پارس ناز پورتال

باوفاترین زوج های مشهور در جهان را بشناسید

مجموعه : اخبار سینما
باوفاترین زوج های مشهور در جهان را بشناسید

باوفاترین زوج های مشهور در جهان را بشناسید 

باوفاترین زوج های هالیوودی را به شما معرفی می کنیم تا کمی رنگ طلاق و جدایی در دنیای آن ها را کم رنگ تر جلوه دهیم. زوج هایی نیز وجود دارند که توانسته اند زندگی خود را برای سال ها با همسرشان بگذرانند و روزهای خوبی را تجربه نمایند. ما در این مقاله قصد داریم ۳۱ مورد از موفق ترین روابط میان چهره های سرشناس و بازیگران هالیوود را به شما نشان دهیم.

 

مت دیمون و لویسانا باروسو؛ ۱۴ سال

باوفاترین زوج های مشهور در جهان را بشناسید

مت دیمون همسر خود را در میامی ملاقات کرد. آن ها در سال ۲۰۰۵ میلادی با یکدیگر ازدواج کردند و اکنون نیز با هم زندگی می کنند. با توجه به رفت آمد های زیاد مت دیمون به سراسر جهان برای حضور در پروژه های مختلف، نگه داشتن زندگی کار سختی به نظر می رسد.

 

این هنرپیشه سرشناس رابطه با ازدواجش می گوید: “ما یک قانون دو هفته ای داریم؛ به این معنا که من بیشتر از دو هفته از خانه دور نمی مانم. من اعتقاد دارم که باید تا جایی که ممکن است، در کنار کسی که دوستش دارم بمانم. من و همسرم یک روح در دو بدن هستیم و دوست ندارم از او جدا شوم.”

 

ساشا بارون کوهن و ایسلا فیشر؛ ۱۵ سال

باوفاترین زوج های مشهور در جهان را بشناسید

با وجود نقش های منفی که ساشا بازی کرده بود، ازدواج آن ها کمی دور از ذهن به نظر می رسید و با نمونه های دیگر تفاوت داشت. فیشر در این رابطه می گوید: من به جای پرسیدن سوالات بی ربط، سوال می کنم که آیا کسی از ما شکایت کرده؟ یا آیا حکم جلبت صادر شده است؟”

 

علی رغم نگرانی های او، وی همچنان در ماجراجویی های کوهن همسرش را همراهی می کند. او حتی برای پوشیدن لباس شخصیت «Ali G» در مراسم اسکار به وی کمک کرد.

 

امی آدامز و دارن له گالو؛ ۱۶ سال

باوفاترین زوج های مشهور در جهان را بشناسید

آن ها در سال ۲۰۰۱ همدیگر را ملاقات کردند و سرانجام ۱۵ سال بعد ازدواج نمودند. آدامز اظهار داشته: “ما همیشه به یکدیگر تعهد داشتیم، اما اکنون همه چیز رسمی شده و من می توانم نقشم را ایفا کنم. ما اکنون احساس می کنیم که یک خانواده هستیم و دوام بیشتری خواهیم داشت. این حس برای من اهمیت زیادی دارد.

 

آنا کورنیکوا و انریکه ایگلسیاس؛ ۱۶ سال

باوفاترین زوج های مشهور در جهان را بشناسید

آن ها از سال ۲۰۰۱ با یکدیگر رابطه داشتند و ارتباطشان را پنهان می کردند. برخی اعتقاد دارند که آن ها ازدواج کرده اند، اما آن ها چیزی اعلام نکرده و هنوز هم کسی در این رابطه آگاهی ندارد. انریکه اظهار داشته: “برای نشان دادن علاقه به یک نفر، نیازی به یک کاغذ نیست و یک برگه نمی تواند چیزی را تغییر دهد. هنگامی که از او درباره ازدواج پرسیده شد، وی این گونه پاسخ داد: “هیچکس از آینده و حتی گذشته خبر ندارد.”

