پارس ناز پورتال

بازی های کم حجم اما جالب و مفرح

بازی های کم حجم اما جالب و مفرح

بازی های کم حجم اما جالب و مفرح 

معمولا بازی های با کیفیت و عالی حجم زیادی هم دارند اما برخی از آن ها هم هستند که علی رغم داشتن حجم کم،بسیار مفرح هستند. همه ما نیاز داریم تا پس از یک روز کاری سخت و خسته کننده، کمی تفریح سالم داشته باشیم و ذهن خود را از مشکلات خالی کنیم.

 

یکی از راه‌های این کار هم انجام بازی‌های رایانه‌ای مناسب و مفرح است. با اینکه کنسول‌های بازی پیشرفته امروزی بازی‌های بسیار باکیفیتی دارند اما شاید در هر شرایطی نتوان به تجربه اینگونه بازی‌ها پرداخت.

 

اینجاست که گوشی‌های هوشمند با بازی‌های کم حجم و ساده خود وارد می‌شوند و به شما امکان می‌دهند تا تقریباً در هر مکان و شرایطی به انجام آن‌ها بپردازید و خستگی یک روز کاری را از تن به در کنید.

بازی های کم حجم اما جالب و مفرح

در مطلب امروز قصد داریم شما را با ۱۰ مورد از برترین بازی های اندرویدی که حجم بسیار کمی داشته (زیر ۱۵ مگابایت) و به راحتی توسط گوشی قابل دانلود هستند آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید و بازی دلخواه خود را دنلود کرده و از انجام آن لذت ببرید.

 

۱- Stick Hero
بازی های کم حجم اما جالب و مفرحلیست امروز خود را با عنوانی شروع می‌کنیم که تاکنون بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود شده است. Stick Hero یک بازی بسیار جذاب و اعتیاد آور بوده و تنها ۱۲٫۷۸ مگابایت حجم دارد.

 

۲- Yoo Ninja! Free

بازی های کم حجم اما جالب و مفرح

“برای سرگرم شدن با یک بازی رایانه‌ای لزوماً نیازی به گرافیک حیرت‌انگیز و صدای فوق العاده نیست … بازی‌های به ظاهر ساده نیز می‌توانند بسیار سرگرم کننده و اعتیاد آور باشند…” این‌ها جملاتی هستند که در یکی از نقدهای Yoo Ninja نوشته شده است و باید گفت واقعاً توصیف خوبی برای این عنوان می‌باشد.

 

بازی Yoo Ninja از جمله عناوین قدیمی گوشی‌های هوشمند است، اما مرور زمان اصلاً از جذابیت آن کم نکرده است.اگر در مورد روند بازی سؤال کنید، باید بگوییم در این عنوان که در سبک دونده طراحی شده است، باید با ضربه زدن بر روی صفحه نمایش گوشی کاری کنید که نینجای شما در حین دویدن به موانع برخورد نکرده

 

و در چاله‌ها نیز سقوط نکند. بازی Yoo Ninja با حجم تنها ۸ مگابایت، یکی از برترین بازی‌های لیست امروز ما است.

 

۳- Light House

اگر به بازی‌های معمایی و پازل علاقه دارید و در اوقات فراغت خود ترجیح می‌دهید تا فسفر بسوزانید (!) برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم. بازی فانوس دریایی یا Light House با روند ساده خود معماهای جالبی را در اختیارتان قرار می‌دهد که قادرند ساعت‌ها ذهن شما را درگیر خود کنند.

بازی های کم حجم اما جالب و مفرح

در این عنوان معمایی جذاب یک منبع انرژی و یک فانوس دریایی در اختیارتان قرار می‌گیرد که باید با استفاده از آینه‌ها و تعبیه آن‌ها در مکان‌های مناسب، با تکیه بر قانون بازتاب نور، انرژی را به فانوس دریایی برسانید. این بازی برای کسانی که دنبال چالش‌های ذهنی می‌گردند، گزینه بسیار مناسبی است.

 

۴- Siege Hero

بازی های کم حجم اما جالب و مفرح

حتماً همه شما با بازی پرندگان خشمگین یا انگری بردز آشنا هستید. اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که تجربه این بازی در سبک اول شخص چگونه می‌تواند باشد؟ این ایده‌ای است که سازندگان Siege Hero به سراغ آن رفته‌اند. این بازی شامل ۱۸۰ مرحله مختلف است

 

که می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم نماید. پس اگر از علاقه‌مندان بازی‌هایی در سبک پرندگان خشمگین هستید، با نصب این بازی کم حجم می‌توانید از زوایه دید دیگری به انجام این نوع از بازی‌ها بپردازید.

