پارس ناز پورتال

همراه با دختران جذاب و زیباروی سیلوستر استالونه

مجموعه : اخبار سینما
همراه با دختران جذاب و زیباروی سیلوستر استالونه

همراه با دختران جذاب و زیباروی سیلوستر استالونه 

سیلوستر استالونه بازیگر معروف فیلم های اکشن هالیوودی در زندگی خانوادگی اش بسیار علاقه بـه قرزندآوری داشته هست. سیلوستر استالونه تنها یک بازیگر خوش فرم و قهرمان جدی فیلم های اکشن نیست، او شوهر مدلی خوش چهره بـه اسم جنیفر فلاوین و پدر سه دختر خوشگل بـه اسم های سوفیا، سیستین و اسکارلت هست.

 

این سه دختر خوش سیما چنان چشم ها را در مراسم گلدن گلوب 2017 خیره کردند کـه بـه انها لقب «بانوان گلدن گلوب» دادند. هر کدام از این دختران خوشگل شخصیت ناب خودرا دارد و بـه نظر میرسد کـه آینده اي روشن در انتظار اوست. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را بیشتر با این دختران بی امثال و ارتباط ي پویایشان با پدر سوپر استار خود آشنا کنیم.

 

1-دختران سیلوستر استالونه حرف اول و پايان را در منزل می‌زنند

وقتی کـه بـه سیلوستر استالونه فکر می کنید واژه های مثل «عضلانی» و «تندخو» یا «سرسخت» بـه ذهنت ان خطور خواهد کرد اما بـه گفته ي خود او درمصاحبه اي درسال 2016، زندگی با این همه ی ي ي زن در اطرافش بـه مقدار زیادی وی را نرم کرده هست. وی همینطور گفته کـه همسر و سه دخترش حاکمان مطلق منزل بوده و همین کـه وی را بـه منزل راه میدهند جای شکر دارد! وی در این مورد با مزاح چنین گفته هست:” من اصولاً دهانم را می بندم تا موجی علیه ام بـه راه نیفتد”.

 

استالونه در مورد همسرش کـه نزدیک بـه 20 سال هست باهم زندگی می کنند نیز چنین می‌گوید:” بازهم میگویم کـه او بی امثال هست. اما [در منزل ما] خانمها همه ی ي ي کاره اند. خانمها قانون را تعیین می کنند. حتی سگ ها نیز همه ی ي ي بانو میباشند و هیچ سگ نری درخانواده ما وجود ندارد”. وی گفته کـه حس میکند حضور این همه ی ي ي زن در اطرافش وی را نرم خو کرده هست.

همراه با دختران جذاب و زیباروی سیلوستر استالونه

2-استالونه برای انها پدری نکرده هست

بعد از بردن جایزه گلدن گلوب برای بهترینبازیگر نقش مکمل در فیلم «کرید» «Creed»، سیلوستر استالونه جزییاتی از زندگی شخصی و خانوادگی خودرا بـه زبان آورد. در واقع او اذعان کرد کـه بازی در فیلم های متعدد و شلوغی کاری باعث شده کـه وی غالباً از فرزندانش دور باشد ودر تمام طول زندگی اش تلاش داشته

 

کـه این مشکل را بـه نحوی حل کند. وی در مورد دیدگاه فرزندانش نسبت بـه شغل و شهرت او چنین گفته هست:” انها در واقع هیچ چیزی در مورد من نمی دانستند و اگر بخواهم حقایق را بـه شما بگویم من بـه نحوی یک بازیگر آواره بودم. همه ی ي ي وقت در جاده ودر حال سفر بودم. اما بعد ها فهمیدم کـه خانواده همه ی ي ي چیز هست”.

 

سیلوستر گفته کـه دوست ندارد فرزندانش دیدگاه منفی نسبت بـه او داشته باشند، بـه مخصوصاً وقتی کـه بـه قبل کودکی خود بر میگردند. وی گفته کـه همسرش همواره از بچه هایشان مواظبت کرده و نقش اصلی در بزرگ کردن انها را بر عهده داشته هست. وی در این باره میگوید:” در انتها انها می فهمند

 

کـه پدر دوست داشتنی دارند و فیلم بازی کردن بی امثال هست اما باید زندگی کنند. من تمام امتیازات را بـه همسرم میدهم زیرا بـه عنوان یک پدر من بسیار رقت انگیز هستم اما او بی امثال هست”.

