پارس ناز پورتال

با هفت خودرو برتر کشور فرانسه آشنا شوید

با هفت خودرو برتر کشور فرانسه آشنا شوید

با هفت خودرو برتر کشور فرانسه آشنا شوید 

بعضی خودروهاي فرانسوی هستند که در دنیا به عنوان پرچم دار کشورشان شناخته میشوند که دراین پست 7 مورد را معرفی میکنیم. به واسطه بازار انحصاری خودرو در ایران تا حدی بدنام اند اما این هیچ چیزی از ارزش هاي صنعت خودروی فرانسه کم نمی‌کند و بیش از سهل انگاری انها در زمینه کیفیت،

 

پیامد دولتی کردن صنعتی پر تاثیر و مهم مانند خودروسازی در ایران است وگرنه خودروسازان فرانسوی امثال پژو یا رنو از حدود 100 سال پیش درکنار سازندگان آلمانی، ایتالیایی و انگلیسی همواره جزو برترین خودروسازان اروپا و دنیا هستند.

با هفت خودرو برتر کشور فرانسه آشنا شوید

این برندها البته در ایران سال هاست همپای مردم متولد، محبوب، پیر و فرسوده شده اند و غالباً نیز ماشین هاي بی دردسری بوده اند. به غیر از خودرو هاي سیتروئن که به استفاده از تکنولوژی هاي نامتعارف و طراحی عجیب مشهورند، خودرو های ساخت رنو و پژو در شمار برترین و بادوام ترین محصولات بازار ایران در پایین ترین رده هاي قیمتی بوده اند.

 

حالا که پس از دهه 70 قرار است دوباره بازار ایران رنگ و بوی کاملا فرانسوی بخود بگیرد، مروری بر برترین گزینه هاي خرید در اینبخش از بازار خالی از لطف نیست مخصوصا که به لطف برند دی اس، سبد سازندگان فرانسوی در بازه 50 تا 350 میلیون تومان کامل است و از خودروی کوپه تا سدان نیمه لوکس و از کراس اوور کامپکت تا اس یووی لوکس و اقتصادی را می‌توان در بین تولیدات فرانسوی حاضر در بازار ایران به سهولت یافت.

 

طراحی ظریف، قیمت مناسب، دوام بالا و کارایی خوب موتور از جمله دلایلی است که خریداران را هنگام انتخاب خودرو به سوی ساخته هاي فرانسوی متمایل می‌کند. لازم به یادآوری است که اطلاعات فروش هر خودرو تا پایان ماه دهم میلادی و بر اساس فروش در دو بازار بزرگ چین و اروپا ارزیابی شده است.

 

رنو ساندرو استپ وی
قیمت: 60 میلیون تومان
نوع موتور: 1600 سی سی چهار سیلندر
قدرت موتور: 107 اسب بخار
فروش متوسط سال در بازارهای جهانی: 100 هزار دستگاه

با هفت خودرو برتر کشور فرانسه آشنا شویداین خودروی کوچک شهری اینروزها برگ برنده رنو در بازار خودرو های ارزان و میان قیمت ایران است که به لطف کیفیت ساخت خوب و سواری نرمش توانسته در رقابتی فشرده گوی سبقت را از رقبای چینی خود برباید. متوسط عمر محصولات رنو نیز چون بالاست از این رو مشتریان برخلاف نمونه هاي چینی ترسی از خرید مدلهای دست دوم ساندرو نداشته و با اشتیاق تمام به خرید این ماشین اقدام می‌کنند.

 

پژو 301
قیمت: 95 میلیون تومان
نوع موتور: 1600 سی سی چهار سیلندر
قدرت موتور: 113 اسب بخار
فروش سال 2017 در بازارهای جهانی: 30 هزار دستگاه

با هفت خودرو برتر کشور فرانسه آشنا شوید

درمورد این خودرو قضاوت هاي بسیار بدی صورت گرفته اما انصافا ماشین بدی نیست و نمونه هاي مونتاژی نیز که فیس لیفت 2017 مدل 301 است محصولی به غایت اقتصادی، مدرن و پویاست ودر عین حال اسم برند پژو راکه نسبت به خودروهایی مانند لیفان یا چری لوکس تر و بالاتر است بر سینه دارد.

 

301 اگرچه فعلاً روزهای ناموفقی را در بازار ایران میگذارند اما با افتتاح خط ساخت آن و نیز کاهش قیمت تمام شده به کمتر از 80 میلیون احتمالا خواهد توانست بخشی از خریداران هیوندای اکسنت، لیفان 830 و چری آریزور رابه سوی خود بکشاند.

