پارس ناز پورتال

معرفی برترین بازی های کامپیوتری زامبی 2017

معرفی برترین بازی های کامپیوتری زامبی 2017

معرفی برترین بازی های کامپیوتری زامبی 2017 

برترین بازی های کامپیوتری سبک زامبی برای طرفداران این نوع گیم ها را معرفی میکنیم تا ببینیم کدام بازی ها در صدر محبوبیت قرار دارند.فصل تابستان نزدیک می باشد همه ي افراد دوست دارند به نحوی خودشان را سرگرم نموده و از تعطیلات خود بهره گیری نمایند بازی هاي کامپیوتری برترین توصیه ما به شما عزیزان می باشد شما می توانید با بازی هاي کامپیوتری مورد علاقه خود تفریح و سرگرم شوید 

 

یکی از سبک‌هاي پرطرفدار بازی در بین بازی‌خورها؛ سبک زامبی هست . در این مطلب به معرفی برترین اپلیکیشن‌هاي سبک زامبی در سال 2017 برای موبایل‌هاي هوشمند اندروید و iOS می پردازیم. 

 

Dead Trigger

DEAD TRIGGER یکی از برترین و پرطرفدارترین بازی‌هاي سبک زامبی هست که پس از موفقیت و استقبال بی‌نظیر کاربران از نسخه اول آن، کمپانی Madfinger Games نسخه‌ي دوم آن را عرضه کرد. این بازی از برترین بازی‌هاي اول‌شخص تیرانداز زامبی محسوب می شود و کسب امتیاز 4.6 از 5.0 و 50 میلیون بار دانلود تنها در مارکت گوگل نمایانگر محبوبیت این بازی هست.

 

کمپانی مادفینگر که از برترین کمپانی‌هاي ساخت بازی هست با ساخت و منتشر کردن بازی‌هایي همچون Shadowgun و Samurai ll توانسته هست محبوبیت خود را بالا ببرد.

معرفی برترین بازی های کامپیوتری زامبی 2017

زندگی مدرن در سال ۲۰۱۲ به انتهای خود می رسد. اقتصاد جهانی بر‌هم ریخته هست، پول ارزش خود را از دست داده و مردم بر عیله سیاست‌مدارانی که فقط به فکر جیب خودشان میباشند به پا خواسته‌اند و از هیچ‌کدام نگذشته‌اند.

 

اگر‌چه کسانی که واقعاً جهان را نظارت میکنند حاضر بودند و فرار کردند. ناگهان میلیون‌ها انسان بر اثر ویروس کشته شدند در حالی‌که دیگران به چهار‌پایانی خون‌خوار تبدیل شدند، آن هم با یک هدف، کشتن!فقط افراد معدودی جان سالم به در بردند.. حد‌اقل تا زمانی که محمات داشته باشند و یا راه مقابله با آن‌ها را بیابند.

 

زامبی‌ها را بکشید، امنیت منابع را حفظ کنید، از مناطق امن مراقبت کنید و شهر را بگردید تا چیز‌هاي تازه پیدا کنید!مراحل بازی فوق را می توان به چهار دسته‌ي اصلی تقسیم‌بندی کرد به‌گونه‌اي که در مراحل دسته اول شما باید تعداد مشخصی از زامبی‌ها را بکشید تا بتوانید با موفقیت، مرحله را به پایان برسانید. در مراحل دسته دوم شما زمان محدودی

 

برای زنده ماندن و اتمام مرحله دارید؛ در مراحل دسته سوم شما باید وسایل مشخصی را از نقطه‌اي به نقطه دیگر حمل کنید و زامبی‌ها را نابود کنید و درنهایت مراحل دسته چهارم نیز شامل مراحلی میشوند که در آن‌ها باید از دروازه مقری محافظت نمایید! انواع سلاح‌هاي گوناگون با قدرت‌هاي بسیار بالا همچون مسلسل و شات گآن‌ها در اختیار شما قرار می گیرد

 

