پارس ناز پورتال

برد پیت بعد از جدایی از آنجلینا جولی دیده شد

مجموعه : اخبار سینما
برد پیت بعد از جدایی از آنجلینا جولی دیده شد

برد پیت بعد از جدایی از آنجلینا جولی دیده شد 

جدایی جنجالی به پایان رسید و برد پیت را باید از این به بعد تنها روی فرش قرمز ببینیم و آنجلینا جولی را هم همینطور البته. برد پیت در حالی روی اولین فرش قرمز پس از جدای‌اش از آنجلینا جولی رفت که همزمان پرونده بررسی احتمال سوءرفتار وی با فرزندش بسته شد.

 

به نقل از آسوشیتدپرس، برد پیت هفته شلوغی را هم از نظر کاری و هم از نظر شخصی پشت سر گذاشت. بازیگر مطرح هالیوود با حضور بر فرش قرمز فیلم «متحد» اولین حضور عمومی اش را پس از جدایی از آنجلینا جولی تجربه کرد.

 

پیت برابر طرفدارانش توقف کرد و به برخی سوال‌های آنها پاسخ گفت و با چند کلمه فیلم جدیدش را مورد تحسین قرار داد و عکس‌های تکی خودش را برای طرفدارانش امضا کرد و از حمایت طرفدارانش در هفته‌های اخیر تشکر کرد.ساعتی پیش از این برنامه شبانه، تایید شده بود که رسما اعلام شد شواهدی مبنی بر سوء رفتار این بازیگر با فرزندش مشاهده نشده

 

و پرونده‌ای که برای بررسی این موضوع گشوده شده بود بسته شد.آنجلینا جولی پس از جر و بحث برد پیت با پسر بزرگ‌شان مداکس در تاریخ ۱۴ سپتامبر در یک پرواز خصوصی درخواست جدایی از پیت را به دادگاه ارائه کرده بود و پیرو این امر پرونده‌ای از سوی خدمات حمایت از خانواده و فرزندان برای پیت برای احتمال سوء‌رفتار وی با فرزندشان گشوده شده بود.

برد پیت بعد از جدایی از آنجلینا جولی دیده شد

به گزارش پارس ناز مداکس نخستین فرزندخوانده برد پیت و آنجلینا جولی و ۱۵ ساله است. جولی در دادخواست جدایی از همسرش که به دادگاه ارائه کرد، خواستار سرپرستی کامل فرزندانش شد. این زوج سه فرزند دارند که آنها را به فرزندی پذیرفته‌اند و سه فرزند مشترک نیز دارند.

 

سخنگوی جولی نیز با صدور اطلاعیه ای گفت: این تحقیقات برای این بود که ثابت شود فرزندان این خانواده در امنیت هستند و این دو توافقنامه‌ای قانونی نیز امضا کرده‌اند که بیشترین منافع بچه‌ها در آن مدنظر قرار گرفته است. آنجلینا نیز از ابتدا گفته بود همه این کارها را برای سلامت خانواده انجام می‌دهد.

 

یک شب پیشتر برد پیت در جمع نمایش خصوصی فیلم «مهتاب» نیز شرکت کرده بود که کمپانی فیلمسازی وی از سازندگان آن بوده است.در مراسم فرش قرمز دیشب برای فیلم مشترک برد پیت و ماریون کوتیار، بازیگر فرانسوی در حالی روی فرش قرمز حضور داشت که باردار بود و همانطور که قبلا اعلام کرده بود انتظارتولد فرزندش را می‌کشد.

 

در این فیلم برد پیت و کوتیار در نقش آدمکش‌هایی ظاهر می‌شوند که در جریان یک ماموریت در کازابلانکا برای کشتن سفیر آلمان، عاشق هم می‌شوند اما ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود و پس از ازدواج این دو، شخصیت پیت که یک فرانسوی- کانادایی است متوجه می‌شود همسرش جاسوسی دوجانبه است که برای دولت آلمان کار می‌کند و او باید همسرش را بکشد.