پارس ناز پورتال

برترین شغل های دنیا در سال 2017 را بشناسید

برترین شغل های دنیا در سال 2017 را بشناسید

برترین شغل های دنیا در سال 2017 را بشناسید 

برترین شغل های با درآمد بالا و آینده روشن را به شما معرفی میکنیم تا ببینیم که کدام کارها در دنیا خواهان بیشتری دارند.بدون اغراق باید گفت که یکی از اساسی‌ترین موضوعات زندگی ما شغل و حرفه‌اي هست که به آن اشتغال داریم. چرا که پیدا کردن یک شغل نه تنها آینده زندگی ما را می‌سازد بلکه به شکل گیری چشم‌انداز اقتصاد جهانی نیز کمک میکند.

 

بنابراین گزینش یک شغل مناسب خیلی اکثر از چیزی که فکر می‌کنید مهم هست. اگر می‌خواهید برترین شغل هاي دنیا را بشناسید در این نوشتار با ما همراه باشید تا ۱۰ برترین شغل دنیا در ۲۰۱۷ را به شما معرفی کنیم.وب سایت CareerCast در گزارشی که از لیست برترین شغل هاي دنیا در ۲۰۱۷ ارائه داده هست به چشم‌انداز رشد

 

مشاغل دقت ویژه‌اي کرده هست. اینکه این مشاغل در سال‌هاي پیش رو چقدر رشد و توسعه می‌یابند و در دهه‌ي آینده بعنوان برترین شغل‌هاي دنیا معرفی ‌میشوند.بسیار دیدنی هست که اکثر مشاغل این لیست در حوزه صنعت بهداشت و درمان میباشند و مشاغل صدر این لیست هم در همین حوزه معرفی شده‌اند.

 

مشاغل حوزه صنعت فناوری اطلاعات نیز در زمره برترین و آینده دارترین گروه شغلی معرفی میشوند و پیش‌بینی می شود تا سال ۲۰۲۴ رشد ۳۴ درصدی تقاضای بازار کار شامل مشاغل این حوزه شود.گروه دیگری از مشاغل پرطرفدار، شغل‌هاي آزاد میباشند که در اقتصاد آزاد جهانی در حال رشد و گسترش و مورد تقاضا میباشند و این هشداری هست برای کارفرمایان که باید بتوانند پروژه‌هاي کاری موقتی برای آزادکاران تعریف کنند.

 

اگر وجود مشاغل مربوط به حوزه سلامت و پزشکی و‌اي تی که در صدر لیست ۱۰ برترین شغل دنیا در ۲۰۱۷ بودند برای شما تعجب‌برانگیز نبود شغل دیگری که بلافاصله در این رتبه‌بندی جای می گیرد شما را شگفت‌زده میکند. شغل تحلیلگری داده‌ها از آن دسته مشاغلی هست که به سرعت در دنیا در حال رشد هست

 

و متقاضیان بسیاری هم دارد. طبق آمار وزارت کار امریکا انتشار میرود در آینده‌اي نزدیک و تا سال ۲۰۲۴ هزاران فرصت شغلی اخیر برای این شغل ایجاد شود که این فرصت‌هاي شغلی همه ي نیاز به متخصصانی دارند که در این حوزه فعالیت کنند.در ادامه ۱۰ برترین شغل دنیا در ۲۰۱۷ معرفی میشوند که درصد پیش‌بینی رشد جهانی این مشاغل در آینده نزدیک هم بیان شده هست.

 

۱. دستیار بهداشت و پرستاری در خانه

پیش‌بینی رشد تا سال ۲۰۲۴: ۳۸ درصد

 

۲. فیزیوتراپیست

پیش‌بینی رشد تا سال ۲۰۲۴: ۳۴ درصد

 

۳. تکنسین اورژانس پزشکی

پیش‌بینی رشد تا سال ۲۰۲۴: ۲۴ درصد

 

۴. پرستاری

پیش‌بینی رشد تا سال ۲۰۲۴: ۳۱ درصد

 

۵. مهندس نرم افزار

پیش‌بینی رشد تا سال ۲۰۲۴: ۲۴ درصد

 

۶. کار درمانی

پیش‌بینی رشد تا سال ۲۰۲۴: ۲۹ درصد

 

۷.دستیار دکتر

پیش‌بینی رشد تا سال ۲۰۲۴: ۳۰ درصد

 

۸. تحلیلگر تحقیق در عملیات

پیش‌بینی رشد تا سال ۲۰۲۴: ۳۰ درصد

 

۹. کارشناس خدمات درمانی «مانند دکتر متخصص سونوگرافی»

پیش‌بینی رشد تا سال ۲۰۲۴: ۲۶ درصد

 

۱۰. عینک ساز

پیش‌بینی رشد تا سال ۲۰۲۴: ۲۵ درصد