 

ویولا دیویس و ژولیوس تِنون؛ ۱۷ سال

باوفاترین زوج های مشهور در جهان را بشناسید

آن ها اوایل دهه اول هزاره سوم با هم آشنا شدند و در سال ۲۰۰۳ ازدواج نمودند. این زوج یک پسر را به فرزندی قبول کردند. ویولا دیویس موفق شده برای دریافت جایزه اسکار نامزد شود. همسر او نخستین آفریقایی-آمریکایی به شمار می رود که توانسه از دانشگاه تئاتر شهر تاسلا فارغ التحصیل شود. دیویس همراه به خاطر داشتن چنین همسری به خود می بالد.

 

او اظهار داشته: “من تنها ترین زن در تمام دنیا بودم و یک نفر به من گفت که باید برای داشتن همسری خوب دعا کنم. من هم آرزو کردم مردی نصیبم شود که شبیه بازیکنان فوتبال به نظر برسد. ۲۵ روز بعد، من شوهر خود را ملاقات کردم.”

 

سارا میشل گلر و فردی پرینز جونیور؛ ۱۷ سال

باوفاترین زوج های مشهور در جهان را بشناسید

این دو نفر در سال ۱۹۹۷ طی پروژه «من می دانم شما سال گذشته چه کرده اید» (I Know What You Did Last Summer) با هم آشنا شدند و در سال ۲۰۰۰ نامزدی شان را اعلام نمودند. آن ها یک سال بعد ازدواج کردند و اکنون دو فرزند دارند. فردی راز پایداری رابطه و ازدواج خود را این گونه توضیح می دهد:

 

“ما خوش شانس بودیم که درست در زمانی که به دنبال رابطه ای جدی می گشتیم، سر راه هم قرار گرفتیم. البته تمام این مسئله به شانس ارتباط ندارد و ما برای حفظ زندگی مان واقعا تلاش کرده ایم.”

 

جولیا رابرتز و دنیل مودر؛ ۱۷ سال

باوفاترین زوج های مشهور در جهان را بشناسید

جولیا رابرتز و همسرش یکدیگر را در سال ۲۰۰۰ طی پروژه «مکزیکی» (The Mexican) ملاقات کردند. بعد از طلاق از همسر اول، مودر در سال ۲۰۰۲ با رابرتز ازدواج کرد، آن هم در حالی که دو فرزند داشت. جولیا در سال ۲۰۱۵ درباره زندگی و ازدواجش این جملات را بیان نمود:

 

“من گمان نمی کنم که این مسئله تنها مختص ازدواج های چهره های سینمایی باشد. من هیچگاه به خودم و همسرم به عنوان زوج سینمایی نگاه نکرده ام.”

 

بیانسه و جی زی؛ ۱۸ سال

باوفاترین زوج های مشهور در جهان را بشناسید

آن ها اوایل سال ۲۰۰۰ با یکدیگر آشنا شدند و در سال ۲۰۰۸ ازدواج نمودند. این زوج اکنون یک فرزند دختر دارند و به زودی دوقلو هایشان نیز به دنیا می آیند. بیانسه و جی زی همواره در رابطه با زندگی و ازدواجشان راز نگه دار بوده اند. بیانسه دلیلش را این گونه شرح می دهد: “هر چیزی میان من و جی وجود دارد واقعی است. ما هیچگاه برای عکس گرفتن و مصاحبه با یکدیگر نبوده ایم و همه چیز واقعیت دارد.”

 

بن استیلر و کریستین تیلور؛ ۱۸ سال

باوفاترین زوج های مشهور در جهان را بشناسید

این زوج در فیلم های «زولندر»، «دوج بال: داستانی واقعی از یک شکست خورده» و «تندر استوایی» با یکدیگر بازی کرده اند. آن ها در سال ۱۹۹۹ با یکدیگر آشنا شده و ۱ سال بعد ازدواج نمودند. بر اساس گفته های استیلر، داشتن حس شوخ طبعی باعث شده رابطه آن ها پایدار بماند.

 

“من فکر می کنم شما همیشه باید بخندید، زیرا زندگی همین است و می گذرد. ما باید با چیزهایی که زندگی پیش پایمان می گذارد، کنار بیاییم. بنابراین شما باید در این رابطه حس شوخ طبعی داشته باشید. اگر بتوانید این حس را به اشتراک بگذارید، تفاوت ایجاد خواهد شد.” این سخنان را آقای استیلر به زبان آورده است.