 

پژو 2008
قیمت: 115 میلیون تومان
نوع موتور: 1600 سی سی چهار سیلندر توربو
قدرت موتور: 165 اسب بخار
فروش سال 2017 در بازارهای جهانی: 151 هزار دستگاه

با هفت خودرو برتر کشور فرانسه آشنا شوید

این خودرو شاهکار شرکت پژو است که فقط باید با آن به گشت و گذار پرداخت تا کیفیت بالای آنرا درک کرد. در مقایسه با کپچر اگرچه جای کمتری دارد اما نسبتا لوکس تر و صد البته اسپورت تر است که این یعنی 2008 مزیت بیشتری برای خریداران جوان تر دارد. این کراس اوور کامپکت از هر لحاظ بر نیسان جوک

 

که قیمتی نزدیک به 40 میلیون تومان بیشتر از 2008 دارد، برتری فاحشی داشته ودر عین حال مصرف کمتر و ظاهر شکیل تری دارد. بی علت نیست 16 هزار دستگاه ازآن دریک هفته پیش فروش شده است.

 

رنو تالیسمان
قیمت: 210 میلیون تومان
نوع موتور: 1600 توربو
قدرت موتور: 190 اسب بخار
فروش سال 2017 در بازارهای جهانی: 40 هزار دستگاه

با هفت خودرو برتر کشور فرانسه آشنا شوید

واقعا هیچ چیز از تویوتا کمری کم ندارد، مگر صدای کابین که کمی بیشتر از حریف ژاپنی است وگرنه تالیسمان محصولی به غایت اسپورت، زیبا، متمایز، با پرستیژ، با دوام و و البته تکنولوژیک است که با داشتن پنج ستاره کامل از کانون امنیت و تصادف اروپا همواره شما را در برابر حوادث مصون نگه می دارد.

 

جاذبه اصلی تالیسمان البته موتور توربوی نیرومند و جعبه دنده هماهنگی است که در کمتر از هفت ثانیه شما رابه سرعت 100 کیلومتر می‌رساند تا با اتاقی مجهز همواره تلفیقی از یک سدان اسپورت با محصولی لوکس را یادآور شود.

 

رنو کولئوس
قیمت: 235 میلیون تومان
نوع موتور: 2500 سی سی چهار سیلندر
قدرت موتور: 170 اسب بخار
فروش سال 2017 در بازارهای جهانی: 250 هزار دستگاه

با هفت خودرو برتر کشور فرانسه آشنا شوید

گزینه هاي فرانسوی جوری که بتوانند مانند رنو کولئوس در زمینه آفرود بدرخشند و هویت اروپائی خودرا هم حفظ کنند خیلی زیاد نیستند اما کولئوس به تنهایی در ایران جور این محصولات را می‌کشد. کولئوس اساسی شاسی بلندی ژاپنی است که با کمک نیسان ساخته شده و هویت خودرا مدیون مدل پیروز ایکس – تریل است

 

که سالانه بالغ بر 400 هزار دستگاه ازآن در دنیا به فروش میرود. کولئوس به لطف ظاهر زیبا، قیمت اقتصادی، تجهیزات مدرن و کیفیت ساخت خوب، خودرویی به مراتب بهتر از محصولات کره اي است که ارزش خرید بالایی دارد.

 

دی اس 7 کراس بک
قیمت: 320 میلیون تومان
نوع موتور: 1600 سی سی چهار سیلندر توربو
قدرت موتور: 163 اسب بخار
فروش سال 2017 در بازارهای جهانی: –

با هفت خودرو برتر کشور فرانسه آشنا شوید

این برترین اتومبیلی است که دی اس از بدو احداث و استقلال از سیتروئن توانسته بسازد. مدل 7 کراس بک گام بزرگی از یک سازنده گمنام نیست، تایید قدرت بالای دی اس سیتروئن در ساخت شاسی بلندی لوکس و مجلل با برند فرانسه است که در مقایسه با لکسوس ان ایکس از هر نظر محصول مجهزتر و زیباتری است

 

و اگرچه ممکن است کیفیت ساخت و دوام ان ایکس همان‌ گونه بالاتر باشد اما قطعا لذت سواری کمتری در برابر 7 کراس بک دارد. این خودرو که حدود سه ماه از معرفی آن در فرانسه می گذرد بزودی با قیمتی 320 میلیونی در ایران به فروش خواهد رسید.

 

دی اس 4 کراس بک
قیمت: 180 میلیون تومان
نوع موتور: 1600 توربو
قدرت موتور: 155 اسب بخار
فروش سال 2017 در بازارهای جهانی: 150 هزار دستگاه

با هفت خودرو برتر کشور فرانسه آشنا شوید

واقعا خودروی خوب و متفاوتی است. با این‌که اساس آن هاچ بک محبوب سی 4 سیتروئن است اما کیفیت ساخت به مراتب بالاتری داشته و به لطف ادواتی که به بدنه اش اضافه شده سواری و ظاهر بهتری دارد. سی 4 کراس بک که توانایی خوبی هم در زمینه آفرود دارد، در مقایسه با جوک اندکی ضعیف تر است

 

ولی وزن سبک تر و کابین لوکس ترش کمک میکند تا نکات منفی اش را فراموش کنید. این خودرو جاذبه اصلی خودرا در ناب جلوه دادن شما نشان میدهد؛ وقتی پشت ترافیک همه ی نگاهها به سوی شما جلب میشود.