پارس ناز پورتال

با زشت ترین ستاره های مشهور هالیوود آشنا شوید

با زشت ترین ستاره های مشهور هالیوود آشنا شوید

با زشت ترین ستاره های مشهور هالیوود آشنا شوید 

تعداد زیادی از ستاره ها به واسطه زیبایی خود توانسته اند در هالیوود مشهور شوند اما عده اي از انها زیبایی که ندارند هیچ, زشت هم هستند. 

 

این موضوع در دنیای ستارگان اهمیت بیشتری پیدا می کند زیرا آنها همواره زیر ذره بین هستند و اولین چیزی که باعث جذب یا دفع دیگران می‌شود, ظاهرشان است. ستاره هایي که نامشان را در ادامه این پست آورده ایم, جزو زشت ترین ستاره هاي هالیوود شناخته شده اند.با سایت پارس ناز همراه باشید.

 

ران پرلمن

با زشت ترین ستاره های مشهور هالیوود آشنا شوید

ران پرلمن بازیگر فوق العاده اي است اما نمی‌توان وی را جزو افراد جذاب به حساب آورد. او در تعداد زیادی از فیلم‌ها نقش آفرینی کرده است که “پسر جهنمی” و “دشمن پشت دروازه‌ها” از مهم‌ترین هایشان است. او همچنین در فیلم “حاشیه اقیانوس آرام”, “جانوران شگفت‌انگیز”, “زیستگاه آن‌ها” و سریال‌ تلویزیونی پرطرفدار “همانند فرزندان هرج و مرج” ایفای نقش کرده است.

 

او دهان بزرگ, چشم هاي فرو رفته, پیشانی کوتاه و فک جلویی دارد, بهمین دلیل خودش اعتراف کرده که نقش هایي که احتیاج به ماسک یا آرایش زیاد دارد رابه چهره طبیعی خودش ترجیح می‌دهد. در واقع او در نقش هایي که چهره واقعی اش را می پوشاند, اعتماد به نفس بیشتری دارد. ران پرلمن هیچگاه چهره جذابی در هالیوود نبوده اما برای نقش هاي منفی چون آدم خلافکار بهترین انتخاب است.

 

میک جگر

با زشت ترین ستاره های مشهور هالیوود آشنا شوید

میک جگر خواننده, ترانه‌سرا, تهیه ‌کننده موسیقی و فیلم, بازیگر انگلیسی و دارنده لقب افتخاری سِر و برنده جایزه‌هاي گلدن گلوب و گرمی است. او بیشتر شهرت‌اش را در جایگاه خواننده گروه “رولینگ استونز” کسب کرده ‌است اما با تمام این موفقیت ها, چهره زیبایی ندارد. این خواننده 74 ساله, بدلیل مصرف بیش از حد سیگار و مشروب,

 

نه تنها حنجره, بلکه شادابی چهره اش را نیز از دست داده است. چین و چروک هاي پوست صورت او نه نتیجه گذر زمان, که بدلیل سبک زندگی اشتباه اوست.

 

هلن توماس

با زشت ترین ستاره های مشهور هالیوود آشنا شوید

هلن توماس اولین خبرنگار زن کاخ سفید بود که در طول ماموریت خود 11 رئیس جمهور کشور آمریکا را همراهی کرد. به گزارش پارس ناز وی نزدیک به 50 سال بعنوان خبرنگار در کاخ سفید مشغول فعالیت بود. او بدلیل بیماری, از مدتها پیش تحت مداوا قرار داشت ودر نهایت در منزل خود در سن 92 سالگی چشم از جهان فرو بست.

 

او باوجود موقعیت اجتماعی بالای خود, چهره زیبایی نداشت. ابروهای باریک, شانه هاي پهن, بینی بزرگ و… به او ظاهری خشن و مردانه داده است که برای کمتر کسی جذابیت دارد.

 

فلیور فلاو

با زشت ترین ستاره های مشهور هالیوود آشنا شویدفلیور فلاو رپر مشهور, سعی دارد بار دیگر خودش را در دل هوادارانش جا کند. او در شوهای تلویزیونی مختلفی ایفای نقش کرده است اما همه ی این‌ها نتوانسته موجب محبوبیت اش شود که احتمالا دلیلش اخلاق و چهره اوست که خیلی به دل نمی‌نشیند.

 

چهره او با چانه اي که به هیچ جای صورت اش نمی‌آید و دندانهای وحشتناک و چشم هاي نامتقارن اش, باعث شده کمتر کسی به سمت او جذب شود. گرچه نام وی را در لیست ستاره هاي محبوب نخواهیم دید, اما احتمال این‌که نامش در بین خشونت ها و جرم هاي مواد مخدر باشد, زیاد است.

