پارس ناز پورتال

با فیلم های سینمایی جدید دنیا در این ماه آشنا شوید

مجموعه : اخبار سینما
با فیلم های سینمایی جدید دنیا در این ماه آشنا شوید

با فیلم های سینمایی جدید دنیا در این ماه آشنا شوید

در این مطلب فیلم های سینمایی جدید که به تازگی ساخته شده اند و البته جذاب هم به نظر می رسند را به شما معرفی خواهیم کرد. کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

 

متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

با فیلم های سینمایی جدید دنیا در این ماه آشنا شوید

فیلم “هفت دلاور” (The Magnificent Seven) ساخته آنتوان فوکوا و محصول سال 2016، نسخه بازخلق‌شده ای از فیلم “هفت دلاور” جان استرجس است که در سال 1960 ساخته شد که خود این فیلم نیز در اصل برداشتی آزاد از فیلم به یادماندنی و حماسی “هفت سامورایی” ساخته آکیرا کوروساوا در سال 1954 است.

 

نسخه ای که فوکوآ آن را کارگردانی کرده ستاره هایی مانند دنزل واشینگتن، کریس پرت، ایثان هاوک، وینسنت دونوفریو، بیونگ-هون لی، مانوئل گارسیا-رولفو و مارتین سنسمایر را در تیم بازیگران خود دارد.

 

جان لی هنکاک، ریچارد ونک و نیک پیتزولاتو داستان آن را نوشته اند و ماجرای آن درباره هفت نفری است که از دهکده ای در مقابل فردی به نام بارتولوموف بوگ (با بازی پیتر سارسگارد) و آدم هایش محافظت می کنند. فیلم “هفت دلاور” با بازیگران دیگری از جمله هیلی بنت، مت بومر، کم جیگاندت و وینی جونز، روز 23 سپتامبر 2016 اکران می شود.

با فیلم های سینمایی جدید دنیا در این ماه آشنا شوید“سوسیس پارتی” (Sausage Party) انیمیشنی درباره غذاهای سوپرمارکتی است و اینکه وقتی می فهمند بعد از خریداری شدن توسط مشتریان خوشحال، قرار است چه اتفاقی برای آنها رخ دهد. نویسندگان این انیمیشن سث روگن و اوان گلدبرگ هستند و کنراد ورنون و گرگ تیرنان آن را کارگردانی کرده اند.

 

صداپیشگان این انیمیشن که قرار است 12 اوت 2016 اکران شود عبارتند از سث روگن، کریستن ویگ، جونا هیل، جیمز فرانکو، مایکل سرا، پل راد، ادوارد نورتون، بیل هیدر و سلما هایک. این فیلم پس از نمایش در جشنواره SXSW نقدهای خوبی دریافت کرد.

با فیلم های سینمایی جدید دنیا در این ماه آشنا شوید

فیلم سینمایی درام، مهیج و اسرارآمیز “دختری در قطار” (The Girl on the Train) که اقتباسی از رمان پائولا هاوکینز است، روز هفتم اکتبر 2016 به اکران عمومی در خواهد آمد. این فیلم داستان دختری به نام ریچل (با بازی امیلی بلانت) را تعریف می کند که به الکل اعتیاد دارد و به خاطر طلاقش کاملاً در هم ریخته و ناراحت است.

 

وی هر روز با قطار به محل کارش می رود و در طول راه درباره زوجی که در خانه ای در کنار راه قطار زندگی می کنند رویاپردازی می کند.

 

ولی یک روز اتفاق شوکه کننده ای برایش می افتد و او خودش را در وسط معمایی می یابد که برای آن اصلاً آمادگی ندارد. فیلم “دختری در قطار” به کارگردانی تیت تیلور و با بازیگرانی همچون هیلی بنت، لوک اوانز، ربه‌کا فرگوسن، لورا پرپون، ادگار رامیرز، الیسون جانی، جاستین ثیرو و لیزا کودرو، می تواند تبدیل به فیلمی همانند “دختر گمشده” (Gone Girl) و با موفقیتی نظیر آن شود.

با فیلم های سینمایی جدید دنیا در این ماه آشنا شویدتای وست، کارگردان فیلم هایی همچون “خانه شیطان” (The House of the Devil)، “مسافرخانه‌داران” (The Innkeepers) و “هفت آئین” (The Sacrament) با فیلم جدیدش که “در دره خشونت” (In a Valley of Violence) نام دارد، از ژانر وحشت به ژانر وسترن گذار کرده است.

 

این فیلم که روز 21 اکتبر اکران می شود، درباره مردی آواره (با بازی ایتان هاوک) است که وارد دهکده دنتون می شود و با گیلی (جیمز رانسون) پسر مارشال (با بازی جان تراولتا) درگیر می شود. طبق نقدهای اولیه، این فیلم آمیزه ای از خشونت و طنز است.

با فیلم های سینمایی جدید دنیا در این ماه آشنا شویددر یکی از دو فیلمی که امسال در جشنواره ساندنس درباره کریستین چاباک اکران شد، کیت لین شیل نقش کریستین را در فیلم سینمایی “کیت نقش کریستین را بازی می کند” (Kate Plays Christine) ایفا می کند، گزارشگر خبری که در سال 1974 خودکشی کرد.

