پارس ناز پورتال

برترین گوشی های هوشمند بازار را بشناسیم

برترین گوشی های هوشمند بازار را بشناسیم

برترین گوشی های هوشمند بازار را بشناسیم 

البته هیچکدام از این گوشی ها نیاز بـه معرفی ندارند چون شناخته شده هستند اما بین بهترین ها هم انتخاب سخت است.با ما همراه باشید. بهترین گوشی هـای هوشمند شاید نیاز بـه معرفی نداشته باشند؛ چرا که بسیاری از آن‌ها بین مردم شناخته شده‌اند. اما برای خریدن بهترین در بین بهترین‌ها همیشه نیاز است تا مرجع راهنمایی برای انتخابی درست داشته باشیم.

 

دستگاه‌هـای پرچمدار از پیشرفته‌ترین امکانات زمان خود برخوردارند و بدیهی است که با قیمتی بالاتر از سایر دستگاه‌هـای هر کمپانی در دسترس کاربران قرار گیرند. انتخاب‌ در بین برترین گوشی‌هـای هوشمند وابستگی زیادی بـه نیاز شما دارد و باید تعیین کنید

 

که چـه ملاک‌هایی در انتخاب گوشی آینده نسبت بـه باقی فاکتور‌ها، برای‌تان اهمیت دارد. در واقع در این زمینه رقابت بین دستگاه‌هـای کمپانی‌هـای متفاوت بسیار شدت میگیرد و هر کدام از آن‌ها برتری واضحی نسبت بـه باقی دارند و همچنان سعی بر حفظ آن میکنند.

 

بسیاری از دستگاه‌ها، پرچمدار سال قبل شرکت خود بوده‌اند؛ اما با آمدن نسل جدید، بـه بخش میان‌رده یا با قیمت متوسط سقوط کرده‌اند. بنابراین لازم است بدانید که با خرید یک دستگاه پرچمدار، گوشی شما نسبت بـه دستگاه‌هـای میان‌رده، افت قیمت بـه مراتب بیشتری را در مدت زمانی کوتاه تجربه خواهد کرد.

 

حتی با وجود این موضوع اگر دوست دارید خیال خود را از دستگاهی که می‌خرید راحت کنید و بهترین انتخاب را کرده باشید، پرچمدار‌ها پیشنهاد اول ما هستند.

برترین گوشی های هوشمند بازار را بشناسیم

۲ گوشی هوشمند جدید پرچمدار را در این لیست قرار داده‌ایم. اکسپریا X از سونی و لومیا 950XL از مایکروسافت دو گوشی هوشمند پرچمداری هستند که بـه لیست ما وارد شده‌اند. قیمت باقی دستگاه‌هـای لیست نیز بروز شده است.

 

چند توصیه و نکته‌ی مهم در زمان انتخاب و خرید دستگاه‌هـای پرچمدار

قدرت سخت‌افزاری گوشی‌هـای هوشمند پرچمدار تقریبا در یک سطح قرار دارد و همه ی ی آن‌ها می‌توانند بدون هیچ لگ یا تاخیر، سیستم‌عامل تعبیه شده و همچنین انواع اپلیکیشن‌ها و بازی‌هـای سنگین را اجرا کنند. بنابراین در این زمینه لازم نیست زیاد سخت بگیرید و اسیر اعداد و ارقام شوید.

 

نمایشگر‌هایی با اندازه، رزولوشن و پنل متفاوت را در لیست خواهید دید. کیفیت و مقدار وضوح نمایشگری که برای گوشی خود انتخاب می‌کنید بسیار اهمیت دارد؛ چرا که مهم‌ترین بخشی که هر روز شما با آن کار خواهید داشت همین نمایشگر دستگاه است. بنابراین بر مقدار تراکم پیکسلی و مقدار رزولوشن مناسب با اندازه‌ی نمایشگر حتما توجه داشته باشید.

