پارس ناز پورتال

با این کارها کمر باریک و زیبا داشته باشید

با این کارها کمر باریک و زیبا داشته باشید

با این کارها کمر باریک و زیبا داشته باشید 

داشتن کمر باریک و زیبا برای دختران و زنان یک آرزو و ایده آل خوب است که در بیشتر مواقع با ورزش کردن حاصل می شود. زیبایی و تمیزی کمر هم مهم است. كمر لطيف و نرم در لباس­ هاي نيمه تنه در لب ساحل يا در هنگامي كه لباس به تن نداريد زيبا و عالي به نظرمي­رسد.

 

برس بدن: جهت تحريك كردن گردش خون و از بين بردن لكه­ ها،‌هر روز از ران­ها تا باسن برس زدن را شروع كده و سپس به سمت بالا و به طرف شانه­ ها برويد. براي اين كار شما به يك برس دسته بلند- تصوير زير- نياز دارد.

 

براي كمرهاي لكه ­دار: يك نوار مخصوص -ساخته شده از فيبر طبيعي- تهيه كرده و به صورت روزانه از آن براي جلا دادن پوستتان استفاده كنيد. اين كار باعث تحريك گردش خون و لايه­ برداري بصورت همزمان مي­ شود. براي توليد يك كف پاك كننده، از ژل يا ماده شستشوي بدن استفاده كرده و بعد از آن بدن را زير دوش به خوبي بشوئيد.

 

مقداري روغن مخصوص ضد باكتري روي يك كاردك خاص ماليد و روي سطوح حساس بماليد و از فرد ديگري (مادر يا دوستتان) بخواهيد تا كِرم را روي مناطقي كه دستتان نمي­رسد.

 

استفاده از ماسك: براي استفاده از ماسك پاك كننده و روشن كننده در روي كمرتان به فرد ديگري نياز داريد. بعد از اينكه ماسك روي كمرتان قرار گرفت، به مدت ۱۰ دقيقه روي شكمتان بخوابيد و استراحت كنيد.

 

استفاده از كِرم­هاي آرايشي صورت براي كمر: اگر به اندازه كافي بودجه داريد، يك روش درماني حرفه­اي براي كمرتان در نظر بگيريد. يك بار در ماه بهترين حالت است. اين كار مي­تواند تمامي لكه­هاي كوچك روي پوست را پاك كرده و كمر شما را جوان سازد. اين كار قبل از يك روز تعطيل در زير نور آفتاب بسيار مناسب است.

 

بخار دادن: اگر امكان دارد براي پاكسازي منافذ و كاهش تراكم چرك در روي پوست، هفته­اي يك بار به بونا برويد تا كمرتان را در باشگاه، مراكز بهداشتي و يا حمام­ها بخار دهيد. اين كار بسيار آرامش­بخش است. قبل از رفتن به درون سونا، ماسك تميزكننده را روي نقطه نقطه كمرتان بماليد. اين كار باعث خروج آلودگي­ها و ناخالصي­ها مي­شود.

 

مرطوب كردن: اسپري­هاي بدن يك راه آسان براي مرطوب كردن كمر مي­باشند. از فرمولاسيون­هايي استفاده كنيد كه از روغن­هاي گياهي خالص تهيه شده­اند. بعد از حمام كردن، آنها را روي پوست خشك بماليد از اسپري­هاي «روغن خشك» خودداري كنيد چراكه آنها حاوي روغن معدني و عوامل گازي معلق در هوا مي­باشند كه مي­توانند پوست را خشك سازند و به محيط زيست صدمه بزنند.

 

برنزه كردن: براي افرادي كه داراي پوست رنگ پريده هستند، برنزه كردن كمر يكي از بهترين كارهاست. هرگز براي برنزه كردن كمر كه دوست من يكبار انجام داد را تكرار نكنيد و اصولاً از پودر برنزه كردن استفاده نكنيد.

 

كمر بايد تحريك بيشتري باشد! ما بايد از بزرگ شدن سايز كمرمان جلوگيري كنيم. اينكار خيلي دشوار نيست. كارهاي ساده­اي مثل راه­رفتن، دويدن يا از پله­ها بالا و پايين رفتن بسيار مفيد مي­باشند.