همراه با دختران جذاب و زیباروی سیلوستر استالونه

3-استالونه بـه انها مبارزه کردن را ذکر داده هست

اگر چـه استالونه بیشتر وقت خودرا در جاده و مسافرت گذرانده هست اما تلاش کرده برنامه اي روتین و منظم را پروژه ریزی کند کـه هر روز بتواند ساعاتی را درکنار دخترانش باشد و تا بـه امروز بـه این برنامه وفادار مانده هست. سوفیا در گفت و گو اي در این مورد چنین گفته هست:” ما واقعاً خیلی زود از خواب بیدار میشویم،

 

مثلا 6 صبح، و 20 حرکت شکم و شنا انجام می‌دهیم، تمرین پرتاب وزنه انجام میدهیم- او از ما میـــخواهد کـه بـه علت خاصی در پرتاب وزنه مفید عمل کنیم- ذکر می‌گیریم کـه چطور ضربه مشت بزنیم و گلف تمرین می‌کنیم”. مادر آنها در گفتگو اي با روزنامه تلگراف در مورد برنامه هر روز خانواده خود چنین گفت:” سیلوستر تعليم مشت زنی را در چهار سالگی با انها آغاز کرد.

 

هر روز قبل از مدرسه انها باید تمرین مشت زنی می کردند، توپ بسکتبال پرتاب می کردند یا حرکت شکم و حرکت شنا انجام می دادند و منظورم روشی دقیقاً پسرانه هست”. سیستین نیز گفته هست کـه بـه لطف تعليم های پدر انها هیچ گاه در مدرسه مورد اذیت و اذيت قرار نگرفته “زیرا شغل ما تنها خرید کردن نبوده هست: میتوانیم مشت بزنیم، می‌توانیم وزنه پرتاب کنیم و میتوانیم سریعا تر از یک پسر بدویم”.

همراه با دختران جذاب و زیباروی سیلوستر استالونه

4- استالونه با نامزدهای دخترانش خشن رفتار نمیکند

با سه دختر بوکسور و ورزیده شاید با خود فکر کنید کـه سیلوستر شاید پدر سختگیری بوده کـه از شاهدخت های خود در برابر هرگونه خواستگاری مواظبت خواهد کرد اما ان طور کـه مشخص شده او اصلاً مثل آن آن انچه کـه در فیلم هایش دیده می‌شود شخصیت سرسخت و خشنی ندارد. سیستین در گفتگو اي در این مورد گفته هست:” شاید فکر کنید

 

کـه وی با این مسئله شدیداً مخالف هست زیرا او رامبو هست و وقتی کـه خواستگاران می‌آیند او با یک بازوکا در منزل حاضر خواهد شد، اما حقایق این هست کـه او بسیار مهربان هست”.سوفیا نیز گفته کـه او بـه پسرانی کـه قدرت بدنی کافی نداشته و بـه خواستگاری انها می‌آیند حساسیت زیادی ندارد

 

ودر گفتگو اي در این باره چنین گفته هست: ” او خیلی نرم خو هست. کاری کـه او همه ی ي ي وقت میکند این هست کـه وقتی دست [خواستگاری] را می فشارد میگوید مثل یک مرد دستم را فشار بده و هر دوران کـه انها باز میگردند می‌گویند آقای استالونه اینبار بهتر نبود؟”.

همراه با دختران جذاب و زیباروی سیلوستر استالونه

5- انها بـه طور مشترک لقب بانوی گلدن گلوب را در اختیار داشتند

بنیاد خبررسانی خارجی هالیوود هر سه دختر استالونه را برای انجام وظایف بانوی گلدن گلوب 2017 انتخاب کرد و این نخستین بار هست کـه دو یا چند خواهر توانسته اند چنین عنوان فاخری را بدست آورند. انها نیز دریک سخنرانی مشترک اعلام کردند کـه لحظه تاریخ ساز زندگی شان را بـه خوبی درک کرده اند،

 

از این کـه بخشی از سنت مراسم گلدن گلوب بوده اند شوکه شده اند و البته از این کـه عضوی از خانواده ي یک سازمان بوده اند کـه بارها بـه فیلم های پدرشان ارج نهاده بـه خود می بالند. در این اساس، سوفیا، سیستین و اسکارلت کـه در دوران برگزاری این مراسم بـه ترتیب 21، 19 و 15 ساله بودند بـه دختران دیگری مثل داکوتا جانسون «دختر ملانی گریفیث» و کورینه فاکس «دختر جیمی فاکس» پیوستند کـه قبلاً مفتخر بـه کسب این عنوان شده بودند.

 

آنها در طول برگزاری مراسم بـه خوبی روی صحنه حاضر شده و مسئولیت خودرا بدون مشکل انجام دادند. سیستین گفته وقتی کـه روی صحنه با لئوناردو دی کاپریو روبه‌رو شده و او گفته کـه بـه ذکر دارد توسط پدر و مادر سیستین در کودکی با او آشنا شده قلبش در حال بیرون زدن از سینه اش بوده هست. اسکارلت نیز گفته وقتی کـه بـه رایان گاسلینگ تبریک گفته و او برایش لبخند زده نزدیک بوده غش کند و سوفیا نیز گفته هنگام حرف زدن با رایان رینولدز گریبانگیر لکنت زبان شده هست.