 

کیفیت ساخت و طراحی دستگاه، موضوع مهم دیگری است که باید بـه آن بسیار توجه کنید. دستگاه‌هـای پرچمدار قیمت بالایی دارند و شاید با خرید آن‌ها مجبور بـه حفظ و استفاده از آن‌ها تا یک یا دو سال شوید؛ بنابراین دستگاهی را انتخاب و خرید کنید که از طراحی و امکانات آن لذت میبرید.

 

ویژگی با اهمیت دیگر دستگاه‌هـای پرچمدار قطعا دوربین و بازده‌‌ی آن‌ها در عکاسی و فیلم‌برداری است. دوربین پرچمدار‌هـای جدید اکثرا کیفیت مناسبی دارند، اما باز هم تفاوت وجود دارد. بـه همین دلیل پیشنهاد میکنیم با بررسی کافی نسبت بـه انتخاب گوشی دوربین‌محور اقدام کنید.

 

گوشی‌هـای پرچمدار با نمایشگر ۵ اینچی عموما ابعاد مناسبی برای در دست گرفتن دارند؛ اما شما باید درباره‌ی دستگاه‌هـای با اندازه نمایشگر ۵.۵ اینچی بـه بالا با کمی احتیاط بیشتر انتخاب خود را انجام دهید. آیفون ۶ اس با نمایشگر ۴.۷ اینچی تنها دستگاه‌ کوچک‌تر از ۵ اینچ لیست ما است

 

که از ارگونومی بسیار خوبی بهره میبرد. ابعاد و وزن گوشی هوشمند تاثیر بـه سزایی بر تجربه‌ی کاربری شما با دستگاه دارد؛ بنابراین با توجه بـه سلیقه و ترجیح خود سعی کنید دستگاهی با ضخامت کم، ابعاد مناسب، قرارگیری راحت در دست و وزن سبک و مناسب را انتخاب و خرید کنید.

 

سعی کنید قبل از خرید هر کدام از این گوشی‌ها، آن‌ها را در دست بگیرید و موردی را انتخاب کنید که بیشتر بـه سلیقه‌ی شما نزدیک است. صرفا تعصب خاص بر روی برند ملاک نیست و سعی کنید بهترین گزینه را براساس بودجه و نیاز خود انتخاب کنید.

 

برای اطلاع و آشنایی بیشتر با هر دستگاه می‌توانید بـه لینک بررسی هر کدام از این گوشی‌هـای هوشمند سر بزنید و بررسی تخصصی زومیت از آن‌ها را مطالعه کنید.

 

این‌که گوشی هوشمند ساخت کدام کشور است اهمیتی ندارد. آن چـه مهم است اصل بودن و نو بودن دستگاه است. مسائل مربوط بـه محل ساخت گوشی، در واقع ترفندی است که برخی فروشندگان غیرمتعهد برای گران فروشی‌ بـه کار می برند. مثلا کیفیت یک گوشی سامسونگ که روی جعبه‌ی آن نوشته تولید کره با نمونه‌ی دیگر همان گوشی که در چین تولید شده، هیچ تفاوتی ندارد.

 

اگر تمایل دارید در هنگام خرید گوشی، لوازم جانبی مثل محافظ نمایشگر یا قاب بدنه تهیه کنید، قبل از رفتن بـه بازار قیمت انها را نیز مورد توجه قرار دهید. امروزه بیشتر گوشی‌هـای رده بالا نمایشگرهایی بسیار مقاوم دارند که از محافظ‌هـای پلاستیکی و تلقی بی‌نیاز هستند.

 

تفاوت اصلی گوشی‌هـای هوشمند با نمونه‌هـای غیر هوشمند، داشتن سیستم‌عامل و امکان نصب انواع اپلیکیشن روی انها است. این دستگاه‌ها بـه گونه‌ای طراحی شده‌اند تا هر کاربری بتواند با آنها کار کند. نصب اپلیکیشن روی گوشی‌هـای اندرویدی، آیفون و ویندوزفون‌ها بسیار ساده است و نیازی نیست شما هزینه‌ی هنگفتی برای نصب انها بـه فروشنده بپردازید.