که با آن‌ها بتوانید زامبی‌ها را نابود کنید. هر تفنگ قیمت مخصوص به خود را دارد که با پشت سر گذاشتن مراحل گوناگون و افزایش امتیاز قادر خواهید بود آن‌ها را خریداری و از آن‌ها در بازی بهره گیری کنید.شما در بازی فوق در مقابل طیف عظیمی از زامبی‌ها و ارواح تشنه به خون قرار می گیرید که باید با سلاح‌هاي ویرانگرتان آن‌ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید

 

و تجربه‌ي برترین بازی زامبی را در دستگاه هوشمند همراه خود به ارمغان بیاورید. دقت داشته باشید که شما تنها بازمانده هستید و باید شهر آلوده به زامبی را پاک‌سازی کنید.

 

Zombie Shooter

در این شما به سال ۲۰۷۶ قدم می گذارید، زمانی که جهان در معرض ویروس خطرناکی قرار دارد، ویروس مهلکی که به‌سرعت در حال انتشار در سراسر جهان هست و افراد زیادی از کره زمین به آن مبتلا شده‌اند، این مردمان آلوده تبدیل به زامبی‌هاي خطرناک میشوند که جهان را درخطر نابودی قرار می دهند. حال این وظیفه شماست

 

که این زامبی‌ها را از بین برده و از ابتلای سایر ساکنینی که هنوز سالم میباشند به این ویروس مرگبار جلوگیري کنید چراکه انسانیت درخطر هست و شما باید نسل زامبی‌ها را تا نابودی کامل کره زمین، از روی زمین بردارید.در طول بازی شما مأموریت‌هاي مختلفی دارید که باید برای شکار زامبی‌ها به نقاط مختلفی از جهان سر بزنید.

 

اضافه بر این که شما برای نابود کردن زامبی‌ها سلاح‌هاي مرگبار و کشنده عظیمی مثل انواع تفنگ‌هاي کلاسیک اسلحه‌هاي پلاسما در اختیار دارید. همین طور شما میتوانید از تجهیزات جنگی مثل انواع نارنجک‌ها و انواع سلاح‌هاي شیمیایی و انواع زره‌ها و لباس‌هاي جنگی مدرن نیز بهره گیری کنید. در طول بازی با کشتن زامبی‌ها میتوانید امتیاز کسب کنید و تجهیزات جنگی و سلاح‌هایتان را ارتقا دهید.

معرفی برترین بازی های کامپیوتری زامبی 2017

گرافیک سه‌بعدی خارق‌العاده و صداگذاری مهیج به همراه صحنه‌هاي خشونت‌بار و نبردهای اکشن شما را سرگرم ماجراجویی در دنیای آخرالزمان می کند، پس آماده باشید تا با بهره گیری از تجهیزات مدرنی که در اختیار دارید زامبی‌ها را نابود سازید تا جهان را نجات دهید.

 

گیم پلی و گرافیک بینظیر و صداگذاری حرفه‌اي د کنار انواع و اقسام سلاح‌هاي گوناگون کلاسیک و پلاسما و سلاح‌هاي جنگی مدرن، وجود مأموریت‌هاي گوناگون هیجان‌انگیز و تجربه روبه‌رو شدن با انواع گوناگون زامبی‌ها از مهم ترین ویژگی‌هاي این بازی هست.

 

بازی Zombie Shooter ساخت کمپانی Sigma Team بوده و با کسب رتبه فوق العاده ۴٫۵ از ۵٫۰ یکی از پرطرفدارترین بازی‌ها در سبک اکشن و نبرد با زامبی‌ها به شمار می رود.

 

Plants vs. Zombies 2

بازی «زامبی‌ها در مقابل گیاهان» نام بازی پرطرفدار و هیجان‌انگیزی هست که در آن باید با تکیه بر قدرت گیاهان به جنگ زامبی‌ها بروید و آن‌ها را نابود کنید.در این بازی شما هم نیاز به فکر و دقت و هم سرعت دارید تا از ابزارهای بازی به برترین شکل بهره گیری کنید و در مراحل بالاتر یک اشتباه کوچک می تواند باعث باخت شما شود. در این بازی آیتم‌هاي ویژه ایی نیز وجود دارند که کار کردن با آن‌ها بسیار دیدنی و گاهی اوقات حتی خنده‌دار هست!

