پارس ناز پورتال

با خوش تیپ ترین و جذاب ترین مهماندارهای جهان آشنا شوید

با خوش تیپ ترین و جذاب ترین مهماندارهای جهان آشنا شوید

با خوش تیپ ترین و جذاب ترین مهماندارهای جهان آشنا شوید 

شرکت هاي هواپیمایی تاکید خاصی روی تیپ و ظاهر مهماندارهاي خود دارند و به آنها بهترین لباس ها را می‌دهند. اینروزها سفر هوایی روشی ایده آل برای مسافرت اکثر مسافران است. اما شرکت هاي هواپیمایی مختلف هر کدام خصوصیات مخصوص بخود مانند سرویس دهی, نوع غذا, کیفیت, امکانات, برخورد خدمه و حتی یونیفرم میهمانداران دارند که بر انتخاب و رضایت افراد تاثیر می‌گذارد.

 

در اکثر سفر های هوایی, بیشتر از این که به طراحی زیبایی یونیفرم کارکنان داخل کابین فکر شده باشد به کاربردی بودن آنها فکر شده است. اما عده اي از شرکت هاي هواپیمایی هستند که پا را فراتر گذاشته و زیبایی را در اولویت قرار داده اند. اگر شما هم دوست دارید بدانید که کدام شرکت هاي هواپیمایی زیباترین یونیفرم ها را دارند, در ادامه این پست با ما همراه باشید.

 

ویولینگ ایرلاینز
شرکت هواپیمایی اسپانیایی است که پایگاه اصلی آن در شهر ال پرات ده لیوبرگات در نزدیکی شهر بارسلون می باشد. گرچه سفر با این شرکت هواپیمایی ارزان است اما این بدین معنی نیست که آنها به ظاهر خود اهمیت نمی‌دهند.

با خوش تیپ ترین و جذاب ترین مهماندارهای جهان آشنا شوید

این شرکت اخیرا یونیفرمی را طراحی کرده است که بسیار زیباست. این یونیفرم شامل یک کت به رنگ طوسی است که در ناحیه کمر توسط کمربندی پارچه اي بسته می شود. لبه هاي این کت نیز به رنگ مشکی است که تضاد زیبایی را درکنار رنگ طوسی ایجاد کرده است.

 

دلتا ایرلاینز

دلتا ایرلاینز, «Delta Air Lines» شرکت هواپیمایی آمریکایی است, که هم ‌اکنون پس از شرکت‌هاي معتبری چون لوفت‌هانزا, امریکن ایرلاینز و… در رتبه چهارم از لیست بزرگ ترین شرکت‌هاي هواپیمایی جهان قرار دارد.

با خوش تیپ ترین و جذاب ترین مهماندارهای جهان آشنا شوید

زک پوزن, طراح مد آمریکایی, که لباسهای ستاره هایي چون ریحانا یا میشل اوباما را طراحی می‌کند, طراحی لباسهای خدمه این شرکت رابه عهده گرفته است. او برای طراحی این لباس از رنگ هاي بنفش, خاکستری و قرمز استفاده کرد که مورد پسند همگان قرار گرفت.

 

ویرجین آتلانتیک

ویرجین آتلانتیک, « Virgin Atlantic» شرکت هواپیمایی بریتانیایی است که ۵۱٪ درصد از سهام آن متعلق به ریچارد برانسون مالک گروه ویرجین میباشد که ۴۹٪ درصد از سهام دیگر آنرا شرکت دلتا ایرلاینز در اختیار دارد.

با خوش تیپ ترین و جذاب ترین مهماندارهای جهان آشنا شوید

شرکت هواپیمایی ویرجین آتلانتیک درسال ۱۹۸۴ راه‌اندازی شد ودر سال 2012 با جابه جا نمودن بیش از ۵٫۴ میلیون مسافر, به‌ عنوان هفتمین شرکت هواپیمایی بریتانیا شناخته شد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر کراولی, انگلستان قرار دارد.یونیفرم این شرکت شامل کت و شلوار برای آقایان و بلوز, کت و دامن برای خانمها است که از لباسهای فرانسوی سال 1940 الهام گرفته است. سفید, مشکی, طوسی و قرمز از رنگ هاي اصلی این یونیفرم هستند.

 

کانتاس

کانتاس «Qantas» شرکت هواپیمایی حامل پرچم استرالیایی است, که بعنوان بزرگ‌ترین خطوط هواپیمایی استرالیا به حساب می آید.شرکت کانتاس درسال 1920 تاسیس شد و عملیات رسمی خودرا از ماه مارس ۱۹۲۱ آغاز نمود. این شرکت هم‌ اکنون پس از خطوط هواپیمایی کی‌ال‌ام و اویانکا, سومین شرکت قدیمی و فعال هواپیمایی جهان به‌شمار می آید که دفتر مرکزی و مرکز عملیاتی آن در فرودگاه سیدنی مستقر است.

