پارس ناز پورتال

با جدیدترین فیلم های سینمایی در جهان آشنا شوید

مجموعه : اخبار سینما
با جدیدترین فیلم های سینمایی در جهان آشنا شوید

با جدیدترین فیلم های سینمایی در جهان آشنا شوید

با ما همراه باشید با آخرین اخبار فیلم های سینمایی که به زودی روی پرده سینما خواهند رفت. کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

 

متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

با جدیدترین فیلم های سینمایی در جهان آشنا شوید

فیلمی که دیمین شزل نویسنده/کارگردان، بعد از فیلم موفق “شلاق” (Whiplash) ساخته موزیکالی است که در دنیای مدرن لوس آنجلس رخ می دهد.

 

اما استون در این فیلم نقش هنرپیشه بلندپروازی را بازی می کند و رایان گاسلینگ نقش نوازنده جاز را ایفا می کند که با نواختن پیانو در کافه های محقر و کوچک زندگی را می گذراند. این دو هنرمند جاه طلب که به هم علاقمند شده اند در نهایت در می یابند که موفقیت عشق آنها را تهدید می کند.

 

در فیلم موزیکال “لا لا لند” (La La Land) که روز 16 دسامبر اکران می شود، بازیگران دیگری همچون جی. کی. سیمونز، فین ویتراک، جان لجند، رزمری دیویت و میگن فی هنرنمایی می کنند.

با جدیدترین فیلم های سینمایی در جهان آشنا شوید

پس از انتشار فیلم درام خانوادگی علمی-تخیلی “ویژه نیمه شب” (Midnight Special) در اوایل سال میلادی جاری، جف نیکولاس نویسنده/کارگردان، روز چهارم نوامبر با فیلم “لاوینگ” (Loving) به روی پرده نقره ای باز می گردد. این فیلم بر اساس داستانی واقعی درباره زوجی به نام ریچارد و میلدرد لاوینگ (جوئل اگرتون و روث نِگا) اهل ویرجینیا ساخته شده است.

 

این دو در سال 1958 در واشینگتن دی. سی. ازدواج کردند و پس از بازگشت به سرزمین مادری شان در ویرجینیا، به جرم تخطی از قانون این ایالت مبنی بر ممنوعیت ازدواج بین نژادی، زندانی شدند. در طول نه سال بعد، لاوینگ ها بخاطر زندگی مشترکشان مبارزه کردند و پرونده خود را تا دیوان عالی بردند.

 

نقدهای اولیه خوب پس از اکران این فیلم در جشنواره کن و موضوع به موقع آن، باعث شده که این فیلم، فیلم خوبی برای تماشا در فصل جوایز باشد.

با جدیدترین فیلم های سینمایی در جهان آشنا شوید

خیلی ها انتظار نداشتند که فیلمی که وارن بیتی می سازد یک فیلم کمدی باشد، ولی فیلم “قوانین صدق نمی کنند” (Rules Don’t Apply) دقیقاً یک کمدی است.

 

این فیلم کمدی رمانتیک که یازدهم نوامبر اکران می شود بازیگر جوانی همچون لیلی کالینز را دارد که در نقش یک هنرپیشه قراردادی به نام مارلا میبری و الدن ارنرایک در نقش فرانک فوربس، راننده هاوارد هیوز معروف (با بازی وارن بیتی) بازی می کنند.

 

هیوز در این داستان تلاش می کند مانع عشق این دو شود. بازیگران نقش مکمل این کمدی نیز تیم توانمندی متشکل از هیلی بنت، الک بالدوین، اد هریس، متیو برادریک، مارتین شین، آنت بنینگ، الیور پلات، کندیس برگن و استیو کوگان هستند.

با جدیدترین فیلم های سینمایی در جهان آشنا شوید

فیلم “لبه هفده سالگی” (The Edge of Seventeen) زندگی دختری دبیرستانی به نام نادین (با بازی هیلی استاینفلد) را روایت می کند که وقتی می فهمد برادر بزرگش داریان (با بازی بلیک جنر) با دوست صمیمی اش کریستا (هیلی لو ریچاردسون) دوست شده بدتر می شود.

 

ولی دوست شدن با اروین (هیدن زتو) برایش بارقه امیدی به همراه می آورد. این فیلم که اولین تجربه کارگردانی کلی فرمون است، بازیگران دیگری مانند وودی هارلسون و کایرا سجویک را دارد و روز 30 سپتامبر اکران می شود.

با جدیدترین فیلم های سینمایی در جهان آشنا شوید

هفت سال پس از به نمایش در آمدن اولین فیلم بلند جان کرازینسکی، امسال او با فیلم “هالرها” (The Hollars) بر اساس فیلمنامه ای از جیمز سی.

 

استراوس، به جشنواره ساندنس برگشته است. کرازینسکی در نقش جان هالر، نویسنده داستان های مصور درمانده ای بازی می کند که همسر بارداری (با بازی آنا کندریک) دارد و وقتی مادرش (با بازی مارگو مارتیندیل) مبتلا به تومور مغزی می شود، به زادگاهش بازمی گردد. نقدهای اولیه این فیلم که 26 اوت 2016 اکران می شود، مختلف بوده اند.