معرفی برترین بازی های کامپیوتری زامبی 2017

Plants vs. Zombies یکی از محبوب‌ترین و اعتیادآورترین بازی‌هاي سبک استراتژیکی هست که در آن زامبی‌ها به زرادخانه‌ي شما حمله‌ور شده‌اند و شما می‌بایست از منزل‌ي خود در مقابل زامبی‌ها، توسط گیاهان گوناگون دفاع کنید.شما باید با انواع ابزارهای گوناگون همچون بمب‌هاي گیلاس و یا احداث، باید جلوی زامبی‌ها ایستاده و از رسیدن آن‌ها به منزل پیش گیری کنید.

 

اگر از طرفداران بازی‌هاي برج دفاعی باشید و نسخه‌ي اول این بازی را تجربه کرده‌اید، قطعاً نسخه‌ي دوم بازی فوق نیز برایتان دیدنی‌دقت و هیجان‌انگیز خواهد بود و باید از قدرت تفکر خود تا میتوانید بهره گیری‌ي کامل را ببرید و با مهارت‌هاي خاص زامبی‌ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید.

 

احتمالاً برایتان دیدنی خواهد بود که بدانید این بازی با نزدیک به 500 میلیون بار تنها توسط کاربران اندرویدی در مارکت گوگل دریافت شده هست و توانسته امتیاز مفید 4.4 از 5.0 را کسب کند.

 

Zombie Fighting Champions

یکی دیگر از بازی‌هاي پرطرفدار در این سبک Zombie Fighting Champions «قهرمانان مبارزات زامبی» هست که استودیوی بازی‌سازی Reliance Big Entertainment «UK» Private Limited منتشر کرده هست.

 

سال 2036 شده هست و تمامی انسان‌ها به زامبی تبدیل‌شده‌اند! حال هر یک از این موجودات سعی میکنند تا بر قلمرو خود بیفزایند و دیگران را از پای دربیاورند. شما نیز هدایت تیمی از این زامبی‌ها را بر عهده‌دارید و باید به مصاف گروه‌هاي دیگر برای مبارزه بروید. نژادهای مختلفی ازجمله Brute, Mauler و Stalker می توانند در گروهتان حضور داشته باشند.

 

هر یک از این نژادها دارای ویژگی‌هایي در مبارزه هست. گذشته از این که گروهتان را تشکیل دهید، بهتر هست این ویژگی‌ها را به‌دقت مطالعه کنید تا بعداً از گزینش‌هایتان پشیمان نشوید. پس از این که گروهتان را به میدان مبارزه فرستادید، باید از مهارت‌هایشان به‌خوبی بهره ببرید. ممکن هست شخصیتتان قدرت به‌مراتب بالاتری نسبت به حریف داشته باشد اما اگر نتوانید از قدرت‌هایش به‌خوبی بهره گیری کنید، بدون شک در مقابل حریفتان شکست خواهید خورد.

معرفی برترین بازی های کامپیوتری زامبی 2017

گروه‌هاي رقیب همۀ وقت} تلاش میکنند تا برترین افراد را در اختیار بگیرند و از قدرت‌هایشان به برترین شکل ممکن بهره‌مند شوند. اگر شما در این اساس به برتری نرسید، مطمئناً در عرض چند روز، گروهتان از هم می‌پاشد. دیگر امیدی برای زنده ماندن نخواهید داشت و مجبور به پذیرفتن شکست خواهید بود.

