پارس ناز پورتال

بدل ملانیا ترامپ کیست؟ (حقایقی خواندنی در مورد بانوی اول ایالات متحده آمریکا)

بدل ملانیا ترامپ کیست؟ (حقایقی خواندنی در مورد بانوی اول ایالات متحده آمریکا)

بدل ملانیا ترامپ کیست؟ 

بدل ملانیا ترامپ کیست؟ شـما هم از این موضوع خبر دارید؟ ملانیا ترامپ در حال حاضر بانوی اول قدرتمندترین کشور در جهان مـا می‌باشد، شایعاتی قدرتمندتر از ارتش ایالات متحده ایالات امریکا می‌گویند: او یک بدل دارد و اکثر مواقع مـا ملانیا را درکنار همسرش دونالد ترامپ نمی‌بینیم! بنظر شـما این شایعات تا چـه اندازه صحت دارند؟ چرا ملانیا ترامپ باید از بدل استفاده کند؟ در ادامه با مجله پارس ناز همراه باشید.

 

از دوران رقابت‌ های ریاست جمهوری آغاز شد

هیچ اجماعی دراین مورد وجود ندارد کـه شایعه زشت بدل ملانیا ترامپ از کجا آغاز شد، اما برخی رسانه‌ ها بر این باورند کـه شروع این شایعه بـه سال ۲۰۱۷ و توئیتی از جو وارگاس باز میگردد کـه در زمینه خرده فروشی فعالیت دارد و گرچه شخصیت مهم و معروفی نیست، اما توئیت کوتاه او بـه یک نیروی طبیعی بزرگ و خارج از بازرسی تبدیل شد. او در توئیت خود چنین مینویسد:

بدل ملانیا ترامپ کیست؟ (حقایقی خواندنی در مورد بانوی اول ایالات متحده آمریکا)

«این ملانیا نیست. فکر بـه این‌کـه آن‌ها تا بـه این اندازه تلاش کنند بـه مـا بقبولانند اینی کـه در تلویزیون اسـت خود اوست انسان رابه شگفتی وا می‌دارد. با خود فکر می کنم چـه چیز‌هاي دیگری می توانند دروغ باشند». سپس عکس‌هایي از بانوی اول ایالات متحده را درکنار یک دیگر بـه اشتراک می گذارد.

 

در عکس اول ملانیا درست مانند همان ملانیایی اسـت کـه همه ی مـا می‌شناسیم، با صورتی اخمو و چشمانی کـه چپ چپ نگاه می کنند. در عکس دوم او رابا عینک آفتابی بسیار بزرگی میبینیم. این دو تصویر هیچ چیز را ثابت نمیکنند، اما مردم تئوری توطئه را دوست دارند و مدت کوتاهی بعد هزاران نفر این شایعه آنلاین رابه اشتراک گذاشتند.

 

ملانیا ترامپ از قبل شخصیتی بسیار رازآلود داشت

اما سوال این اسـت کـه چرا این شایعه بی اساس پس از سالها ازآن توئیت کذایی بازهم مطرح می شود؟ جدای از این واقعیت کـه مردم همه ی تئوری توطئه را دوست دارند، این شایعه ظاهرا با شخصیت ملانیا ترامپ و روابطی کـه با همسر خود دارد بسیار متناسب بنظر میرسد. بانوی اول همواره از رسانه‌ ها گریزان بوده، در اتاق خوابی جدا از همسر خوابیده، اغلب از گرفتن دست او طفره رفته.

بدل ملانیا ترامپ کیست؟ (حقایقی خواندنی در مورد بانوی اول ایالات متحده آمریکا)

ملانیا در تعداد زیادی از مراسمات و رخداد‌هاي عمومی کـه وادار بـه شرکت در آن اسـت با بی میلی حاضر می شود. بدین ترتیب این فکر چندان بیراه نیز بنظر نمیرسد کـه او یک زن شبیه خود پیدا کرده تا دیگر لازم نباشد مانند یک بانوی اول رفتار کند. هم چنین یک‌بار ملانیا برای مدت ۲۴ ساعت بطور کامل ناپدید شد کـه باعث شد شایعات بسیاری در مورد این‌کـه وی دراین مدت چـه می‌کرده یا کجا بوده شکل گیرد.