با جدیدترین فیلم های سینمایی در جهان آشنا شوید

جسی پلمونس در اولین فیلم بلند کریس کِلی، به نام “دیگران” (Other People)، نقش دیوید را بازی می کند که نویسنده فیلم های کمدی است و به خانه پدری بازمی گردد تا از مادر مبتلا به سرطانش (با بازی مولی شانون) مراقبت کند.

 

بردلی ویتفورد در نقش پدر دیوید و مائود آپاتو و مدیسن بیتی در نقش خواهرانش بازی می کنند و دیگر بازیگران نقش مکمل عبارتند از جون اسکوئیب، پل دولی، مت والش، کری کنی، جی جی توتا، رتا، جان ارلی و زک وودز. این فیلم که تاریخ اکران نهم سپتامبر را دارد، در جشنواره ساندنس نقدهای مثبت و منفی دریافت کرد.

با جدیدترین فیلم های سینمایی در جهان آشنا شوید

در فیلم “تماس تلفنی هیولا” (A Monster Calls) کانر پسربچه 12 ساله ای (با بازی لوئیس مک دوگال) است که با بیماری مادرش (فلیسیتی جونز) و آزار و اذیت همکلاسی هایش درگیر است و به همین دلیل به دنیای هیولاها و داستان های پریان فرار می کند.

 

لیام نیسون صداپیشگی هیولا را انجام می دهد و سیگورنی ویور و توبی کبل در نقش های مکمل ظاهر شده اند. این فیلم که اقتباسی از رمان فانتزی کودکان نوشته پاتریک نس است و جوایزی برده است، توسط خوان آنتونیو بایونا کارگردانی شده و قرار است روز 21 اکتبر 2016 اکران گردد.

با جدیدترین فیلم های سینمایی در جهان آشنا شوید

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

 

• خاویر باردم در حال مذاکره برای بازی در نقش فرانکنشتاین در سری فیلم های سینمایی کمپانی یونیورسال بر اساس هیولاهای کلاسیک است که با اکران فیلم “مومیایی” (The Mummy) در روز نهم ژوئن 2017 با بازی تام کروز و راسل کرو آغاز می شود. (منبع: Variety)

 

• چارلی پلامر در مقابل استیو بوشمی در فیلم “به پیت تکیه کن” (Lean on Pete) به کارگردانی اندرو هی و بر اساس رمانی از ویلی ولاتین بازی خواهد کرد. (منبع: Deadline)

 

• کالین فارل در حال مذاکره برای پیوستن به نیکول کیدمن، کیرستن دانست و ال فنینگ در فیلم درام بازخلق شده سوفیا کوپولا از روی “فریب‌خورده” (The Beguiled) است. (منبع: Deadline)

 

• میستی کوپلند در فیلم اقتباسی اکشن-زنده دیزنی از “فندق‌شکن” (The Nutcracker) نقش بالرین اصلی را بازی خواهد کرد. (منبع: THR)

 

• کیرسی کلمونس ممکن است دوباره با ریک فاموییوا کارگردان برای بازی در نقش اول زن فیلم “فلش” (The Flash) همکار شود. (منبع: Variety)

 

• استیو پینک قرار است فیلمی اقتباسی از بازی ویدئویی “یه قهرمان اجاره کن” (Rent a Hero) را کارگردانی نماید. (منبع: Variety)

 

• وودی هارلسون در حال مذاکره برای بازی در فیلمی درباره جنگ عراق به نام “شوک و بهت” (Shock and Awe) برای راب رینر کارگردان و جوئی هارت‌استون نویسنده است. (منبع: Deadline)

 

• جنیفر یوه نلسون قرار است یک فیلم اکشن-زنده کار کند و اقتباسی از سری ماجراهای “تاریک ترین اذهان” (Darkest Minds) اثر الکساندرا براکن را کارگردانی نماید. (منبع: Heat Vision)

 

• چیوتل اجیوفور قرار است در فیلم “مری مگدالن” (Mary Magdalene) ساخته گارث دیویس نقش پیتر را در مقابل رونی مارا در نقش مری مگدالن و خواکین فینیکس در نقش مسیح بازی کند. (منبع: Deadline)

 

• بن استیلر در فیلم “وضعیت برد” (Brad’s Status) ساخته مایک وایت نویسنده/کارگردان، بازی خواهد کرد که یک کمدی درباره مرد خانواده ای است که با همراهی پسرش در تور کالج، با شکست های زندگی اش روبرو می شود.

 

• توماس میدلدیچ به کیانو ریوز و آلیس ایو در فیلم علمی-تخیلی “کپی ها” (Replicas) پیوسته است. جفری ناکمانوف قرار است این فیلم را که توسط چاد سنت جان نوشته شده کارگردانی خواهد کرد که این فیلم درباره دانشمندی است که می خواهد همسرش مرده اش را به زندگی برگرداند. (منبع: Heat Vision)

 

• جیسون شوارتزمن و جکی ویور به جک بلک پیوسته اند تا در فیلم The Man Who Would be Polka King بر اساس داستانی واقعی از جان لوان نقش آفرینی نمایند. (منبع: Deadline)