 

لیگ‌هاي مختلفی در این عنوان وجود دارد. اگر بتوانید چند نبرد را با پیروزی به پایان برسانید، به لیگ‌هاي بالاتری صعود خواهید کرد. لیگ‌هاي بالاتر، جوایز بهتری نسبت به لیگ‌هاي پایین‌تر دارند. پس بهتر هست به فکر رسیدن به بزرگ‌ترین لیگ یعنی لیگ افسانه‌اي باشید.

 

گرافیک HD و صداگذاری حرفه‌اي و هیجان‌انگیز؛ مبارزه با انواع گوناگون زامبی‌ها، تجهیز جنگنده‌ها با انواع سلاح‌هاي مرگبار و ویرانگر برای نابودسازی سریع زامبی‌ها، بهره گیری از انواع کلاس‌هاي گوناگون حیوان، استالکر، ماولر و دیگر موارد برای تشکیل تیم خود از مهم ترین ویژگی‌هاي این بازی پرطرفدار هست.

 

گرافیک بازی و جلوه‌هاي ویژه‌ي آن بسیار مفید طراحی‌شده‌اند و در طراحی محیط‌ها و شخصیت‌هاي بازی به جزئیات ریز نیز دقت شده هست. قسمت نظارت بازی نیز به‌خوبی طراحی‌شده هست و شما در نظارت مبارز خود در بازی با مشکلی روبرو نخواهید شد. یکی از قسمت‌هاي خوشگل و هیجان‌انگیز بازی حرکات انیمیشنی آن هست

 

که در طول بازی شاهد آن خواهید بود که جذابیت بازی را دوچندان کرده هست. این بازی در Google Play نمره‌ي مفید 4.4 از 5 را کسب کرده هست و تا این لحظه حدود 5 میلیون بار از Google Play دانلود و نصب شده هست.

 

Zombie Anarchy Survival Game

بازی با این عنوان در پلی استور منتشرشده هست: «آیا برای زنده ماندن در جهنم زامبی‌ها آماده‌اید؟!»آخرالزمان شده هست، همۀ زامبی‌ها شورش کرده‌اند و هم‌اکنون شما باید با در دست گرفتن هدایت انسان‌ها به نبرد با زامبی‌ها بروید و جهان را نجات دهید! تعداد معدودی از انسان‌ها به زامبی تبدیل نشده‌اند و شما می توانید از آن‌ها برای بهره گیری در نبردهای

 

خود علیه زامبی‌ها بهره ببرید! با ساخت و حفاظت از اردوگاه‌ها به آموزش انسان‌ها برای بهره گیری در نبردها بپردازید و یکی از برترین بازی‌هاي استراتژیک-بقا اندروید را تجربه کنید!بازی توسط کمپانی بازی‌سازی معتبر Gameloft «گیم لافت» طراحی‌شده هست و توانسته امتیاز 4.4 از 5 و نزدیک به 5 میلیون بار دانلود از گوگل‌پلی را از آن خود کند. این بازی آنلاین هست و برای اجرا آن همه ي وقت باید به اینترنت دسترسی داشته باشید.

 

به‌عنوان بازمانده‌اي از حمله زامبی‌ها به بازی خواهید پرداخت و با پیشروی در بازی باید دیگر انسان‌ها را پیدا نموده و با تشکیل پایگاهی غیرقابل نفوذ از حمله زامبی‌ها در امان بمانید. با افزایش نفرات پایگاه می توانید تجهیزات و سلاح‌هاي دفاعی قدرتمندتری را اصطلاحاً آزادکرده و از آن‌ها در مأموریت‌هاي گوناگون و نابودی زامبی‌ها بهره گیری نمایید. زمین تبدیل به جهنمی سوزان شده هست و کسانی که از خود ضعف نشان دهند نابود خواهند شد.

معرفی برترین بازی های کامپیوتری زامبی 2017

جمع‌آوری دیگر انسان‌ها و بازماندگان نقشی اساسی در بازی خواهد داشت؛ زیرا هر بازمانده دارای توانایی منحصربه‌فرد هست که میتوانید از این توانایی‌ها برای افزایش قدرت و تجهیزات خود بهره گیری نمایید. پس نجات انسان‌ها را در اولویت قرار دهید.

