پارس ناز پورتال

برترین سریال های دیدنی حال حاضر جهان

مجموعه : اخبار سینما
برترین سریال های دیدنی حال حاضر جهان

برترین سریال های دیدنی حال حاضر جهان 

امروز قصد داریم به شما برترین سریال هاي محبوب حال آماده دنیا را معرفی کنیم که ستاره هاي زیادی در انها بازی می کنند. در این لیست کوشش کرده‌ام, برترین و محبوب‌ترین سریال‌هاي تازه که اکران آنها در سال ۲۰۱۷ شروع شده هست را جمع آوری کنم.

 

بنابراین در این لیست سریال‌هاي قدیمی که اکران آنها متوقف شده؛ یا سریال‌هایي که از سال ۲۰۱۶ و پیش از آن اکران می‌شده‌اند و اکنون سیزن اخیر آنها در حال اکران هست, جای ندارند.

 

1. سریال دروغ‌هاي کوچک بزرگ «Big Little Lies»

نمره ۸٫۶ در IMDB

 

زندگی سه زن و خانواده‌هایشان در مونتری, کالیفرنیا باطن آشفته‌تری از آن چه منزل‌هاي پاکیزه و سبک زندگی‌شان نشان می دهد, دارد. عجیب هست که به منزل‌هاي چند میلیون دلاری و خودرو‌هاي لوکس کاراکترهای «دروغ هاي کوچک بزرگ» نگاهی بیاندازیم و از خود ما بپرسیم «این‌ها دیگر چه جور مشکلاتی دارند؟» اما زندگی آنها همه ي‌اش به دلیل دروغ‌هاي روزمره‌اي که به خودشان, دیگران و حتی بچه‌ها گفته میشود, دگرگون میشود.

برترین سریال های دیدنی حال حاضر جهان

قتل, چیزی که حکایت را به پیش میبرد و یک نوع سربرآوردن حقبقت هست, چه کسی آن عمل شوم را مرتکب شد و چه کسی کشته شد؟

 

«دروغ هاي کوچک بزرگ» سریالی سرگرم کننده و در عین حال روشنگرانه هست, داستانی معمایی هست, اما معمایی که بر سفیدپوستان ثروتمند و لوکیشن هاي خیره کننده متمرکز هست. یک مینی سریال با گروه بازیگران درجه یک و خرده‌پیرنگی متقاعدکننده که حول شهوت, خشونت و رضایت از بی‌شمار زاویه گوناگون میگردد.

 

اکران این سریال هفت قسمتی به اتمام رسیده هست.

 

2. سریال تابو «Taboo»

امتیاز ۸٫۶ در IMDB

 

در گرماگرم تلاش ایالات امریکا برای استقلال از برتانیا, جیمز دیلینی بعد از مرگ پدر به انگلیس برمی‌گردد تا امپراتوری پدر را احیا کند و در این میان باید با رقبای قدرتمندی مانند دولت و شرکت هند شرقی رقابت کند.

برترین سریال های دیدنی حال حاضر جهان

بازیگر شاخص این سریال تام هاردی هست. گرچه سریال بازیگر مفید کم ندارد. مایکل کلی «داگ استامبر سریال هاوز آو کاردز», جاناتان پرایس «در نقش اسپارو در سریال گیم آو ترونز» و دیوید هیمن هم در این سریال براق بازی میکنند. اما خب, بیش از همه ي این تام هاردی هست که فوق العاده بازی میکند.

 

این سریال توسط شبکه یک BBC تهیه و اکران شده و برای فصل دوم, تمدید هم شده.

 

3. سریال سرگذشت ندیمه «The Handmaid’s Tale»

امتیاز ۸٫۶ در IMDB

 

کتاب سرگذشت ندیمه, نوشته مارگارت اتوود بسیار سرشناس هست و جزو لیست کتاب‌هاي پیشنهاد‌شده از جمله لیست ۱۰۰۰ کتابی که باید گذشته از مرگ باید بخوانید, هست.اکنون این کتاب ارزشمند در ژانر درام و دستوپیا, توسط Hulu به یک سریال تلویزیونی بسیار دیدنی و قابل تأمل تبدیل شده هست. ۱۰ قسمت فصال اول این سریال اکران شده و سریال برای فصل دوم تمدید شده.

برترین سریال های دیدنی حال حاضر جهان

حکایت در کشوری تحیلی در آینده روایت می شود که در آن بعد از تحول‌هاي سیاسی و مصائب زیستی, هم آزادی‌هاي فردی و اجتماعی محدود شده و هم اکثر زنان نازا شده‌اند. زنان زایا, در خدمت به ایدئولوژی حاکم باید خدمت فرماندهان یا اربابان رژیم حاکم را کنند و به نوعی کنیز آنها بشوند تا نسل این طبقه برجسته, ادامه یابد …

 

4. سریال Feud

امتیاز ۸٫۶ در IMDB

 

سریال در فصل اول خود رقابت بین بت دیویس و جون کرافورد دو بازیگر قدیمی دنیای سینما را در حین تهیه فیلمی در سال ۱۹۶۲, دراماتیزه میکند.فصل دوم این سریال قرار هست ارتباط بین شاهدخت دایانا و همسرش چارلز جورج را روایت کند.

برترین سریال های دیدنی حال حاضر جهان

این سریال بازیگران مفید دارد: جسیکا لنگ, سوزان ساراندون, جودی دیویس, جیکی هافمن.

