پارس ناز پورتال

با 10 نفر از پولدارترین خواننده های رپ دنیا آشنا شوید +عکس

با 10 نفر از پولدارترین خواننده های رپ دنیا آشنا شوید +عکس

با 10 نفر از پولدارترین خواننده های رپ دنیا آشنا شوید +عکس

 

امروز بشما ثروتمندترین خواننده هاي رپ جهان را معرفی می‌کنیم که میتوانید در ادامه این مطلب با آنها آشنا شوید. موسیقی هیپ پاپ بعنوان یکی از انقلابی ترین موسیقی هاي جهان شناخته شده است.

 

موسیقی هیپ هاپ یا موسیقی رپ، یکی از سبک‌هاي موسیقی است که به ‌طور موازی با فرهنگ هیپ هاپ رشد کرد. این نهضت فرهنگی توسط جوانان شهری به خصوص توسط سیاهان کشور آمریکا ایجاد شد.

 

خواننده هاي بسیاری دراین سبک موسیقی فعالیت میکنند اما همه ی آنها نتوانستند به موفقیت هاي چشمگیری دست یابند. اگر دوست دارید که با موفق ترین و ثروتمندترین خوانندگان سبک هیپ هاپ در موسیقی جهان درسال 2018 آشنا شوید، با ما همراه باشید.

 

فیوچر: 23 میلیون دلار

با 10 نفر از پولدارترین خواننده های رپ دنیا آشنا شوید +عکس

نان ویلبرن که بیشتر با نام هنری فیوچر هندریکس شناخته میشود، رپر و تهیه‌ کننده موسیقی آمریکایی است. فیوچر آلبوم اول خود با نام پلوتو را در آوریل 2012 و پلوتو 3D را در نوامبر همان سال منتشر کرد. دومین آلبوم استدیویی فیوچر با نام «راستگو» در ۲۲ نوامبر 2014 منتشر شد. فیوچر با خوانندگانی

 

هم چون جوسی جی، اسنوپ داگ، مایلی سایرس، جاستین بیبر، کریس براون، دی جی خالد، نیکی میناژ و جی زی همکاری داشته است. علاوه بر آن، نام او در دوره اي، عدد 1 بیلبورد موسیقی کشور آمریکا قرار داشت. او با توانایی و طرفداران بسیاری که دارد، در فهرست ثروتمندترین خوانندگان هیپ هاپ جهان قرار گرفته است.

 

دی جی خالد: 24 میلیون دلار

با 10 نفر از پولدارترین خواننده های رپ دنیا آشنا شوید +عکس

به گزارش پارس ناز دی جی خالد تهیه کننده موسیقی و دی جی هیپ هاپ اهل لوئیزیانا در ایالات امریکا است. بیشتر معروفیت وی برای برنامه رادیویی «WEDR» در رادیو میامی است. نخستین آلبوم او درسال ۲۰۰۶ با نام « Listennn… the Album» منتشر شد که مقام دوازدهم را در بیلبورد ۲۰۰ بدست آورد.

 

او درسال 2017 با آلبوم «Major Key» نامزد دریافت بهترین آلبوم رپ جشنواره گرمی و نامزد دریافت جایزه آهنگ ‌ویدیوی ام‌تی‌وی در چهار بخش ویدیوی سال، بهترین همکاری، بهترین کارگردانی هنری و ترانه تابستان برای ترانه «افکار وحشیانه» شد. همکاری او با ستاره هایي چون جاستین بیبر و درک نام وی را در بیلبورد موسیقی جهان جای داد.

 

پیت بول: 27 میلیون دلار

با 10 نفر از پولدارترین خواننده های رپ دنیا آشنا شوید +عکسآرماندو کریستین پرز، متولد ۱۹۸۱، که بیشتر با نام هنری پیت‌بول شناخته می شود، از خوانندگان هیپ هاپ آمریکایی است. وی کار خوانندگی خودرا از سال ۲۰۰۴ بطور رسمی و با بیرون دادن آلبوم «میامی» آغاز کرد.