 

این فیلم غیرتخیلی توسط رابرت گرین کارگردانی شده و فیلمنامه آن را نیز خودش نوشته است. گرین در این فیلم، مانند فیلم قبلی اش نیز که جایزه ویژه هیئت داوران را برای فیلمنامه نویسی برد،

 

معنا و تأثیر واقعیت، عملکرد، مهارت و دیدگاه را بررسی می کند و کیت به کاوش در زندگی کریستین می پردازد تا نقش او را در یک فیلم بازی کند. این فیلم که نقدهای اولیه عالی دریافت کرده است، روز 24 اوت 2016 اکران می شود.

با فیلم های سینمایی جدید دنیا در این ماه آشنا شویدقتل پنج زن شاید سوژه نامحتملی برای یک فیلم موزیکال باشد، ولی فیلم “جاده لندن” (London Road) زمانی که اولین بار در تئاتر ملی در سال 2011 اکران شد، فوراً سر و صدا به پا کرد.

 

حالا روفوس نوریس، کارگردان تئاتر، این داستان را با فیلمنامه ای اوریجینال از الکی بلایت روی پرده نقره ای آورده است. این فیلم که روز نهم سپتامبر اکران می شود به وقایع سال 2006 در ایپسویچ می پردازد.

با فیلم های سینمایی جدید دنیا در این ماه آشنا شویدالیور استون (که اولین بار در مراسم کامیک کان دیروز حضور رسمی یافت) با فیلم “اسنودن” (Snowden) وارد جنجال ادوارد اسنودن می شود و نگاهی به داستان شخصی این کارمند سیا و ان اس ای می اندازد که فعالیت های شنود غیرقانونی گسترده کارفرمایانش را فاش نمود.

 

جوزف گوردون-لویت در نقش اسنودن بازی می کند و شیلین وودلی، ملیسا لیو، زاکاری کوئینتو، تام ویلکینسون، ریس آیفانس و نیکولاس کیج هم در این فیلم که قرار است 16 سپتامبر 2016 اکران شود، بازی می کنند.

با فیلم های سینمایی جدید دنیا در این ماه آشنا شویدداستان فیلم “جهنم یا جزر و مد” (Hell or High Water) به نویسندگی تیلور شرایدن و به کارگردانی دیوید مکنزی داستانی درباره دو برادر اهل غرب تگزاس (با بازی کریس پاین و بن فاستر) را روایت می کند که از بانکی دزدی می کنند که در صدد است تا مزرعه خانوادگی آنها را مصادره نماید.

 

جف بریجز نقش یک گاوچران تگزاسی را بازی می کند که به دنبال آنهاست و جیل بیرمنگام نقش شریک او را ایفا می نماید. نقدهای اولیه از این فیلم عالی بوده اند و این فیلم روز 12 اوت 2016 روی پرده سینماها خواهد رفت.

با فیلم های سینمایی جدید دنیا در این ماه آشنا شویدپس از تأخیرهای متعدد (به علت ورزشکستگی استودیوی رلتیویتی) کارگردان مایک فلاناگان بالاخره فیلم “قبل از آنکه بیدار شوم” (Before I Wake) را در روز نهم سپتامبر روی پرده سینماها خواهد برد.

 

کیت بوسورث و توماس جین در نقش زوجی بازی می کنند که علیرغم غمی که به خاطر از دست دادن پسرشان از آن رنج می برند، پسری به نام کودی (با بازی جیکوب ترمبلی) را به فرزندی می پذیرند و خیلی زود درمی یابند که رویاهای این پسر وقتی که خواب است، در واقعیت هم رخ می دهد. متأسفانه همه رویاهای کودی، درباره گل و بلبل و پروانه های زیبا و بی آزار نیستند.

با فیلم های سینمایی جدید دنیا در این ماه آشنا شویدادگار رامیرز در فیلم سینمایی “دست های سنگی” (Hands of Stone) نقش بوکسوری به نام روبرتو دوران را بازی می کند و رابرت دنیرو نقش مربی او ری آرسل را ایفا می نماید. این فیلم که قرار است روز 26 اوت روی پرده سینماها برود، توسط جاناتان جاکوبوویچ نوشته و کارگردانی شده است.

 

این فیلم داستان زندگی بوکسوری پانامایی را روایت می کند که در سال 1968 حرفه بوکس را در سن 16 سالگی آغاز می کند و در سال 2002 در سن 50 سالگی بازنشسته می شود.

 

روبرتو دوران را بیشتر به خاطر شکست دادن شوگر ری لئونارد (در این فیلم با بازی آشر ریموند) در سال 1980 می شناسیم که در بازی مجدد با وی، دوران با بازگشت به گوشه رینگ و گفتن عبارت “بسه دیگه” از این حرفه بازنشسته شد.

