پارس ناز پورتال

بردپیت بالاخره درباره طلاق سکوتش را شکست

مجموعه : اخبار سینما
بردپیت بالاخره درباره طلاق سکوتش را شکست

بردپیت بالاخره درباره طلاق سکوتش را شکست 

برد پیت هیچ گاه در رسانه ها درباره طلاقش از آنجلینا جولی سخن نگفته بود. اما حواشی بسیار زیاد ایجاد شده برای وی باعث شد تا حرف بزند. یکی از نزدیکان برد پیت هنرپیشه معروف آمریکایی از ناراحتی او به دلیل علنی شدن پرونده های مربوط به طلاقش از آنجلینا جولی خبر داد و گفت این پرونده ها نشانگر شدت اختلاف میان آن دو بر سر حضانت کودکان است که علنی شدنش به ضرر همه اعضای خانواده خواهد بود.

 

آنجلینا جولی در این اسناد اتهاماتی علیه پیت مطرح می کند و مدعی می شود که او برای جلوگیری از افشای برخی واقعیت ها در مورد خودش، به جولی افتراهایی را نسبت داده است.وکلای جولی هم، پیت را به تقدیم دادخواست های غیرضروری و درخواست ملاقات های بیشتر با کودکان کرده اند که با شروط قبلی حضانت و توصیه روانکاوان کودکان، تعارض دارد.

 

از سوی دیگر، برد پیت نخستین بار بعد از جدایی از آنجلینا در سپتامبر گذشته، سکوت خود را شکست و وکلایش، آنجلینا را به افشای اسامی روانکاوهای کودکان و سایر متخصصانی که وظیفه نظارت بر سلامتی آنها را بر عهده دارند متهم کرد که این اقدام به ضرر کودکان خواهد بود.

 

پیت بعد از مدتی اظهار داشت: مهم ترین چیز برای ما در زمان حاضر سلامتی 6 فرزندمان است و از روزنامه ها خواهش می کنم در این مرحله دشوار، به حریم شخصی آنها احترام بگذارند.