.

 

تهامی ادامه داد: به همین علت است که من حاضر نمی شوم در هر کاری حاضر شوم. من به دنبال تجربه هایی مثل فیلم به رنگ ارغوان و یا رگ خواب در بازیگری هستم. البته گاهی پیش می آید که آدم مجبور به بازی در کارهای سطحی هم می شود اما آن کار را هم نباید سرسری انتخاب کرد.

 

بازیگر فیلم “رگ خواب” تصریح کرد: من جای آدم ها نیستم و نمی توانم بابت کارهایی که می کنند نظر بدهم اما در مورد من آن چیزی که از سینما می خواهم و آن ایده آل و توقعی که دارم در شبکه هایی مثل “جم” محقق نمی شود. ممکن است این شبکه مدتی از لحاظ مالی بازیگری را حمایت کند اما هیچ وقت در چنین شبکه ای برای یک بازیگر اتفاق ویژه ای نخواهد افتاد.

 

وی خاطرنشان کرد: من شرایط حال حاضر را هر طور که هست تحمل می کنم تا کم کاری ها را به جان می خرم تا در کارهایی بازی کنم که بعد ها بتوان از آنها به عنوان یک مرجع یاد کرد.گفتنی است کوروش تهامی به تازگی بازی در فیلم “رگ خواب” به کارگردانی حمید نعمت الله را در کنار لیلا حاتمی به پایان رسانیده است.