 

بهمین دلیل منطقی جلوه می کند کـه او با انتخاب بک بدل تصمیم گرفته باشد از شیوع دوباره این شایعات پیشگیري نماید. باید گفت کـه ملانیا ترامپ بیش از هر بانوی اولی در تاریخ ایالات متحده از بودن در انظار عمومی طفره می رود، اما این بدان معنا نیست کـه او بـه این فکر بیفتد کـه کسی را استخدام کند تا کفش‌هاي پاشنه بلند گرانقیمتش را پوشیده و خودرا بانوی اول جا بزند.

 

عکس‌ های ملانیا ترامپ چه می‌گویند؟

شایعه بدل داشتن بر اساس چند عکس عنوان شده کـه در آن ملانیا ترامپ مانند همیشه بنظر نمیرسد و مهمترین سند این تئوری دو عکس درکنار هم از ملانیا یکی با عینک آفتابی و دیگری بدون آن اسـت. مشکل اصلی در مورد این مقایسه بـه عینک آفتابی- آن هم عینک آفتابی‌هاي بزرگی کـه ملانیا ترامپ نشان داده علاقه زیادی بـه آن‌ها دارد- مربوط میشود کـه تاثیر تغییر دهنده‌اي بر روی صورت فرد دارند.

بدل ملانیا ترامپ کیست؟ (حقایقی خواندنی در مورد بانوی اول ایالات متحده آمریکا)

عینک آفتابی می تواند باعث شود کـه یک بینی بلند کوتاه‌تر بنظر برسد و صورت پهن‌تر ازآن چـه هست بـه چشم بیاید. از این رو مقایسه یک عکس با عینک آفتابی با عکسی بدون عینک آفتابی بـه هیچ وجه درست بنظر نمیرسد. اما تئوری پردازان شایعه بدل داشتن ملانیا ترامپ بر این باورند کـه بدل بانوی اول بخاطر همین قدرت تغییر دهنده از عینک استفاده میکند تا شناخته نشود.

 

گفته‌ های غیرمتعارف دونالد ترامپ نیز بر این شایعات افزوده است

 

دونالد ترامپ را نمیتوان کسی دانست کـه خیلی بادقت سخن گفته و مراقب صحبت هایش اسـت بهمین دلیل وقتی کـه بـه صحبت‌هاي او گوش می دهید بعید نیست کـه عده اي از جملات او را نفهمید. عده اي از صحبت‌هاي او باعث شده کـه تردید‌ها در مورد بدل داشتن ملانیا بیشتر شود. برای مثال در سپتامبر ۲۰۱۷، در سخنرانی خود پس از طوفان ایرما گفت:

بدل ملانیا ترامپ کیست؟ (حقایقی خواندنی در مورد بانوی اول ایالات متحده آمریکا)

«مـن می خواهم از همه ی تشکر کنم. نیرو‌هاي واکنش سریع، از جانب خودم، معاون رییس جمهورمان- ملانیا هم واقعاً میخواست با مـا باشد». اما مشکل این جا بود کـه ملانیا همان لحظه درست کنارش ایستاده بودو کسی متوجه نشد منظور ترامپ از این جمله آخر چـه بوده اسـت. آیا او فراموش کرده بود کـه بانوی اول همانجا حضور داشت؟

 

شاید منظورش این بود کـه ملانیا برای بودن در آنجا تلاش زیادی کرده بود یا ترامپ تنها از کلمات و جمله نامتعارفی برای بیان منظور خود استفاده کرده بود. سپس در اکتبر ۲۰۱۷، صحبت عجیب‌وغریب دیگری کرد. در صحبت با روزنامه نگاران، ترامپ چنین می گوید: «همسرم، ملانیا، کـه اتفاقاً این جا خواهد بود این موضوع را دارای اهمیت زیادی خواهد دانست».

