پارس ناز پورتال

بازی آنلاین باعث مرگ پسر 12 ساله شد !

بازی آنلاین باعث مرگ پسر 12 ساله شد !

بازی آنلاین باعث مرگ پسر 12 ساله شد ! 

به گزارش پارس ناز , کارنل هاتن پسر 12 ساله انگلیسی در یک بازی آنلاین جان خود را از دست داد . قانون این بازی طوری است که انسان باید کاری کند تا اکسیژن به مغزش نرسد ! کارنل هاتن، ساکن شهر بیرمنگام انگلستان، در نتیجه انجام یک بازی آنلاین در ابتدا هوشیاری خود را از دست داده و سپس خفه شده است.

 

بازی آنلاین باعث مرگ پسر 12 ساله شد !

 

والدین و دوستان کارنل حالا نسبت به این بازی خطرناک هشدار داده‌اند. بر اساس این بازی، نوجوانان باید از زمان خفگی خود فیلم گرفته و سپس آن را بر روی شبکه‌های اجتماعی ارسال نمایند. گفته می‌شود که کارنل در حال انجام این بازی در اتاق خواب خود بوده که هوشیاری‌اش را کاملا از دست داده است.

 

گِما، مادر کارنل، حوالی ساعت 9:45 دقیقه صبح متوجه این اتفاق شده است، اما علیرغم رساندن پسرش به بیمارستان، او همان‌جا جان داده است. یکی از دوستان خانوادگی آن‌ها می‌گوید: «مادر کارنل او را در خانه پیدا کرد. کارنل پسر باهوش و خوشحالی بود.

بازی آنلاین باعث مرگ پسر 12 ساله شد !

وی با برادر و خواهرش رابطه خیلی نزدیکی داشت.هنوز مشخص نیست که آیا کارنل به تنهای این بازی را انجام می‌داده یا دیگران نیز او را همراهی می‌کردند. دوست خانوادگی کارنل در ادامه صحبت‌هایش می‌گوید: «باید دلیل این مسئله را جویا شد که چرا یک چالش یا بازی آنلاین خطرناک تا این اندازه در شبکه‌های اجتماعی محبوب می‌شود.»

 

در این بازی، فرد گردن خود را با دست یا شی‌ای فشار می‌دهد تا به آستانه خفگی برسد. پس از محبوبیت این بازی در شبکه‌‎های اجتماعی، افراد زیادی از پدر و مادرها خواسته‌اند تا به فرزندان خود آگاهی لازم را بدهند.