 

این سریال را شبکه تلوزیونی کابلی FX تهیه کرده هست.

 

5. سریال Legion

امتیاز ۸٫۵ در IMDB

 

این سریال که بر زمینه کامیک‌هاي مارول ساخته شده و بخشی از دنیای سینمایی آلبوم X-Men هست, بر روی شخصیت “دیوید هالر” تمرکز دارد که بعنوان یک مریض اسکیزوفرنی تشخیص داده شده هست که خودنمایی میکند مریضی روانی دارد, اما واضح هست که او چیزی فراتر از انسان هست و در حال ترویج و قدرتمند کردن قدرت تخیل‌اش هست…

برترین سریال های دیدنی حال حاضر جهان

این سریال را شبکه تلوزیونی کابلی FX تهیه کرده هست.

 

6. سریال ۱۳ علت برای «13 Reasons Why»

امتیاز ۸٫۴ در IMDB

 

این سریال بر زمینه رمانی نوشته «جی اشر» برای نت‌فلیکس ساخته شده هست.حکایت این سریال در مورد کلی جنسن و هانا بیکر هست. هانا خودکشی میکند و بعد از خودکشی‌اش نوارهای کاستی از او پیدا میشود که حاوی دلایل خودکشی او میباشند.

برترین سریال های دیدنی حال حاضر جهان

فصل اول سریال پیروز بوده و قرار هست فصل دوم آن هم در سال ۲۰۱۸ اکران شود.

 

7. سریال پرواز مفید «The Good Fight»

– امتیاز ۸٫۴ در IMDB

برترین سریال های دیدنی حال حاضر جهان

این آلبوم که اسپین‌آف سریال “The Good Wife” محسوب میشود روایتگر ماجرایی یک سال بعد از رویدادها آخرین اپیزود Good Wife هست, جاییکه یک کلاهبرداری عظیم مالی شهرت وکیل جوان, مایا را از بین برده و به طور هم زمان باعث پاک شدن پس‌انداز مربی او دایان لاکهارت نیز شده هست. بنابراین لي و لاکهارت مجبور می شوند تا به لوکا کوین در یکی از شرکت‌هاي حقوقی برجسته شیکاگو بپیوندند و…

 

8. سریال آلیاس گریس «Alias Grace»

نمره ۸٫۳ در IMDB

برترین سریال های دیدنی حال حاضر جهان

آلیاس گریس, اسم سریالی بیوگرافی و جنایی هست که توسط مری هارون ساخته شده هست. این سریال حکایت گریس یک مهاجر و خدمتکار ایرلندی را روایت میکند که در سال ۱۸۴۳ به همراه جیمز مک درموت متهم به قتل کارفرمای خود توماس کینیر و همین طور یکی دیگر از خدمتکاران منزل میشوند و…

 

9. سریال باروت «Gunpowder»

نمره ۷٫۸ در IMDB

 

در این سریال کیت هرینگتون -بازیگر سرشناس سریال گیم آور ترونز- بازی میکند. این مینی‌سریال سه قسمتی را بی بی سی یک ساخته هست و در مورد یک پیشامد تاریخی حقیقی به اسم توطئه باروت هست.توطئه باروت, اسم توطئه‌اي در ۱۶۰۵ بود که گروهی از کاتولیک مذهبان قصد ترور شاه جیمز یکم را در روز بازگشایی مجلس در پنجم نوامبر همان سال به وسیلهٔ منفجر کردن بشکه‌هاي باروت در سردابهٔ زیر ساختمان مجلس در قصر وست‌مینستر داشتند.

برترین سریال های دیدنی حال حاضر جهان

گای فاکس, سرباز انگلیسی کاتولیک مذهب که به علت تعصبات مذهبی و مورد اذیت قرار داشتن کاتولیک‌ها, انگلستان پروتستانی را ترک و به ارتش اسپانیا در هلند پیوسته بود در ۱۶۰۴ به دعوت رابرت کیتسبی, آمر اصلی توطئهٔ باروت, به او و گروهش در انگلستان ضمیمه و پس از اجارهٔ سردابی که تا زیر قصر وست‌مینستر امتداد داشت آنجا را با ۳۶ بشکهٔ باروت «برخی منابع این شمار را کمتر گفته‌اند» پر کرد تا آنها را در روز افتتاح پارلمان در ۵ نوامبر ۱۶۰۵ منفجر سازد …

 

10. سریال آقای مرسدس «Mr. Mercedes»

نمره ۸٫۲ در IMDB

 

یک تریلر روانشناسی سریال‌شده, بر زمینه رمانی از استفان کینگ.

برترین سریال های دیدنی حال حاضر جهان

خودروی مرسدسی به صف آدم‌هاي در جستجوی کار می زند. کارآگاه مامور پژوهش پیروز نمیشود که آدمکش را بازداشت کند. بعد از سال‌ها و زمانی که کارآگاه بازنشسته شده, آدمکش برای اذیت این پیرمرد و احتمالا کشاندنش به وادی افسردگی و جنون و حتی خودکشی با او تماس می گیرد و وی را تحریک می کند. این آدمکش برای خودش کمپلکس‌هاي روانی خاصی دارد. گرچه از منظر خارجی یک پسر جوان پریشان و منزوی عادی و کاری به نظر میرسد …