 

این جملات باعث شد کـه برخی فکر کنند در واقع کسیکه کنار او بوده ملانیای واقعی نبوده اسـت. شاید این صحبت‌ها بـه این معنا باشد کـه ملانیا از بدل استفاده می کند و شاید هم بدین معنا باشد کـه رییس جمهور ۷۰ و چند ساله دچار همان فراموشی‌هایي می شود کـه پدربزرگ‌هاي همه ی مـا تجربه می کنند یا کرده اند.

 

یک برنامه مهم تلویزیونی به شایعات دامن می‌زند

این روز‌ها رسانه‌هاي اجتماعی خوراک شایعات و تئوری‌هاي نامتعارف را تولید کرده و بـه سرعت آن‌ها را انتشار می دهند، همان اتفاقی کـه در مورد ماجرای بدل داشتن ملانیا ترامپ نیز رخ داد. این شایعات زمانی در سطحی بالاتر قوت گرفت کـه برنامه «The View» تصمیم بـه بررسی کردن آن گرفت. در ابتدا مجریان برنامه گفتند کـه بـه این موضوع شک دارند.

بدل ملانیا ترامپ کیست؟ (حقایقی خواندنی در مورد بانوی اول ایالات متحده آمریکا)

اما بعد از تماشای عده اي از عکس‌هاي منتشر شده از ترامپ‌ها در هنگام بررسی خسارات طوفان در آلاباما، یکی از مجریان بـه این نتیجه رسید زنی کـه درکنار ترامپ ایستاده شکل صورتی متفاوت از ملانیا ترامپ دارد. یک مجری دیگر برنامه‌اي رابه مقایسه عکس‌هاي ملانیا در سفر بـه الاباما و عکس هایش در دیگر سفر‌ها اختصاص داده و بـه این نتیجه رسید کـه ملانیای حاضر در آلاباما کوتاه‌تر از خود ملانیا بنظر میرسد.

 

زن محافظی که شباهت زیادی به ملانیا ترامپ دارد

اگر واقعاً ملانیا بدل دارد این بدل کیست؟ نظرتان در مورد آن محافظی کـه موهایش رنگ مشابهی با رنگ مو‌هاي ملانیا دارند، اما دیگر خصوصیات او متفاوت از بانوی اول هستند چیست؟ این زن گرچه در عکسهای منتشر شده هم قد ملانیا بنظر میرسد، اما در بررسی‌هاي دقیقتر مشخص می شود کـه کمی کوتاه‌تر از بانوی اول آمریکاست.

بدل ملانیا ترامپ کیست؟ (حقایقی خواندنی در مورد بانوی اول ایالات متحده آمریکا)

نکته دیگر این اسـت کـه این محافظ همیشه عینک بـه چشم دارد و همین موضوع بعنوان سندی از جانب تئوری توطئه سازان مورد استفاده قرار می گیرد. شاید این زن فعال در سرویس امنیتی بدش نیاید کـه مردم فکر کنند او گاهی در لباس و ظاهر بانوی اول فرو می رود، اما چنین کاری بـه هیچ وجه منطقی بنظر نمیرسد.

 

باز هم دونالد ترامپ و باز هم توئیت‌ های دردسرساز و جنجالی اش

 

مانند همیشه و بجای توجه نکردن بـه این شایعات، دونالد ترامپ خودش اعتبار بیشتری بـه این شایعات می‌بخشد ودر توئیتی دراین باره چنین می نویسد: «فَیک نیوز عکسهایی از ملانیا را فتوشاپ کرده و این تئوری‌هاي توطئه را رواج داده اند کـه این او نیست کـه در آلاباما و دیگر جا‌ها درکنار مـن ایستاده اسـت. آن‌ها با گذشت زمان فقط خل و چل‌تر میشوند».

