پارس ناز پورتال

برترین فیلم هایی که پاییز 2017 اکران می شوند

مجموعه : اخبار سینما
برترین فیلم هایی که پاییز 2017 اکران می شوند

برترین فیلم هایی که پاییز 2017 اکران می شوند 

برترین فیلم هایي که در پاییز سال 2017 توزیع خواهند شد را به شما معرفی می‌کنیم که از مطرح ترین کارگردان هاي دنیا میباشند. در بخش اول 15 فیلم از فهرست فیلم هایي که پاییز قرار هست توزیع شوند را به شما معرفی کردم و اکنون نوبت بخش دوم شده.در این بخش هم فیلمهای جذابی هست که با خواندن در مورد آن ها مسلما علاقه مند می‌شوید که حتماً ببینیدشان.

 

۱- Daddy’s Home 2 – ۱۰ نوامبر

برترین فیلم هایی که پاییز 2017 اکران می شوند

نخستین عدد Daddy’s Home چندان نتوانست نظر منتقدین را جلب کند اما پیشباز خوبی را از سوی تماشاگران دریافت کرد طوری که این فیلم بیش از 242 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشت. همین فرمایش بهانه خوبی بود تا Daddy’s Home 2 نیز ساخته شود و گرچه در فیلم اخیر به شمار پدرها نیز افزوده شده.

 

در این سری اضافه بر ویل فرل و مارک والبرگ شاهد حضور ستاره هایي مثل جان لیثوف و مل گیبسون نیز هستیم. این یعنی بیش از فیلم پیش قرار هست بخندید.

 

خلاصه; داستی و بِرَد پدر و پدرخوانده این بار یک گروه میشوند تا کریسمس را برای بچه ها تبدیل به اوقاتی بسیار خوش کنند. خیلی زود و با ورود پدر این دو به حکایت همه ي چیز برعکس می‌شود و ارتباط مفید داستی و برد مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

 

۲- Justice League – ۱۷ نوامبر

برترین فیلم هایی که پاییز 2017 اکران می شوند

Marvel با ادغام کردن دنیای قهرمانانش کاری بی نظیر خوشگل کرد و اکنون رغیب انها یعنی «Warner Bros» درست همان کار را تکرار کرده. این فیلم که در آن چندین قهرمان با هم حضور دارند «Justice League» اسم دارد. کارگردان فیلم زک اشنایدر هست که از چندی قبل بازیگران شخصیت هاي آماده در فیلم را اعلام و کار تولید فیلم را شروع کرد.

 

خلاصه; بروس وین با دقت به ایمان مجددش به بشریت و الهام از عمل خود خواهانه سوپرمن تصمیم میگیرد با دیانا پرینس هم پیمان شود تا در برابر تهدیدی بسیار جدی تر بایستد. بتمن و واندر وُمن خیلی زود با کمک همدیگر تیمی قوی را برای رویارویی با دشمن تازه برخواسته خود تشکیل می‌دهند. با وجود این که تیمی بی پیشینه از قهرمانان تشکیل شده ممکن هست برای نجات زمین از ابعاد فاجعه بار این هجوم اخیر دیر شده باشد.

 

۳- Coco – ۲۲ نوامبر

برترین فیلم هایی که پاییز 2017 اکران می شوند

پیکسار از سال 2015 به این سمت هیچ فیلم دنباله داری را تولید نکرده هست. دنیای پیکسار واقعا زیباست و وقتی این کمپانی دست به کاری اخیر می‌زند هیجان انگیز تر نیز میشود. این تنها یکی از دلایلی هست که باید به خاطرش چشم براه Coco باشید. در حالیکه بازار انیمیشن ها آن چنان وضعیت خوبی ندارد Coco می‌تواند یک تغییر مفید باشد.

 

خلاصه; میگوئل جوان بر خلاف خانواده خود که از قدیم موسیقی را منع کردند می‌خواهد مثل الگویش ارنستو دِلا کروز تبدیل به نوازنده اي پیروز شود. میگوئل که از اثبات کردن استعداد خود در موسیقی نا امید شده ناگهان خود را در دنیای رنگارنگ مردگان می‌بیند. بعد از آشنایی با هکتور و رفاقت با او این دو با هم وارد ماجراجویی می‌شوند تا پرده از قبل پنهان خانواده میگوئل بردارند.

 

۴- The Disaster Artist – ۸ دسامبر

برترین فیلم هایی که پاییز 2017 اکران می شوند

اگر از طرفداران فیلمهای افتضاح هستید مسلما تا اکنون اسم فیلم The Room از تامی ویزو را شنیده اید « یک فاجعه در سینما » که لقب بدترین فیلم تاریخ سینما را برای خود کرده. احتمالا با خود فکر کنید که چرا اصلا فیلمی به این بدی ساخته شده هست. پاسخ این سوالتان پیش جیمز فرانکو هست. در The Disaster Artist که فرانکو خود کارگردانی, تولید کنندگی و بازیگری را در آن انجام داده به موضوع تولید فیلم The Room پرداخته می‌شود.

 

خلاصه; حکایت تولید فیلم «The Room» که در سال 2003 ساخته شد و بسیاری آن را بدترین فیلم تاریخ سینمای دنیا می‌دانند.

 

۵- The Shape of Water – ۸ دسامبر

برترین فیلم هایی که پاییز 2017 اکران می شوند

گیلرمو دل تورو سال هاست که توانسته خود را بعنوان یکی از دیدنی ترین کارگردان هاي سینمای هالیوود معرفی کند. این جذابیت مخصوصا زمانی خود را نشان میدهد که این کارگردان به سراغ هیولاها میرود. همین اطلاعات کافی هست که ما را برای مشاهده فیلم رمانتیک و دلهره آور او که با درخشش سَلي هاوکینز, مایکل شانون و اوکتایا اسپنسر همراه هست وسوسه کند.