 

شما می‌توانید از طریق مارکت‌هـای اپلیکیشن، هر آن انچه نیاز دارید را بـه ساده‌ترین شکل ممکن روی گوشی خود نصب کنید. اگر هم هیچ چیز در این رابطه نمی دانید، می‌توانید از دوستان یا اعضای خانواده خود کمک بگیرید. اگر میخواهید با اپلیکیشن‌هـای مختلف آشنا شوید، مطالب بخش زوم‌اپ را دنبال کنید.

 

اگر پس از خرید گوشی آیفون قصد دارید آن را برای اولین بار راه اندازی کنید، مقاله جامع ساخت اپل آیدی زومیت را مطالعه کنید.ترتیبی در قرار گرفتن گوشی‌ها وجود ندارد و همه ی ی از نظر ما، وابسته بـه نیاز شما انتخاب مناسبی محسوب میشوند.

 

آیفون 6 اس و 6 اس پلاس اپل

برترین گوشی های هوشمند بازار را بشناسیم

مشخصات فنی:

پردازنده‌ی ۶۴ بیتی دو هسته‌ای Apple A9 با فرکانس پردازشی ۱.۸ گیگاهرتز

 

آیفون ۶ اس پلاس: نمایشگر ۵.۵ اینچ IPS LCD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل – تراکم پیکسلی ۴۰۱ پیکسل بر اینچ

 

آیفون ۶ اس: نمایشگر ۴.۷ اینچ IPS LCD با رزولوشن ۷۵۰ در ۱۳۳۴ پیکسل – تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل بر اینچ

 

پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR GT7600

 

حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایت

 

حافظه‌ی رم ۲ گیگابایت

 

دوربین ۱۲ مگاپیکسل در پشت و دوربین جلو ۵ مگاپیکسل

 

سیستم‌عامل 1.iOS 9

 

۶ اس پلاس: ابعاد ۱۵۸.۲ در ۷۷.۹ در ۷.۳ میلی‌متر / ۶ اس: ابعاد ۱۳۸.۳ در ۶۷.۱ در ۷.۱ میلی ‌متر

 

۶ اس پلاس: باتری ۲۷۵۰ میلی آمپر ساعتی / ۶ اس: باتری ۱۷۱۵ میلی آمپر ساعت

 

۶ اس پلاس: ۱۹۲ گرم / ۶ اس: ۱۴۳ گرم

 

مجهز بـه حسگر اثر انگشت / مجهز بـه فناوری 3D Touch

 

آیفون ۶ و آیفون ۶ اس پلاس اپل جزو بهترین دستگاه‌‌هـای قابل خرید هستند. این دستگاه‌ها که برای مدتی در بازار حضور داشته‌اند، حالا با قیمت کمتری قابل خرید هستند. اپل گوشی‌هـای جدید پرچمدار خود را با پردازنده‌ای قوی تر، نمایشگری مجهز بـه فناوری 3D Touch و دوربین قوی تر مجهز کرده که حالا می توانند برای طرفداران دستگاه‌هـای اپل گزینه‌هایی کامل و جذاب باشند.

 

اگر میخواهید اکوسیستمی یکپارچه و بهینه با سخت‌افزار خوب داشته باشید، یا بـه دستگاه‌هایی با قدرتمندترین سخت‌افزار و دوربینی پیشرفته و عالی احتیاج دارید، آیفون‌هـای ۶ اس و ۶ اس پلاس را حتما در لیست گزینه‌هـای خرید خود قرار دهید. البته باید ببینیم آینده‌ی گوشی‌هـای آیفون در ایران چگونه خواهد بود.

 

گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ

برترین گوشی های هوشمند بازار را بشناسیم

مشخصات فنی:

پردازنده‌ی ۶۴ بیتی اکسینوس ۸۸۹۰ با ۴ هسته پردازشی Cortex-A53 و ۴ هسته‌ی پردازشی Mongoose با فرکانس‌هـای پردازشی ۱.۶ و ۲.۳ گیگاهرتز

 

گلکسی اس ۷: نمایشگر ۵.۱ اینچ OLED با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل – تراکم پیکسلی ۵۷۷ پیکسل بر اینچ

 

گلکسی اس ۷ اج: نمایشگر ۵.۵ اینچی OLED با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل – تراکم پیکسلی ۵۳۴ پیکسل بر اینچ

