پارس ناز پورتال

بازی های تمپل ران اندرویدی که محبوب هستند

بازی های تمپل ران اندرویدی که محبوب هستند

بازی های تمپل ران اندرویدی که محبوب هستند

وقتی پای گیم هـای اندرویدی بـه میان آید متوجه می شویم کـه با بازی هـای زیادی روبرو هستیم از معروف ترین کمپانی هـای بازی سازی کـه انواع مدل هـای بازی را می سازند. بازی Temple Run « تمپل ران » یکی از محبوب ترین بازی هـای تاریخ اندروید است. مسلما بیشتر شما قبلا این بازی را امتحان کرده اید.

 

با این حال حتی اگر عاشقش هم باشید اما بـه بلطف طبیعت تکرار شونده اش بعد از مدتی خسته کننده میشود. اما برای شمایی کـه عاشق این سبک بازی ها هستید خبر خوبی دارم، انتخاب هـای دیگری هم برایتان وجود دارد. در ادامه می‌خواهم بهترین بازی هـای سبک تمپل ران در اندروید را بـه شما معرفی کنم.

 

Alto’s Adventure

بازی های تمپل ران اندرویدی که محبوب هستند

بازی Alto’s Adventure در سال ۲۱۶ عرضه شد و خیلی هم موفق بود. فضای بازی دو بعدی است و تا بی نهایت ادامه دارد « تا وقتی ببازید » در طول مسیر سکه جمع می کنید، از روی موانع و دره ها می پرید و گله ی خود را کـه پراکنده شده جمع می کنید. گرافیک بازی ساده اما تاثیر گذار است

 

و مکانیزمش نیز آنقدر ساده است کـه سریع می آموزیدش. میتوانید هنگام پرش ها حرکات نمایشی انجام دهید و همچنین اهدافی برایتان تعریف میشود کـه باید انها را بدست بیاورید. دستیابی بـه مدارج بالا در این بازی نیز نیازمند پول است مانند بسیاری از بازی هـای تمپل ران بـه اصطلاح فریمیوم است اما بـه هر حال از آن لذت خواهید برد.

 

Despicable Me «Minion Rush »

بازی های تمپل ران اندرویدی که محبوب هستند

Despicable Me یک بازی سبک رانر کامل است. در بازی از دید سوم شخص کلاسیک استفاده شده و هنگام دویدن بـه اطراف از شخصیت مینیون استفاده میکنید. باید از برخورد بـه موانع پیش گیری کنید، با غول هـای مراحل بجنگید و آیتم گردآوری کنید. محیط بازی بر اساس فیلم هـای شناخته شده طراحی شده.

 

این یعنی بازی رنگارنگ و با نشاط است. کودکان عاشق این بازی هستند و می توان آن را بـه عنوان یک گزینه مناسب بـه والدین توصیه کرد. این بازی نیز فرمیوم است یعنی برای باز کردن ویژگی هـای خاص آن باید هزینه پرداخت کرد با این حال امتحانش ضرری ندارد و لذت خواهید برد.

 

Into the Dead

گیم هـای تمپل ران اندویدی کـه محبوب هستند Into the Dead یکی دیگر از بازی هـای سبک تمپل ران است اما با ویژگی هایی متفاوت. در این عنوان از میان دسته هـای بی پایان زامبی هایی کـه سعی می کنند بـه دام بیاندازندتان برای نجات جانتان می دوید. با انواع و اقسام اسلحه ها باید بـه دفاع از خود بپردازید و وظیفه تان این است کـه تا جای ممکن زنده بمانید.

 

گرفیک بازی فضا را بـه حالتی شبه گونه درآورده و در کل بازی تبدیل بـه تجربه ای لذت بخش شده. اهداف و وظایفی نیز در طول بازی برایتان در نظر گرفته می شود کـه باید بـه انها دست پیدا کنید. این بازی کاملا شبیه تمپل ران نیست اما میتواند بـه همان اندازه سرگرم کننده باشد.

 

Jetpack Joyride

بازی های تمپل ران اندرویدی که محبوب هستند

Jetpack Joyride یکی از محبوبترین بازی هـای بی انتهایی است کـه در حال حاضر موجود است. در این بازی نقش شخصیتی بـه نام بری را بازی می کنید. بری همانطور کـه از نام بازی پیداست یک جت پک دارد. هدف بازی این است کـه با بری و جت پکش در حالی‌کـه از موانع عبور می کنید،

 

آدم بد ها را می‌کشید و سکه جمع می کنید تا جایی کـه ممکن است دور بروید. با سکه هایی کـه جمع میکنید میتوانید بعدها ابزار، اتومبیل ها و حتی نیروهای جدید بخرید. از ویژگی هـای این بازی تک لمسی بودنش است کـه بازی کردنش در مکان هایی مانند مترو را رحت کرده. بازی Jetpack Joyride کاملا شبیه بازی تمپل ران نیست اما بـه همان اندازه می توانید از آن لذت ببرید.