 

خلاصه; الیسا زنی لال و درونگرا هست که در یک مرکز دولتی تحقیقات فوق سری کار می‌کند. زندگی او زمانی که از یک راز پرده برمیدارد به کلی تغییر میکند. او با موجودی رازها آمیز که در این آزمایشگاه زندانی هست ارتباط برقرار میکند.

 

۶- Star Wars; Episode VIII — The Last Jedi – ۱۵ دسامبر

برترین فیلم هایی که پاییز 2017 اکران می شوند

چیزهایی که درمورد Star Wars; Episode VIII — The Last Jedi می‌دانیم بسیار اندک هست. اما چند حقیقت مهم را میدانیم; اول این که ریان جانسون کارگردان این فیلم هست و دوم این که عوامل Episode VII بازگشته اند. این افراد عبارتند از دیزی ریدلی, جان بوئگی, اسکار ایساک و آدام درایور بعلاوه دو ستاره متعلق به این فیلم مارک همیل و کری فیشر.

 

خلاصه; ماجراهای بیشتری از لوک اسکایواکر, لیا و رِي را در این فیلم خواهید دید.

 

۷- Ferdinand – ۱۵ دسامبر

برترین فیلم هایی که پاییز 2017 اکران می شوند

جان سینا همانگونه که در مسابقات WWE شناخته شده هست در دنیای هالیوود نیز برای خود نامی دست و پا کرده و از او کلی فیلم کمدی, اکشن و شوهای تلوزیونی دیده ایم. اما این بار او قرار هست در یک انیمیشن به اسم Ferdinand ایفای نقش کند کمدی که بر زمینه کتاب پرطرفدار مونرو لیف و رابرت لاوسون

 

که برای کودکان هست نوشته شده. گفته می‌شود تمرکز این انیمیشن اکثر روی جنبه اکشن هست تا حکایت اصلی اما تم کتاب حفظ شده. با این حال مشکلی نیست که کودکان این انیمیشن را تماشا کنند.

 

خلاصه; یک گاو غول جسد اما آرام باید راهی پیدا کند تا از دست افرادی که اسیرش کرده اند فرار کند و به منزل پیش خانواده اش بازگردد.

 

۸- Jumanji; Welcome to the Jungle – ۲۰ دسامبر

برترین فیلم هایی که پاییز 2017 اکران می شوند

ظاهراً این Jumanji دنباله اي هست بر فیلم سال ۱۹۹۵ رابین ویلیامز اما انتظار نداشته باشید در فیلمی که سال ۲۰۱۷ ساخته می‌شود همه ي چیز مثل همان نسخه قبلی باشد. در این نسخه کسی که قرار هست در فیلم بدرخشد راک هست نه ویلیام همین طور جک بلک, کارن گیلن, کوین هارت و نیک جوناس نیز وی را همراهی خواهند کرد و یک تغییر دیگر نیز وجود دارد که در نسخه ۲۰۱۷ جومانجی یک بازی ویدئویی هست

 

نه بازی که روی تخته انجام شود. در جومانجی اخیر به جای این که موجودات از دنیایی دیگر وارد دنیای حقیقی شوند این شخصیت ها میباشند ه وارد دنیای جومانجی میشوند و گرچه همگی تغییر شکل و حتی تغییر جنسیت می‌دهند!

 

خلاصه; به گزارش پارس ناز چهار محصل دبیرستان یک بازی ویدئویی قدیمی پیدا میکنند. با فعال کردن بازی انها وارد جنگلی می‌شوند و می‌بینند که از چند نوجوان تبدیل به افرادی بالغ شده اند. خیلی زود متوجه می‌شوند جومانجی را فقط نباید بازی کنند بلکه باید از آن جان تندرست به در ببرند. برای پیروزی در بازی و بازگشت

 

به دنیای حقیقی انها باید خطرناک ترین ماجراجویی کل عمرشان را انجام دهند, انچه آلن پریش ۲۰ سال قبل رها کرده بود را پیدا کنند و طرز فکرشان درمورد خود را تغییر دهند.

 

۹- Pitch Perfect 3 – ۲۲ دسامبر

برترین فیلم هایی که پاییز 2017 اکران می شوند

حتی در سینمایی که دیگر همۀ فیلم ها سه عدد اي شده اند باز هم کسی انتظارش را نداشت Pitch Perfect 3 ساخته شود. با این حال بازیگران این فیلک که عبارتند از آنا کندریک, آنا کمپ, ربل ویلسون, برتنی برن, هیلی استینفلد و الیزابت بکن آن قدر بامزه میباشند که تماشاگران از مشاهده مجدد آن ها غمگین نمیشوند.

 

آهنگ فیلم هم چنان گیراست و حکایت با این که احتمالاً حرف تازه اي برای گفتن نداشته باشد اما خنده دارد و شیرین هست. بنابراین هم چنان میتوان به مشاهده این فیلم امیدوار بود و منتظرش ماند.بعد از این که گروه توانست پیروز مسابقات جهانی شود, بلا متوجه می‌شود افراد گروه از یکدیگر فاصله گرفته اند

 

و میل قبل برای فرآوریِ موزیک وجود ندارد. اما انها مجدد این شانس را پیدا می‌کنند تا در تور USO دور هم جمع شوند و یکبار دیگر موزیک بسازند و تصمیمات بحث برانگیز بگیرند.