 

پردازنده‌ی گرافیکی Mail-T880 Mp12

 

حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایت

 

حافظه‌ی رم ۴ گیگابایت

 

دوربین ۱۲ مگاپیکسل در پشت و دوربین جلو ۵ مگاپیکسل

 

سیستم‌عامل اندروید ۶ مارشمالو

 

اس ۷: ابعاد ۱۴۳.۴ در ۷۰.۸ در ۷.۹ میلی ‌متر / اس ۷ اج: ابعاد ۱۵۰.۹ در ۷۲.۶ در ۷.۷ میلی ‌متر

 

اس ۷: باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت / اس ۷ اج: باتری ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعت

 

اس ۷: ۱۵۲ گرم / اس ۷ اج: ۱۵۷ گرم

 

بدنه‌ی ضد آب تا عمق ۱ متر و بـه مدت ۳۰ دقیقه / مجهز بـه حسگر اثر انگشت / مجهز بـه نمایشگر همیشه روشن

 

رقبای سرسخت آیفون‌هـای اپل چند وقتی است که راهی بازار ایران شده‌اند. نسل هفتم از سری S سامسونگ بـه جرات بهترین گوشی‌هـای هوشمندی هستند که توسط سامسونگ ساخته شده‌اند. گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج از پردازنده‌ای‌ بسیار قوی، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی، نمایشگر چشم‌نواز، دوربین فوق‌العاده با کیفیت،

 

بدنه‌ی ضد آب و حسگر اثر انگشت برخوردارند. این خوبی‌ها را اگر در کنار باتری قوی برای کار کردن طولانی مدت با این دستگاه‌ها بگذارید، متوجه می‌شوید که با دو بازیگر مهم دنیای گوشی‌هـای هوشمند رو بـه رو هستید.

 

سامسونگ در نسل جدید گوشی‌هـای پرچمدار خود نقاط ضعف نسل قبل را برطرف کرده تا اکنون نسل هفتم از بدنه‌ای ضدآب، درگاه کارت حافظه و باتری با طول عمر بیشتر برخوردار باشند.

 

قیمت گلکسی اس ۷ سامسونگ نسخه‌ی ۳۲ گیگابایت ۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان در بازار

قیمت گلکسی اس ۷ اج سامسونگ نسخه‌ی ۳۲ گیگابایت ۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان در بازار

 

گلکسی نوت ۵ سامسونگ

برترین گوشی های هوشمند بازار را بشناسیم

مشخصات فنی:

پردازنده‌ی Exynos 7420 هشت هسته‌ای: ۴ هسته پردازشی Cortex-A53 و ۴ هسته پردازشی Cortex-A57 با فرکانس پردازشی ۱.۵ و ۲.۱ گیگاهرتز

 

نمایشگر ۵.۷ اینچ OLED با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل – تراکم پیکسلی ۵۱۸ پیکسل بر اینچ

 

پردازنده‌ی گرافیکی Mail-T760MP8

 

حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایت

 

حافظه‌ی رم ۴ گیگابایت

 

دوربین ۱۶ مگاپیکسل در پشت و دوربین جلو ۵ مگاپیکسل

 

سیستم‌عامل اندروید ۶ مارشمالو

 

باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت

 

ابعاد: ۱۵۳.۲ در ۷۶.۱ در ۷.۶ میلی ‌متر

 

وزن: ۱۷۱ گرم

 

مجهز بـه حسگر اثر انگشت / دارای قلم S-Pen

 

فبلت‌هـای سری نوت سامسونگ از آن دست محصولاتی هستند که هر سال نگاه‌هـای زیادی را بـه سمت خود جلب میکنند. مطابق انتظار فبلت جدید سامسونگ در ادامه‌ی سبک گلکسی اس ۶، از طراحی جذاب و زیبا در کنار مشخصات فنی قدرتمند بهره میبرد.

