پارس ناز پورتال

برادر سحر قریشی مدافع حرم شد +عکس ها

مجموعه : اخبار سینما
برادر سحر قریشی مدافع حرم شد +عکس ها

برادر سحر قریشی مدافع حرم شد +عکس ها 

برادر سحر قریشی تصویر هایي از خود منتشر کرده هست که نشان می‌دهد وی مدافع حرم شده هست و در سوریه به سر میبرد. سپهر قریشی برادر سحر قریشی سوپر استار کشورمون به جمع مدافعان حرم ضمیمه.سپهر قریشی با انتشار عکسی از خود با لباس مدافعان حرم در سوریه خبر پیوستن خود را به مدافعان حرم اعلام کرد.

 

سپهر قریشی ۲۷ ساله و از خواهرش کوچکتر هست و علاقه زیادی به هم دارند وسحر قریشی در یکی از تصویر هایش با پیامی گفته تنها علت زندگیم برادرم می‌باشد.

برادر سحر قریشی مدافع حرم شد +عکس ها

به تارگی این دو خواهر و برادر در مراسم و محافل چندان با هم دیده می‌شدند و عکس هاي دو نفره زیادی را متتشر کرده اند.
برادر بازیگر سینما در پستی متفاوت در اینستاگرام خود نوشته هست:

 

هیهات که دست خولی طرف معجر زینب نرود….
ما نمک پروده و نمک خورده عشقیم….
به حضرت زینب سوگند که پاسبانان دمشقیم…

برادر سحر قریشی مدافع حرم شد +عکس هاوی در ادامه گفته هست که جای همه ي و مخصوصا شهدای مدافع حرم نایب الزیاره هستم.عکسی از خود نیز در جلوی درب ورودی حرم حضرت زینب «س» گرفته و خبر داده هست که در سوریه هست.هنرمند کشورمون یکی از سوپراستارها و با یگران پر کار سینمای کشور ایران هست وهمیشه زندگی شخصی خودش و اطرافیانش سوژه خبرنگاران و عکاسان بوده هست.

برادر سحر قریشی مدافع حرم شد +عکس هاحال خبر پیوستن یکی از اعضای خانواده این سلبریتی یکی از تیترها و خبرهای مهم در سینمای کشور ایران شده هست.وی یک برادر دارد و وابستگی عجیبی به برادرش و اعضای خانواده اش دارد.تصویری از سپهر قریشی که در صفحه اینستاگرام خود با دلنوشته درمورد حضرت زینب «س» نوشته هست.