 

Smash Hit

بازی های تمپل ران اندرویدی که محبوب هستند

زاویه دیدتان در این بازی اول شخص است و با پرتاب توپ هـای آهنی بـه طرف قاب هـای شیشه ای از ضربه خوردن پیش گیری میکنید. ماجرا از این قرار است کـه تعداد توپ هایی کـه برای پرتاب کردن دارید دو برابر کل عمرتان است بنابراین باید مواظب باشید کـه کی و کجا ای توپ ها را ارسال میکنید.

 

بـه گزارش پارس ناز از دیگر ویژگی هـای این بازی حالتی مولتی پلیر آنلاین و ذخیره بازی است. Smash Hit خیلی زیبا ساخته شده و مانند بازی تمپل را همچنان پرطرفدار است.

 

Sonic Dash یک و دو

بازی های تمپل ران اندرویدی که محبوب هستند

Sonic Dash یک و دو کامل حالت تمپل ران را دارد کـه شخصیت اصلی اشن همان سونیک آبی رنگ محبوب است. در این بازی دقیقا همان کارهایی را می کنید کـه در نسخه ویدئویی کلاسیکش انجام می دادید. کارهایی مانند گردآوری سکه، گذر از موانع و شکست دادن دکتر Robotnik.

 

فقط بـه جای این کـه بازی مرحله ای پیش برود سبک دوندگی بینهایت دارد و وقایع در طول این دویدن اتفاق می افتد. بـه غیر از سونیک با چهار شخصیت دیگر نیز می توانید این بازی را انجام دهید.

 

Subway Surfers

بازی های تمپل ران اندرویدی که محبوب هستند

Subway Surfers یکی از محبوبترین بازی هـای سبک تمپل ران است. حتی می توان گفت این بازی بـه همان اندازه تمپل ران محبوب است. Subway Surfers مقداری از همه ی ی چیز دارد. روی قطارها می پرید، با جت پک پرواز میکنید، هاوربرد سواری می کنید و البته از موانع جا خالی میدهید

 

و از دست آدم بد داستان کـه دنبالتان است فرار میکنید. Subway Surfers بازی است ساده با گرافیکی رنگارنگ و میتوان گفت مناسب کودکان هم است.

 

Supersonic HD

بازی های تمپل ران اندرویدی که محبوب هستند

از ویژگی هـای Supersonic HD گرافیک ساده، گیم پلی سخت و افزایش قدرت هایی است کـه برای دریافتشان مجبور نیستید پول واقعی بپردازید. در این بازی در یک تونل در حال حرکت هستید و باید زمانی کـه برایتان تعیین شده را نگه دارید. آیتم هایی در بین راه هست

 

کـه با برداشتنشان امتیازتان افزایش می یابد همچنین موانعی وجود دارد کـه برای جلو رفتن باید از انها جا خالی دهید. شاید کمی بازیش سخت باشد اما مطمئن باشید برایتان لذت بخش خواهد بود. یکی دیگر از ویژگی هـای جذاب این بازی آن است کـه میتوانید موسیقی خودتان را بـه بازی اضافه کنید تا فضا را هم بر اساس همان آهنگ برایتان ایجاد کند.

 

Yodo1 Games

بازی های تمپل ران اندرویدی که محبوب هستند

Yodo1 Games مجموعه ای از بازی هـای سبک تمپل ران است. شاید همین حالا هم نام عنوان هـای بزرگشان مانند Crossy Road و Rodeo Stampede را شنیده باشید اما انها عنوان هایی مانند Looty Dungeon و Rooms of Doom را نیز دارند کـه بـه همین اندازه عالی هستند. تمام بازی هـای انها احساس و ظاهری یکسان دارند بنابراین وقتی آنها را بازی میکنید می‌دانید برای این مجموعه است.

 

Zombie Highway 2

بازی های تمپل ران اندرویدی که محبوب هستند

Zombie Highway 2 یکی دیگر از بازی هـای سبک دوندگی بینهایت است کـه در آن با ماشین خود در بزرگ راهی بی پایان باید با زامبی ها مبارزه کنید. زامبی ها از قسمت هـای مختلف جاده روی اتومبیل شما می پرند و سعی میکنند آن را چپ کنند. برای دفع انها می توانید از موانعی کـه بر سر راه وجود دارد

 

و اسلحه هایی کـه در دسترستان است استفاده کنید. میتوانید ماشینی کـه سوارید را خود انتخاب کنید، با امتیاز هایی کـه جمع می کنید نیروهای خود را تقویت کنید و لیست وظایفی کـه بازی برایتان تعریف کرده را کامل کنید. بازی جالبی است و میتواند حداقل برای مدتی حسابی سرگرمتان کند.

 

بدونیم