 

گلکسی نوت ۵ را می توان کامل‌ترین و بهترین دستگاه سری نوت دانست؛ چرا که از بروزترین سخت‌افزار و نرم‌افزار برخوردار است و قلم آن هم در موقعیت‌هـای بسیار زیادی بـه کمک شما می‌آید. پرچمدار سری نوت سامسونگ حالا از حسگر اثر انگشت بسیار قوی برخوردار شده، بدنه‌ی پشتی آن با خمیدگی که دارد راحت‌ در دست قرار می‌گیرد و نمایشگر آن‌ها جزو بهترین نمایشگر‌هـای گوشی‌هـای هوشمند است.

 

البته برخی محدودیت‌ها مانند عدم پشتیبانی از کارت حافظه‌ی خارجی یا حذف مادون قرمز عجیب بـه نظر می رسد. اما از بهینه‌سازی‌هـای صورت گرفته و قلم بهتر نباید بـه سادگی عبور کنیم. تا چند روز دیگر گلکسی نوت ۷ نیز معرفی خواهد شد.

 

قیمت گلکسی نوت ۵ سامسونگ نسخه‌ی ۳۲ گیگابایت ۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان در بازار

 

اچ تی سی 10

برترین گوشی های هوشمند بازار را بشناسیم

مشخصات فنی:

پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ با ۴ هسته‌ی پردازشی Kryo

 

نمایشگر ۵.۲ اینچ Super LCD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ QHD – تراکم پیکسلی ۵۶۵ پیکسل بر اینچ

 

پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 530

 

حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایت با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

 

حافظه‌ی رم ۴ گیگابایت

 

دوربین ۱۲ مگاپیکسل در پشت و دوربین جلو ۵ مگاپیکسل

 

سیستم‌‌عامل اندروید ۶ مارشمالو

 

باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت

 

وزن: ۱۶۱ گرم

 

ابعاد: ۱۴۵.۹ در ۷۱.۹ در ۹ میلی ‌متر

 

مجهز بـه حسگر اثر انگشت

 

اچ تی سی ۱۰ جدیدترین پرچمدار شرکت محبوب تایوانی است که مثل گذشته بدنه‌ای فلزی دارد و یک گوشی خوش ساخت و زیبا است؛ هنگام معرفی اچ‌تی‌سی وان ام ۷، بسیاری از گوشی‌ها ظاهر نامناسب و پلاستیکی داشتند و معرفی این گوشی،

 

دنیای گوشی‌هـای هوشمند را دچار تحول کرد و این روند طراحی تا اچ‌تی‌سی ۱۰ نیز حفظ شده است. این دستگاه همچنین از نمایشگر، عملکرد و دوربین خوبی برخوردار است.پرچمدار امسال اچ‌تی‌سی، دوربین و باتری خوبی دارد، اما در دنیایی که تفاوت‌ها مانند اکوسیستم قدرتمند، ساختار ماژولار و صفحات نمایش خمیده وارد رقابت شده‌اند، کسب سهم مناسب از بازار، برای اچ‌تی‌سی دشوار است.

 

اچ‌تی‌سی ۱۰ کمتر ایرادی را بـه عنوان یک گوشی هوشمند دارد، اما آیا میتواند در کنار رقبای قدرتمند خود رقابت موفقیت‌آمیزی داشته باشد. این سوالی است که زمان، پاسخ آن را خواهد داد؛ اما در حال حاضر وضعیت چندان بـه نفع اچ‌تی‌سی بـه نظر نمی‌رسد. قطعا اچ‌تی‌سی برای کسانی که بـه دنبال خرید یک گوشی هوشمند قدرتمند هستند انتخابی عالی است؛ اما شاید بهترین انتخاب نیست.