 

۵- Table Tennis 3D

بازی های کم حجم اما جالب و مفرح

یک بازی سه بعدی با حجم کمتر از ۱۵ مگابایت چیزی نیست که همیشه با آن روبرو شوید. بازی Table Tennis 3D از ایده‌ای بسیار ساده ولی در عین حال از گیم‌پلی کاملاً چالش برانگیز برخوردار است. در این عنوان باید از انگشت خود به عنوان راکت تنیس استفاده کرده و سعی کنید تا به موقع به توپ ضربه بزنید. این بازی شامل دو حالت آرکید و لیگ بوده و می‌تواند لحظات بسیار مفرحی را برای شما رقم بزند.

 

۶- SpeedX 3D

این بازی نه تنها کنترل سخت و پیچیده‌ای ندارد بلکه اساساً نیاز به هیچ نوع کنترلی توسط انگشتان شما نخواهد داشت! بازی SpeedX 3D یک تونل پیش روی شما قرار می‌دهد که باید با استفاده از قابلیت شتاب سنج گوشی و در کمترین زمان ممکن از آن عبور کنید. فقط کافیست تا قبل از انجام بازی به آن اجازه دهید تا سنسور شتاب سنج گوشی را به منظور ارائه کنترل مناسب، کالیبره کند.

بازی های کم حجم اما جالب و مفرح

 به گزارش پارس ناز با کج کردن گوشی به طرفین باید از برخورد با موانعی که سر راهتان ظاهر می‌شوند پرهیز کرده و بهترین زمان ممکن را در مراحل کسب نمایید. این بازی از یک حالت آنلاین نیز برخوردار است که امکان رقابت با سایر بازی کننده‌ها را فراهم می‌کند.

 

۷- Pixel Kingdom

بازی های کم حجم اما جالب و مفرح

همان طور که از نامش پیداست به سبک بازی‌های پیکسلی و قدیمی طراحی شده است. هدف شما در این بازی این است که افراد و نیروهای خود را به انتهای نقشه بازی برسانید تا بتوانند دشمن را شکست دهند. امکان ارتقای تجهیزات نیروهای خودی نیز در بازی مهیا شده تا بتوانید به سلطان قلمرو پیسکل‌ها تبدیل شوید!

 

۸- SWAT

بازی های کم حجم اما جالب و مفرح

یک بازی اکشن اول شخص زیبا با محوریت نیروهای ویژه SWAT چیزی است که در این لیست آن را کم داشتیم. با وجود اینکه گرافیک این بازی می‌توانست بهتر از این‌ها باشد، اما باز هم این مورد چیزی از جذابیت بالای آن کم نمی‌کند و می‌توانید ساعت‌های بسیار خوشی را با انجام دادن SWAT تجربه کنید. امکاناتی از قبیل ارتقای تجهیزات و اسلحه‌ها و همچنین درخواست پشتیبانی هوایی نیز در طول بازی در اختیار شما قرار خواهد داشت.

 

۹- Bad Banker

بازی های کم حجم اما جالب و مفرحشاید بتوان گفت هیچ کس به درستی اقتصاد را درک نمی‌کند. با این حال بازی Bad Banker قصد دارد تا در قالب سرگرمی، مفاهیم پیچیده اقتصاد را به بازی کننده توضیح دهد. این بازی یکی از عناوین سبک معمایی اندروید بوده و شباهت زیادی به یکی دیگر از بازی‌های محبوب این سیستم عامل،

 

یعنی ۲۰۴۸، دارد. البته معرفی برخی قابلیت‌های جدید در این بازی، مانند کاشی‌های تحت عنوان رقبا یا competitors که امکان حرکت در داخل آن‌ها وجود ندارد، باعث جذاب‌تر شدن گیم‌پلی آن شده است.

 

۱۰- Vovu

بازی های کم حجم اما جالب و مفرح

اما بازی آخر لیست امروز ما یک عنوان بسیار ساده و جمع و جور است که بر مبنای اتصال نقطه‌ها طراحی شده است. اگر به دنبال یک بازی پازل و معمایی و در عین حال کم حجم هستید، بازی Vovu یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود. مراحل ابتدایی Vovu شاید به نظر ساده بیایند اما با پیشرفت در این بازی و در مراحل بالاتر، حل معماها به چالشی واقعی بدل خواهد شد.

 

توجه: منظور از حجم کمتر از ۱۵ مگابایت در بازی های اندرویدی این لیست، حجم فایل دانلودی آن‌ها است و نه مقدار فضایی که در حافظه گوشی اشغال می‌کنند. بنابراین بیشتر بازی‌های فوق پس از نصب احتمالاً فضایی بیش از ۱۵ مگابایت را بر روی حافظه داخلی گوشی اشغال خواهند کرد.

 

سایت دی جی رو