پارس ناز پورتال

برترین شاسی بلندهای لوکس جهان را بشناسید

برترین شاسی بلندهای لوکس جهان را بشناسید

برترین شاسی بلندهای لوکس جهان را بشناسید 

شرکت هاي پروژه خودروسازی در دنیا، تولیدات شاسی بلند مخصوصاً اي ساخت کرده اند که به معرفی محبوب ترین آنها می‌پردازیم. شمار زیادی از برندهای لوکس، مشغول ساخت خودرو های شاسی بلند با ویژگی‌هاي ناب میباشند. با این حال هنوز هم جای سازندگانی هم چون فراری دراین عرصه خالی هست.

 

بعد از مدت‌ها انتظار، سرانجام اوروس بعنوان خودروی شاسی بلند لوکس و البته پرسرعت لامبورگینی پیش روی علاقه‌مندان قرار گرفت. پیش‌تر نیز شمار زیادی از برندهای لوکس که تولیدات زیادی در کلاس‌هاي گوناگون دارند، ماشین‌هاي شاسی بلند را معرفی کرده بودند. با این وجود، فعلاً خبری از خودروی اس یو وی فراری نبوده و این سازنده ایتالیایی، برنامه‌هاي قبلی خودرا دنبال میکند.

 

اگر چه آستون مارتین را هم میتوان بعنوان یکیدیگر از سازندگانی معرفی کرد که SUV اختصاصی خودرا ارائه نکرده هست، اما فعالیت این شرکت، مستقل بوده و به شرکت‌هاي بزرگی که مدت دوران زیادی مشغول ساخت خودروها میباشند، وابستگی ندارد.

 

هرچند با افزایش محبوبیت خودرو های شاسی بلند در بین خریداران، مدیر ارشد اجرایی فراری یعنی سرجیو مارکیونه «Sergio Marchionne» میگوید مهندسان رو به پيشرفت یک خودرو SUV جدید میباشند.به هر صورت، در ادامه با بعضی از خودرو های شاسی بلند که پیش از ساخت، سازندگان آنها هیچ سنجیدن و ارتباطی با این نوع خودروها نداشتند را معرفی خواهیم کرد.
برترین شاسی بلندهای لوکس جهان را بشناسیدجگوار اف-پیس «Jaguar F-Pace» یکی از برترین خودرو های شاسی بلند موجود در بازار هست که در نگاه اول دقت هر شخصی رابه خود جلب خواهد کرد. F-Pace از طریق یان کالوم «Ian Callum» طراحی شده هست.
برترین شاسی بلندهای لوکس جهان را بشناسیدعکس پیش رو، لامبورگینی اوروس «Lamborghini Urus» را نشان می دهد؛ محصولی لوکس و بسیار خوشگل که به اعتقاد سازندگان، سریعا‌ترین در بین خودرو های شاسی بلند هست.
برترین شاسی بلندهای لوکس جهان را بشناسیدآلفا رومئو استلیو «Alfa Romeo Stelvio»، یکیدیگر از نامزدهای عنوان برترین شاسی بلند دنیاست که محبوبیت زیادی میان کاربران دارد.
برترین شاسی بلندهای لوکس جهان را بشناسیدتصور می کنید خودروی آینده فراری می تواند جای گزین مازراتی لوانته «Maserati Levante» باشد؟
برترین شاسی بلندهای لوکس جهان را بشناسیدبنتلی بنتایگا «Bentley Bentayga» یکی از لوکس‌ترین محصولاتی‌ست که طی سال‌هاي جدید شاهد ارائه آن بوده‌ایم. علاقه‌مندان به خرید این خودرو باید دست کم مبلغ 230 هزار دلار را پرداخت کنند.
برترین شاسی بلندهای لوکس جهان را بشناسیدرولز رویس کولینان «Rolls-Royce Cullinan»، دیگر خودرویی هست که در آینده شاهد رقابت سخت آن با سایر تولیدات بازار خواهیم بود.
برترین شاسی بلندهای لوکس جهان را بشناسیدفراری جی تی سی 4 لوسو «Ferrari GTC4 Lusso» تنها انتخاب نزدیک به خودرو‌هاي SUV این خودروساز بزرگ ایتالیایی هست که با قدرت 680 اسب بخار، میتوان آنرا خریداری کرد.