قیمت اچ‌تی‌سی 10 نسخه‌ی ۳۲ گیگابایت ۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان در بازار

 

هواوی P9

برترین گوشی های هوشمند بازار را بشناسیم

مشخصات فنی:

پردازنده‌ی کرین ۹۵۵ Quad-core 2.5 GHz Cortex-A72 & quad-core 1.8 GHz Cortex-A53

 

نمایشگر ۵.۲ اینچ IPS LCD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل – تراکم پیکسلی ۴۲۳ پیکسل بر اینچ

 

پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T880 MP4

 

حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایت

 

حافظه‌ی رم ۳ گیگابایت

 

دوربین ۱۲ مگاپیکسل در پشت و دوربین جلو ۸ مگاپیکسل

 

سیستم‌‌عامل اندروید ۶

 

باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت

 

وزن: ۱۴۴ گرم

 

ابعاد: ۱۴۵ در ۷۰.۹ در ۷ میلی ‌متر

 

مجهز بـه حسگر اثر انگشت

 

هواوی که با ورود بـه بازار گوشی‌هـای هوشمند پرچمدار توانسته وضعیت خود را روز بـه روز بهبود ببخشید، حالا یکی از بهترین پرچمداران حال حاضر بازار را در قالب پی ۹ بـه نام خود دارد. هواوی پی ۹ کیفیت ساخت عالی دارد، دوربین دوگانه آن امکانات زیادی داشته و عملکرد آن فوق‌العاده است.

 

البته در پی ۹ انتظار باتری بهتری را داشتیم اما این باتری عملکرد خیلی خوبی دارد و میتواند تا یک روز کامل را برای اکثر کاربران شارژدهی کند. بـه علاوه رابط کاربری هواوی همچنان پر از امکانات و ویژگی‌هـای فراوان است که گاهی سردرگم کننده نیز هست و بـه طور قطع برای عده ای از کاربران این رابط کاربری جذاب نخواهد بود.

 

امیدواریم هواوی در آینده گزینه‌ای برای نزدیک‌تر کردن این رابط کاربری بـه اندروید خام در اختیار کاربران قرار دهد. با این همه ی ی بـه طور کلی هواوی پی ۹ یک گوشی کم نقص و زیبا است که برای علاقمندان بـه عکس‌برداری میتواند گوشی ایده‌آلی باشد و در استفاده‌هـای روزمره نیز عملکرد بسیار خوبی دارد.

 

قیمت هواوی P9 نسخه‌ی ۳۲ گیگابایت ۱,۴۵۰,۰۰۰ تومان در بازار

 

ال جی جی 5

برترین گوشی های هوشمند بازار را بشناسیم

مشخصات فنی:

پردازنده‌ی ۶۴ بیتی ۴ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۰ مدل MSM8996 کوالکام با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز

 

نمایشگر ۵.۳ اینچ با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل – تراکم پیکسلی ۵۵۴ پیکسل بر اینچ

 

پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 530

 

حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایت

 

حافظه‌ی رم ۴ گیگابایت

 

دوربین ۱۶ مگاپیکسل و دوربین جلو ۸ مگاپیکسل

 

سیستم‌عامل اندروید ۶ مارشمالو

 

باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعت

 

ابعاد: ۱۴۹.۴ در ۷۳.۹ در ۷.۷ میلی‌متر

 

وزن ۱۵۹ گرم

 

مجهز بـه حسگر اثر انگشت / درگاه‌ی برای اضافه کردن ماژول‌هـای مختلف / فناوری نمایشگر همیشه روشن

 

جی ۵ ال‌جی یکی از بهترین و جدیدترین گوشی‌هـای هوشمند پرچمدار لیست ما است که از مشخصات فنی بسیار خوب و البته نوآوری‌هـای بی‌نظیری برخوردار است. بخش پایینی جی ۵ از بدنه‌ی کلی دستگاه جدا میشود؛ بنابراین می‌توان باتری را تغییر داد یا ماژول‌هـای دیگری را بـه بخش پایینی دستگاه اضافه کرد.

 

اگر بـه نوآوری بین گوشی‌هـای هوشمند اهمیت می دهید و دوست دارید یکی از بهترین ساخته‌هـای کمپانی کره‌ای ال‌جی را همراه با نمایشگر، سخت‌افزار، طراحی و باتری خوب در اختیار داشته باشید، جی ۵ ال‌جی همان دستگاه مورد علاقه‌ی شما است. جی ۵ ال‌جی حالا با این‌که نمایشگر کوچک‌تری دارد، اما بدنه‌ای فلزی پیدا کرده و بسیار خوش‌دست شده است.