بدل ملانیا ترامپ کیست؟ (حقایقی خواندنی در مورد بانوی اول ایالات متحده آمریکا)

این جملات البته بدون حس شوخ طبعی و طعنه بیان می شود، آن هم از مردی کـه سالها بـه ترویج تئوری توطئه در مورد مکان تولد باراک اوباما دامن زد. بنظر میرسد کـه هیچ کسی در دنیای رسانه یا هر جای دیگری تصویری از ملانیا ترامپ را فتوشاپ کرده باشد و البته چنین کاری برای ترویج این تئوری ضرورتی نیز ندارد.

 

کفش‌ های پاشنه بلندی که برای بانوی اول دردسرساز شده است

 

ملانیا ترامپ همیشه کفش پاشنه بلند میپوشد، از نوع خیلی بلند. وی هنگام بازدید از مناطق آسیب دیده در طوفان هاروی نیز همین کفش‌ها رابه پا داشت و همین موضوع باعث انتقاد‌هایي از جانب مردم از او شد.

بدل ملانیا ترامپ کیست؟ (حقایقی خواندنی در مورد بانوی اول ایالات متحده آمریکا)

ملانیا کـه این انتقاد‌ها را شنیده بود بدون این‌کـه بـه آن‌ها واکنشی نشان دهد در دیدار خود از مناطق آسیب دیده آلاباما دیگر کفش‌هاي پاشنه بلند خودرا کنار گذاشته و اینبار یک جفت کفش اسانی پوشید و همین موضوع باعث شد کـه او کوتاه‌تر از همیشه بنظر برسد کـه همین موضوع باعث شد شایعه ملانیا ترامپ بدلی بار دیگر مورد توجه قرار گیرد.

 

دلیل رد این شایعات چیست؟

در پایان باید گفت کـه هیچ سند قابل قبولی در مورد این‌کـه بانوی اول ایالات متحده از بدل استفاده می کند وجود ندارد. یکی از مهمترین چیز‌هایي کـه تئوری توطئه سازان در مورد بدل داشتن ملانیا نادیده گرفتند این بود کـه دیگر عکس‌هاي گرفته شده در همان روزی کـه عکس‌هاي مورد استناد این افراد گرفته شده بودند، نشان می دهند کـه:

بدل ملانیا ترامپ کیست؟ (حقایقی خواندنی در مورد بانوی اول ایالات متحده آمریکا)

بانوی اول با همان لباس‌ها و شمایل در همان نقاط حضور داشته و دقیقاً همان ملانیا ترامپی اسـت کـه همه ی می‌شناسند و هیچ شباهتی بـه بادیگارد کوتاهش نیز ندارد. بدین ترتیب باید این شایعه توطئه را درکنار شایعات دیگر در مورد دروغین بودن اولین فرود آمریکایی‌ها بر روی ماه تنها شایعه‌اي بی اساس و دروغین دانست.

 


 

حقایقی در مورد ملانیا ترامپ همسر رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا

 

ملانیا اولین بانوی اول تاریخ ایالات امریکا خواهد بود کـه انگلیسی زبان مادری اش نیست. او اغلب در مورد گذشته اش کـه یک مانکن بودو 24 سال اختلاف سن با همسرش خلاصه گویی می کند. چگونه وی می تواند جای خالی میشل اوباما بسیار محبوب را پر کند؟ یک چیز مسلم اسـت : وی هرگز تصورش را هم نمیکرد کـه روزی در کاخ سفید سکونت کند.

 

کپی برداری ملانیا ترامپ

ملانیا در جریان کنوانسیون جمهوری خواهان در ماه ژوئیه گذشته یک سخنرانی کرده بود کـه عینا از سخنرانی میشل اوباما درسال 2008 در جریان کنواسیون دموکراتها کپی برداری کرده بود. این گاف در مقابل بیش از 20 میلیون بیننده تلویزیونی موجب شد تا در شبکه هاي اجتماعی موجی از تمسخر علیه ملانیا بـه راه افتد. پس از این نقره داغ شدن ، وی خودرا کنار کشید و از سخن گفتن در مقابل عموم پرهیز کرد.