 

– منابع در شرایط آخرالزمانی محدود و ناچیز هست و پس از پیدا کردن آن نیز رقبا و دشمنان شما به آن حمله خواهند کرد. با ساخت سلاح‌هاي دفاعی و غیرقابل نفوذ کردن پایگاه خود از منابع باارزشتان محافظت نمایید.

 

– با جمع‌آوری افراد ماهر درزمینهٔ مبارزه ارتشی کوچک را فراهم کرده و به پایگاه بازیکنان دیگر در سراسر جهان حمله کنید و منابع آنان را به غارت ببرید. با به دست آوردن پیروزی‌هاي اکثر رتبه شما در لیدربورد بازی بهبود خواهد یافت.

 

– با حمله به پایگاه‌هاي آلوده به زامبی آن‌ها را نابود نموده و منابع باقی‌مانده را جمع‌آوری نمایید. نابودی زامبی‌ها آن‌هم در تعداد بالا به‌هیچ‌وجه آسان نخواهد بود. ارتش کوچک خود را با بهره گیری از استراتژی مؤثر و مناسب به قلب زامبی‌ها بفرستید.

 

– در بازی انواع و اقسام سلاح‌ها با کارکردها و قدرت‌هاي متفاوت گنجانده‌شده هست و شما نیز می توانید از آن‌ها چه در زمان حمله و چه در زمان دفاع بهره گیری نمایید.

 

– استراتژی حرف اول را در زمان حمله و یا دفاع خواهد زد با بهره گیری از استراتژی مؤثر زامبی‌ها و دشمنان خود را نابود نمایید و یا از پایگاه خود در مقابل دیگران محافظت کنید.

 

– با جمع‌آوری بازماندگان و منابع لازم میتوانید پایگاه، تجهیزات و وسایل دفاعی خود را ارتقاء دهید و تبدیل به دژی مستحکم در مقابل متجاوزان شوید.

 

Into the Dead

در جهانی که اکنون مرده‌ها در آن تاخت‌وتاز کرده‌اند و تمامی انسان‌ها را به قتل رسانده‌اند؛ تنها شما جان سالم به دربرده‌اید و اکنون زنده هستید و زمان آن فرا رسیده هست تا علیه زامبی‌ها اقدام کنید. شما باید تلاش کرده تا زامبی‌ها را از سرزمین خود بیرون رانده و آن‌ها را برای همه ي وقت ریشه‌کن کنید.

 

زامبی‌ها به‌صورت ترسناک، به توده‌هاي مردم حمله میکنند و آن‌ها را مورد تاخت‌وتاز قرار میدهند. اگر می خواهید که زنده بمانید، باید زامبی‌ها را برای همۀ وقت} نابود کنید. تعداد زامبی‌ها روزبه‌روز اکثر شده و قدرت آن‌ها روزانه زیادتر میشود و تنها کسی که می تواند جهان را از شر زامبی نجات دهد فقط شما هستید و چشم امید همۀ به شماست!

 

بازی Into the Dead که توسط استودیوی بازی‌سازی سرشناس و صاحب‌نام PIKPOKK کشور نیوزلند تولیدشده هست، یکی دیگر از بازی‌هاي پرطرفدار در سبک زامبی هست. بی‌شک گیم پلی فوق‌العاده هیجان‌انگیز و اعتیادآور بازی تا مدت‌ها شما را سرگرم خود خواهد ساخت.

 

بازی موردنظر دارای گرافیک خاص و منحصربه‌فرد سایه‌اي هست و با دارا بودن گیم پلی حرفه‌اي همراه با صداگذاری بینظیر سلاح‌ها باعث جلب‌دقت بازیکنان و طرف داران بسیار زیادی به سمت خود شده هست. بهره گیری از سلاح‌هاي گوناگون و متنوع در این بازی و همین‌طور حالت بدون پایان بازی Into the Dead باعث شده تا این بازی دارای گیم پلی بسیار اعتیادآوری برای تمام بازیکنان باشد.