همراه با دختران جذاب و زیباروی سیلوستر استالونه

6- سوفیا مدرک دانشگاهی دارد

بـه عنوان بزرگترین دختر ستاره معروف فیلم های اکشن و رزمی، سوفیا وجهه عمومی خودرا بـه خوبی حفظ کرده هست. او بـه ندرت گفتگو می‌کند اما در یکی از معدود گفتگو هایش گفته کـه وی از خواهرانش جدی‌تر هست. وی لیسانس ارتباطات خودرا از دانشگاه کارولینای جنوبی گرفته و عضو انجمن خواهران دلتا جما هست.

 

گفته شده کـه وی بـه دنیای سینما و کارآفرینی علاقه دارد. همینطور وی عاشق دنیای مد و طراحی بوده و دوست دارد با رفقا و خانواده اش خوش بگذراند. سفر کردن و گردش نیز در بین تقدم های تفریحی او قرار دارد و تا کنون بارها بـه ونیز، پاریس، لندن و کارائیب سفر کرده هست. اگر چـه وی حالا در بزرگسالی بـه یک زن جوان پیروز تبدیل شده اما در کودکی بـه یک بیماری کمیاب مبتلا شده بود کـه بـه خاطر آن زمانی کـه تنها دو ماه و نیم سن داشت مورد عمل جراحی قرار گرفت.

 

در واقع وی برای ترمیم سوراخی کـه در قلبش وجود داشت وادار شد در این سن عمل جراحی قلب باز انجام دهد. سیلوستر در آن دوران در گفتگو اي چنین گفت:” من تمام این شبها را درکنار جنیفر در بیمارستان بودم. در 9 هفته قبل دو معجزه در زندگی من رخ داده هست- اول این کـه دخترم بـه جهان آمد و دوم این کـه دخترم بار دیگر بـه زندگی برگشت”. سوفیا یک‌بار دیگر نیز درسال 2012 مورد عمل جراحی قلب قرار گرفته و خوشبختانه نتیجه

 

موفقیت آمیز بوده هست. وی در گفتگو اي گفته کـه بـه دقت حالات سلامتی خودرا مدیریت میکند:” هر روز بـه قلبم فکر میکنم. غذای تندرست می خورم و ازآن جایی کـه نسبت بـه افراد طبیعی بیشتر خسته می شوم باید در هنگام ورزش کردن بسیار مراقب خودم باشم”.

همراه با دختران جذاب و زیباروی سیلوستر استالونه

7- سیستین عاشق دنیای مد هست

دختر دوم استالونه، سیستین، دختر خوش استایل خانواده هست کـه مسیر مادر خودرا دنبال کرده و وارد دنیای مد و فشن شده هست. وی تا الان نیز نظر عکاسان مشهوری را جلب کرده و روی جلد مجله ي «Vogue» نیز ظاهر شده و بیشماری آینده ي خوبی را برای وی در این اساس پیشبینی می‌کنند.

 

سیستین مادرش را بزرگترین حامی خود در این عرصه می‌داند. وی در گفتگو اي با مجله مذکور در مورد مادرش چنین گفته هست:” او بـه من آموخت کـه بـه هنگام حاضر شوم و برای انجام هر کاری کـه برترین دید را بـه عکاس می دهد حاضر باشم.کمی زود رسیدن، کمی بیشتر ماندن و این بین تا جایی کـه می‌توان سخت تلاش کنم”. اگر چـه بیشماری

 

از مدل ها درصورت موفقیت بـه دنیای بازیگری روی می آورند، و بـه رغم این کـه پدرش یک اسطوره در دنیای هالیوود هست اما سیستین نیت ندارد وارد این مسیر شود و گفته کـه بـه اندازه ي علاقه بـه مدلینگ از بازیگری خوشش نمی‌آید.

همراه با دختران جذاب و زیباروی سیلوستر استالونه

8- اسکارلت رفتاری پسرانه دارد

اسکارلت ته تقاری خانواده و سوگلی پدرش هست. اگر چـه او هنوز برای فکر کردن بـه شغل آینده اش بسیار جوان هست اما بـه نظر میرسد او از ثروتمند بودن بسیار لذت میبرد. دوران هایي کـه همراه با پدرش بـه سفر دور جهان نمی رود بـه ورزش دوومیدانی در دبیرستانش پرداخته یا بسکتبال بازی میکند

 

و علاقه ي زیادی بـه آرایش و گفت و گو کردن نیز ندارد. در بین دختران استالونه بـه نظر میرسد اسکارلت تنها کسی هست کـه توانایی های جسمی پدرش را بـه ارث برده هست.در می 2016، سیلوستر استالونه با قرار دادن ویدیویی از دخترش در حال دویدن در صفحه اینستاگرامی خود وی را «صاعقه» نامیده بود.