بدل ملانیا ترامپ کیست؟ (حقایقی خواندنی در مورد بانوی اول ایالات متحده آمریکا)

درسال 1999 ، در زمانی کـه دونالد ترامپ در رویای نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده کشور آمریکا بود، ملانیا کـه در آن زمان دوست دختر ترامپ بود بـه یکی از رسانه ها گفت کـه اگر دونالد پیروز شود او بانوی اولی بسیار سنتی مانند بتی فورد « همسر جرالد فورد» یا ژاکلین کندی خواهد شد.

 

عدم حضور ملانیا ترامپ در کنار همسرش

هنگامیکه دونالد ترامپ نامزدی اش را در ژوئن 2015 اعلام کرد ، ملانیا حتی روی صحنه درکنار شوهرش نیامد و جایش رابه ایوانکا دختر عزیز دل پدر و مشاورش داد. ایوانکا  زنی اسـت کـه بیش از همه ی درکنار نامزد جمهوری خواه حضور داشته اسـت.

بدل ملانیا ترامپ کیست؟ (حقایقی خواندنی در مورد بانوی اول ایالات متحده آمریکا)

ملانیا ترجیح میدهد وقتش را بیشتر صرف بارون ، پسر 10 ساله شان کند. زمانی کـه ترامپ از وی حرف می‌زند بیشتر برای پز دادن این مساله اسـت کـه با یک مانکن ازدواج کرده اسـت. ترامپ دریک سخنرانی در پنسیلوانیا پشت بلندگو داد زده بود: تاپ مدل مـن کجاست؟

 

ملانیا ترامپ محبوبیت ندارد

بدل ملانیا ترامپ کیست؟ (حقایقی خواندنی در مورد بانوی اول ایالات متحده آمریکا)

در ابتدای ماه اوت ، دریک نظرسنجی واشنگتن پست – ABC News نشان می داد کـه ملانیا ترامپ کمترین محبوبیت را میان همسران نامزدها دارد البته بـه استثنا هیلاری کلینتون کـه بیل شوهرش دراین نظرسنجی محسوب نشده بود. با این حال، با توجه بـه پیروزی حیرت آور دونالد ترامپ میتوان بازهم بـه نظرسنجی ها خاطرجمعی کرد؟

 

داستان زوج ترامپ با عالم مد

بدل ملانیا ترامپ کیست؟ (حقایقی خواندنی در مورد بانوی اول ایالات متحده آمریکا)

این داستان با مانکن ها و لباس ها مرتبط اسـت. ملانیا درسال 1998 در نیویورک در جریان یک مهمانی شبانه کـه صاحب یک آژانس مدلهای لباس برگزار کرده بود با دونالد آشنا شد. دونالد با او گرم گرفت اما چون زن دیگری او را همراهی میکرد، ملانیا اعتنایی بـه دونالد نکرد. البته مدتی بعد این دو نفر باهم دوست شدند.

 

دروغ گویی؟

ملانیا نیز مانند همسرش کـه حقیقت یاب ها را برای تشخیص دروغ هایي کـه در جریان مبارزات انتخاباتی می‌گفت بـه زحمت انداخته بود، رابطه چندان خوشی با حقیقت گویی ندارد.

بدل ملانیا ترامپ کیست؟ (حقایقی خواندنی در مورد بانوی اول ایالات متحده آمریکا)

دو روزنامه نگار اسلوون کـه یک بیوگرافی در مورد او نوشته اند فاش کردند کـه مادر ملانیا برخلاف ادعاهای خود او هرگز در دنیای مد کار نکرده بلکه کارگر یک کارخانه نساجی دولتی « قبل از فروپاشی یوگسلاوی» بوده اسـت. درعین حال، برخلاف انچه کـه در سایت ملانیا میتوان مشاهده کرد خود او هیچ مدرکی در معماری و طراحی ندارد.