 

کاترین زتا جونز و مایکل داگلاس؛ ۱۹ سال

باوفاترین زوج های مشهور در جهان را بشناسید

آن ها از سال ۱۹۹۸ با هم هستند. زتا جونز در این رابطه می گوید: “زندگی مشترک همانند جاده ای طولانی است. زوج های امروزی خیلی زود این مسیر را طی می کنند و کارشان به جدایی می کشد. شما باید بهترین عملکرد را داشته باشید و با پیش آمدن نخستین مشکل جا نزنید، زیرا مشکل اول به طور حتم دردسر آخر نخواهد بود. سختی ها و مشکلات زیادی در زندگی پیش خواهد آمد.”

 

دیوید و ویکتوریا بکهام؛ ۲۰ سال

باوفاترین زوج های مشهور در جهان را بشناسید

خواننده مشهور و بازیکن فوتبال سرشناس، در سال ۱۹۹۷ با یکدیگر آشنا شدند. دیوید بکهام هنوز بلیط هواپیمای لندن به منچستر که همسرش بر روی آن نوشته بود را نگه داشته است. آن ها دو سال بعد زندگی مشترکشان را آغاز کردند. آن ها ثابت کرده اند که عشق در نگاه اول واقعا وجود دارد.

 

ویکتوریا اظهار داشته: “بله عشق در نگاه اول واقعا وجود دارد. این موضوع حتما در سالن بازیکنان تیم منچستر یونایتد برایتان اتفاق خواهد افتاد.”

 

هیو جکمن و دبورا لی فرنس؛ ۲۲ سال

باوفاترین زوج های مشهور در جهان را بشناسید

آقای جکمن همسر خود را در خلال انجام نخستین شغلش ملاقات کرد. آن ها در سال ۱۹۹۵ آشنا شدند و یک سال بعد ازدواج کردند. رابطه این زوج تا به حال مستحکم بوده است. آقای جکمن اظهار داشته: “من قدر دان خداوند هستم که قبل از هر اتفاقی همسرم را ملاقات کردم. هر اتفاقی چه در پشت صحنه، چه در جلوی دوربین و چه در دوران حرفه ایم رخ داده، با کمک همسرم انجام شده است.”

 

ویل اسمیت و جیدا پینکت اسمیت؛ ۲۲ سال

باوفاترین زوج های مشهور در جهان را بشناسید

در سال ۱۹۹۵ هنگامی که از بازیگران زن برای حضور در فیلم «Fresh Prince» و ایفای نقش در کنار ویل اسمیت تست گرفته می شد، آن ها یکدیگر را ملاقات کردند. دو سال بعد زندگی مشترکشان آغاز شد و حاصل آن نیز دو پسر به نام های جِدن و ویلوو است. همسر آقای اسمیت درباره زندگی مشترکش می گوید:

 

“من به این مسئله اعتقاد دارم: ویل مردی بی عیب و نقص و قابل اعتماد است. تا زمانی که ویل بتواند در آینه نگاه کند و خوب باشد، من هم خوب هستم.”

 

استیو کارل و نانسی والز؛ ۲۲ سال

باوفاترین زوج های مشهور در جهان را بشناسید

آن ها در سال ۱۹۹۵ میلادی هنگامی که آقای کارل در حال آموزش در سالن «Second City» شیکاگو بود، همدیگر را ملاقات کردند. یک سال بعد زندگی آن ها شکل گرفت و تا به امروز نیز ادامه دارد. آقای کارل اظهار داشته:

 

“من فکر می کردم که همسرم از من متنفر است، زیرا هنگام دیدن من او خیلی آرام و ساکت بود. من گمان می کردم که او کاملا از علاقه من آگاهی دارد. بعدها متوجه شدم که وی نیز مانند من استرس داشته و سعی کرده خودش را آرام نشان دهد.”

 

تینا فِی و جف ریچموند؛ ۲۳ سال

باوفاترین زوج های مشهور در جهان را بشناسید

آن ها نیز در سالن شهر شیکاگو با هم آشنا شدند. این زوج ۷ سال پس از ملاقات سال ۱۹۹۴، زندگی شان را آغاز نمودند. تینا تا قبل از آشنایی با همسرش رابطه دیگری نداشته و شوهرش تنها مرد زندگی اش لقب می گیرد.