معرفی برترین بازی های کامپیوتری زامبی 2017

بازی موردنظر در ابتدا به نظر بازیکنان آسان به نظر می رسد اما باگذشت مقداری از مراحل بازی به‌شدت سخت و چالش‌برانگیز خواهد شد. خط داستانی بازی Into the Dead ازاین‌قرار هست که ویروسی ناشناخته سراسر جهان ما را فراگرفته و همۀ‌ي مردم به موجوداتی بدون عقل و خون‌خوار تبدیل‌شده‌اند.

 

دنیای انسان‌ها تبدیل به دنیایی شده که اکنون فقط زامبی‌هاي خون‌خوار و خطرناک بر آن تسلط دارند و اکثر جمعیت یا مرده‌اند یا به‌وسیله‌ي این ویروس ناشناخته به زامبی تبدیل‌شده‌اند.در بازی Into the Dead تنها شما و شمارکمی از یاران شما جان سالم به دربرده‌اید. شما در نقش یک خلبان هلی‌کوپتر هستید

 

که هلی‌کوپتر شما وسط یک دشت بازرسی خود را از دست میدهد و شما سقوط می کنید، با شنیدن صدای سقوط و انفجار هلی‌کوپتر آن منطقه به‌سرعت پر از زامبی می شود زیرا زامبی‌ها به انواع صداها حساس میباشند و به‌سوی صداهای بلند جذب می شوند.

 

زامبی‌ها به‌صورت وحشیانه به هر موجود زنده‌اي که ببیند حمله‌ور میشوند و شما هم جزو استثناها نیستید. اگر میخواهید زنده بمانید باید زامبی‌هایي که به سمت شما می آیند را نابود کنید. همۀ‌چیز به شما و مهارت فرار و تیراندازی شما بستگی دارد. آیا شما زنده خواهید ماند یا خوراک زامبی‌ها خواهید شد؟

 

این بازی تنها در مارکت گوگل نزدیک به 50 میلیون بار دانلود شده و با کسب امتیاز 4.4 از 5 یکی دیگر از بازی‌هاي پرطرفدار در سبک زامبی‌هاست.

 

Zombie Frontier 3 Shoot Target

در بازی Zombie Frontier 3 وارد دنیایی از آخرالزمان میشوید که زامبی‌ها مهارنشدنی و خطرناک‌تر از سری‌هاي گذشته میباشند و هیچ‌کس نمی تواند آن‌ها را نابود کند ولی شما به‌عنوان یک تک‌تیرانداز حرفه‌اي قصد در نجات شهر دارید. شما در نقاط گوناگون شهر به جستجوی زامبی‌ها میروید و آن‌ها را با سلاح‌هاي مرگبارتان هدف قرار میدهید.

 

پس کافی هست مهارتتان را در تیراندازی نشان دهید چون باید بتوانید از فاصله‌هاي دور زامبی‌ها را هدف‌گیری کنید. همین طور با کشتن زامبی‌ها سکه‌ها و امتیازات زیادی میتوانید کسب کنید. شما بیش از ۶۰ مأموریت دارید و بیش از ۱۲۰ مرحله چالش‌برانگیز که باید به مناطق گوناگون سفر کنید و با زامبی‌ها مبارزه کنید.

 

اضافه بر این که این بار زامبی‌ها رئیس‌هاي قدرتمندی دارند و باید با ۵ رئیس زامبی‌ها مبارزه کنید. همین طور شما ۲۱ نوع سلاح در اختیار دارید که میتوانید آن‌ها را در طول بازی ارتقا دهید. می توانید با دوستانتان رقابت داشته باشید و در رقابت‌هاي تک تیراندازی شرکت کنید.