 

ملانیا ترامپ و فراموش کردن وطن اصلی

 بنظر می رسد بانوی اول آینده کاخ سفید همه ی رشته ها رابا کشور زادگاهش اسلوونی قطع کرده اسـت. او تقریباً هیچوقت راجع بـه تبار و ریشه هایش حرف نمیزند.

بدل ملانیا ترامپ کیست؟ (حقایقی خواندنی در مورد بانوی اول ایالات متحده آمریکا)

زمانی کـه اسلوونی درسال 1991 از فدراسیون یوگوسلاوی جدا و مستقل شد او فقط بـه زندگی حرفه اي اش بعنوان یک مانکن فکر میکرد. قبل از ازدواج دونالد و ملانیا درسال 2005 آن دو فقط یکبار بـه اتفاق بـه اسلوونی برای دیدار با خانواده اش رفتند… آنهم فقط برای مدت 3 ساعت! در مراسم ازدواج آن دو کـه زوج کلینتون هم حضور داشتند تنها 3 اسلوون حاضر بودند.

 

دونالد کوچولو پسر ملانیا ترامپ

ملانیا درمورد بارون پسرش کـه حاصل ازدواجش با دونالد ترامپ اسـت، زیاد حرف میزند. ملانیا می گوید: بارون هم مانند پدرش پوشیدن کت و شلوار و کراوات و بازی گلف را دوست دارد.

بدل ملانیا ترامپ کیست؟ (حقایقی خواندنی در مورد بانوی اول ایالات متحده آمریکا)

او هم مثل پدرش پرستارها و زنان خدمتکار را فوری اخراج می کند. ملانیا می افزاید: او یک پسربچه شورشی، وابسته و باهوش اسـت. بارون عقاید ثابتی دارد و دقیقا می‌داند کـه چـه می‌خواهد. گاهی او را « دونالد کوچولو» می نامم. از نظر فیزیکی او بـه هردوی مـا رفته اسـت اما بدلیل شخصیتش اسـت کـه او را اینگونه می نامم.

 

ملانیا ترامپ و مدلینگ ،مدلینگ و مدلینگ

ملانیا درسال 1992 تلاش می کند تا حرفه اش بعنوان یک مانکن را در اسلوونی با جدیت بیشتری دنبال کند. بهمین دلیل در مسابقه مدل سال نشریه «یانا» شرکت می کند. سه برنده نخست این مسابقه قراردادهایی را موسسات مد در پاریس، میلان و وین امضا می‌کردند.

بدل ملانیا ترامپ کیست؟ (حقایقی خواندنی در مورد بانوی اول ایالات متحده آمریکا)

ملانیا کـه پیش از این دریک فیلم تبلیغاتی برای یک شامپو شرکت کرده بود، در مرحله نهایی ناکام می‌مانند. بـه گفته دو روزنامه نگاری کـه بیوگرافی او را نوشته اند، این ناکامی موجب افسردگی عمیق ملانیا شد.

 

عدم رضایت ملانیا ترامپ از رفتارهای شوهر

بدل ملانیا ترامپ کیست؟ (حقایقی خواندنی در مورد بانوی اول ایالات متحده آمریکا)

ملانیا چندان از رفتار جلف و جوانانه همسرش در جریان مبارزات انتخاباتی خوشش نیامد. دونالد دریک سخنرانی گفته بود: همسر و دخترم بـه مـن گفتند بیشتر رفتار یک رئیس جمهور را از خود نشان می داد. ملانیا در گفتگویی با شبکه سی . ان.ان کـه او پرسیده شد، دوست دارد کـه رفتار شوهرش تغییر کند، بلافاصله جواب داد: توئیتر.