 

بیشترین معروفیت وی درسال ۲۰۰۸ و با انتشار آهنگ «می‌دونم منو می‌خوای» بود. او جزو معدود خوانندگانی است که با اکثر خوانندگان جهان، از خوانندگان آمریکایی گرفته تا آمریکای لاتین و آفریقایی، همکاری کرده است. او بیشتر درآمد خودرا از تورهای جهانی و اجراهایی که بعنوان میهمان انجام داده، به دست آورده است. او در زمان حال، جزو یکی از مشهور ترین و ثروتمندترین خوانندگان هیپ هاپ جهان می باشد.

 

ویز خلیفا: 28 میلیون دلار

با 10 نفر از پولدارترین خواننده های رپ دنیا آشنا شوید +عکسکامرون جبریل توماز که با نام هنری ویز خلیفا شناخته می شود، خواننده سبک رپ و هیپ هاپ آمریکایی است.نخستین آلبوم وی « Show and Prove» نام دارد که درسال ۲۰۰۶ منتشر شد. او درسال ۲۰۰۷ با شرکت برادران وارنر قراردادی امضا کرد تا آلبوم‌هایش را ازآن به بعد دراین شرکت منتشر کند. در نوامبر سال ۲۰۰۹ دومین

 

آلبومش با نام «Deal or No Deal» وارد بازار شد. درسال ۲۰۱۱ نیز او نخستین آلبوم استودیویی خود به نام «Rolling Papers» را منتشر کرد که در آن آهنگ «Black & Yellow» رتبه اول در بیلبورد را بدست آورد ودر دو زمینه بهترین آهنگ رپ و بهترین اجرای رپ، نامزد ۲ جایزه گرمی شد.

 

پس ازآن ریمیکسی از همین آهنگ به همراه اسنوپ داگ و تی-پین ساخته شد که مورد توجه همگان قرار گرفت. آلبوم «Rolling Papers» در بیلبورد ۲۰۰ تایی ایالات امریکا دوم شد و مقام اول را در چارت‌هاي آر اند بی-هیپ هاپ و رپ ایالات امریکا به دست آورد. علاوه بر آلبوم هاي موسیقی، او در فیلم ها و سریالهای تلویزیونی نیز حضوری پر رنگ داشت که تمام آنها به شهرت و موفقیت او دامن زد.

 

کندریک لامار: 20 میلیون دلار

با 10 نفر از پولدارترین خواننده های رپ دنیا آشنا شوید +عکسکندریک لمار داکوُرثپ، زاده ۱۹۸۷، خواننده هیپ هاپ اهل ایالات متحده آمریکاست. او نخستین آلبوم حرفه‌اي خود رابه نام «Section.80» درسال ۲۰۱۱ منتشر کرد. از جمله افتخارات او میتوان به دریافت هفت جایزه گِرَمی و منتخب محبوبترین شخص از سوی MTV در اوایل سال ۲۰۱۳ اشاره کرد. نام او همچنین درسال ۲۰۱۶ در فهرست ۱۰۰ تن از بانفوذترین اشخاص جهان در مجله تایم قرار گرفت.

 

چنس رپر: 32 میلیون دلار

با 10 نفر از پولدارترین خواننده های رپ دنیا آشنا شوید +عکسچنس رپر یکی از بانفوذترین خوانندگان هیپ هاپ در جهان است که به کمک آهنگ مشهور اش « colouring book» توانست برنده جایزه گرمی شود. او در کار خود به شدت مستقل بود، به طوری‌كه بارها همکاری با شرکت هاي بزرگ ضبط موسیقی را رد کرد. همکاری او با کانیه وست و لیل وین به موفقیت هاي بیشتر او دامن زد.

 

او علاوه بر فعالیت در دنیای موسیقی، در کارهای خیریه نیز دست دارد، به طوری‌كه 1 میلیون دلار رابه مدرسه اي در شیکاگو هدیه داد. او در حال حاضر یکی از ثروتمندترین هنرمندان دنیای موسیقی در جهان بشما می رود.

 

پزشک دره:. 34.5 میلیون دلار

با 10 نفر از پولدارترین خواننده های رپ دنیا آشنا شوید +عکسآندره رومله یانگ که بیشتر با اسم مستعار پزشک دِرِي شناخته شده است، از رپرهای مشهور آمریکایی است. او تهیه کننده و حامی تعداد زیادی از آلبوم‌ها و کاشف رپرهای بزرگی چون امینم، فیفتی سنت و اسنوپ داگ به شمار می رود. پزشک دری با عضویت و شروع کار در گروه رپ «ان.دابلیو.اي» شهرت کسب کرد

 

ودر سال ۱۹۹۲ نخستین آلبوم خود با نام مزمن را منتشر کرد که یکی از پرفروش ترین هنرمندان سال ۱۹۹۳ شد و یک جایزه گرمی برای تک آهنگ «بذار من نظارت کنم» گرفت. وی درسال ۱۹۹۶ کمپانی ضبط موسیقی آمریکایی شخصی خود با نام «افترمث» را احداث کرد که در آن به رویاهای بسیار از افرادی که آرزوی شهرت داشتند، رنگ واقعیت داد.