 

کریستی بلچفورد

با زشت ترین ستاره های مشهور هالیوود آشنا شویدکریستی بلچفورد نویسنده نشریات مشهور, بدلیل قلم توانایی که دارد, شهرت جهانی کسب کرده است. او اعتقاداتی دارد که برای خیلی ها قابل قبول نیست. بعنوان مثال او پوشیدن دامن کوتاه برای زنان را گناه میداند یا این‌که معتقد است تجاوز و خشونت علیه زنان در جهان رایج نیست. او همچنین متجاوزگران را افرادی شجاع و با دل و جرات میخواند و زنان را برای شکایت علیه همسرانی که آنها را مورد اذيت و اذیت قرار میدهند, سرزنش می کند.

 

او افکارش را واقعیت می‌داند ودر سخنرانی هاي خود نیز از آنها دفاع می کند. بلچفورد در جواب به افرادی که وی را ضد زن خواندند, گفت: “زنان دروغگوهای بزرگی هستند. حرف هاي مزخزف آنها هیچ منبع موثقی ندارد.” اینطور بنظر میرسد که افکار منفی او بر چهره اش نیز تاثیر گذاشته است. ابروهای وی شکل او و چروک هاي پیشانی اش ظاهری خشن و نامهربان به او بخشیده است.

 

فیل اسپکتور

با زشت ترین ستاره های مشهور هالیوود آشنا شویدفیل اسپکتور موسیقی‌دان, تهیه‌ کننده موسیقی و ترانه‌سرای اهل ایالات متحده ایالات امریکا است که از اولین هنرمندان مؤلف موسیقی و از تأثیرگذارترین چهره‌هاي موسیقی پاپ به ‌شمار می رود. مجله رولینگ استون سال ۲۰۰۴ وی را در رتبه ۶۳ از برترین هنرمندان تاریخ موسیقی جای داد. فیل اسپکتور سال ۲۰۰۹ به اتهام قتل عمد درجه دوی لانا کلارکسون به ۱۹ سال زندان محکوم شد و اکنون دوران محکومیت خودرا سپری میکند.

 

او حتی قبل از این ماجرا, زنان زیادی رابه دلیل رد کردن پیشنهادهای او, با خشونت تمام مورد اذیت و اذيت قرار می داد. علاوه بر شخصیت آزاردهنده او, او چهره نامطلوبی نیز دارد. مو هاي بلند و نامرتب, دهان کوچک و گوش هاي بزرگ… به دل هیچکسی نمی‌نشیند. درسال ۲۰۱۴, مجله “تلگراف” وی را بعنوان زشت ترین چهره سال اعلام کرد.

 

دناتلا ورساچه

با زشت ترین ستاره های مشهور هالیوود آشنا شویددناتلا ورساچه طراح مد ایتالیایی و خواهر بنیانگذار شرکت ورساچه, جانی ورساچه است که خود صاحب ۳۰ درصد از سهام شرکت ورساچه می باشد که مدتی بدلیل عدم علاقه به ایجاد تغییرات و اعتیادش به مواد مخدر, منجر به ورشکستی این شرکت شد. او یکی از مشهور ترین افراد در دنیای مد و فشن است

 

اما اگر به چهره او نگاهی بیاندازید, رد پای اعتیاد به خصوص کوکائین را در چهره اش خواهید دید. او درمان این درد را بوتاکس و عمل هاي زیبایی میداند. با این حال هنوز هم اثری از زیبایی در چهره او دیده نمی‌شود. دناتلا ورساچه معتقد است: “من اعتقادی به زیبایی طبیعی برای زنان ندارم.”

 

جیمی سویل

با زشت ترین ستاره های مشهور هالیوود آشنا شویدجیمی سویل مجری مشهور و از سرشناس‌ترین مجریان شبکه خبری بی‌بی‌سی بود. گزارش شده که او درسال ۲۰۱۲, حداقل ۵۰۰ کودک و تعداد بیشماری از زنان, از ۲ تا ۷۵ سال, را مورد اذيت و اذیت جنسی قرار داده است. روان شناسان ثابت کرده اند که او مبتلا به روان پریشی است. در نشریات مختلف,

 

بطور مکرر از جرم هاي او نوشته و وی را به “فردی که هیچگاه جذاب نبوده” خطاب کرده اند. باطن جیمی سویل حتی روی ظاهرش هم تاثیر منفی گذاشته است. چشم هاي نامتقارن, دندانهای نامرتب, مو هاي پریشان و… از او چهره اي منفور ساخته است.

 

ژاکلین ویلدن اشتاین

با زشت ترین ستاره های مشهور هالیوود آشنا شوید

ژاکلین ویلدن اشتاین بدلیل عمل هاي زیبایی عجیب‌وغریب اش در اینترنت و شبکه هاي اجتماعی مشهور شده است. او میلیونها دلار تنها برای تغییر ظاهرش خرج کرده اما گویا پایش را از انچه باید در اینکار فراتر گذاشته است.

 

ابرو و چشمان کشیده, گونه هاي برآمده, لب ها و چانه هاي باد کرده… بجای زیبایی, وی را تبدیل به فردی وحشتناک کرده است. با این اوصاف, او دراین مورد میگوید من از ظاهر خودم راضی هستم…!!!