معرفی برترین بازی های کامپیوتری زامبی 2017

گرافیک سه‌بعدی شگفت، صداگذاری و افکت‌هاي صوتی حرفه‌اي، وجود زامبی‌هاي گوناگون، بیش از 120 مرحله منحصربه‌فرد، امکان بازی به‌صورت چندنفره با 60 مرحله مخصوص و وجود سلاح‌هاي گوناگون برای جنگ با زامبی‌ها از مهم ترین خصوصیات این بازی هست.

 

Zombie Frontier 3 Shoot Target تنها در مارکت گوگل نزدیک به 50 میلیون بار دانلود شده و با کسب امتیاز 4.4 از 5 یکی دیگر از بازی‌هاي پرطرفدار در سبک زامبی‌هاست.

 

Minigore 2 Zombies

در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی بازی یعنی «John Gore» به نبرد با زامبی‌هاي گوناگون می پردازید و ساعت‌ها خود را سرگرم می‌سازید! شما در نقش جان گور باید از مناطق گوناگون و متنوع همچون دریاچه‌ها، بیابان‌ها، گورستان‌ها و … عبور کنید و در مسیر حرکت خود انواع دشمنان را با سلاح‌هاي مختلفی که در دست دارید

 

از بین ببرید و سطوح را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. به‌طورکلی در بازی شما باید به «جان گور» کمک کنید تا بتواند راه خود را از میان دریاچه‌هاي آفتابی، گورستان، سرزمین‌هاي منجمد و جنگل‌هاي طوفانی بیابد و در این مسیر بتواند با خطرات و دشمنان مختلفی که بر سر راه وی قرار میگیرند مبارزه کند و آن‌ها را شکست دهد!

 

بازی Minigore 2: Zombies هم‌اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.4 از 5.0 هست و نزدیک به 10 میلیون بار دانلود و نصب شده هست.بازی دارای 300 چالش، 20 شخصیت متفاوت، 600 نوع دشمن و گیم پلی اي ساده و روان هست که لذت بازی را دوچندان خواهد کرد. همین طور بازی دارای گرافیکیکارتونی و فانتزی هست که شما را مجذوب خود میکند.

 

با اجرای بازی Minigore 2: Zombies پا به دنیای شگفت‌آوری خواهید گذاشت که در هر گوشه و کنار آن حادثه‌اي انتظارتان را می کشد، فضایی وهم‌آلود که بیرون آمدن از آن کار هرکسی نیست! داستان حول محور ۲۰ شخصیت میگردد که نخستین کاراکتری که با آن آشنا می شوید John Gore هست

 

و نظارت و هدایت آن به عهده‌ي شماست، اکنون او در جنگلی ترسناک و متروکه گیر افتاده و قرار هست به کمک شما ازآنجا خارج شود. همان‌طور که گفته شد حوادث گوناگون در کمین او میباشند و غول‌ها و اشیاء ترسناک هرلحظه ممکن هست به او آسیب برسانند.

معرفی برترین بازی های کامپیوتری زامبی 2017

در مسیرهای دشوار و صعب‌العبور گذر کنید و در برابر غول‌ها و موجودات عجیب غریبی که عصبانیت و خشم از چهره‌شان می‌بارد ایستادگی کنید و این‌گونه از پس هر مرحله برآیید. برای گذر از این چالش‌ها، سلاح‌هاي کشنده‌اي در اختیار دارید که با بهره گیری از آنان می توانید دشمنان را شکست داده و جان خود را نجات دهید. بسیار دقت کنید زیرا در صورت برخورد ۳ ضربه‌ي دشمن با شما، بازنده می شوید!

 

دشمنان شما بیش از ۶۰ نوع گوناگون میباشند که در طی ۳۰۰ مرحله‌ي مهیج با آن‌ها آشنا خواهید شد و در صورت پیروزی در نبردها و کسب امتیاز و پول میتوانید آیتم‌ها و ابزارهای جنگی خود را ارتقاء دهید. اگر از علاقه‌مندان بازی‌هاي اکشن هستید با نصب و اجرای Minigore 2: Zombiess در لوکیشن‌ها و مناظر شگفت‌آوری که با دقت طراحی‌شده جستجو کنید و با روبرو شدن با غول‌ها، نبردهای هیجان‌انگیزی را تجربه کنید!