 

جی زی: 42 میلیون دلار

با 10 نفر از پولدارترین خواننده های رپ دنیا آشنا شوید +عکسشان کوری متولد ۱۹۶۹، مشهور به جی زی، رپر و تاجر آمریکایی است. او یکی از پرفروش‌ترین موسیقیدانان طول تاریخ است که بیش از ۱۰۰ میلیون ضبط از او به فروش رفته، در حالیکه ۲۱ جایزه گرمی برای موسیقیش دریافت کرده ‌است.

 

ام تی وی درسال ۲۰۰۶ وی را در رتبه «برترین رپر طول تاریخ» قرار داد. درسال ۲۰۱۷، فوربز ثروت وی را ۸۱۰ میلیون دلار تخمین زد که وی را تبدیل به دومین هنرمند ثروتمند هیپ هاپ کرد. جی زی همیشه در جایگاه یکی از بهترین رپران تاریخ بوده ‌است. همچنین سه آلبوم از او در فهرست ۵۰۰ آلبوم برتر تمام اعصار رولینگ استون قرار گرفته ‌است.

 

جی زی درسال ۲۰۰۹ بعنوان دهمین هنرمند موفق دهه ۲۰۰۰ از طرف مجله بیلبورد، پنجمین خواننده مرد تک برتر و چهارمین رپر برتر بعد از امینم، نلی و فیفتی سنت معرفی شد.

 

در یک: 94 میلیون دلار

با 10 نفر از پولدارترین خواننده های رپ دنیا آشنا شوید +عکساوبری در یک گراهام که با نام در یک شناخته میشود یک رپر و بازیگر کانادایی است. او در ابتدا با شخصیت «جیمی بروکس» در سریال تلویزیونی «The Next Generation» بین مردم شناخته شد. مهم‌ترین همکاری در یک به همراه لیل وین بودو همین باعث شد تا لیل وین نقش اساسی را در نخستین آلبومی که در یک منتشر کرد

 

با نام «Thank Me Later» داشته باشد که این آلبوم در ۱۵ ژوئن ۲۰۱۰ منتشر شد و مقام اول «بیلبورد ۲۰۰» را بدست آورد. در یک بجز لیل وین با خوانندگانی هم چون امینم و کانیه وست نیز همکاری زیادی داشته است.او درسال 2017 بعنوان بهترین آهنگ و آلبوم موسیقی رپ سال انتخاب شد و آهنگ هایش بیشترین بازدید آنلاین را داشتند که همین امر موجب شد نام او در بالاترین فهرست هنرمندان بیلبورد قرار گیرد.

 

دیدی: 130 میلیون دلار

با 10 نفر از پولدارترین خواننده های رپ دنیا آشنا شوید +عکسشان جان کامز، متولد ۱۹۶۹ که با نام دیدی مشهور است، رپر، بازیگر و طراح مد آمریکایی است. وی برنده سه جایزه گرمی و دو جایزه ‌ام تی وی است. شان ابتدا کار خودرا با نام پاف ددی آغاز کرد اما درسال ۲۰۰۵ نام خود رابه دیدی تغییر داد. وی همین حالا در گروه دیدی-درتی مانی نیز فعالیت دارد. او از سال 1997 تا کنون در صنعت موسیقی درخشیده است و به کمک شهرت اش دراین زمینه، توانست در دنیای مد نیز قدم بگذارد و برند لباس خودرا تاسیس کند.

 

او نه تنها در موسیقی، بلکه در هالیوود نیز قدم گذاشت ودر شوهای تلویزیونی مختلفی حضور پیدا کرد. او به جوانان زیادی کمک کرد تا بدون توجه به نظرات دیگران، به دنبال آرزوهای خود در دنیای موسیقی قدم بگذارند و بدرخشند.