پرچمدار ال‌جی از دوربین دوگانه‌ای برخوردار شده که میتواند عکسهای فوق‌العاده‌ای را بـه ثبت رساند و نمایشگری با کیفیت دارد. از جمله فناوری‌هـای خاص این دستگاه نیز می‌توان بـه حسگر اثر انگشت، بدنه‌ای با درگاهی برای اضافه کردن ماژول‌هـای مختلف و نمایشگر همیشه روشن، اشاره کرد.

 

البته باید بـه این نکته اشاره کرد که باتری جی 5 ال‌جی در مقایسه با دیگر پرچمداران اندرویدی نمی تواند دوام زیادی داشته باشد.

 

قیمت ال جی جی ۵ نسخه ۳۲ گیگابایت ۱,۷۰۰,۰۰۰ در بازار ایران

 

نکسوس 6 پی هواوی و گوگل

برترین گوشی های هوشمند بازار را بشناسیم

مشخصات فنی:

پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ مدل MSM8994 کوالکام با ۸ هشت هسته: ۴ هسته‌ی Cortex-A53 و ۴ هسته‌ی Cortex-A57 و فرکانس‌هـای ۱.۵ و ۲.۰ گیگاهرتز

 

نمایشگر ۵.۷ اینچ OLED با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل – تراکم پیکسلی ۵۱۸ پیکسل بر اینچ

 

پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 430

 

حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایت

 

حافظه‌ی رم ۳ گیگابایت

 

دوربین ۱۲.۳ مگاپیکسل و دوربین جلو ۸ مگاپیکسل

 

سیستم‌عامل اندروید ۶ مارشمالو

 

باتری ۳۴۵۰ میلی آمپر ساعت

 

ابعاد: ۱۵۹.۳ در ۷۷.۸ در ۷.۳ میلی ‌متر

 

وزن ۱۷۸ گرم

 

مجهز بـه حسگر اثر انگشت

 

گوشی‌هـای سری نکسوس را نه تنها در بین محصولات اندرویدی بلکه در بین گوشی‌هـای موجود در بازار باید جزو بهترین گزینه‌هـای خرید بدانیم که بـه دلیل بهره‌گیری از جدیدترین سخت‌افزار، طراحی زیبا و استفاده از اندروید خام، همواره طرفداران زیادی دارند.

 

امسال گوگل برخلاف گذشته با سنت‌شکنی، دو دستگاه نکسوس را با همکاری الجی و شریک جدید خود یعنی هواوی روانه‌ی بازار کرد تا بتواند طرفداران هواوی را هم بـه سمت خود بکشاند. نکسوس ۶ پی هواوی نه تنها بـه عنوان قدرتمندترین و زیباترین عضو خانواده‌ی نکسوس شناخته می‌شود، بلکه می توان آن را یکی از بهترین گوشی‌هـای فعلی بازار دانست.

 

این گوشی در کنار طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا، از سخت‌افزار قدرتمند در کنار اندروید ۶ خام بهره می‌برد تا خیال کاربران از بابت کار کردن با این دستگاه کاملا آسوده باشد. دوربین نکسوس ۶ پی نیز یکی از بهترین نمونه‌هـای موجود در بازار است.

 

قیمت نکسوس ۶ پی هواوی و گوگل نسخه‌ی ۶۴ گیگابایت ۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان در بازار

 

اکسپریا X سونی

برترین گوشی های هوشمند بازار را بشناسیم

مشخصات فنی:

پردازنده‌ی ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۵۰ مدل MSM8956 کوالکام با ۲ هسته‌ Cortex-A72 و ۴ هسته Cortex-A53 و دارای فرکانس‌ ۱.۸ و ۱.۴ گیگاهرتز

 

نمایشگر ۵.۰ اینچ IPS LCD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل – تراکم پیکسلی ۴۴۱ پیکسل بر اینچ

 

پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 510

 

حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایت

 

حافظه‌ی رم ۳ گیگابایت

 

دوربین ۲۳ مگاپیکسل و دوربین جلو ۱۳ مگاپیکسل

 