با خوش تیپ ترین و جذاب ترین مهماندارهای جهان آشنا شوید

یونیفرم خدمه این شرکت هواپیمایی بسیار ساده و زیباست. لباسی به رنگ سورمه اي که با رنگی قرمز و صورتی از حالت یکنواخت درآمده است. این طراحی آن قدر جذابیت دارد که هیچگاه از مد نمی افتد.

 

آنا

آل نیپون ایرویز, «All Nippon Airways» بزرگ ترین شرکت هواپیمایی ژاپنی است که به ‌اختصار آنا نامیده می شود و دفتر مرکزی آن در منطقه شیئودومه, میناتو و توکیو قرار دارد.

با خوش تیپ ترین و جذاب ترین مهماندارهای جهان آشنا شویداین شرکت برای طراحی لباسهای مهمانداران خود, سبکی کلاسیک را انتخاب کرده است. این لباس ها شامل پیراهنی سفید به همراه کت و دامن طوسی است که به دستمال گردن نیز مزین شده است. این لباس در عین سادگی جذابیت زیادی دارد.

 

هواپیمایی شرقی چین

هواپیمایی شرقی چین, « China Eastern Airline» شرکت هواپیمایی چینی است, که به ‌عنوان یکی از اصلی‌ترین خطوط هوایی چین دربخش بین‌ المللی, محسوب می شود. این شرکت در حال حاضر مالک ناوگانی متشکل از ۳۵۵ فروند هواپیمای جت مسافربری است که یکی از بزرگ ترین ناوگان‌هاي هوایی جهان به ‌شمار می آید.

با خوش تیپ ترین و جذاب ترین مهماندارهای جهان آشنا شویداعتقاد این شرمکت برای یونیفرم خدمه هایش, سبکی مینیمالیست است, از این رو پیراهنی ساده به رنگ سورمه اي است. کمربند و دستمال گردن قرمز رنگی نیز به آن اضافه شده که با ایجاد تضاد, زیبایی آنرا دو چندان کرده است.

 

تیگریر استرالیا
شرکت هواپیمایی تیگریر استرالیا اخیرا یونیفرمی را برای خدمه خود طراحی کرده که بسیار جذاب و منحصر بفرد است. این یونیفر بر خلاف دیگر شرکت هاي هواپیمایی که سبکی کلاسیک را می پسندند, سبک اسپورت را ترجیح داده است.

با خوش تیپ ترین و جذاب ترین مهماندارهای جهان آشنا شویدپیراهنی آستین بلند به رنگ طوسی, نارنجی و سفید که با دامنی مشکی ست شده است, خدمه این هواپیما را جزو خوش پیش ترین ها قرار داده است.

 

چاینا ایرلاینز

چاینا ایرلاینز, «China Airlines» شرکت هواپیمایی تایوانی است, که به‌عنوان بزرگ ترین خطوط هواپیمایی این کشور, شناخته میشود و روزانه به 112 مقصد در آسیا, اروپا, آمریکای شمالی و اقیانوسیه, پروازهای مستقیم دارد.

با خوش تیپ ترین و جذاب ترین مهماندارهای جهان آشنا شویدیونیفرمی که این شرکت هوایی برای خدمه هایش طراحی کرده دارای تنوع زیادی است. برخلاف دیگر شرکت ها که برای تمام میهمان دارها لباسی یکجور طراحی کرده, این شرکت خلاقیت به خرج داده و با تنوع رنگی که به پیراهن هاي خود داده است, خودرا جزو خاص ترین یونیفرم ها کرده است.

 

هاینان ایرلاینز

هاینان ایرلاینز «Hainan Airlines» شرکت هواپیمایی چینی است, که الان به‌ عنوان چهارمین خطوط هواپیمایی جمهوری خلق چین, بر پایه اندازه ناوگان, شناخته می شود. این شرکت پس از هزاران طراحی و تغییر مدل, در نهایت مدلی را انتخاب کردند که شامل طرح هاي سنتی مانند پرنده, ابر و دریا و طرح هاي مدرن است.

با خوش تیپ ترین و جذاب ترین مهماندارهای جهان آشنا شوید

با خوش تیپ ترین و جذاب ترین مهماندارهای جهان آشنا شوید ,زیباترین مهماندارها,جذاب ترین مهماندارهای جهان,مهماندارهای جذاب و خوشگل,مهماندارهای زن زیبا در جهان