 

Stupid Zombies

در این بازی انسان‌هایي که قبلاً زامبی بوده‌اند قصد حمله کردن به جهان و نابود کردن آن را دارند و شما باید با بهره گیری از سلاح‌هایي که در اختیار دارید این زامبی‌هاي کله‌پوک را از بین ببرید و به مراحل جدیدتر راه پیدا کنید. این بازی به‌صورت رایگان در مارکت اندروید منتشرشده و دارای امتیاز 4.4 از ۵ در سایت رسمی گوگل «گوگل استور» هست و نزدیک به 50 میلیون بار دریافت و نصب شده هست.

 

Stupid Zombies یک بازی سرگرم‌کننده برای تلفن همراه‌هاي هوشمند هست که به سبک تیراندازی نوبتی عرضه‌شده هست. در این بازی باید هرچقدر که می توانید زامبی‌ها را نابود کنید و در بین تعداد مراحل گوناگون پیشروی کنید. نکته دیدنی دقت در این بازی این هست که گلوله‌هایي که شما شلیک می کنید، پس از برخورد با دیوارها کمانه می کنند، پس پیش از این که مهماتتان به پایان برسد سعی کنید کارآمدترین شلیک‌ها را انجام دهید!

معرفی برترین بازی های کامپیوتری زامبی 2017

وجود بیش از ۶۰۰ مرحله متنوع، گزینش بین دو شخصیت مرد و زن به‌دلخواه، گیم پلی بسیار مفید و سرگرم‌کننده بازی، گرافیک قابل‌قبول و صداگذاری دیدنی و شنیدنی بازی از مهم ترین خصوصیات این بازی هست.

 

WAR Z 2

ماجرایی دیگر از حضور زامبی‌ها هست که به‌صورت مشترک توسط استودیوهای بازی‌سازی Neuron Network Limited و im30.net منتشر گردیده هست. این بازی، ادامه بازی امپراتوری آخر «لاست امپایر» هست که توسط im30.net ساخته‌شده و طرفداران بسیار زیادی دارد. همان‌طور که در امپراتوری آخر شاهد آن بودیم،

 

ویروسی کشنده در سراسر جهان شیوع پیداکرده و موجب گردید تا بسیاری از انسان‌ها به زامبی تبدیل شوند. بازماندگان برای بقای خود باید با حوادث و عواملی که جان آن‌ها را به خطر می‌اندازد مبارزه کنند تا بتوانند به زندگی خود ادامه دهند. بر این اساس باید بازماندگان با یکدیگر متحد شده و قلمروی را برای بقای خود ایجاد نمایند

 

تا به کمک هم بتوانند با این مردگان متحرک به نبرد بپردازند. وجود سلاح‌هاي اخیر و پرقدرت از آیتم‌هایي هست که می توانید در این بازی دیدن نمایید.

معرفی برترین بازی های کامپیوتری زامبی 2017

کوچک‌ترین اشتباه موجب می گردد تا امپراتوری شما توسط زامبی‌ها تسخیرشده و دوران بقای انسان‌ها به پایان برسد. برای پیشگیري از هجوم زامبی‌ها باید معماری ساختمان‌هاي خود را قوی‌تر نموده تا از ورود آن‌ها به قلمرو خود پیش گیری کنید. با کسب پاداش در طی مراحل بازی قادر خواهید بود ساختمان‌ها و ارتش خود را ارتقاء دهید.

 

حضور بازیکنان دیگر از سراسر جهان موجب گردیده هست تا با آن‌ها به تبادل اطلاعات پرداخته و یا اتحادی قدرتمند را برای مقابله با زامبی‌ها تشکیل دهید.WAR Z 2 در مارکت گوگل نزدیک به 5 میلیون بار دانلود شده و با کسب امتیاز 4.6 از 5 یکی دیگر از بازی‌هاي پرطرفدار در سبک زامبی‌هاست.