با فیلم های سینمایی جدید دنیا در این ماه آشنا شویدفیلم سینمایی “نویسنده: داستان جی تی لوروی” (Author: The JT Leroy Story) درباره این است که چطور نویسنده ای به نام لورا البرت جی تی لوروی را خلق کرد. جف فیوئرزایگ این فیلم را کارگردانی کرده که قرار است نهم سپتامبر اکران شود و نقدهای اولیه عالی دریافت کرده است.
با فیلم های سینمایی جدید دنیا در این ماه آشنا شوید“عملیات بهمن” (Operation Avalanche) نام فیلمی به نویسندگی و بازی مت جانسون و جاش بولز و کارگردانی جانسون است که نیمه مستندی است درباره جانسون و اوون ویلیامز است که نقش اعضای اداره A/V سازمان سیا را بازی می کنند که مافوق های خود را راضی می کنند

 

تا بگذارند آنها یک جاسوس روس را در ناسا ردیابی کنند و در نهایت این خودشان می شوند که فیلمسازان ماجرای تقلبی فرود آپولو 11 روی ماه می شوند. این فیلم را روز 16 سپتامبر 2016 در سینماها ببینید.

با فیلم های سینمایی جدید دنیا در این ماه آشنا شویدبرت رپکین (نویسنده/کارگردان) موضوع مستند سال 2006 خود با عنوان “اسپیسمن: اودیسه بیسبال (Spaceman: A Baseball Odyssey) را منبع الهام خود برای اولین تجربه فیلم بلندش قرار داده که نام آن را “اسپیسمن” (Spaceman) گذاشته است.

 

جاش دوهامل در نقش بیل “اسپیسمن” لی، یک بازیکن بیسبال، نقش آفرینی می کند که در سال های 1969 تا 1978 برای بوستون رد ساکس و در سال های 1979 تا 1982 برای مونترئال اکسپوس بازی می کرد. این فیلم روز 19 اوت 2016 روی پرده سینماها می رود.

با فیلم های سینمایی جدید دنیا در این ماه آشنا شویداخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

 

• اسکار آیزاک در فیلم جدید استیون اسپیلبرگ با عنوان “آدمربایی ادگاردو مورتارا” (The Kidnapping of Edgardo Mortara) نقش آفرینی خواهد کرد. تونی کوشنر در حال نوشتن فیلمنامه آن بر اساس رمانی از دیوید کرتزر است. (منبع: Variety)

 

• فیلم های “حیوانات شبگرد” (Nocturnal Animals) ساخته تام فورد و “ورود” (Arrival) ساخته دنیس ویلنوو در هفتاد و سومین جشنواره فیلم ونیز نمایش داده خواهند شد. (منبع: Variety)

 

• فیلم “سیزدهم” (The 13th) ساخته اوا دوورنی اولین مستندی خواهد بود که در جشنواره فیلم نیویورک نمایش داده خواهد شد. سپس این فیلم در تاریخ هفتم اکتبر در نتفلیکس منتشر می شود.

 

• استیون گاگان فیلمی به نام “طلا” (Gold) ساخته که متیو مک‌کاناهای، ادگار رامیرز و برایس دالاس هاوارد در آن بازی می کنند و قرار است 25 دسامبر نمایش داده شود.

 

• دنباله چهارمی بر فیلم “پیشتازان فضا” ساخته خواهد شد که کریس مسورث در آن نقش پدر کرک را بازی می کند. مانند دنباله چهارم اصلی این سری فیلم ها، ممکن است سفر در زمان هم در داستان باشد، ولی منتظر هیچ نهنگی نباشید.

 

• جان کرولی، کارگردان فیلم “بروکلین” قرار است فیلمی اقتباسی از رمان برنده جایزه پولیتزر دانا تارت با عنوان “فنچ طلایی” (The Goldfinch) از روی فیلمنامه ای از پیتر استراهان بسازد. (منبع: Deadline)

 

• کیرستن دانست فیلمی اقتباسی با بازی ال فنینگ ساخته شده از روی رمان The Bell Jar نوشته سیلویا پلاث در سال 1963 را کارگردانی خواهد کرد. (منبع: Deadline)

 

• مارگو رابی در فیلمی اقتباسی از روی رمان “میمون های بد” (Bad Monkeys) نوشته مت راف بازی خواهد کرد که فیلمی مهیج درباره زنی است که ادعا می کند برای سازمانی مخفی مختص مبارزه با شرارت، آدم می کشد. (منبع: THR)

 

• نیت پارکر قرار است فیلم بعدی استودیوی لجندری پیکچرز را نوشته، کارگردانی کرده و تولید نماید. (منبع: Deadline)

 

• پی‌یر مورل قرار است فیلمنامه ای از اس. کریگ زاهلر به نام Big Stone Grid را کارگردانی کند که درباره مبارزه کارآگاهان با آدمکش های سریالی است. (منبع: Deadline)

 

• نیک رابینسون و آماندا استنبرگ در فیلم “همه چیز همه چیز” (Everything Everything) فیلمی اقتباسی به کارگردانی استلا مگی از رمانی نوشته نیکولا یون بازی خواهند کرد. (منبع: Variety)