پارس ناز پورتال

با جذاب ترین خانواده های هالیوودی آشنا شوید

مجموعه : اخبار سینما
با جذاب ترین خانواده های هالیوودی آشنا شوید

با جذاب ترین خانواده های هالیوودی آشنا شوید 

برخی از زنان و مردان هالیوودی میباشند که به طور خانوادگی سرشناس میباشند و از والدین گرفته تا فرزندان چهره هاي جهانی شده اند. هالیوود پر از خانواده هایي هست که هر کدام به نوبه اي کوشش دارند شهرت و محبوبیت خود را در بین هوادارانشان اکثر کنند. هر کدام از انها به طریقی برای اینکار تلاش می‌کنند،

 

بعنوان مثال برخی از انها با زیبایی ظاهری و برخی دیگر به کمک موقعیت شغلی و حرفه اي که دارند جای خود را در دل هوادارانشان باز میکنند. اما کدامیک از این خانواده ها پیروز تر بوده اند؟ اگر دوست دارید بدانید، در ادامه مقاله با زیبا ترین خانواده هاي هالیوودی آشنا شوید.

 

کارداشیان ها

با جذاب ترین خانواده های هالیوودی آشنا شوید

آیا در هالیوود، خواهرانی مشهورتر از کاداشیان ها دیده اید؟ این خانواده به لطف سرمایه کلانی که داشتند توانستند خود را در بین ستاره ها جا کنند. گرچه هر کدام از آن ها حرفی برای گفتن دارند. بعنوان مثال کیم کارداشیان و کایلی جنر در دنیای آرایش و زیبایی تحولی ایجاد کرده و هر کدام محصولات زیبایی خود را ساخت

 

و روانه بازار کرده اند. کندال جنر نیز جزو یکی از سوپرمدل هاي دنیای مد و فشن هست که جدا از شهرت خانوادگی، خود با هنری که در این اساس داشت توانست به جایگاه بالایی برسد. احتمالاً این خانواده از نظر شما هیچ حذابیتی نداشته باشد اما در هالیوود حرف اول را میزنند.

 

حدیدها

با جذاب ترین خانواده های هالیوودی آشنا شوید

یولاندا حدید مدل هلندی- آمریکایی و مادر دو ستاره این روزهای دنیای فشن، جی جی و بلا حدید، هست. او در بزرگ کردن دخترانش وسواس زیادی به هزینه میدهد. به قول او: «من همه ي وقت به آن ها می‌گویم که مطمئنا زنان زیباتر از شما هم وجود دارند اما آن چه باید شما را از دیگران متمایز کند، هنرتان هست.

 

از آنجا که شما همۀ وقت} با مردم در رابطه اید و باید بیشترین تاثیر را بر انها بگذارید، احترام گذاشتن و مهربان بودن با انها از واجبات هست.» احتمالاً به دلیل رفتار قابل تحسین این خانواده با دیگران هست که در فهرست زیبا ترین خانواده هاي هالیوودی قرار گرفته اند.

 

بکهام ها

با جذاب ترین خانواده های هالیوودی آشنا شوید

با داشتن پدر و مادری چون دیوید و ویکتوریا بکهام، بروکلین بکهام نیز جزو پرطرفدار ترین نوجوان هاي هالیوودی خواهد بود. او برخلاف شمار زیادی از پسرهای هم سن و سالش، آن‌قدر خوش لباس هست که در دنیای مد درخشیده و حتی تصویر وی را روی جلد مجله سرشناس «Vogue» نیز چاپ کرده اند. او میگوید: «من به مد احترام می‌گذارم اما هر مدی را دنبال نمی‌کنم. من دوست دارم که سبک لباس پوشیدن خاص خودم را دنبال کنم.»

 

اضافه بر مادلینگ، او به عکاسی، به ویژه عکاسی پرتره، نیز علاقه دارد. ویکتوریا بکهام وی را تشویق می‌کند تا در فشن شوهایی که خود برگزار میکند، بعنوان عکاس حضور داشته باشد اما گویا در حال آماده از انجام اینکار خجالت میکشد.

 

استالونه ها

با جذاب ترین خانواده های هالیوودی آشنا شوید

سیلوستر استالونه یکی از ستاره هاي فیلمهای اکشن دهه 70، 80، 90 و حتی سال 2015 هالیوود هست. او 3 دختر به اسم هاي سوفیا، سیستین و اسکارلت دارد که محبوبیت و جذابیت پدر را به ارث بردند. او در مورد دخترانش می‌گوید: «دخترانم برترین دوست هاي من میباشند، زمانی که در کنار انها هستم،

 

لحظه لحظه از زندگی ام خاطره انگیز و دلنشین میشود، تجربه اي که هیچ گاه فراموش نخواهم کرد.» همسر او، جنیفر فلیون، نیز یک سوپر مدل هست که در مورد سیلوستر استالونه می‌گوید: «من به او نمره کامل میدهم زیرا که او یک پدر بی نظیر هست.»

 

اسمیت ها

با جذاب ترین خانواده های هالیوودی آشنا شوید

 به گزارش پارس ناز مثل خانواده اسمیت را نمیتوانید در هالیوود بیابید. ویل اسمیت از زمان بازی در « Fresh Prince of Belair » هم چنان محبوبیت خود را در بین هوادانش حفظ کرده هست. همسر او جیدا پینکت نیز جزو زنان معروفی محسوب میشود که گذر زمان هیچ تاثیری بر ظاهرش نگذاشته و زیبایی و جوانی

 

او زبانزد خاص و عام هست. فرزندان آن جیدن و ویلو نیز اخیرا جای خود را در دنیای مد و فشن به خوبی باز کرده اند. انها با برندهای معروفی چون لویی ویتون، مارک جاکوبز و شنل و… مشارکت کرده اند. موفقیت این خانواده در کنار هم دست به دست داده تا انها اسم زیبا ترین ها را از آن خود کنند.

 

برکستون ها

با جذاب ترین خانواده های هالیوودی آشنا شوید

خانواده برکستون را از سال 2011 تا به حال در تلویزیون دیده ایم. از آن زمان تا به حال محبوبیت این خانواده روز به روز اکثر شده هست. دختر بزرگ آن ها تونی برکستون خواننده، مشهور ترین فرد این خانواده هست که تا به حال نامزد 11 گرمی شده که 7 تای آن را از آن خود کرده هست. اضافه بر صدای گیرایش،

 

مو هاي کوتاه او نیز تبدیل به یکی از جذابیت هاي او شده هست. خواهر کوچک او، تامار برکستون، نیز یک موسیقی دان تواناست که اخیرا چهارمین مجموعه خود را روانه بازار کرده هست.

 

کامزها

با جذاب ترین خانواده های هالیوودی آشنا شوید

شان جان کامز که با اسم دیدی سرشناس هست، رپر، بازیگر و طراح مد آمریکایی هست. او در دنیای مد جزو برترین ها محسوب میشود. در سال هاي جدید، نه تنها خودش که پسر او نیز در صنعت مد بسیار تاثیرگذار بوده هست. پسرش، کریستین، در مورد پدر خود میگوید: «پدرم الگوی من هست. گرچه من از او بهترم اما خب او هم عمده بد نیست «چشمک»».

 

کریستین در دو فشن شو دولچه و گابانا در میلان شرکت کرد. گرچه او به تنهایی هنر پدرش را به ارث نبرد، بلکه دختران دوقلوی دیدی نیز هر کدام در دنیای مد تجربه هایي را در کارنامه خود، حتی گذشته از سنین نوجوانی، ثبت کرده اند که قابل تحسین هست.