سیستم‌عامل اندروید ۶ مارشمالو

 

باتری ۲۶۲۰ میلی آمپر ساعت

 

ابعاد: ۱۴۲.۷ در ۶۹.۴ در ۷.۹ میلی ‌متر

 

وزن ۱۵۳ گرم

 

مجهز بـه حسگر اثر انگشت و دو سیم‌کارت

 

اکسپریا ایکس یک گوشی تمام فلزی است که با توجه بـه پردازنده‌ی خود در زمره‌ی گوشی‌هـای میان‌رده جا میگیرد. طراحی زیبا، بدنه‌ی خوش ساخت، دوربین بسیار خوب، شارژدهی مناسب باتری، کیفیت ساخت قابل قبول، نرم‌افزار ساده با ظاهری زیبا همگی باعث میشوند، اکسپریا ایکس یک گوشی بسیار خوب بـه شمار رود، گوشی بسیار خوب که شاید بهترین گوشی سونی تا بـه امروز باشد.

 

قیمت اکسپریا ایکس سونی نسخه ۶۴ گیگابایت ۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان در بازار

 

لومیا ۹۵۰ ایکس ال مایکروسافت

برترین گوشی های هوشمند بازار را بشناسیم

مشخصات فنی:

پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ مدل MSM8994 کوالکام با ۸ هشت هسته: ۴ هسته‌ی Cortex-A53 و ۴ هسته‌ی Cortex-A57 و فرکانس‌هـای ۱.۵ و ۲.۰ گیگاهرتز

 

نمایشگر ۵.۷ اینچ OLED با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل – تراکم پیکسلی ۵۱۸ پیکسل بر اینچ

 

پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 430

 

حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایت

 

حافظه‌ی رم ۳ گیگابایت

 

دوربین ۲۰ مگاپیکسل و دوربین جلو ۵ مگاپیکسل

 

سیستم‌عامل ویندوز ‍۱۰ موبایل

 

باتری ۳۳۴۰ میلی آمپر ساعت

 

ابعاد: ۱۵۱.۹ در ۷۸.۴ در ۸.۱ میلی‌متر

 

وزن ۱۶۵ گرم

 

برخلاف آن انچه که شاید بسیاری تصور میکنند، کیفیت ساخت و پلاستیک مورد استفاده در پرچمداران جدید مایکروسافت بسیار خوب است و حس بسیار خوبی را بـه کاربر منتقل می‌کند. صفحه نمایش ۵.۷ اینچی امولد این گوشی نیز کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد و از نقاط قوت لومیا ۹۵۰ ایکس ال بـه شمار می رود.

 

همچنین مانند قبل در پرچمداران جدید نیزشاهد یکی از با کیفیت‌ترین دوربین‌ها در بین گوشی‌هـای هوشمند هستیم. هر دو دوربین جلو و پشت این گوشی بسیار عالی عمل میکنند و دوربین اصلی آن نیز بـه خصوص در محیط‌هـای با نور کم عملکرد بسیار خوبی دارد. ویژگی Rich Capture کمک می‌کند

 

تا علاوه بر کنترل‌هـای دستی که بر روی دوربین دارید بتوانید تغییرات دیگری نیز در تصاویر ثبت شده ایجاد کنید تا این عکسهای هر چـه بیشتر دلخواه شما باشند.بـه طور کلی گوشی لومیا ۹۵۰ ایکس ال را می توان یک گوشی تمام عیار برای طرفداران ویندوز موبایل دانست،

 

اما همچنان محدودیت‌هـای نرم‌افزاری در پلتفرم موبایل مایکروسافت وجود دارند و گاهی آزاردهنده میشوند. اگر این مشکل برطرف شود و توسعه دهندگان روی خوش خود را بـه ویندوز و کاربران آن نشان دهند، بـه طور قطع لومیا ۹۵۰ ایکس ال میتواند رقیب بزرگی برای بزرگان بازار گوشی‌هـای هوشمند باشد.

 

قیمت لومیا ۹۵۰ ایکس ال نسخه ۳۲ گیگابایت ۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان در بازار