 

یکیدیگر از توانایی های انحصار بـه فرد اسکارلت حس شوخ طبعی وی هست کـه باعث شده خواهرانش فکر کنند وی در آینده کمدین مشهوری شود. او وقت بیشتری رابا پدرش گذرانده و رفتاری نسبتاً پسرانه دارد.

همراه با دختران جذاب و زیباروی سیلوستر استالونه

9- هیچ کدام از انها بـه بازیگری علاقه ندارند
اگر چـه سیستین از قبل برای خود نامی در دنیای مدلینگ دست و پا کرده اما گفته کـه می‌خواهد وارد دانشگاه شود. سوفیا نیز گفته کـه دوست دارد یک خط ساخت لوازم آرایشی یا لباس را راه اندازی کند و بعد ازآن نیز علاقه ي بسیار کمتری بـه بازیگری و کارآفرینی دارد اما گفه کـه بعید میداند مثل پدرش وارد دنیای سینما شود.

 

سوفیا درمورد نخستین نقش آفرینی خواهرش اسکارلت در فیلم «دستت را بـه سمت من دراز کن» «Reach Me» درسال 2014 چنین گفته هست:” فکر نمیکنم هیچ کدام از ما ژن بازیگری داشته باشیم”. اسکارلت نیز خود در این باره چنین گفته هست:” در واقع من باید تنها یک جمله کوتاه می‌گفتم و انها نیز وادار شدند همان را بـه نصف تغییر دهند! واقعاً تحقیرآمیز بود”.

همراه با دختران جذاب و زیباروی سیلوستر استالونه

10- انها با پست های اینستاگرامی پدرشان مشکلی ندارند

صفحه شخصی اینستاگرام سیلوستر استالونه را همه ی ي ي با ویدیوهایی از زندگی خانوادگی او کـه شمار زیادی از آنها وی را در حال تعریف کردن از دخترانش نشان می دهد می شناسند. اما اگر از دخترانش بپرسید انها می گویند با این کـه پدرشان همواره از انها فیلم می‌گیرد مشکلی ندارند. سوفیا در این باره گفته هست:” نه ما عاشق اینکار هستیم.

 

این موضوع بـه ما نشان می دهد کـه واقعاً کی هستیم، زیا ما حقیقتاً هنوز خام هستیم، خوش می گذرانیم، تفریح می‌کنیم… صفحه ي اینستاگرام او مثل یک برنامه ریالیتی شو شده هست”.

همراه با دختران جذاب و زیباروی سیلوستر استالونه

11- برادرانشان از همسر سابق استالونه

در حالی‌کـه سه دختر استالونه بخش زیادی از دقت رسانه ها بـه خانواده وی را بـه خود جلب کرده اند، استالونه از همسر سابق خود ساشا ژاک نیز دو پسر دارد. سیرجیو استالونه درسال 1979 بـه جهان آمده ودر سن 3 سالگی مشخص شد کـه بـه اوتیسم مبتلاست. نخستین پسر استالونه با اسم سیج نیز ه درسال 1976 بـه دنیا آمده بود

 

درسال 2012 از جهان رفت. بر اساس ادعاهای رسانه ها سیج بـه علت تصلب شراین کـه در نتیجه ي حمله قلبی رخ داده بود در سن 36 سالگی جان داده هست. در مورد مرگ او هیچ تقصیر دکتری یا شخصی و یا حتی مصرف موادی دخیل نبوده هست اگر چـه بي درنگ پس از اعلام مرگ او شایعاتی در مورد علت مرگش بـه رسانه ها درز کرد. سیلوستر در این مورد گفته هست:” هیچ دردی بزرگ‌تر از این نیست کـه پدر یا مادری فرزندش را از دست بدهد.

 

از این رو از اطرافیانم می‌خواهم کـه بـه خاطره پسر بی امثال با استعدادم احترام بگذارند و با مادر دوست داشتنی اش، ساشا، اظهار همدردی میکنم زیرا این ضایعه اسفبار برای ادامه زندگی مان با ما خواهد ماند. سیج نخستین فرزند ما و ستون دنیای ما بودو مصرانه از همه ی ي ي خواهش میکنم کـه بگذارند

 

ذکر و روح پسرم در آرامش باشد”. بعد از بردن جایزه گلدن گلوب، استالونه گفت کـه از ارتباط ي خود با پسر از دست رفته اش بـه عنوان یک مبنای عاطفی در فیلم «کرید» بهرهگیری کرده هست.

همراه با دختران جذاب و زیباروی سیلوستر استالونه