پارس ناز پورتال

با برترین هدفون های بی سیم 2016 آشنا شویم

با برترین هدفون های بی سیم 2016 آشنا شویم

با برترین هدفون های بی سیم 2016 آشنا شویم 

هدفون های بی سیم تکنولوژی های روز جهان هستند که اکنون در زندگی شخصی هر کسی باید حضور داشته باشد. سال 2016 را باید به نوعی آغازی بر بازنشستگی جک معروف 3.5 میلی‌متری، پس از چندین سال فعالیت شکوهمندانه دانست و همچنین جایگزینی آن‌ها با هدفون های بی سیم

 

با کیفیت را نیز جشن گرفت. در این سال ما آیفون 7 و چندین گوشی موبایل بالارده را داشتیم که فاقد این جک روانه بازار شدند تا رسما این قضیه کلید بخورد. اما نگران نباشید، چرا که همه چیز به سمت بهتری در حال حرکت است تا علاقه‌مندان به موسیقی، از کیفیت بالاتر موسیقی ها نسبت به گذشته لذت ببرند.

 

در حال حاضر، تولیدکنندگان حوزه موسیقی فعالیتشان را در عرضه هدفون های بی سیم به مراتب بیشتر از گذشته کرده‌اند و شاهد عرضه محصولاتی بسیار با کیفیت و جذاب در سال جاری میلادی بودیم. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین هدفون های بی سیم سال 2016 میلادی بپردازیم که می‌توانند بهترین گزینه برای خرید شما باشند.

 

بهترین هدفون های بی سیم سال 2016

ایرفون (مناسب دویدن)

Samsung Gear IconX

جایزه رده نخست ایرفون های تو گوشی سال 2016 را باید به هدفون بی سیم تازه عرضه شده سامسونگ، به نام Gear IconX اهدا کنیم. در حالیکه گیر آیکون ایکس کمی بزرگ‌تر از آن چیزی است که Erato و Earin ارائه می‌کند، اما ایرفون های جدید سامسونگ قابلیت‌های بهتری را در اختیار کاربرانشان می‌گذارند.

با برترین هدفون های بی سیم 2016 آشنا شویم

شاید ممکن باشد گیر آیکون ایکس در مقایسه با ایرفون قدرتمندی نظیر “Bragi Dash” فاقد امکاناتی همچون عمر باتری بالا، سنسورها و بدنه‌ی ضد آب باشد، اما این هدفون عملا ارائه کننده کیفیت بالایی از موسیقی همراه با قیمت رقابتی و بسیار مناسب نسبت به سایر رقبایش است.

 

هرچند ما انتظار داریم سامسونگ برای بهبود عملکرد این محصول، در طول زمان به روزرسانی های رایگانی را برای سیستم عامل آن ارائه کند.

 

صفحه محصول | قیمت: 163 دلار

 

ایرفون

Bragi Dash

مدتهاست ایرفون های بلوتوثی در بازار به فروش می‌رسند. با این حال، روند شکوفایی آن‌ها به سمت عدم اتصال دو سمت مخصوص گوش چپ و راستی توسط کابل‌ها در حال حرکت است.

با برترین هدفون های بی سیم 2016 آشنا شویم

یکی از بهترین انتخاب های ما بری خرید یک ایرفون بی سیم، Bragi Dash خواهد بود که در واقع این هدفون بر گرفته از یک پروژه موفق کیک استارتر است. ایرفون های دش به بلوتوث 4.0، سنسورهای ردیابی فعالیت همراه با بازخورد صوتی آنی، 4 گیگابایت حافظه داخلی، میکروفون، کنترل‌های لمسی،

 

دسترسی سریع به صداهای محیطی در هنگام گوش دادن موسیقی، تا 3 ساعت عمر باتری، یک کیس شارژ و همچنین طراحی ضد آب مجهز هستند تا آن‌ها را یکی از بهترین و کامل‌ترین ایرفون های تو گوشی موجود در بازار بدانیم.

 

صفحه محصول | قیمت: 245 دلار

 

هدفون رو گوشی

Plantronics BackBeat Sense

یک سالی از عرضه هدفون بک بیت سنس می‌گذرد، اما هنوز هم این هدفون رو گوشی، به عنوان یکی از بهترین هدفون های بی سیم بازارهای جهانی عرضه اندام می‌کند. شاید از ظاهر این هدفون مشخص نباشد، اما بک بیت سنس به معنای واقعی در استفاده راحت است و از قابلیت‌های کاربرپسندی بهره می‌برد.

با برترین هدفون های بی سیم 2016 آشنا شویم

از مهم‌ترین خصوصیات این محصول می‌توان به عمر باتری تا 18 ساعت پخش موسیقی، بلوتوث کلاس 1 با محدوده گیرایی 100 متری، سنسورهایی برای پخش/ توقف خودکار زمانی که هدفون ها خاموش یا روشن هستند، باز کردن میکروفون برای شنیدن صدای محیط اطراف، دو میکروفون، هشدارهای صوتی، اتصال چندگانه و همچنین تولید صدا/موسیقی شفاف اشاره کرد.

 

هر یک از رو گوشی های این هدفون به یک ورودی شارژر میکرو یو اس بی، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و همچنین یک روکش نرم برخوردار هستند.

 

صفحه محصول | قیمت: 161 دلار

 

هدفون رو گوشی (لاکچری)

Master & Dynamic MW50

اگر یک جنس با کیفیت می‌خواهید و حاضرید هر چقدر که شد برای آن هزینه کنید، هدفون بی سیم MW50 شرکت Master & Dynamic گزینه‌ای ایده آل برای شما خواهد بود. ما چندی پیش این هدفون را تست کرده‌ایم و به ما ثابت شده است که MW50، علاوه بر چهره زیبایی که دارد، عملکرد خیره کننده‌ای را در پخش موسیقی از خود به جای می‌گذارد.

با برترین هدفون های بی سیم 2016 آشنا شویم

این هدفون به بلوتوث 4.1 (همراه با پشتیبانی از aptX) و اتصال بی سیم با محدوده‌ای 100 متری مجهز است. علاوه بر این، کیفی ساخت هدفون گران قیمت شرکت Master & Dynamic به قدری بالاست که با یک نگاه، دل شما را خواهد برد.

 

صفحه محصول | قیمت: 449 دلار

 

هدفون اطراف گوشی

V-Moda Crossfade Wireless

سال 2013، مدیرعامل شرکت V-Moda، آقای وال کولتون (Val Kolton) عنوان کرد که “من امروز یک ضد وایرلس هستم و تا زمانی که بمیرم انتخاب من همین خواهد بود…شاید روزی در آینده (2 الی 5 سال دیگر) به اتصال بی سیم اعتقاد پیدا کنم.” خب به نظر می‌رسد که حدس او در ارتباط با آینده‌اش درست بوده است؛ چرا که این کمپانی اخیرا نسخه بی سیم هدفون پرچمدار خود، M-100s را روانه بازار کرده است.

با برترین هدفون های بی سیم 2016 آشنا شویم

زمانی که ما هدفون اطراف گوشی Crossfade را بررسی کردیم، تحت تاثیر عملکرد کلی هر دو مدل بدون سیم و سیمی آن قرار گرفتیم. این هدفون در حال حاضر جزو محصولات لاکچری است که علیرغم بر قیمت بالایش، همچنان تلاش می‌کند تا در بازار نزد کاربران محبوب شود.

 

صفحه محصول | قیمت: 269 دلار

 

هدفون اطراف گوشی (لاکچری)

Bowers & Wilkins P7 Wireless

تولیدکننده آمریکایی سیستم های صوتی B&W، به تدریج ترکیب سیستم بی سیم بلوتوثی را به هدفون های خود اضافه کرده است. آن‌ها پس از عرضه هدفون بی سیم P5 در سال گذشته، در امسال از نسل جدید آن به نام P7 پرده برداری کردند.

با برترین هدفون های بی سیم 2016 آشنا شویم

با کنار گذاشتن تفاوت‌های فیزیکی ظریفی که بین این دو نسل هدست دیده می‌شود، P7 همراه با چرم طبیعی، یک لایه فوم محافظ، قاف فلزی و لولای تاشو شبیه به مدل سیمی خودش است. این هدفون نیز مجهز به بلوتوث 4.1 همراه با پشتیبانی از aptX پخش 17 ساعت در هر بار شارژ است.

 

صفحه محصول | قیمت: 399 دلار

 

حذف کننده نویز (مناسب دویدن)

Sennheiser PXC 550

سنهایزر برای پاسخ به هدفون بی سیم QuietComfort 35، هدفون PXC 550 را روانه بازار کرد. این هدفون از درایورهای مشابه به کار رفته در هدفون سنهایرز مومنتوم 2.0  استفاده می‌کند که کیفیت بسیار خوبی را برای شما به ارمغان میاورد.

با برترین هدفون های بی سیم 2016 آشنا شویم

اگر یک عاشق موسیقی هستید، عمر باتری بهتر، قابلیت های لمسی و همچنین تنظیمات نرم افزاری از طریق اپلیکیشن موبایل برای شما مهم است، این غول سنهایزر می‌تواند گزینه‌ی فوق‌العاده‌ای برای شما باشد.

 

صفحه محصول | قیمت: 399 دلار

 

حذف کننده نویز

Sony MDR-1000X

بی تردید یکی از بهترین هدفون های بی سیم امسال، از برند ژاپنی سونی است. وقتی چند ماه پیش و طی برگزاری نمایشگاه IFA ما با هدفون بی سیم MDR-1000X ملاقات کردیم، به معنای واقعی تحت تاثیر آن قرار گرفتیم. نسخه نهایی قابل فروش این هدفون ترکیبی از کیفیت صدای بسیار بالا همراه با حذف کننده نویز قوی است.

با برترین هدفون های بی سیم 2016 آشنا شویم

سونی نه تنها در زمینه حذف نویزها از شرکت Bose پیش افتاده، بلکه هدفون MDR-1000X سونی، وضوح صوتی به مرات بالاتری را ارائه می‌کند. از دیگر مشخصات جذاب این هدفون باید به عمر باتری 20 ساعته آن اشاره کرد که می‌تواند هدفون بی سیم بلوتوثی سونی را به یاوری قابلت اعتماد برای یک مسافرت جذاب تبدیل کند.

 

صفحه محصول | قیمت: 349 دلار